Jak poinformować sprzedającego o sposobie dostawy i płatności?

Jednym z etapów zakupu jest wybór sposobu dostawy i płatności. Wszystko to uzupełnisz wygodnie na stronie, na którą skierujemy Cię z koszyka lub po zakupie przez kup teraz.

Podasz:

  • dane odbiorcy przesyłki, czyli adres, na który sprzedający wyśle paczkę
  • sposób dostawy i płatności
  • metodę płatności Allegro Finanse, jeśli wybierzesz płatność z góry.
  1. dane odbiorcy
  2. dostawa i płatność
  3. metody płatności
  1. dane odbiorcy
  2. dostawa i płatność
  3. metody płatności

Po kliknięciu kup teraz od razu skierujemy Cię na stronę, na której wybierzesz sposób dostawy oraz płatności za zamówienie.

Jeśli kupujesz przez koszyk, najpierw zaznacz produkty, które chcesz kupić i kliknij [dostawa i płatność]. Na kolejnej stronie podasz sposób dostawy i płatności.

koszyk

Upewnij się, że dane są poprawne i kliknij [kupuję i płacę]. Jeśli wybierzesz płatność z góry, dokończ płatność wybraną metodą.

Sprzedający otrzyma powiadomienie o Twoim zakupie ze wszystkimi informacjami. Kopię tej wiadomości wyślemy również do Ciebie.

Co zrobić, gdy płatność się nie uda

Jeśli kupujesz przedmiot po zalogowaniu na swoim koncie i Twoja płatność się nie uda, odczekaj kilka minut i ponów ją w zakładce Kupione.

  1. Przejdź do zakładki Kupione.
  2. Znajdź zamówienie i kliknij [ponów płatność]:

ponów płatność

W przypadku zakupu jako Klient niezarejestrowany nie możesz ponownie zapłacić za to samo zamówienie. W takiej sytuacji złóż nowe zamówienie i zapłać za nie. Poinformuj też sprzedającego, że rezygnujesz z poprzedniego zamówienia, którego nie udało Ci się opłacić. Adres e-mail sprzedającego znajdziesz w mailu, który otrzymasz po zakupie - jeśli go nie otrzymasz, napisz do nas.

Jak przekazać sprzedającemu dodatkowe informacje o zamówieniu

Podczas zakupu możesz napisać do sprzedającego krótką wiadomość, w której podasz dodatkowe informacje (na przykład określisz kolor lub rozmiar zamawianego przedmiotu).

Zrobisz to podczas wyboru metody dostawy:

ważne informacje dla sprzedającego

Jeśli chcesz skontaktować się ze sprzedającym po zakupie, potrzebne dane znajdziesz:

  • w powiadomieniu o zakupie, które przychodzi mailem
  • po kliknięciu [szczegóły] przy zakupie w zakładce Kupione - jeśli masz konto na Allegro.
Gdzie sprawdzić szczegóły zamówienia

Jeśli kupisz przedmiot po zalogowaniu na swoim koncie, szczegóły zamówienia sprawdzisz w zakładce Kupione lub w powiadomieniu o zakupie.

Jako Klient niezarejestrowany szczegóły sprawdzisz jedynie w powiadomieniach, które otrzymasz na podany podczas zakupu adres e-mail.

Jak otrzymać fakturę za zakupy

Sprawdź w opisie oferty, czy sprzedający udostępnił taką możliwość. Jeżeli tak - podczas podawania danych odbiorcy przesyłki pojawi się informacja o fakturze. Kliknij [chcę otrzymać fakturę] i wypełnij dane.

faktura

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?

Potrzebujesz dodatkowej pomocy?

Nadal szukasz odpowiedzi?  ZAPYTAJ NA ALLEGRO GADANE

Warto wiedzieć więcej


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro