Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościOpłatę za sprzedaż w Allegro Lokalnie oddamy Ci wtedy, gdy zwrócisz kupującemu pieniądze za zakup anulowany, reklamowany lub niezrealizowany z powodu niedostępności przedmiotu. Zrobimy to w ciągu 2–3 dni roboczych od momentu, w którym potwierdzisz zwrot przez Allegro Finanse.
Zwrot wykonasz samodzielnie w panelu Moje Allegro Lokalnie dla ogłoszeń kup teraz lub z licytacją. Sprawdź, jak szybko zwracać pieniądze w Allegro Lokalnie.
Co jeśli kupujący nie zapłaci za przedmiot w ogłoszeniu z kup teraz lub licytacją
Na Allegro Lokalnie kupujący ma 5 dni, żeby zapłacić za zakup. Jeśli tego nie zrobi, uznajemy, że do sprzedaży nie doszło – dlatego nie pobierzemy opłaty za sprzedaż. Ogłoszenie wznowimy automatycznie w ciągu kolejnych 24h, chyba że postanowisz zrezygnować z ponownego wystawienia. Aby to zrobić, w powiadomieniu mejlowym, które Ci wyślemy, kliknij [wyłącz wznawianie].
Informacje o tym, że zakup został rozpoczęty, będą cały czas widoczne na czacie, w części Wiadomości. Nie można ich usunąć. Jeśli minęło 5 dni od zakupu i kupujący wciąż nie zapłacił za przedmiot, po prostu je zignoruj.
Jak wyłączyć automatyczne wznowienie ogłoszenia
Możesz to zrobić w zakładkach Zakończone ogłoszenia lub Zamówienia od kupujących – na 24 godziny przed automatycznym wznowieniem ogłoszenia. Dowiedz się więcej.