CZARTER JACHTU WYNAJEM ŁODZI MOTOROWEJ MAZURY

od
Super Sprzedawcy
75edyta
400,00
Zadaj pytanie

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Region:
      Nad jeziorem, rzeką

Opis

Premiera Jachtu !

Czarter Jachtu motorowego QUEST 825 bez patentu rok produkcji 2018

Mazury -   Ruciane-Nida

Jacht motorowy tworzący nową jakość w segmencie jachtów wypornościowych. Quest 825  cechuje nowoczesna sylwetka z wygodnym kokpitem i przestrzennym pokładem oraz komfortowym wnętrzem mieszkalnym, które przy łatwości obsługi i niskim kosztem paliwa, tworzy świetną jednostkę.

Możliwość wypoczynku na całych Mazurach wraz z noclegiem, wyposażoną kuchnią i WC z prysznicem na jachcie, nawet do 6 osób. Łatwe i bezpieczne wchodzenie i wychodzenie z jachtu zarówno dla dzieci jak i dorosłych gwarantuje bardzo obszerna platforma rufowa z uchwytami. Jest to ciekawe i wygodne rozwiązanie dla wędkarzy i przy kąpielach w jeziorze.

Nie musisz posiadać żadnego patentu aby zasiąść za sterem, przeszkolimy Ciebie z pływania, funkcji jachtu i zasad bezpieczeństwa na wodzie.

Nasz port macierzysty to „Port u Faryja” w Ruciane-Nida, w którym pobyt jest gratis. Startujemy z portu i wracamy do niego po rejsie.

Polecamy  jacht wypornościowy typu Houseboat / Cruiser

Bardzo przestronna i wygodna jednostka do prowadzenia turystyki wodnej.

Łódź motorowa posiada w pełni wyposażony kambuz (talerze,kubki,sztućce,garnki,patelnie itp), kuchenkę gazową wraz ze zlewozmywakiem, radio, TV, lodówkę z zamrażalnikiem ,łazienka z umywalką i prysznicem, WC morskie z maceratorem ze zbiornikiem na fekalia , prysznic zaburtowy z ciepłą i zimną wodą, podesty kąpielowe z drabinką do wchodzenia i schodzenia, ster strumieniowy, Echosondę Lowrance Hook + mapa jezior, barymetria  , ogrzewanie Webasto,  drabinka do zejścia na dziobie jachtu,ubezpieczenie ,odbijacze , cumy, pagaj , bosak ,podświetlany kokpit ze stolikiem, winda kotwiczna , silnik zaburtowy oraz pełny zestaw ratunkowy.

Przestrzenny kokpit  umożliwia pływanie podczas brzydkiej pogody.

Dodatkowym atutem są trzy dwuosobowe osobne koje

Jacht przeznaczony do komfortowych rejsów BEZ PATENTU !!!

Za dopłatą możliwość dodatkowego wyposażenia jachtu w pościel tj. poduszki , kołdry .

Podstawowe dane techniczne:

Długość całkowita 8,25 m

Szerokość 2,90 m

Wysokość w kabinie 2.0 m

Zanurzenie 0.45 m

Rok budowy 2018

Max liczba miejsc 6

Silnik zaburtowy Mercury 25 KM

Ster strumieniowy Ø 140 2,5 kw

Zbiornik na wodę 108 L

Zbiornik paliwa 52 L

Zbiornik na fekalia 78 L

Lodówka z zamrażarką 76 L

Baterie solarne 10 A

Czarter od 10 maja 2019 - 16 czerwca 2019 - 400 zł

Czarter (terminy)  od 16 czerwca do 15 września do uzgodnienia

Czarter  od 15 września 2019 - 13 października 400 zł

Przed zakupem prosimy o kontakt w celu potwierdzenia wolnego terminu.

Robert : 604-447-228

CAŁKOWICIE NOWY , ŚWIEŻY I PACHNĄCY !!! :-)

Zwodowany po raz pierwszy 15 sierpnia 2018

Gorąco polecamy .

Lokalizacja

Ruciane Nida, woj. warmińsko-mazurskie

O sprzedającym

75edyta
75edyta

Dane firmy

Edyta Mikłaszewicz
PHU Perfekt
ul.Środkowa 20
05-083 Zaborów
REGON: 145492924
NIP: 529-154-79-28

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)
  • 604****** ********* (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Nie łączymy paczek osłon silnikowych z nadkolami- koszty wysyłki wówczas są ustalane indywidualnie.

Nasza firma PHU PERFEKT   specjalizuje się w sprzedaży akcesoriów samochodowych. Dokonując zakupów na naszych aukcjach masz pewność że dostaniesz towar wysokiej jakości w krótkim czasie . Obecnie posiadamy standard allegro co potwierdza, wysoką jakość naszych usług i produktów.

Pozostałe informacje

Osłony oraz nadkola sprzedawane przez naszą firmę to części zamienne do samodzielnego dopasowania.

UWAGA: Musimy sprawdzać dane odbiorcy faktury w GUS - więc zastrzegamy sobie prawo do korekty danych odbiorcy wg. danych dostępnych w tym systemie. 


Szkody powstałe podczas transportu


1. W sytuacji, gdy przesyłka z zamówionym towarem nosi ślady

uszkodzenia, Klient jest zobowiązany sporządzić z udziałem przewoźnika

(kuriera) protokół uszkodzenia przesyłki. W protokole tym daty odbioru

przesyłki, zgłoszenia szkody oraz spisania raportu muszą być jednakowe. W

przypadkach kiedy protokół szkody będzie spisany niepoprawnie, daty będą

rozbieżne, protokół będzie niekompletny itp. sprzedający może odrzucić

reklamacje. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i

reklamację w firmie transportowej. Jeśli protokół szkody zostanie spisany

prawidłowo, reklamację w firmie transportowej składa Sprzedający, a Klient

otrzymuje wymieniony towar lub zwrot gotówki. Klient ma również możliwość

odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim przypadku jest zobowiązany

niezwłocznie poinformować o tym Sprzedającego.


2. Klient, który zaniechał obowiązków, o których mowa w ust.

1, przejmuje ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabywa produkt w takim stanie,

w jakim go otrzymał. Reklamacje związane z uszkodzeniami mechanicznymi,

powstałymi w czasie transportu, bez prawidłowo wypełnionego protokołu szkody

oraz bez opakowania fabrycznego mogą być rozpatrywane przez Sprzedającego

odmownie.


3. W przypadku odbioru towaru z niewidocznymi uszkodzeniami

klient powinien niezwłocznie zgłosić tą sprawę sprzedającemu na adres mailowy

lub telefonicznie.

W chwili odbioru towaru proszę sprawdzić stan przesyłki.

Ewentualne uszkodzenia proszę niezwłocznie zgłosić obecnemu przy dostawie

kurierowi/listonoszowi. Proszę o sporządzenie protokołu szkody. Bez protokołu

szkody nie będziemy mogli złożyć reklamacji na uszkodzoną przesyłkę. Ułatwi to

i przyspieszy rozpatrzenie Państwa reklamacji.

W trosce o pełne zadowolenie naszych klientów przedstawiamy

najważniejsze informacje jak uniknąć kłopotliwych sytuacji.

GDY PRZESYŁKA KTÓRĄ OTRZYMAŁEM JEST NIEKOMPLETNA LUB ZAWIERA

TOWAR KTÓREGO NIE ZAMAWIAŁEM.

Jeżeli nastąpiły niezgodności w towarze lub inne

niedogodności prosimy nie reaguj pochopnie. Jesteśmy tylko ludźmi i nam również

mogą zdarzyć się pomyłki. Wszystkie przesyłki są ważne – sprawdzimy i brakujący

towar doślemy na nasz koszt.

Jeżeli otrzymali Państwo inny towar niż zamawiany prosimy o

kontakt, najlepiej przesłanie zdjęcia błędnie wysłanego towaru. Wymienimy go na

właściwy.

PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący

(konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.

Podstawa prawna: art.27, 33 i 34 ust. 2 i 4 ustawy o prawach

konsumenta

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć stosowne

oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@eperfekt.pl (takie

oświadczenie możemy również przesłać mailem).

Koszt transportu przesyłki zwrotnej pokrywa Konsument.

Dopuszczamy w określonych przypadkach również zwrot towaru zakupionego w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.

Przesyłkę zwrotną należy nadać na adres:

PHU Perfekt

Wyględy, Ul. Osiedlowa 27

05-083 Zaborów

CZY MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRZEDMIOT?

Jeżeli kupiony towar ma wadę, konsument może złożyć

reklamację, w której określi swoje żądania dotyczące doprowadzenia towaru do

stanu zgodności z umową (przez naprawę lub wymianę) lub zwrotu całości bądź

części wpłaconych środków (przez obniżenie ceny czy odstąpienie od umowy).

W sprawie reklamacji proszę pisać na adres e-mail:

biuro@eperfekt.pl

Do przesyłki proszę także załączyć dowód zakupu.

Zaraz po otrzymaniu przedmiotu podejmiemy procedurę

reklamacyjną i będziemy na bieżąco informowali o jej realizacji.

NIE ODBIERAMY PRZESYŁEK POBRANIOWYCH!

PROSIMY O NIE WYSTAWIANIE KOMENTARZA NEGATYWNEGO POCHOPNIE.

W PRZYPADKU GDY COŚ SIĘ NIE ZGADZA SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI WYJAŚNIMY ZAISTNIAŁĄ

SYTUACJĘ. Prosimy o kontakt mailowy na adres: biuro@eperfekt.pl lub

telefoniczny pod numerem: 604-885-251

Zwracamy się z prośbą o wystawienie oceny za tą transakcję

(5) gwiazdek w każdej z kategorii.

Bardzo duża liczba kupujących niestety nie zaznacza gwiazdek

co wpływa na błędną ocenę końcową.

Jeśli są Państwo zadowoleni z transakcji prosimy o

wystawienie wszystkich pięciu gwiazdek w poszczególnych obszarach.

Oceny te pozwolą na kontynuowanie doskonalenia obsługi i

zachowanie Standardu Allegro co przekłada się na niższe opłaty i brak podwyżek

cen których wszyscy chcemy uniknąć.

Jeżeli przy realizacji zamówienia pojawiły się jakieś

problemy to przed wystawieniem oceny prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi

Klienta: biuro@eperfekt.pl w celu ich wyjaśnienia.

Zapraszamy do kolejnych zakupów na naszych aukcjach

Z poważaniem:

Firma PHU Perfekt

Edyta Mikłaszewicz


 Szanowni Państwo, 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, ORODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych). W związku z tym prosimy o zapoznanie się z poniższą klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania Państwa danych: 

Klauzula informacyjna 

1. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie PHU Perfekt Edyta Mikłaszewicz NIP:5291547928, REGON: 145492924, z siedzibą w ul. Środkowa 20, 05-083 Zaborów, e-mail: biuro@eperfekt.pl. 

2. W sprawach związanych z Pani/a danymi proszę pisać na podany adres e-mail biuro@eperfekt.pl. 

3. Dane będą przetwarzane w celu związanym z wykonywaniem umowy, realizacją zamówień, wykonywaniem obowiązków rachunkowych i podatkowych. 

4. Dane będą przechowywane przez czas trwania współpracy oraz zgodnie z przepisami prawa, w szczególności podatkowego po zakończeniu współpracy, przez okres wymagany przez przepisy prawa 

5. Dane mogą zostać udostępnione lub przekazane podmiotom zewnętrznym w celu i zakresie wykonywania obowiązków umownych Administratora (INPOST S A, NIP: 6793087624; POCZTA POLSKA SA, NIP: 5250007313; Biuro Rachunkowe Hanna Domeradzka NIP:5291044475). 

6. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 

7. Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. 

8. Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody. 

9. Ma Pan/i także prawo do przenoszenia danych 

10. Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO), ul Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel. 22 531 03 00, fax. 22 531 03 01, kancelaria@giodo.gov.pl 

Numer oferty:7524877025
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro