PAS DO KIMONA SPOKEY FUGATO 320 cm / CZARNY

14,90 zł Allegro Smart! dla zakupu od 40 zł
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
16,00 zł
Pocztex Kurier24
12,00 zł
Kurier GLS
13,00 zł
Pocztex Kurier48
9,50 zł
Paczka48 Odbiór w Punkcie
7,50 zł
za darmo z pakietem
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
za darmo z pakietem
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Kurier GLS pobraniowy
15,00 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa
18,00 zł
Pocztex Kurier24 pobraniowy
14,00 zł
Pocztex Kurier48 pobraniowy
11,50 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 30 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Waga (z opakowaniem):
    1 kg
  • Płeć:
    kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec

Opis

Pasy do kimona Bardzo wytrzymałe, dzięki zastosowaniu wysokiej jakości bawełny.

PRZEZNACZENIE Pasy doskonale nadające się do wszystkich typów kimon.

Parametry

  • Materiał: 100% bawełna
  • Długość: 320cm
  • Szerokość: 4,5 cm
  • model: 85147
Dostawa i płatność
od 7,50 zł

Lokalizacja: Gostyń, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier24
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze
Kurier GLS
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
9,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast
Paczka48 Odbiór w Punkcie
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
7,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1 dzień roboczy
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier GLS pobraniowy
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier24 pobraniowy
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobraniowy
pierwsza sztuka
11,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

SKLEP SPORTOWY DWS SPORT
NOWE WROTA 7
63-800 GOSTYŃ
woj. wielkopolskie
email: sklep@dws-sport.pl
tel.: 65 572 02 81

  • poniedziałek - piątek 09:30 - 17:30
  • sobota 09:00 - 13:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

DAKO DARIUSZ KONSTANTY
NOWE WROTA 7
63-800 GOSTYŃ
Dodatkowe informacje

 V. Zwrot towaru i reklamacje1.Klient, zawierając „umowę na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą, z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnejprzy odbiorze), instrukcją i gwarancją(jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 30 maja 2014 r.). W przypadku takiego zwrotu zostanie zwrócony koszt towaru + koszt przesyłki (najniższy z możliwych opcji dostawy) 2. W przypadku ewentualnych reklamacji, należy skontaktować się z DAKO Dariusz Konstanty. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:a) osobiście do firmy, wraz z w/w dokumentamilubb) wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu (faktury lub paragonu) i kartą gwarancyjną (jeżeli taka była). 3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. 4.DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się do usunięcia powstałej usterki w terminie 30dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich części z zagranicy. 5.Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez kupującego-użytkownika, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt DAKO Dariusz Konstanty.6.Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt DAKO Dariusz Konstanty nie będą obierane. W przypadku uznania reklamacji przez sprzedającego, zobowiązuję się on do zwrotu poniesionych kosztów przez kupującego.Towar powinien być wysłany najtańszym możliwym środkiem transportu. 7. W przypadku zaginięcia przesyłki (szczególnie dostarczanej przez Pocztę Polską), DAKO Dariusz Konstanty, po upływie 14 dni składa wniosek o Postępowanie Reklamacyjne w Placówce Pocztowej. Po otrzymaniu potwierdzenia od w/w urzędu o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do zrezygnowania z zawartej umowy. 8. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru. W przypadku, kiedy do kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji (potwierdzony przez doręczyciela), to DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się wówczas zwrócić wszystkie koszty, kupującemu, mające związek ze zwrotem towaru. 9. W przypadku, kiedy towar wybrany przez kupującego i dostarczony do niego, okaże się w złym rozmiarze lub o nie odpowiednich wymiarach, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi kupujący.10. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając je na adres DAKO Dariusz Konstanty , ul. Nowe Wrota 7 , 63-800 Gostyń lub na adres email reklamacje@dws-sport.pl .11. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać w linku: formularz odstąpienia od umowy (.PDF) Konsument może skorzystać z przekazanego wzoru formularza jednak nie jest to obowiązkowe. 

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

DAKO DARIUSZ KONSTANTY
NOWE WROTA 7
63-800 GOSTYŃ

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

IV. Zwrot towaru i reklamacje1.Klient, zawierając „umowę na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić wraz paragonem lub fakturą, z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnejprzy odbiorze), instrukcją i gwarancją(jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 30 maja 2014 r.). W przypadku takiego zwrotu zostanie zwrócony koszt towaru + koszt przesyłki (najniższy z możliwych opcji dostawy) 2. W przypadku ewentualnych reklamacji, należy skontaktować się z DAKO Dariusz Konstanty. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:a) osobiście do firmy, wraz z w/w dokumentamilubb) wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu (faktury lub paragonu) i kartą gwarancyjną (jeżeli taka była). 3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. 4.DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się do usunięcia powstałej usterki w terminie 30dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich części z zagranicy. 5.Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez kupującego-użytkownika, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt DAKO Dariusz Konstanty.6.Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt DAKO Dariusz Konstanty nie będą obierane. W przypadku uznania reklamacji przez sprzedającego, zobowiązuję się on do zwrotu poniesionych kosztów przez kupującego.Towar powinien być wysłany najtańszym możliwym środkiem transportu. 7. W przypadku zaginięcia przesyłki (szczególnie dostarczanej przez Pocztę Polską), DAKO Dariusz Konstanty, po upływie 14 dni składa wniosek o Postępowanie Reklamacyjne w Placówce Pocztowej. Po otrzymaniu potwierdzenia od w/w urzędu o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do zrezygnowania z zawartej umowy. 8. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru. W przypadku, kiedy do kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji (potwierdzony przez doręczyciela), to DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się wówczas zwrócić wszystkie koszty, kupującemu, mające związek ze zwrotem towaru. 9. W przypadku, kiedy towar wybrany przez kupującego i dostarczony do niego, okaże się w złym rozmiarze lub o nie odpowiednich wymiarach, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi kupujący.10. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając je na adres DAKO Dariusz Konstanty , ul. Nowe Wrota 7 , 63-800 Gostyń lub na adres email reklamacje@dws-sport.pl .11. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać w linku: formularz odstąpienia od umowy (.PDF) Konsument może skorzystać z przekazanego wzoru formularza jednak nie jest to obowiązkowe.12.Wzór formularza reklamacyjnego można pobrać w linku: formularz reklamacyjny (.PDF)

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym
dwssport
dwssport
99,5%
kupujących poleca tego sprzedającego

4102

 

18

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Dariusz Konstanty
DAKO
Nowe Wrota 7
63-800 Gostyń
REGON: 301544490
NIP: 696-165-71-06

Kontakt

  • 65 *** ** ** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Istniejemy na rynku od 2007 roku. Jesteśmy sklepem stacjonarnym i od początku działalności prowadzimy sprzedaż wysyłkową. Doświadczenie, które nabyliśmy w tym czasie pozwala nam spełniać Państwa oczekiwania i wciąż na nowo dopasowywać się do potrzeb. Zadowolenie z zakupów u naszych klientów jest dla nas sprawą priorytetową.   Wierzymy, że dzięki szerokiej ofercie sprzętu fitness, wyposażenia siłowni, szkół walki oraz wszelakich akcesoriów turystycznych, sportów indywidualnych, drużynowych i aktywnego wypoczynku jesteśmy w stanie zaspokoić potrzeby nawet najbardziej wszechstronnie zainteresowanych miłośników aktywności ruchowej.  W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy, telefoniczny lub poprzez formularz kontaktowy na stronie. Służymy radą i doświadczeniem.  Produkty z naszej oferty są klasy "H" - przeznaczone do użytku domowego. 

Pozostałe informacje

I. Informacje ogólne1. DAKO Dariusz Konstanty, 63- 800 Gostyń, ul.Nowe Wrota 7

NIP:696-165-71-06, REGON: 301544490 2. Adres do korespondencji: DAKO Dariusz Konstanty, 63- 800 Gostyń, ul.Nowe Wrota 7 3. Nasza Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową poprzez Allegro. Kontakt telefoniczny z pracownikami, jest możliwy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.30 do 17.30 w soboty od 9.00 do 13.00 w innych porach staramy się być pod telefonami komórkowymi (nie odpowiadamy na smsy), w pilnych sprawach gdy nie możemy odebrać telefonu komórkowego można zostawić wiadomość i w możliwie najszybszym czasie oddzwonimy. 4. Oferowane przez nas produkty są klasy "H" przeznaczone do użytku domowego. 5. Kupując w naszej firmie akceptujesz regulamin Allegro i zasady znajdujące się poniżej. II. Zasady zamawiania1.Zamówienia można składać poprzez portal allegro, dodatkowe informacje na temat towaru można uzyskać e-mailem: maciej@dws-sport.pl lub Tel. 65 572 02 81 , kom. 603 178 805 w godzinach pracy. 2.Zamówienia można składać 24 godziny na dobę- za pośrednictwem serwisu Allegro. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego, w kolejności chronologicznej wpłynięcia.

3.W wyjątkowych sytuacjach, zdarzeniach losowych nie zależnych bezpośrednio od nas (np. kradzież towaru, zniszczenie towaru, duża liczba oczekujących zamówień) zastrzegamy sobie prawo do realizacji zamówienia w przeciągu 7 dni roboczych od chwili otrzymania email-a potwierdzającego zamówienie.

4.Jeżeli po upływie 7 dni roboczych z w/w przyczyn nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia informujemy o tym klienta . W takim wypadku klient ma prawo unieważnić zamówienie a jeżeli dokonał już zapłaty przelewem pieniądze zostaną mu zwrócone na jego konto bankowe (bez ponoszenia przez klienta żadnych opłat).5. DAKO Dariusz Konstanty, dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne umieszczonych produktów, były zgodne z rzeczywistością.

6. Ceny towarów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.

7. DAKO Dariusz Konstanty, wystawia faktury VAT, aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować, o tym przy składaniu zamówienia i podać dane firmy.8.Jeśli chcesz zmienić adres dostawy lub podać inne dodatkowe informację, pamiętaj aby w treści e-maila podać swój login i numer aukcji. W przypadku braku tych danych zastrzegamy sobie, że wysyłka będzie realizowana zgodnie z danymi zawartymi w allegro. III. Wysyłka i zapłata1.Zamówione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A lub firmy kurierskiej. Zakupione towary, dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień.

2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 24 godzin do 7 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy DAKO Dariusz Konstanty, a Kupującym. Termin realizacji zamówienia, jest uzależniony od ilości przyjętych ofert zakupu.

3. Koszt dostarczenia zamówionego towaru, podany jest na stronie z oferowanym produktem i jest zależny od wagi przesyłki. W przypadku zamówienia, o większej wartości wysyłka ustalana jest indywidualnie. Paczki powyżej 5 kg wysyłamy kurierem

4. Zapłata za towar; przewidujemy trzy sposoby:-przedpłata, na  nasze konto. BANK ZACHODNI WBK 96 1090 1258  0000  0001  2233  8198 towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty.przesyłka za pobraniem-wpłaca się gotówkę spedytorowi lub na poczcie przy odbiorze przesyłki.-Szybkie płatności PayU w tym raty PayU-Płatność ratalna Santander Consumer Bank S.A. . Opis procesu dostępny TUTAJ. Symulator rat.5.Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Jeżeli kupujący stwierdzi takie uszkodzenie, natychmiast musi zostać sporządzony, w obecności doręczyciela, protokół reklamacyjny-bez niego nie uznamy reklamacji, a powstałe szkody będą usuwane na koszt kupującego. 6.W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. 7. Zakupione i dostarczone towary objęte są 2 letnią gwarancją8. W przypadku braku określenia parametrów produktu takich jak np. kolor, rozmiar, wzór będą one wysyłane losowo. IV. Zwrot towaru i reklamacje1.Klient, zawierając „umowę na odległość”, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz paragonem lub fakturą, z kserokopią dowodu zapłaty (w przypadku przesyłki płatnejprzy odbiorze), instrukcją i gwarancją(jeżeli taka jest). (Dz. U. z dnia 30 maja 2014 r.). W przypadku takiego zwrotu zostanie zwrócony koszt towaru + koszt przesyłki (najniższy z możliwych opcji dostawy)

2. W przypadku ewentualnych reklamacji, należy skontaktować się z DAKO Dariusz Konstanty. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:a) osobiście do firmy, wraz z w/w dokumentamilubb) wysłanie produktu na adres firmy, wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu (faktury lub paragonu) i kartą gwarancyjną (jeżeli taka była).

3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów, będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru, w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie, wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

4.DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się do usunięcia powstałej usterki w terminie 30dni od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy. Zastrzegamy sobie również prawo do wydłużenia terminu reklamacji, w przypadku konieczności sprowadzenia odpowiednich części z zagranicy.  5.Jeżeli dostarczony przez klienta towar w celu reklamacji okaże się sprawny technicznie, to zostanie odesłany na koszt kupującego. W przypadku potwierdzenia usterki zgłaszanej przez kupującego-użytkownika, naprawiony lub wymieniony towar jest odsyłany na koszt DAKO Dariusz Konstanty.6.Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt DAKO Dariusz Konstanty nie będą obierane.

W przypadku uznania reklamacji przez sprzedającego, zobowiązuję się on do zwrotu poniesionych kosztów przez kupującego.Towar powinien być wysłany najtańszym możliwym środkiem transportu.

7. W przypadku zaginięcia przesyłki (szczególnie dostarczanej przez Pocztę Polską), DAKO Dariusz Konstanty, po upływie 14 dni składa wniosek o Postępowanie Reklamacyjne w Placówce Pocztowej. Po otrzymaniu potwierdzenia od w/w urzędu o zaginięciu przesyłki, towar do kupującego jest wysyłany ponownie. Jednakże, w takim przypadku kupujący ma prawo do zrezygnowania z zawartej umowy. 8. Koszty przesyłki przy zwrotach towaru. W przypadku, kiedy do kupującego zostanie dostarczony uszkodzony towar, a na okoliczność tego zdarzenia zostanie sporządzony protokół reklamacji (potwierdzony przez doręczyciela), to DAKO Dariusz Konstanty zobowiązuje się wówczas zwrócić wszystkie koszty, kupującemu, mające związek ze zwrotem towaru. 9. W przypadku, kiedy towar wybrany przez kupującego i dostarczony do niego, okaże się w złym rozmiarze lub o nie odpowiednich wymiarach, wówczas na żądanie kupującego jest możliwość wymiany towaru, ale wszelkie koszty przesyłki ponosi kupujący.10. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia wysyłając je na adres DAKO Dariusz Konstanty , ul. Nowe Wrota 7 , 63-800 Gostyń lub na adres email reklamacje@dws-sport.pl .11. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać w linku: formularz odstąpienia od umowy (.PDF) Konsument może skorzystać z przekazanego wzoru formularza jednak nie jest to obowiązkowe.12.Wzór formularza reklamacyjnego można pobrać w linku: formularz reklamacyjny (.PDF) V. Pozostałe ustalenia



Wyświetlenia:22
Numer oferty:6999788560
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Inni klienci oglądali również

Do góry