, , ,

Żyłka Method Feeder 0,20/150m. Jn

od
Super Sprzedawcy
carpwild
11,10
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
1 osoba kupiła 1 sztukę
Liczba sztuk
z 9 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Model: ZJ-MEF020A

Żyłka Jaxon Method Feeder.

Japońska, profesjonalna żyłka wędkarska. Szczytowe osiągnięcie współczesnych technologii włókien sztucznych.

W przypadku żyłek Jaxon Method Feeder podajemy dwa parametry: średnica i wizja maksymalnej wielkości ryb, do łowienia których może być wykorzystana dana średnica żyłki.

-Średnica: 0,20 mm.

-Długość: 150 m.

-Kolor: brązowo - miedziany.

-Wytrzymałość Fish Up: 9 kg.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Ostrów Wielkopolski, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u carpwild za co najmniej 250,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier GLS
9,80 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier GLS pobranie
13,80 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,41 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Sklep Wędkarski TROĆ
PARTYZANCKA 9
63-400 Ostrów Wielkopolski
woj. wielkopolskie
email: info@carpwild.pl
tel.: 601 762 898

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Podane ceny przesyłek obowiązują wyłącznie na terenie Polski. (Shipping to Poland only). Przy zakupie kilku przedmiotów koszty przesyłki pobierane są jednorazowo.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

                                                                      Opis procedury reklamacyjnej:

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: info@uprzema.pl telefonicznie: 62 735 1817, w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: PHU TROĆ Małgorzata Handke Przemysław Zaremba s.c., Ul. Partyzancka 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski lub osobiście w sklepie stacjonarnym: TROĆ, Ul. Partyzancka 9, Ostrów Wielkopolski.
  2. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  4. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  5. datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, numer lub kopię dokumentu zakupu,
  6. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  7. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  8. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  9. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  10. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  11.  Gwarancja nie wyłącza i nie ogranicza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 


Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

P.H.U. TROĆ s.c.
Partyzancka 9
63-400 Ostrów Wielkopolski
Dodatkowe informacje

                                                                       Opis procedury reklamacyjnej:

  1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem e-mail: info@carpwild.pl telefonicznie: 62 735 1817, w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: PHU TROĆ Małgorzata Handke Przemysław Zaremba s.c., Ul. Partyzancka 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski lub osobiście w sklepie stacjonarnym: TROĆ, Ul. Partyzancka 9, Ostrów Wielkopolski.
  2. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
  3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  4. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
  5. datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, numer lub kopię dokumentu zakupu,
  6. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  7. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  8. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
  9. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  10. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  11. Gwarancja nie wyłącza i nie ogranicza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej. 

 Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur: 1. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej, Ośrodek Zamiejscowy w Kaliszu, Ul: Dobrzecka 16, 62-800 Kalisz. 2. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
P.H.U. TROĆ Małgorzata Handke Przemysław Zaremba s.c.
Partyzancka 9
63-400 Ostrów Wielkopolski

O sprzedającym

carpwild

O sprzedającym

carpwild

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 07:14

Dane firmy

P.H.U.TROĆ Małgorzata Handke i Przemysław Zaremba S.C.
PARTYZANCKA 9
63-400 OSTROW WLKP
REGON: 250473578
NIP: 622-230-79-43

Kontakt

  • 601 *** *** (pokaż)
  • 62-*** **** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Serdecznie witam.

Firmę wędkarską prowadzę od 22 lat. Rok zał. 1995.

PHU TROĆ  Ul. Partyzancka 9. 63-400 Ostrów Wlkp.

NIP.622-23-07-943  Tel. 601 762 898

Sklep realizuje wysyłkę tylko na terytorium Polski.

(shipping only on Polish territory, перевозка только на территории Польши, csak Lengyelország területén szállítják, expédition seulement sur le territoire de la Pologne, Versand nur auf dem Gebiet von Polen).

Konto do wpłat:

P.H.U. TROĆ. Ostrów Wlkp.  Ul. Partyzancka9,

60 1940 1076 3004 8188 0000 0000  Credit Agricole.

Artykuły wędkarskie w szerokiej gamie asortymentowej.

W naszym sklepie:

- wszystkie towary są orginalne

- wyważone i rzetelne opisy

- niewygórowane ceny

- przyzwoitą obsługę

- dobry kontakt

- poradę bez faworyzowania marki i produktu

Po prostu staramy się aby to był sklep dla każdego.

- Towary, które sprzedaję są zupełnie nowe, fabrycznie zapakowane przez producenta.

-  Towar wysyłam po dokonaniu przez Kupującego przelewu, zapłaty lub za pobraniem.

- Jest problem, lub stwierdziłeś że coś jest uszkodzone lub inne niż było w ofercie, dzwoń lub pisz, wszystko da się rozwiązać.

My też możemy popełnić błąd pomimo że staramy się ich unikać.

Jeśli masz pytania, dzwoń lub skontaktuj się przez e-mail: info@carpwild.pl.

Pozdrawiam.

Przemo.

Pozostałe informacje

Postaraj się sprawdzić paczkę w obecności kuriera, ułatwi to reklamację z tytułu uszkodzenia towaru w transporcie.

Instrukcja dla odbiorców GLS

6. Chcę sprawdzić zawartość paczki a) jest to możliwe po potwierdzeniu przyjęcia

podpisem na skanerze kuriera

b)kurier nie może wydać paczki, ani pozwolić na jej otwarcie, przed podpisem i ew. uregulowaniem pobrania.

c) kurier na żądanie spisuje protokół szkody, który jest podstawą do złożenia reklamacji.

7. Jeśli paczka jest uszkodzona

a)zależnie od poziomu uszkodzenia podejmij decyzję o przyjęciu lub odmowie przyjęcia paczki

b) spisz niezwłocznie z kurierem Protokół Szkody

c) poinformuj nadawcę o powstałej szkodzie.

art.

87 ust. 6 ustawy o prawie przewozowym:

6. Roszczenie z tytułu nienależytego wykonania usługi pocztowej wygasa wskutek przyjęcia przesyłki pocztowej bez zastrzeżeń, chyba że ubytki lub uszkodzenia przesyłki pocztowej nie dające się z zewnątrz zauważyć uprawniony stwierdził po przyjęciu przesyłki i nie później niż po upływie 7 dni od przyjęcia przesyłki zgłosił operatorowi pocztowemu roszczenie z tego tytułu oraz udowodnił, że ubytki lub uszkodzenia przesyłki powstały w czasie między przyjęciem przesyłki przez operatora pocztowego w celu wykonania usługi pocztowej a jej doręczeniem adresatowi.

Numer oferty: 7933184875

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro