Kontakt ze sprzedającym

Na Allegro możesz skontaktować się ze sprzedającym na kilka sposobów:

  • przez formularz Pytanie do sprzedającego

  • bezpośrednio, poprzez dane sprzedającego

  • przez Dyskusję.

Pytanie do sprzedającego

Jeśli chcesz zapytać sprzedającego o produkt lub ofertę jeszcze przed zakupem, skorzystaj z funkcji Pytanie do sprzedającego. Znajdziesz ją na stronie oferty. Aby przesłać pytanie, najpierw zaloguj się na swoje konto Allegro.

pytanie do sprzedającego

Wyjątkiem są oferty ogłoszeniowe - tam numer telefonu do sprzedającego i opcję Zadaj pytanie znajdziesz na prawo od zdjęcia przedmiotu ogłoszenia. Nie musisz logować się do Allegro, aby skontaktować się ze sprzedającym w ten sposób.

Dane sprzedającego

Po zakończeniu każdej transakcji wyślemy Ci e-mailem dane sprzedającego, w tym adres e-mail i numer telefonu. Sprawdzisz je również w zakładce Kupione - w tym celu kliknij [szczegóły] przy wybranym zakupie. Dane sprzedającego znajdziesz na dole strony.

dane sprzedającego

Dane przedsiębiorstw sprzedających na kontach firmowych wyświetlamy też w każdej ich ofercie, pod opisem, w sekcji O sprzedającym.

Dyskusje

Skorzystaj z Dyskusji, jeśli zamówiony przez Ciebie przedmiot jest niezgodny z opisem, przesyłka nie dotarła na miejsce lub masz problem ze zwrotem produktu.

W Dyskusji możesz umieścić wszystkie informacje i pliki potrzebne do przedstawienia sytuacji. Sprzedający ma 24 godziny (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy), aby odpowiedzieć na Twoje zgłoszenie. Możesz także w dowolnej chwili poprosić nas o włączenie się do Dyskusji i pomoc w wyjaśnieniu sprawy ze sprzedającym.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nadal szukasz odpowiedzi?  ZAPYTAJ NA ALLEGRO GADANE

Warto wiedzieć więcej


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro