5 maja 2020, 16:55

Od dziś skorzystasz z opcji anulowania zakupu

Od dziś możesz anulować omyłkowy zakup z poziomu zakładki Kupione. Możliwość anulowania zakupu jest ograniczona czasowo. Zamówienie anulujesz tylko dopóki sprzedający:

  • nie zmieni status Twojego zamówienia na: "W realizacji", "Przygotowane do wysyłki" lub "Wysłane",
  • nie poda w zamówieniu numer do śledzenia przesyłki.

Jeśli w zakładce Kupione nie widzisz opcji anulowania zamówienia, a chcesz zrezygnować z zakupu, skontaktuj się ze sprzedającym na przykład za pośrednictwem maila.

Anulowanie zakupu w nowy sposób możliwe jest tylko u sprzedających na kontach firmowych. Nie anulujesz zakupu z kategorii:

Z możliwości anulowania zakupu wyłączone są również zamówienia z metodą dostawy "wysyłka e-mailem" - niezależnie od kategorii, w której towar został zakupiony.

Szczegółowe informacje na temat anulowania zamówienia, znajdziesz w naszej Pomocy.

Czy ten artykuł był dla Ciebie pomocny?

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro