14 października 2020, 12:36

Od teraz łatwo sprawdzisz status przesyłki, którą zwracasz sprzedającemu

Od teraz możesz łatwo śledzić status przesyłki zwrotnej, jeśli wysyłasz ją do sprzedającego przez InPost, Pocztę Polską lub kuriera DPD (zwrot w punkcie).

Jak to działa

Zgłoś zwrot przedmiotu, wygeneruj etykietę lub kod zwrotu i nadaj przesyłkę tak, jak do tej pory. W zakładce Kupione, w szczegółach zwracanego zamówienia, zobaczysz numer przesyłki zwrotnej. Aby śledzić jej status, kliknij podany numer i sprawdź informacje na stronie przewoźnika.

numer przesyłki

Kiedy wyświetlimy numer przesyłki zwrotnej zakładce Kupione
  • zwrot przez Pocztę Polską i kuriera DPD (zwrot w punkcie) - od razu po wygenerowaniu etykiety
  • zwrot przez InPost - gdy paczka trafi do magazynu przewoźnika.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro