Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym (np. piksele, SDK) oraz przetwarzaniu Twoich danych osobowych (między innymi unikalne identyfikatory, dane przeglądarki), możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz. Administratorem Twoich danych osobowych będzie Allegro a w niektórych przypadkach nasi partnerzy (10 partnerów), w tym tzw. “Zaufani Partnerzy IAB Europe” (2 partnerów). Informacja o celach przetwarzania danych osobowych przez naszych partnerów znajduje się w ich politykach ochrony prywatności.
Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich. Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł. Łączenie różnych urządzeń. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie.
Twoje dane personalne przetwarzamy również w celu ułatwiania korzystania z naszych stronCele przetwarzania szczegółowo opisane są w ustawieniach dostępnych pod przyciskiem: “ZMIENIAM ZGODY” i w Polityce plików cookies.Zgodę wyrażasz dobrowolnie i jest ważna 12 miesięcy. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Przesyłki Allegro One możesz zwrócić za darmo – zarówno w ramach Allegro Smart!, jak i poza tą usługą. Nadasz je:
- w wybranym punkcie lub automacie
- w dowolnej placówce Poczty Polskiej (z wyłączeniem agencji pocztowych).
Jedna przesyłka to jeden darmowy zwrot.
Sprawdź, czy możesz zwrócić przedmiot
Najpierw sprawdź w ofercie w sekcji Zwroty, czy sprzedający umożliwia zwrot. Niektórych przedmiotów, takich jak produkty spożywcze, nie można zwracać. Dowiedz się więcej.
Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od momentu zakupu. Przedmiot musisz odesłać również w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Sprzedający może ten czas wydłużyć.
Uzupełnij formularz zwrotu
- Przejdź do zakładki Moje zakupy i kliknij [szczegóły] przy odpowiednim zamówieniu.
- Kliknij [zwróć część lub całość zakupu] i wskaż, które produkty chcesz zwrócić.
- Wybierz z listy powód zwrotu. Możesz wybrać osobny powód zwrotu dla każdego produktu z zamówienia.
Zaznacz opcję zwrotu:
- Allegro One – wybierz tę opcję, gdy przesyłka nie przekracza maksymalnych wymiarów i wagi lub gdy opcja zwrotu w placówce Poczty Polskiej nie jest dostępna
- Poczta Polska – ta opcja będzie dla Ciebie dostępna, gdy zwracasz zamówienie Allegro One Kurier.
Następnie w przypadku:
- zwrotu Allegro One – wygeneruj kod zwrotu i napisz go na paczce. Tak przygotowaną przesyłkę zanieś do dowolnego Allegro One Punkt lub Allegro One Box. Podaj pracownikowi kod zwrotu lub wpisz kod na ekranie automatu.
- zwrotu Pocztą Polską – nadaj przesyłkę w dowolnej placówce Poczty Polskiej (z wyłączeniem agencji pocztowych).
Przesyłkę zwrotną możesz śledzić – w zakładce Moje zakupy kliknij [szczegóły] przy zwróconym zamówieniu.
Co, jeśli chcesz zwrócić zamówienie, które przyszło w kilku przesyłkach
Jeśli zamówienie przyszło do Ciebie w kilku przesyłkach i chcesz je również zwrócić w kilku przesyłkach, możesz samodzielnie wygenerować dodatkowe kody lub etykiety zarówno dla płatnych, jak i darmowych zwrotów. Dla darmowych metod zwrotu możesz wygenerować maksymalnie tyle kodów, w ilu paczkach wysłane było Twoje zamówienie. Najważniejsze informacje o zwrotach i reklamacjach znajdziesz tutaj.
Najczęściej zadawane pytania
Znajdziesz go w mejlu oraz smsie z potwierdzeniem zwrotu a także w szczegółach zamówienia z zakładce Moje zakupy.
Nie. Potwierdzeniem nadania przesyłki będzie możliwość jej śledzenia w szczegółach zamówienia z zakładce Moje zakupy.
Przesyłkę zwrotną możesz nadać w dowolnym Allegro One Punkt w godzinach jego pracy. Jeśli punkt jest zamknięty – sprawdź godziny otwarcia lub nadaj przesyłkę w innym, czynnym Allegro One Punkt lub w Allegro One Box. Wszystkie punkty i automaty Allegro One znajdziesz tutaj.
Powodów może być kilka:
- Minęło 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Wtedy nie skorzystasz już z darmowego zwrotu.
- Sprzedający nie uzupełnił warunków zwrotów w swoich ofertach. Sprawdzisz to w części Zwroty na stronie oferty. Skontaktuj się ze sprzedającym – jego dane znajdziesz w mejlu z potwierdzeniem zakupu lub w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy.
- Sprzedający nadał przesyłkę inną metodą niż Allegro One Box lub One Punkt. Wtedy kliknij [skontaktuj się z nami] pod tym artykułem – umożliwimy Ci wygenerowanie etykiety zwrotnej dla Poczty Polskiej.
- Adres sprzedającego w ustawieniach konta jest inny niż polski – wtedy bezpłatny zwrot nie jest dostępny. Skontaktuj się ze sprzedającym – jego dane znajdziesz w mejlu z potwierdzeniem zakupu lub w szczegółach zamówienia w zakładce Moje zakupy.
- Sprawdź, czy widzisz kod w sekcji Zwrot towaru w szczegółach zakupu w zakładce Moje zakupy.
- Sprawdź, czy doszedł do Ciebie mejl z kodem.
Jeśli nie znajdziesz nigdzie informacji o kodzie – spróbuj zwrócić przedmiot ponownie. Gdy to Ci się nie uda, kliknij [skontaktuj się z nami] pod tym artykułem.
Przedmiot najlepiej odeślij w tym samym opakowaniu, w jakim do Ciebie przyszedł. Jeśli nie masz takiej możliwości – dobierz opakowanie odpowiednie do wagi i zawartości przesyłki. Jako wypełnienie wykorzystaj wypełniacze z innych przesyłek, pocięty papier lub kartony.
Zwróć też uwagę na maksymalne wymiary i wagę przesyłek. Jeśli zwracasz przesyłkę:
- przez Allegro One Box lub Allegro One Punkt – przesyłka nie może mieć większych wymiarów niż 64 cm x 41 cm x 38 cm oraz nie może ważyć więcej niż 20 kg
- w placówce Poczty Polskiej – przesyłka nie może ważyć więcej niż 31,5 kg.
Jeśli jesteś przy automacie – zadzwoń pod numer, który znajdziesz bezpośrednio pod ekranem lub skontaktuj się z nami przez formularz.
Jeśli jesteś przy automacie – zadzwoń pod numer, który znajdziesz bezpośrednio pod ekranem lub skontaktuj się z nami przez formularz.
Otworzymy ją dla Ciebie ponownie. Jeśli jesteś przy automacie – zadzwoń pod numer, który znajdziesz bezpośrednio pod ekranem lub skontaktuj się z nami przez formularz.
Jeśli jesteś przy automacie – zadzwoń pod numer, który znajdziesz bezpośrednio pod ekranem lub skontaktuj się z nami przez formularz.
Jeśli jesteś przy automacie – zadzwoń pod numer, który znajdziesz bezpośrednio pod ekranem lub skontaktuj się z nami przez formularz.
Jeśli jesteś przy automacie – zadzwoń pod numer, który znajdziesz bezpośrednio pod ekranem lub skontaktuj się z nami przez formularz.
Zawiadom policję i – jeśli to bezpieczne i jesteś przy automacie – zadzwoń pod numer, który znajdziesz bezpośrednio pod ekranem lub skontaktuj się z nami przez formularz.