PANEL PRYSZNICOWY TERMOSTAT KASKADA STAL SREBRNY

899,00 zł
44,95 zł x 20 rat
1 osoba kupiła 1 sztukę
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska
35,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa
60,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 9 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Inne przedmioty sprzedającego

Parametry

  • Stan:
    Nowy
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Materiał wykonania:
    Stal nierdzewna
  • Producent:
    Inny producent
  • Z hydromasażem:
    Tak
  • Z termostatem:
    Tak
  • Uszkodzony:
    Nie
  • Zawartość zestawu:
    bateria prysznicowa, deszczownica, słuchawka prysznicowa, uchwyt prysznicowy, wąż prysznicowy

Opis

PANEL PRYSZNICOWY Z TERMOSTATEM HL-58

Panel natryskowy wykonany z najwyższej jakości stali nierdzewnej szczotkowanej w kolorze srebrnym stalowym

Klasyka i prostota wykonania idealnie komponować się będzie zarówno w tradycyjnych jak i nowoczesnych pomieszczeniach. Eleganckie wzornictwo, najwyższa jakość materiałów oraz dbałość o szczegóły są najważniejszymi cechami tego produktu.

Panel wyposażony został w głowicę termostatyczną znanej firmy Sedal co gwarantuje niezawodną pracę przez wiele lat

Materiał wykonania:

  • korpus- stal nierdzewna szczotkowana
  • kolor- srebrny inox, matowy
  • pokrętła do regulacji mosiężne chromowane
  • mikro dysze w korpusie, deszczownicy i słuchawce- silikonowe anti-calc (zapobiegające osadzaniu się kamienia)

Układ natrysku i hydromasażu:

  • bateria termostatyczna firmy Sedal (ustawienie stałej temperatury wody) z zabezpieczeniem przez ustawieniem temperatury powyżej 38 stopni
  • pokrętło funkcyjne przełączające źródło natrysku na słuchawkę prysznicową, dysze do masażu bądź deszczownicę górną
  • 75 mikro dysz silikonowych anti-calc, do masażu w korpusie panela (podział na 3 strefy po 25 dysz)
  • 50 dysz silikonowych anti-calc w deszczownicy górnej
  • wylewka kaskadowa (kaskada wodna w deszczownicy górnej)
  • 48 dysz silikonowych anti-calc w słuchawce prysznicowej

Wymiary produktu:

  • wysokość 150cm
  • szerokość 20cm
  • głębokość 7cm
  • szerokość wewnętrzna 19cm (panel przykryje przyłącza wody, których szerokość nie przekracza 18,5cm)
  • wysięg deszczownicy 52cm (mierzone od ściany)

Panel zawiera z komplecie wszystkie elementy niezbędne do montażu takie jak śruby, kołki oraz uchwyty

Dodatkowo w zestawie załączone zostały wężyki przyłączeniowe do wody 1/2 cala

Produkt w pełni jest gotowy do montażu

Montaż naścienny lub narożny: jeżeli panel będzie montowany narożnie prosimy o taką informację po dokonanym zakupie

Przykład reprezentatywny: całkowita kwota pożyczki: 1500,00 zł, RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, oprocentowanie stałe 0%, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, całkowity koszt: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł, koszt ubezpieczenia: brak), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Warunki oferty: wg stanu na 19 września 2018 r. Umowa o pożyczkę zawierana jest między pożyczkobiorcą a pożyczkodawcą tj. Alior Bank S.A. lub mBank S.A. lub Kreditech Polska sp. z o.o. pod warunkiem pozytywnej oceny zdolności kredytowej pożyczkobiorcy. PayU S.A. współpracuje z pożyczkodawcami i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Ofertą objęte są wybrane produkty na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 19.09.2018 - 30.09.2018. Niniejszy materiał nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Dostawa i płatność
od 35,00 zł

Lokalizacja: Białystok, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
35,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
60,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
1-2 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Hydrołazienka.pl
Przędzalniana 6F
15-688 Białystok
woj. podlaskie
tel.: 668387444

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Faktura

Wystawiam fakturę VAT
Gwarancja
24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

1. POLITYKA JAKOŚCI

Wszystkie towary oferowane w sklepie Sprzedawcy są fabrycznie nowe  i posiadają gwarancję producenta lub gwarancję udzieloną bezpośrednio przez  Sprzedawcę. Szczegółowe warunki, typ oraz czas trwania gwarancji uzależnione są  od rodzaju i przeznaczenia towaru - informacje te znajdują się w opisie towaru.  Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar wolny od wad. W przypadku jeżeli  towar posiada jakiekolwiek wady fizyczne zostaną one podane w opisie  towaru.
 

2. GWARANCJA
 
2.1. Sprzedawca, jako producent lub upoważniony przedstawiciel  producenta w rozumieniu odrębnych przepisów prawa polskiego, w szczególności  ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych wraz z późniejszymi  zmianami oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z  dnia 9 marca 2011 r., udziela gwarancji na każdy towar, co do jego dobrej  jakości i wykonania oraz gwarantuje jego przydatność do zastosowania zgodnego z  jego przeznaczeniem.

2.2. Sprzedawca może oferować następujące rodzaje  gwarancji:

a). gwarancja typu in home - istotne naprawy gwarancyjne towaru  (jego części) odbywają się w miejscu instalacji towaru (lokal Klienta), poprzez  autoryzowany serwis Sprzedawcy oraz na jego koszt. Gwarancja ta dotyczy towarów,  które ze względu na ich charakter nie mogą być odesłane w zwykłym trybie do  autoryzowanego serwisu Sprzedawcy.

b). gwarancja typu door to door - wadliwy towar (jego część)  odbierany jest od Klienta przez przewoźnika działającego na zlecenie Sprzedawcy  i przesyłany do autoryzowanego serwisu Sprzedawcy w celu dokonania naprawy. Po  usunięciu wady towar jest odsyłany z powrotem do Klienta na wskazany przez niego  adres. Towar jest dostarczany do i odbierany z serwisu Sprzedawcy oraz  naprawiany na jego koszt. .

2.3. Okres gwarancji oraz jej typ dla danego towaru jest  każdorazowo określony w jego opisie  szczegółowym.

2.4. Okres gwarancji liczony jest do dnia dostawy towaru do  Klienta.

2.5. Gwarancja na towar jest udzielana na piśmie, Klient otrzymuje  wraz z zakupionym towarem kartę gwarancyjną, w której podane są szczegółowe  warunki gwarancji udzielanej na towar przez Sprzedawcę. W przypadku drobnych  towarów dokumentem gwarancyjnym jest paragon bądź  faktura.

3.6. Gwarancja obejmuje wyłącznie wady fizyczne zakupionego  towaru, które ujawnią się w okresie gwarancji, z zastrzeżeniem warunków  udzielonych w gwarancji i z wyłączeniem wad powstałych na skutek  nieprzestrzegania przez Klienta zasad montażu, użytkowania i konserwacji,  podanych w instrukcji towaru i karcie gwarancyjnej.  .

2.7. Gwarancja udzielona przez Sprzedawcę obejmuje wyłącznie  obszar Rzeczypospolitej Polskiej.

2.8. Gwarancja udzielona przez Sprzedawcę na sprzedany towar  konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta  wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy  sprzedanej.

Reklamacja
2 lata

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Hydrołazienka.pl Róża Ławreszuk
ul. Wschodnia 33
15-158 Białystok
Dodatkowe informacje

Na reklamacje odpowiadamy tak szybko jak jest to możliwe, zazwyczaj w terminie 1-3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego od Klienta. W przypadku reklamacji dotyczących dostawy towaru wszelkie zgłoszenia reklamacyjne załatwiane są na bieżąco w dniu dostawy towaru do Klienta. 1. PROCEDURA REKLAMACYJNA 1.1 Reklamacje z tytułu rękojmi za towar określony w umowie sprzedaży. 1.1.1 Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta będącego Konsumentem za wady fizyczne lub prawne towaru (rękojmia) określonego w umowie sprzedaży, na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym oraz innych przepisach prawa polskiego. 1.1.2. Sprzedawca rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi bezzwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jej złożenia przez Klienta. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny wybrany przez Klienta sposób. 1.1.3. Sprzedawca informuje, że w przypadku towarów objętych także gwarancją producenta uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej załączonej przez jego producenta. 1.2 Reklamacje z tytułu gwarancji na towar udzielonej bezpośrednio przez Sprzedawcę. 1.2.1. W przypadku posiadania przez Klienta gwarancji na towar, o której mowa w ust. 3 w części "Pozostałe informacje" uprawniony jest on do składania reklamacji z tytułu udzielonej gwarancji. 1.2.2. Reklamacje z tytułu gwarancji należy składać zgodnie z warunkami i na zasadach określonych w karcie gwarancyjnej, wydanej wraz z towarem. 1.2.3. Reklamacje z tytułu gwarancji mogą być składane wyłącznie w okresie ochrony gwarancyjnej udzielonej na dany towar. 1.2.4. Reklamacje z tytułu gwarancji udzielonej przez Sprzedawcę rozpatrywane są zwyczajowo w terminie 2 dni roboczych, nie później jednak niż w terminie 14 dni. 1.2.5. Uznane przez Sprzedawcę z tytułu gwarancji wady towaru lub jego części zostaną usunięte maksymalnie w ciągu 14 dni, licząc od dnia uznania zgłoszenia reklamacyjnego. 1.3. Wybór podstawy prawnej reklamacji (rękojmia albo gwarancja, o ile została udzielona) przysługuje Klientowi. 1.4. Reklamacje można składać pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy podany w zakładce "Informacje od Sprzedającego" lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@hydrolazienka.pl W treści reklamacji Klient powinien podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w przypadku towaru powinien podać w szczególności nazwę lub model towaru, opis niezgodności towaru z umową lub wady fizycznej towaru, datę i miejsce nabycia towaru. Reklamacja powinna zawierać również oznaczenie Klienta (imię i nazwisko, adresy do doręczeń, adres poczty elektronicznej). 1.5 Reklamacje z tytułu udzielonej przez Sprzedawcę gwarancji mogą być wnoszone również poprzez aplikację internetową dostępną pod adresem www.sigma-trade.com.pl/serwis/reklamacje-online. 2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ. 2.1. Klient, będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a). Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. b). Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą. c). Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). 2.2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rzu.gov.pl.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Hydrołazienka.pl Róża Ławreszuk
ul. Wschodnia 33
15-158 Białystok

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

1. PRAWO ODSTĄPIENIA KLIENTA (KONSUMENTA) OD UMOWY - ZWROT TOWARU 1.1. Na podstawie art. 23 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 823) Klient, będący Konsumentem, może odstąpić od umowy sprzedaży (zwrócić towar) bez podania przyczyny w terminie 14 dni, składając stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Termin czternastodniowy, w którym Klient może odstąpić od umowy, liczy się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Klienta bądź wskazaną przez niego osobę, inną niż przewoźnik. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. . 1.2 W wybranych ofertach termin na odstąpienie od umowy sprzedaży może być wydłużony do 21 lub 30 dni. 1.3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1.1 powyżej, może być wysłane listownie na adres: ul. Wschodnia 33, 15-158 Białystok lub adres e-mail: biuro@hydrolazienka.pl Oświadczenie może być złożone z wykorzystaniem formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, który można pobrać pod adresem http://ww.sigma-trade.com.pl/docs/odstapienie.pdf. 1.4. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić jemu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy towaru innego niż najtańszy sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę). Zwrot płatności Klientowi nastąpi przy użyciu takiej samej formy płatności, jaką wybrał on zawierając pierwotną umowę sprzedaży ze Sprzedawcą (np. przelew bankowy), chyba że wyrazi on zgodę na inny sposób zwrotu płatności przez Sprzedawcę z tytułu odstąpienia od umowy. W każdym przypadku nie będzie się to wiązało z żadnymi dodatkowymi kosztami dla Klienta. 1.5. Zwrot towaru przez Klienta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Termin ten liczy się od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Towar powinien być zwrócony w całości wraz ze wszystkimi elementami wyposażenia oraz załączonymi dokumentami (gwarancja, instrukcja, dowód sprzedaży), nie powinien być uszkodzony, zniszczony lub nosić trwałych i widocznych śladów użytkowania. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru, jeżeli jest to wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 1.6. Sprzedawca, o ile nie zaoferował odbioru towaru od Klienta, ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności Klientowi do chwili otrzymania zwracanego przez niego towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 1.7. Klient (wykonujący prawo odstąpienia od umowy sprzedaży) ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione przez Sprzedawcę do chwili odstąpienia od umowy, jeżeli odstąpi od umowy zawartej na odległość po zgłoszeniu wyraźnego żądania spełnienia świadczeń, których wykonanie ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 2. KOSZTY ZWROTU TOWARU W PRZYPADKU ODSTĄPIENIA OD UMOWY 2.1. Koszt pakowania i odesłania towaru ponosi Klient. Towar należy odesłać na adres: ul. Przędzalniana 6F, 15-688 Białystok. 2.2. Dla towarów, których nie można odesłać w zwykły sposób pocztą, wysokość kosztów odesłania towaru, o których mowa w ust. 2.1 powyżej, szacowana jest maksymalnie na kwotę: a). dla towarów o masie do 10 kg – 30 zł; b). dla towarów o masie powyżej 10 do 30 kg – 50 zł; c). dla towarów o masie powyżej 30 kg, nie wymagających transportu na paletach – 100 zł; d). dla towarów dostarczanych na paletach przemysłowych – 350 zł. 3. WYŁĄCZENIA PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ 3.1. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w stosunku do umów: a). o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b). w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c). w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d). w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e). w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f). w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g). w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h). w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i). w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j). o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k). zawartej w drodze aukcji publicznej; l). o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m). o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym
hydrolazienka_pl
hydrolazienka_pl
99,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

457

 

2

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Dane firmy

Róża Ławreszuk
Hydrołazienka.pl
ul. Wschodnia 33
15-158 Białystok
REGON: 200778199
NIP: 966-083-08-76

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - sobota
09:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep internetowy hydrolazienka.pl

Sprzedaż armatury łazienkowej oraz części zamiennych do produktów sanitarnych

Pozostałe informacje

1. DANE SPRZEDAWCY

Właścicielem sklepu internetowego działającego w ramach Serwisu Allegro prowadzonym na koncie użytkownika ,,hydrolazienka_pl'' jest Hydrołazienka.pl Róża Ławreszuk, z siedzibą w 15-158 Białystok, ul. Wschodnia 33, NIP: 966-083-08-76, REGON: 200778199, prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).. Adres poczty elektronicznej: biuro@hydrolazienka.pl, tel.: 668-387-444 (koszt połączenia wg. taryfy wybranego operatora).

2. REGULAMIN SPRZEDAŻY PRZY WYKORZYSTANIU ŚRODKÓW POROZUMIEWANIA SIĘ NA ODLEGŁOŚĆ I ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

2.1. Regulamin określa ogólne zasady funkcjonowania sklepu internetowego Sprzedawcy oraz korzystania ze Sklepu przez Klientów, rodzaje, zakres i warunki świadczenia usług elektronicznych, tryb składania zamówień i procedurę zawierania umowy sprzedaży, tryb postępowania reklamacyjnego, obowiązki i uprawnienia Stron.

2.2. Regulamin zostaje udostępniony każdemu Klientowi nieodpłatnie, przed zawarciem umowy ze Sprzedawcą, tak aby mógł on go przechowywać i odtwarzać w zwykłym toku czynności.

2.3. Pełna treść regulaminu dostępna jest pod adresem: h

ttp://www.hydrolazienka.pl/docs/regulamin.htm.

2.4. Regulamin można wydrukować lub pobrać w formacie pliku *pdf i zapisać na dysku komputera lub urządzenia pamięci masowej (np. dysk USB) pod adresem http://www.hydrolazienka.pl/docs/regulamin.pdf.

2.5. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej między Sprzedawcą i Klientem.

Wyświetlenia:1149
Numer oferty:7016350792
Zgłoś naruszenie zasad

Inni klienci oglądali również

Do góry