Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościKażdy etap płatności w Allegro Finanse jest oznaczony odpowiednim statusem. Możesz je sprawdzać na bieżąco w zakładce Moje zakupy. Status płatności widnieje przy każdym zakupie:
Statusy dla wpłat w Allegro Finanse
- Rozpoczęta – każda płatność w Allegro Finanse ma na początku status Rozpoczęta. Zwykle status płatności zmienia się po kilku minutach (w przypadku płatności kartą, BLIKIEM czy szybką płatnością). Jeśli status nie zmienia się mimo wpłaty, sprawdź czy pieniądze na pewno zostały pobrane z Twojego konta. Jeśli wpłata nie została pobrana, możesz anulować płatność, a następnie ponowić ją w zakładce Moje zakupy.
Anulowana – Twoja wpłata może mieć status Anulowana w następujących przypadkach:
- pieniądze nie zostały przez Ciebie wpłacone za pomocą Allegro Finanse w ciągu 10 dni od wybrania sposobu zapłaty (w przypadku płatności kartą – w ciągu 5 dni)
- wpłata została przez Ciebie anulowana – wówczas zlecimy zwrot pieniędzy na rachunek bankowy, z którego została zrealizowana. Pamiętaj, że w takim przypadku sprzedający wciąż może oczekiwać od Ciebie dokończenia rozpoczętej transakcji. Dowiedz się o odstąpieniu od umowy.
- bank nie autoryzował Twojej wpłaty
pracownik PayU S.A. lub PayPro S.A. anulował Twoją wpłatę (w przypadku uzasadnionych podejrzeń dotyczących jej poprawności).
Jeśli płatność jest anulowana, sprzedający nie otrzymuje środków.
- Zakończona – wpłata została przeprowadzona poprawnie i przekazaliśmy ją sprzedającemu.
- Nieudana – bank odrzucił Twoją płatność. Możesz ją powtórzyć w zakładce Kupione.
- Płatność odroczona – status dedykowany płatności Allegro Zapłać Później. Oznacza, że Twoje zakupy jeszcze nie zostały spłacone.
Statusy płatności ratalnych
- Rozpoczęta – wniosek o pożyczkę jest rozpatrywany przez partnera pożyczkowego. Może to potrwać do 120 godzin. Przedmioty nie zostały jeszcze kupione.
- Anulowana – umowa pożyczkowa nie została zawarta (pożyczka nie została przyznana lub nie została uruchomiona). Przedmioty nie zostały kupione.
- Zakończona – pożyczka została przyznana. Przedmioty zostały kupione, a wpłatę przekazaliśmy sprzedającemu.