Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościPoczta Polska zakończyła współpracę z siecią RUCH, dlatego usunęliśmy dziś wszystkie punkty odbioru RUCH w ramach metod dostawy:
- Allegro Punkty Poczta, Żabka
- Allegro Punkty Poczta pobranie
- Allegro Odbiór w Punkcie Pocztex
- Allegro Odbiór w Punkcie Pocztex pobranie.
- Punkty Poczta, Żabka
- Punkty Poczta pobranie
- Odbiór w Punkcie Pocztex
- Odbiór w Punkcie Pocztex pobranie.
Punkty RUCH obsługiwane przez Pocztę Polską, usunęliśmy z:
- formularza dostawy i płatności, z listy: Odbiór w punkcie
- mapy z punktami odbioru.
Od teraz punkty RUCH będą obsługiwane wyłącznie przez jednego przewoźnika – ORLEN Paczka. Oznacza to, że będą one nadal dostępne w ofertach, w których udostępniasz jedną z poniższych metod dostawy:
- Allegro ORLEN Paczka,
- ORLEN Paczka.
Co to oznacza dla Ciebie i Twoich klientów
Możesz mieć problem z nadaniem przesyłki Poczty Polskiej do punktu RUCH dla zamówień, które kupujący złożyli przed ich wyłączeniem. Jeśli tak się stanie, skontaktuj się z kupującym i poproś go, aby wybrał inny punkt odbioru.