Sprzedaż zakończona

, , ,

W211 E320 3.2 R6 204KM stan bdb, Avantgarde, kombi

od
martinq
19 500,00
Odbiór osobistyWrocław, woj. dolnośląskie

Parametry

    • Stan:
      Używany
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Rok produkcji:
      2003
    • Przebieg:
      363000 km
    • Pojemność silnika:
      3222 cm³
    • Moc:
      204 KM
    • Rodzaj paliwa:
    • Nadwozie:
    • Liczba drzwi:
      4/5
    • Liczba miejsc:
      5
    • Kolor:
      Niebieski
    • Lakier:
      Metalik
    • Kierownica po prawej (Anglik):
      Nie
    • Skrzynia biegów:
    • Klimatyzacja:
      automatyczna dwustrefowa
    • Oferta dotyczy:
      sprzedaż
    • Wyposażenie - bezpieczeństwo:
      ABS, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Światła xenonowe, ESP (stabilizacja toru jazdy)
    • Wyposażenie - komfort:
      Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka jasna, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne
    • Wyposażenie - multimedia:
      Bluetooth, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Radio niefabryczne, Gniazdo SD, Gniazdo AUX
    • Wyposażenie - pozostałe:
      Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Relingi dachowe, Szyberdach, Tempomat
    • Informacje dodatkowe:
      Dodatkowy komplet opon, Zarejestrowany w Polsce
    • Oświetlenie:
      światła przeciwmgłowe, światła ksenonowe, światła adaptacyjne, światła do jazdy dziennej

Opis

Do sprzedania moja E320 3.2 R6 204KM 2003 kombi Avantgarde

Trochę o wyposażeniu.

Skrzynia automatyczna

fotele przednie sterowane elektrycznie,

fotele przednie grzane oraz wentylowane,

webasto/ogrzewanie postojowe

klimatyzacja dwustrefowa,

tylne zagłówki chowane przyciskiem z przedniego panelu,

czujnik deszczu,

czujnik zmierzchu,

czujniki parkowania przód i tył,

elektryczna roleta w bagażniku,

światła biksenon samopoziomujące,

elektrochromatyczne lusterka boczne i wsteczne

szyberdach,

elektryczne szyby przednie i tylne,

kierownica wielofunkcyjna,

hak,

tempomat, ogranicznik prędkości

...i pewnie inne rzeczy, o których nawet nie mam pojęcia że tu są.

Mogę podać VIN i każdy sobie może sam sprawdzić.

Samochód w moich rękach od niespełna półtora roku. Kupiony z paroma mankamentami, wcześniejszy właściciel ewidentnie o niego nie dbał, ale było nam to na rękę bo szukaliśmy auta w przystępnej cenie po tym jak nasz wcześniejszy samochód niespodziewanie poszedł na żyletki, a ubezpieczenie tego w całości nie pokryło.

Auto miało być samochodem tymczasowym, ale zarówno mnie jak i żonę tak oczarował, że postanowiliśmy przywrócić mu wcześniejszy (zasłużony!) blask.

Na początku było trochę bolączek elektrycznych - wszystko porobione przez Viatronic Mercedes we Wrocławiu (wymieniony tylny oraz przedni moduł SAM, sterownik świec żarowych oraz całe sterowanie przy podsufitce bo szyberdach nie działał) - od tamtego czasu samochód przejechał około 30k kilometrów, przetrwał zimę, deszcze i słońce Chorwacji i wszystko gra.

Wizualnie - uważam, że ciężko będzie znaleźć drugi egzemplarz tak odnowiony.

W środku - cała przednia tapicerka - kierownica, mieszek zmiany biegów, fotele wraz z zagłówkami, boczki itp zostały wymienione w czerwcu tego roku na nowe przez firmę X-Styl Car spod Wrocławia (koszt około 5000 zł).

Dodatkowo - to można lubić lub nie - wymieniłem analogowe sterowanie klimatyzacją na to cyfrowe z polifta oraz zmieniłem oryginalne radio Audio 20 na stację multimedialną Kenwood DMX-7018BTS. Koszt stacji wraz z interfejsem sterowania z kierownicy (wszystko śmiga), separatorem antenowym, ramką, konektorami itd - około 2400 zł. Montowałem sam ;)

Jak komuś się nie podoba takie rozwiązanie to oryginalne radio nadal sobie leży i mogę je oddać za darmo więc można zrobić podmiankę.

Z zewnątrz odświeżony i zabezpieczony cały lakier przez firmę Auto Serwis Mielczarek z Wrocławia. Właściwie nie tylko lakier, bo przy okazji wymieniłem parę elementów dodatkowych jak na przykład te listwy pionowe na drzwiach, które z wiekiem potrafią się niszczyć. Oczywiście wymienione na nowe z ASO. Koszt całości około 5000 zł.

W ubiegłym roku wymieniłem również przednią szybę na nową. Nie dlatego, że pękła albo coś, po prostu lubię mieć dobrą widoczność, a oryginalna szyba była sfatygowana. Koszt to około 800 zł (Nordglass) i mam od nich również zaświadczenie, że szyba wymieniona na 'moje widzimisię' a nie po uszkodzeniu czy wypadku.

W połowie roku na odnowienie załapały się też przednie światła. Mała rzecz, a cieszy. Wyglądają niemal jak nowe.

Auto ma pneumatyczne zawieszenie. Pełne - przód i tył. Wiem, że jest tylu zwolenników co przeciwników, ale ja uważam że jazda z nim to poezja. Parę miesięcy temu miałem problem, tył jakby mi lekko osiadł i szukałem pomocy. Okazało się, że problemem nie był sam airmatic a jeden z amortyzatorów, który od razu został wymieniony na sprawny, oryginalny (zamiennikom mówię nie...). Całość została zrobiona przez firmę Miechpol z okolic Wrocławia. Myślę, że mogliby potwierdzić że wszystko z zawieszeniem jest sprawne. Byli wręcz zdziwieni, że stan jest tak dobry. A jak ktoś woli opinię ASO - też mam bo robione było to tuż przed urlopem i wolałem dmuchać na zimne i dać jeszcze do sprawdzenia w ASO.

Generalnie - wszystkie kwestie eksploatacyjne robię na bieżąco. Filtry, płyny, klocki, wahacze itp itd - jak tylko trzeba od razu robię. Większe tematy - w ASO we Wrocławiu, mniejsze - u zaprzyjaźnionego mechanika z Wrocławia, który nie boi się tych Mercedesów.

Lub jak się czegoś boi to uczciwie mówi, że się boi zamiast brnąć dalej. Tak było z tym zawieszeniem jak siadło. Odesłał gdzie indziej.

Z większych bądź bardziej upierdliwych rzeczy zrobionych, a wartych wspomnienia (z którymi raczej spokój będzie przez długi czas) - przed urlopem, w okolicach lipca wymienione klocki i tarcze tył. Wymienione przednie wahacze i sworznie. Wymieniony tylny zamek klapy bagażnika (zdechł po latach, pewnie ze starości). Regenerowana przekładnia kierownicza parę miesięcy temu. Wymieniona przetwornica jednego z przednich biksenonów (w ASO...). W tym miesiącu robiony był cały tylny most (dyferencjał) bo szumiał. Przy okazji został tam zmieniony olej i wszystkie 'okoliczne' rzeczy żeby drugi raz tam nie zaglądać.

Koszt tylko tych wymienionych rzeczy to ładnych parę tysięcy.

Silnik chodzi jak marzenie, podobnie skrzynia. Żadnych szarpnięć czy przeskoków. Olej w skrzyni wymieniałem około 20k kilometrów temu.

Przebieg auta - 363 tysiące km. Do potwierdzenia w ASO.

Opony.

Aktualnie autko jeździ na całorocznych oponach Kleber 225/55/R16, które widać na zdjęciach. Opony kupiłem jako nowe mniej więcej roku temu i patrząc na stan bieżnika spokojnie starczą na kolejne półtora do dwóch lat. Felgi widoczne na zdjęciach kupiłem mniej więcej w tym samym czasie. Są w stanie praktycznie idealnym.

Dodatkowo posiadam drugi komplet kół. Założone są tam zimówki, ale mówiąc szczerze są już lada moment do wymiany. Jak kupiłem auto to te koła z tymi zimówkami były założone, przejeździłem na nich do lata i wymieniłem na te całoroczne Kleberki.

Dodatkowo w bagażniku pod podłogą jest sprawne koło dojazdowe.

Żeby nie było za kolorowo auto ma też kilka rzeczy do zrobienia.

Oto one:

- czujnik temperatury wewnętrznej. W ASO powiedzieli, że głupieje i wywala czasem błąd. W praktyce wygląda to tak, że czasem jak się ustawi klimatyzację na "Auto" to nie ustawia się prawidłowo. Ja i tak lubię ustawiać ją ręcznie więc mi to nie przeszkadza.

- elektryczna roleta. Jak kupiłem to auto już była ona uszkodzona. Cały czas podchodziłem do tego na zasadzie 'może kiedyś, mam ważniejsze wydatki' i w zasadzie nigdy tego nie ruszyłem. SD błędu jakiegoś specjalnego nie wywala, a jak się naciśnie przycisk to słychać jakby roleta chciała pójść, a nie może. W Viatronic powiedzieli mi, że na 90% to wina silniczka.

- przy lewym nadkolu, w zasadzie od wewnętrznej strony zaczyna się robić bardzo malutkie ognisko rdzy. Naprawdę malutkie. Miałem to zrobić przed zimą, ale ponieważ sprzedaję auto - już raczej tego nie zrobię.

- jeden z przednich czujników parkowania czasem świruje jak spadnie bardzo ulewny deszcz. Koszt wymiany około 100-150 zł maksymalnie, ale nigdy nie chciało mi się tego robić.

Dotrwałaś/dotrwałeś do końca? Gratulacje.

Cena, która mnie interesuje to 19500 zł do drobnej negocjacji. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to mało pieniędzy za ten rocznik, ale dlatego właśnie dość rzetelnie opisałem wszystko co jest w samochodzie zrobione. Nie jest to ulep czy dorżnięty egzemplarz.

Auto - pomijając te drobne rzeczy wymienione powyżej, nie wpływające zresztą na jazdę - nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Ma ważny przegląd (zrobiony parę miesięcy temu) oraz ważne ubezpieczenie.

Jak ktoś chce sprawdzić auto u jakiegoś mechanika czy w ASO - proszę bardzo. Nie mam nic do ukrycia.

W razie dodatkowych pytań (naprawdę mogą być jakieś po tym jak napisałem tu prawie książkę?) - piszcie :)

Nie interesuje mnie zamiana. Kupiłem już drugie auto, a dwa po prostu nie są mi potrzebne.

Auto jest do obejrzenia we Wrocławiu. Kontakt telefoniczny możliwy przez cały weekend, a w tygodniu po godzinie 17. Wcześniej raczej nie odbiorę bo w pracy nie mam jak.

Lokalizacja

Lokalizacja

Wrocław, woj. dolnośląskie

Numer oferty: 8575808173

Zadaj pytanie

Zaloguj się

Pozwoli Ci to zaoszczędzić czas poprzez skorzystanie z ustawień swojego konta.

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro