Sprzedaż zakończona

, , ,

S4 B5 2.7BiT z LPG '99 avant Polift 460KM 580NM

od
kst58
37 999,00

Parametry

    • Stan:
      Używany
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Rok produkcji:
      1999
    • Przebieg:
      230 km
    • Pojemność silnika:
      2700 cm³
    • Moc:
      460 KM
    • Rodzaj paliwa:
    • Nadwozie:
    • Liczba miejsc:
      5
    • Kolor:
      inny
    • Skrzynia biegów:
    • Klimatyzacja:
      automatyczna jednostrefowa

Opis

Audi S4 z silnikiem 2.7 BiTurbo połączony z manualną 6-ścio biegową skrzynią biegów i rewelacyjnym napędem Quattro oraz sprzęgłem dwutarczowym jednomasowym daje niezwykłe wrażenia z jazdy. Posiada profesjonalną instalację gazową. Audi w oryginalnej wersji POLIFTOWEJ w PEŁNEJ OPCJI wyposażeniowej

AUDI posiada m.in.:

-WSPOMAGANIE KIEROWNICY

-NAGŁOŚNIENIE BOSE Z SUBWOOFEREM

-TEMPOMAT

-INSTALACJĘ GAZOWĄ

-ABS

-ESP

-KLIMATRONIC

-CENTRALNY ZAMEK Z DOMYKANIEM SZYB

-4 X EL.SZYBY

-EL.LUSTERKA

-CIEMNA PODSUFITKA

-SZYBERDACH ELEKTRYCZNY

-10 X PODUSZKI POWIETRZNE

-KSENONOWE REFLEKTORY ORYGINALNIE

-SPRYSKIWACZE REFLEKTORÓW

-NAWIGACJA GPS Z TV ZMIENIARKA CD

-SKÓRZANA TAPICERKA Z NIEBIESKĄ ALCANTARĄ

-PODGRZEWANE FOTELE

(fotele przestały działać, połdupy kierowca i cały pasażer- maty do wymiany)

-POMPOWANE FOTELE

-NAPĘD QUATTRO

-SPRZĘGŁO DWUTARCZOWE JEDNOMASOWE DO 1200NM

-6-ŚCIO BIEGOWA MANUALNA SKRZYNIA BIEGÓW

-RELINGI DACHOWE

- KOLOR CIEMNY GRAFIT PERŁOWY

-KUBEŁKOWE FOTELE S4 (skóra + alkantara)

-NOWO OBSZYTA TRÓJRAMIENNA SKÓRZANA KIEROWNICA S4

- 2 KLUCZYKI

Dodatkowo do auta założone:

-NOWE TURBINY ORGINAŁY RS4 PRZEROBIONE NA HYBRYDY W PERUNTURBO

-NOWE SPRZEGŁO OD TURBOLAMIK (KOŁO ALU JEDNOMAS I DWUTARCZ OBSŁUZY DO 1200NM

-GWINTOWANE ZAWIESZENIE

-6 TŁOCZKOWE ZACISKI Z PORSCHE PORZÓD

-UKŁAD WYDECHOWY 2X2,5CALA ZE STALI NIERDZEWNIEJ

-DODATKOWA CHŁODNICZKA OLEJU

-SPORTOWY FILTR POWIETRZA

- INTERCOOLER CENTRALNY

- PRZEWODY HAMULCOWE KOMPLET STALOWY OPLOT

- TRÓJNIK PRZEPUSTNICY WZMOCNIONY.

Itd. itd……

SILNIK oryginał AGB:

2.7 BiTurbo, moc 460KM/580NM

Nowe turbiny hybrydy k04 z RS4 (RARTYAS ORYGINALNE RS4, [żadne chińczyki] Turbiny przerobione profesjonalnie w PERUN TURBO) – wstają już przy 2700orb/min.

Sprzęgło robione na zamówienie u Lamika lekkie koło jednomasa - dwutarczowe do1200nm

Nowe wtryski 630CC ,

Głowice silnika z 2,4 ,

pompa paliwa Boscha 044 - 320L/h,

Centralny Intercooler,

Nowe zawory DV

Ori komputer remap ,

Procedura startu - softstart,

Przy 215 tyś wymieniony rozrząd z pompa wody olej, filtr oleju i paliwa, razem z rozrządem wymienione: obie sondy lambdy BOSCHa i świece NGK 7, płytki EGT - większość rzeczy kupione u SIDa,

Dodatkowa chłodniczka oleju ,

Dolot,

Silnik uszczelniony w styczniu 2019 – tak jak z resztą większość modyfikacji robiona w styczniu 2019

PROCEDURA STARTU z 5500obr/min

SKRZYNIA oryginalna DSY:

Nowy olej 75W90 Motul Gear 300, założony shortshifter , drugi bieg wbija się bardzo szybko i płynnie , auto normalnie przyspiesza z każdej prędkości obrotowej silnika. Skrzynia po wymianie synchronizatorów około 500km temu –

Sportowe sprzęgło umożliwiające bezstresowe starty z 4 butów z wytrzymałością do 1200nm

Dyfer oryginał DQA,

ZAWIESZENIE:

Zawieszenie GWINTOWANE oczywiście zbieżność została ustawiona, wybiera bardzo dobrze nierówności, nic nie tłucze. Zawieszenie jest bardzo miękkie jak na gwint ! Nie ma efektu taczki, a auto ładnie klei się drogi i jest sztywne w zakrętach.

NADWOZIE:

Auto w tym roku kończy 20 lat - Kupując auto nie patrzyłem na lakier bo nie po to auto kupowałem (był obdrapany na błotnikach od kamieni i maska do połowy z odpryskami) –auto miało jeździć i to szybko, auto nie miało żadnego dzwona, sam jedynie niegroźnie uszkodziłem tylni lewy błotniki kręcąc bączki wpadłem w zaspę, w której był metalowy słupek – było wgniecenie przy łączeniu zderzaka z błotnikiem i uszkodzony klosz lampy- zostało naprawione,

Wszystkie szyby są oryginalne tego samego producenta – auto nie miało żadnej poważnej kolizji czy dzwona.

HAMULCE:

Zmienione zaciski z przodu na 6 tłoczkowe z Porsche, do tego nowe tarcze Zimmermann i nowe klocki Brembo. Całość zalana nowym płynem hamulcowym Motula RBF 600, przewody hamulcowe w stalowym oplocie.

WYDECH:

Każda turbina ma swoje 2,5 cala ze stali nierdzewnej od początku do końca.

KOŁA OPONY:

Felgi 18 calowe z oponami w bardzo dobrym stanie V max 300KM/H

WNĘTRZE:

Jak na swoje prawie 20 lat to w dobrym stanie.

Ślady użytkowania widać na fotelu kierowcy- przetarcie na boczku alcantara , niebieski kolor, platiki na boczkach niebieskie (przednie wymagają odświeżenia), ciemna podsufitka , daje to fajny efekt . Prawnie wszystkie elektryczne rzeczy w aucie działają : tempomat, klima, el. szyby, pompowanie lędźwi etc. (nie działa podgrzewanie foteli – grzeje półdupek u kierowcy – u pasażera nie – trzeba naprawić – nie używałem wiec nie naprawiałem – maty grzewcze do naprawy.)

Kierownica obszyta nową skórka perforowaną,

NAGŁOSNIENIE BOSE Z SUBWOOFEREM

POZA TYM:

Auto po wymiennie oleju w silniku i skrzyni zrobiło 500 km.

Instalacja gazowa profesjonalnie zgrana z autem – jeżdżąc na gazie auto minimalnie do wtryskuje paliwo (chłodzenie silnika – gaz założony z głową, tak aby nie się nic nie stopiło w silniku) – niski AFR - mierzony na sondzie szerokopasmowej.

Tak samo pracuje na gazie jak i benzynie – przy spadku ciśnienia w butli kiedy kończy się gaz a potrzebujemy mocy automaczynie przełącza się na benzynę - przy wciśniętym gazie - bez spadku mocy

Wymienione chłodnica wody i chłodniczka na podszybiu - nagrzewnica

Na chwilę obecną niewielkim kosztem można osiągnąć ponad 500KM – wystarczy wymienić kolektory wydechowe – powinno wyjść około 520km

Gratis do auta dodaję ori lusterka bo są założone srebrne.

Cena wg mnie nie jest wygórowana – wsadziłem w auto bardzo dużo czasu i pieniędzy i wiem, że ich nie odzyskam (trzeba dopracować kilka rzeczy, które wypisałem, dlatego nie wystawiam auta za 60 tyś zł.).

Auto bardzo doinwestowane – cena samych modyfikacji to przeszło 30 tyś zł. w porównaniu z oryginałem S4 .

Wynikiem tego jest moc 460KM / 580 NM / 0-100 - 3,5sek. V max 300+

Informacyjnie dla Januszów żebym nie musiał odbierać głupich telefonów („panie a ile to pali gazu bo kolega somsiada miał i mówił….)- spalanie od 12 litrów przy normalnej jeździe do 25 litów przy szybkiej jeździe.

Ze względu na różne nieznane umiejętności jazdy zainteresowanego i dużą moc auta przy zakupie to ja przewożę kupującego – nie chce później się dochodzić bo ktoś nie opanował mocy itp. , jeżeli chcesz się tylko przejechać to za 200zł przewiozę Cię po obwodnicy – płatne przed przejażdżką 

UWAGA PRZYPOMINAM:

AUTO MA 20 LAT – NIE JEST NOWYM AUTEM Z SALONU – WYMAGA DOPIESZCZENIA.

W aucie nie sprawne: podgrzewanie foteli, , zamek tylnej klapy (otwiera się z pilota), spryskiwacz tylnej szyby, zacina się zmieniarka.

Wydaje mi się, że wszystkie zalety i mankamenty opisałem w ogłoszeniu

Jeżeli nie pasuje Ci cokolwiek to proszę nie marnuj mojego czasu.

Mechanicznie w pełni sprawne bo to jest w tym aucie najważniejsze - mechanicznie bardzo doinwestowane.

Wydruk z hamowni z data 22/08/2019 daję kupującemu – Hamownia GetCar Kielce

Przegląd jest do kwietnia lub maja 2020, a ubezpieczanie do końca 2019

Cena do negocjacji na miejscu, na wszystkie pytania odpowiem telefonicznie, gdybym nie odbierał to proszę o smsa to oddzwonię jak będę tylko mógł

Auto po dopieszczeniu będzie tylko zyskiwało na wartości, te auta już nie tracą na wartości, a wręcz przeciwnie od jakiegoś czasu zaczęły drożeć.

Tel. 605 530 565

Lokalizacja

Lokalizacja

Kielce, woj. świętokrzyskie

Numer oferty: 8435051974

Zadaj pytanie

Zaloguj się

Pozwoli Ci to zaoszczędzić czas poprzez skorzystanie z ustawień swojego konta.

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro