, , ,

AUDI A4 B7 1.8 T 200KM/330Nm Bez ukrytych wad.

od
Skaut02
26 000,00
16 dni do końca 
Zadaj pytanie

Parametry

    • Stan:
      Używany
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Rok produkcji:
      2005
    • Przebieg:
      330000 km
    • Pojemność silnika:
      1781 cm³
    • Moc:
      163 KM
    • Rodzaj paliwa:
    • Nadwozie:
    • Liczba miejsc:
      5
    • Wyposażenie - multimedia:
      Radio fabryczne
    • Kolor:
      Srebrny
    • Lakier:
      Metalik
    • Kierownica po prawej (Anglik):
      Nie
    • Skrzynia biegów:
    • Klimatyzacja:
      automatyczna dwustrefowa
    • Oferta dotyczy:
      sprzedaż
    • Numer VIN:
      WAUZZZ8EX6A006650
    • Wyposażenie - bezpieczeństwo:
      ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe
    • Wyposażenie - komfort:
      Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka jasna, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy
    • Wyposażenie - pozostałe:
      Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat
    • Informacje dodatkowe:
      Bezwypadkowy, Dodatkowy komplet opon, Zarejestrowany w Polsce
    • Oświetlenie:
      światła do jazdy dziennej, światła ksenonowe, światła przeciwmgłowe

Opis

Witam,

Oferuje na sprzedaż prywatny samochód AUDI A4 B7 rok 2005 (modelowo 2006).

Pojemność silnika 1.8 T BFB, z przebiegiem 334 tys km.

Użytkuje go od ponad 5 lat i przejechałem nim ponad 130 tys km.

Przez ten okres wiele rzeczy zostało w nim wymienione bądź naprawione.

Samochód o mocy 200 KM i  330 Nm posiada instalacje LPG, która jest idealnie dobrana pod moc auta. Nie ma róznicy między BP, a LPG. Od początku uzytkowania tankowany paliwem BP98 (na takim został wystrojony). Chiptuning został wykonany w sposób profesjonalny przez znanego tunera www.gregor10.pl . Olej wymieniany co 15 tys. km na Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40, w skrzyni biegów co 70 tysięcy. Filtr Paliwa wymieniany co 60 tysięcy, a świece zmieniane co 30 tys. km na NGK PFR6Q.

Jestem pasjonatem marki i wszystkie naprawy jak i serwis auta były wykonywany rzetelnie (oryginalne części, bądź markowe zamienniki)  w dobrym warsztacie. Oprócz tego prowadzę książkę serwisową auta oraz LPG z bierzącymi wymianami/naprawami.

Samochód jest bardzo zadbany, w środku czysty i nie zniszczony (nie było palone).

Wyposażenia:

* skórzana tapicerka

* składane, podgrzewane lusterka

* elektryczne szyby przód + tył

* pełen fis

* isofix

* fabryczny alarm

* nagłośnienie Audi Concert:  9 głosników + sub + wzmacniacz

* tempomat

* światła bixenonowe

* coming living home

→ W samochodzie dołożono ori lampy bixenon z instalacją i czujnikami poziomowania

→ Wymieniono odbłyśniki i soczewki od AUDI A4 B8 po lifcie - szerzej i lepiej  świecą, nowe oryginalne żarniki Philips

→ Zmieniono hamulce na 320 mm przód i 288 mm tył od AUDI A4 B7 3.0 tdi oraz tarcze przód ATE i klocki ATE ceramic, tarcze tył ATE i klocki Bosch. Przewody w stalowym oplocie HEL, płyn hamulcowy zmieniany w serwisie co 2 lata.

→ 215 tys. - Chiptuning ( www.gregor10.pl ) 200km/330Nm -wykres do wglądu.

→ 260 tys. km - wymiana zaworu sterującego ciśnieniem doładowania ori

→ 277 tys. km - wymiana kompletnego ori rozrządu z pompą wody Hepu, koła sprężarki klimatyzacji, rolki i pasek alternatora

→ 281 tys km - wymiana kompletnego nowego sprzegła Sachs (koło zamachowe dwmumasowe, tarcza sprzęgła, docisk i łozysko oporowe) z AUDI a4 b6 1.9 tdi AWX (jest mocniejsze od ori 1.8 T.)

→ 290 tys. km - kapitalny remont silnika, remont głowicy (wymiana gniazd zaworowych, zawory ssące i wydechowe, prowadnice zaworowe, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, szpilki głowicy). Wymieniono pierscienie tłokowe, paneweki korbowodowe, zregenerowano turbine w Perun Turbo - wszystkie uszczelki nowe, a przy okazji zalany nowy płyn chłodniczy G13 + nowe ori czujniki temperatury.

→ 301 tys. km - wymiana czujnika stopu

→ 315 tys. km - wymiana 4 cewek zapłonowych ori, wymiana zamka klapy bagażnika ori

→ 332 tys. km - wymiana butli gazowej, wymiana zestawu amortyzatorów i sprężyn Bilstein B12 Pro-Kit (3000 tys zł), wymiana wszystkich przednich wahaczy z łącznikami i tulejami stabilizatora na Lemforder (2000 zł), wymiana tylnego stabilizatora na 18 mm wraz z gumami Lemforder.

Z rzeczy, które trzeba zrobić:

*  wymienić przednią szybę - spore pęknięcie

* zregenerować przekładnie kierowniczą - stuki w listwie słyszalne na kostce brukowej

Obecnie samochód  przejechane ma 334 tys. km, jest doinwestowany, prowadzi się sztywno i stabilnie. BEZ UKRYTYCH WAD. Jestem trzecim właścicielem pojazdu, z czego jego wcześniejszy posiadacz jest moim znajomym, dlatego też historia pojazdu jest autentyczna. Z pewnością posłuży jeszcze przez długie lata.

Do  samochodu dodaję 2 komplety kół:

–      letnie, ze zdjęcia, z 2 letnimi oponami roz. 235/40  r. 18

–      zimowe, z oponami na 2 sezony roz. 205/55 r. 16 na felgach aluminowych

Cena do negocjacji.

Wiecej informacji udziele telefonicznie.

Zapraszam na oględziny.

Lokalizacja

Lokalizacja

Jastrzębie Zdrój, woj. śląskie

Numer oferty: 8491721057

Zadaj pytanie

Zaloguj się

Pozwoli Ci to zaoszczędzić czas poprzez skorzystanie z ustawień swojego konta.

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro