Jak skorzystać z darmowego zwrotu Allegro InPost?

W przypadku metody dostawy Allegro InPost, koszt ewentualnego odesłania przedmiotu jest wliczony w cenę tej opcji dostawy. Przesyłkę możesz zwrócić we wskazanych przez InPost Punktach Obsługi Klienta InPost lub za pomocą dowolnego paczkomatu.

Kiedy skorzystasz z darmowego zwrotu

Przesyłkę zwrócisz za darmo, jeśli sprzedający określił warunki zwrotów w swoich ofertach. Znajdziesz je na stronie oferty - w zakładce Zwroty:

warunki zwrotów

Aby odesłać przedmiot
  1. W zakładce Kupione znajdź przedmiot, który chcesz zwrócić i kliknij szczegóły. Wybierz opcję zwróć część lub całość zakupu, wypełnij dane i kliknij zgłoś zwrot sprzedającemu. Jako sposób wysyłki wybierz Allegro InPost i wygeneruj kod zwrotu. Dla jednego zamówienia możesz wygenerować tylko jeden kod zwrotu (za wyjątkiem zamówień, które przyszły do Ciebie w więcej niż jednej przesyłce). Poinformujemy sprzedającego, że chcesz zwrócić przedmiot a my przekażemy mu informacje o wybranym przez Ciebie sposobie wysyłki.
  2. Przygotuj przesyłkę. Adres zwrotu nie będzie Ci potrzebny. Wystarczy, że użyjesz kodu zwrotu, który otrzymasz w wiadomości SMS:

    • Jeśli zwracasz paczkę Allegro Paczkomaty 24/7 InPost, umieść kod zwrotu na paczce i udaj się do dowolnego paczkomatu. Na ekranie paczkomatu wybierz Nadam paczkę, a następnie Mam specjalny kod. Paczkomat automatycznie otworzy skrytkę. Umieść w niej paczkę i zamknij skrytkę. Możesz też udać się z paczką do Punktu Obsługi Klienta InPost.
    • Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro Kurier24 InPost, której waga nie przekracza 25 kg i jej wymiary na to pozwalają - udaj się do dowolnego paczkomatu i postępuj tak jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost.
    • Jeżeli zwracasz przesyłkę Allegro miniKurier24 InPost, udaj się z nią i z kodem zwrotu do Punktu Obsługi Klienta InPost lub do dowolnego paczkomatu i postępuj tak jak w przypadku przesyłki Allegro Paczkomaty InPost.

Listę Punktów Obsługi Klienta InPost znajdziesz w pliku PDF na stronie informacyjnej.

Zobacz, co możesz zrobić, jeśli nie dotarł do Ciebie kod zwrotu.

Masz 14 dni na wygenerowanie kodu zwrotu (licząc od momentu odebrania przesyłki) i następnie kolejne 14 dni na odesłanie paczki. Darmowy zwrot dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych Klientów Allegro. Ewentualne pytania w sprawie realizacji zwrotu kieruj bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta InPost.


Zobacz także:
Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nadal szukasz odpowiedzi?  ZAPYTAJ NA ALLEGRO GADANE

Warto wiedzieć więcej


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro