1 z 11

ZWROTNICA ABS PRAWY PRZÓD MERCEDES ML W164 420 CDI

od
auto_marox
350,00
35,00 zł x 11 rat ()
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska0,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobraniowa11,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

  • Stan:
    Używany
  • Faktura:
    Wystawiam fakturę VAT
  • Producent części:
    Mercedes-Benz (oryginalne OEM)
  • Typ samochodu:
    Samochody osobowe
  • Strona zabudowy:
    przednie prawe

Opis

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST

ZWROTNICA / PIASTA

PRAWA PRZEDNIA

+ CZUJNIK ABS

NUMER CZUJNIKA:

A1645400917  /  A 164 540 09 17

CZĘŚĆ POCHODZI Z SAMOCHODU:

  • Marka: MERCEDES
  • Model: ML W164 420 CDI AMG SPORT 4-MATIC
  • Rok produkcji: 2006/2007
  • Przebieg: 127 000 km
  • Lata produkcji: 2006-2011
  • Zawieszenie: PNEUMATYCZNE / AIRMATIC
  • Nazwa silnika: 420 CDI / 4.0 CDI
  • Kod Silnika: OM629.912
  • Paliwo: DIESEL
  • Pojemność: 3996 ccm
  • KM / KW: 306 KM / 225 KW
  • Skrzynia biegów: AUTOMATYCZNA
  • Kod / nazwa lakieru: 775  /  C775   ,    IRIDIUM SILVER METALLIC

W PEŁNI SPRAWNA

STAN BARDZO DOBRY - JAK NA ZDJĘCIACH

CENA ZA SZTUKĘ

MSZ PZ17  / UP PMI CW18

Dostawa i płatność
od 0,00 zł

Lokalizacja: Lwówek Śląski, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska pobraniowa
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2-3 dni robocze
Odbiór osobisty
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności
Gwarancja
1 miesiąc

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

 

WARUNKI GWARANCJI. 

1. Nasza firma na wszystkie sprzedawane towary udziela 14-dniowej (dni kalendarzowych) gwarancji rozruchowej, liczonej od dnia otrzymania towaru, chyba że z opisu aukcji wynika, iż w danym przypadku podlega ona wyłączeniu. Termin 14 dni gwarancji rozruchowej to okres w którym należy zakupioną część zamontować i stwierdzić jej ewentualną wadę, niekompletność lub niekompatybilność z pojazdem.

2. Przy zakupie części używanych, należy mieć na uwadze, że ich stan techniczny nosi znamiona eksploatacji i uwzględnia naturalny stopień zużycia, który nie zawsze jest dokładnie do określenia. W związku z tym gwarancja rozruchowa nie obejmuje przebiegu, czy też czasu w jakim część będzie eksploatowana po montażu w pojeździe. 

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Auto Import-Eksport Marek Szawłowski
Rakowice Wielkie 1
59-600 Lwówek Śląski
Dodatkowe informacje

 

 

REKLAMACJA - WADA LUB USZKODZENIE CZĘŚCI. 

1. Nasza firma na wszystkie sprzedawane towary udziela 14-dniowej (dni kalendarzowych) gwarancji rozruchowej, liczonej od dnia otrzymania towaru, chyba że z opisu akcji wynika, iż w danym przypadku podlega ona wyłączeniu. Termin 14 dni gwarancji rozruchowej to okres w którym należy zakupioną część zamontować i stwierdzić jej ewentualną wadę, niekompletność lub niekompatybilność z pojazdem.

2. Przy zakupie części używanych, należy mieć na uwadze, że ich stan techniczny nosi znamiona eksploatacji i uwzględnia naturalny stopień zużycia, który nie zawsze jest dokładnie do określenia. W związku z tym gwarancja rozruchowa nie obejmuje przebiegu, czy też czasu w jakim część będzie eksploatowana po montażu w pojeździe.

3. Przy zakupie silników, przed procedurą montażu należy zapoznać się szczegółowo z procedurami montażowymi i kontrolnymi przewidzanymi przez producenta silnika. Montażu silnika musi dokonywać wyspecjalizowany zakład mechaniki pojazdowej lub autoryzowany serwis, gotowy przedstawić rzetelne potwierdzenie wykrytej ewentualnie usterki lub wady silnika. Za błędy montażowe Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności. 

4. W przypadku zakupu podzespołów elektronicznych należy porównać numery seryjne części zamontowanej w pojeździe z tymi, które zostały podane w ogłoszeniu. W przypadku braku numerów w ogłoszeniu, należy skontaktować się z nami telefonicznie w celu ich ustalenie lub potwierdzenia możliwości zastosowania części. Zakupiona część elektroniczna, która zostanie zamontowana, a nie posiadała zgodności numeracyjnej lub możliwość jej zastosowania nie została potwierdzona telefonicznie, nie podlega procedurze reklamacji.

5. W momencie zgłoszenia reklamacji należy podać szczegółowe informacje dotyczące problemu lub wady zakupionej części.

6. Reklamowany towar nie może nosić śladów ingerencji (zerwanych plomb gwarancyjnych, śladów rozbierania), poza koniecznymi związanymi z prawidłowym montażem podzespołu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w tym zakresie, reklamacja zostanie automatycznie odrzucona.

7. W przypadku przyjęcia przez Sprzedającego części do procedury reklamacyjnej, należy odesłać reklamowany towar na adres wskazany w polu "adres do zwrotów", przesyłką bezpobraniową, z dołączonym dowodem zakupu oraz informacją z numerem konta, do ewentualnego zwrotu zapłaconej kwoty. Do przesyłki należy dołączyć również protokół reklamacyjny, z precyzyjnym wskazaniem problemu lub wady, a także numery seryjne części która, była wymieniana (jeżeli był wymieniany sterownik, należy wskazać numer sterownika, który był fabrycznie zamontowany w pojeździe). Protokół sporządza zakład specjalizujący się w mechanice lub elektromechanice samochodowej, w którym dokonywano naprawy pojazdu. Ponadto na protokole powinna widnieć pieczątka i podpis właściciela zakładu.

8. Po otrzymaniu reklamowanego towaru i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na wskazany numer konta, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

9. Sprzedający może w ramach reklamacji zaproponować Kupującemu wymianę towaru na drugi, ale tylko jeżeli Kupujący wyrazi zgodę na taką formę rozwiązania sprawy.

USZKODZENIE TOWARU W TRANSPORCIE.

1. Kupujący w momencie odbioru przesyłki, zobowiązany jest do sprawdzenia jej zawartości w celu ustalenia ewentualnych uszkodzeń lub wad, które mogły powstać w czasie transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, Kupujący zobowiązany jest do rzetelnego sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera, oraz w miarę możliwości sporządzenie dokumentacji fotograficznej, z uwzględnieniem stanu opakowania. Następnie należy zgłosić nam zaistniałą sytuację drogą telefoniczną lub mailową, w celu przeprowadzenia dalszej procedury. 

2. Odpowiedzialność Sprzedającego za stan zawartości przesyłki kończy sie w momencie jej odebrania przez Kupującego. Niedopełnienie obowiązku przez Kupującego w zakresie sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera lub pracownika firmy kurierskiej, jest jednoznaczne z przeniesieniem odpowiedzialności za stan zawartości na Kupującego.

14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Auto Import-Eksport Marek Szawłowski
Rakowice Wielkie 1
59-600 Lwówek Śląski

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ.

1. Kupujący w przypadku chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, ma obowiązek poinformowania o tym Sprzedającego w ciągu 14 dni, liczonych od chwili otrzymania towaru. Po upływie tego terminu Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia towaru.

2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, montażu, nie może być wybrakowany oraz posiadać plomby gwarancyjne w nienaruszonym stanie. Towar nie spełniający tych wymogów, uznajemy za użytkowany przez Kupującego co skutkuje brakiem możliwości zwrotu towaru na podstawie odstąpienia od umowy.

3. Towar należy zwrócić niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia poinformowania Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Towar należy zwrócić na adres wskazany w polu "adres do zwrotów".

4. Do przesyłki należy dołączyć "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość", dowód zakupu (paragon lub fakturę vat) oraz informację z numerem konta, na które ma być dokonany zwrot zapłaconej kwoty. Brak owych dokumentów opóźni proces realizacji zwrotu. 

5. Po otrzymaniu zwrotu towaru zwracamy się do allegro o zwrot prowizji transakcyjnej. Potwierdzenie odstąpienia przez Państwa jest warunkiem koniecznym zwrotu całej zapłaconej za zakupiony towar kwoty.

6. Po spełnieniu warunków z punktu 5. i pozytywnej weryfikacji w oparciu o pkt 2. Regulaminu dokonamy niezwłocznie zwrotu zapłaconej kwoty za przedmiot + przesyłka do Kupującego. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący.

O sprzedającym
auto_marox
auto_marox

99,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 2 miesięcy

Dane firmy

Marek Szawłowski
AUTO IMPORT-EKSPORT
RAKOWICE WIELKIE 1
59-600 Lwówek Śląski
REGON: 230508950
NIP: 6161222795

Kontakt

  • 509****** (pokaż)
  • 509****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota
08:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

AUTO IMPORT-EKSPORT 

MAREK SZAWŁOWSKI

RAKOWICE WIELKIE 1

59-600 Lwówek Śląski

NIP: 6161222795

REGON: 230508950

Pozostałe informacje

REKLAMACJA - WADA LUB USZKODZENIE CZĘŚCI. 

1. Nasza firma na wszystkie sprzedawane towary udziela 14-dniowej (dni kalendarzowych) gwarancji rozruchowej, liczonej od dnia otrzymania towaru, chyba że z opisu akcji wynika, iż w danym przypadku podlega ona wyłączeniu. Termin 14 dni gwarancji rozruchowej to okres w którym należy zakupioną część zamontować i stwierdzić jej ewentualną wadę, niekompletność lub niekompatybilność z pojazdem.

2. Przy zakupie części używanych, należy mieć na uwadze, że ich stan techniczny nosi znamiona eksploatacji i uwzględnia naturalny stopień zużycia, który nie zawsze jest dokładnie do określenia. W związku z tym gwarancja rozruchowa nie obejmuje przebiegu, czy też czasu w jakim część będzie eksploatowana po montażu w pojeździe.

3. Przy zakupie silników, przed procedurą montażu należy zapoznać się szczegółowo z procedurami montażowymi i kontrolnymi przewidzanymi przez producenta silnika. Montażu silnika musi dokonywać wyspecjalizowany zakład mechaniki pojazdowej lub autoryzowany serwis, gotowy przedstawić rzetelne potwierdzenie wykrytej ewentualnie usterki lub wady silnika. Za błędy montażowe Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności. 

4. W przypadku zakupu podzespołów elektronicznych należy porównać numery seryjne części zamontowanej w pojeździe z tymi, które zostały podane w ogłoszeniu. W przypadku braku numerów w ogłoszeniu, należy skontaktować się z nami telefonicznie w celu ich ustalenie lub potwierdzenia możliwości zastosowania części. Zakupiona część elektroniczna, która zostanie zamontowana, a nie posiadała zgodności numeracyjnej lub możliwość jej zastosowania nie została potwierdzona telefonicznie, nie podlega procedurze reklamacji.

5. W momencie zgłoszenia reklamacji należy podać szczegółowe informacje dotyczące problemu lub wady zakupionej części.

6. Reklamowany towar nie może nosić śladów ingerencji (zerwanych plomb gwarancyjnych, śladów rozbierania), poza koniecznymi związanymi z prawidłowym montażem podzespołu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w tym zakresie, reklamacja zostanie automatycznie odrzucona.

7. W przypadku przyjęcia przez Sprzedającego części do procedury reklamacyjnej, należy odesłać reklamowany towar na adres wskazany w polu "adres do zwrotów", przesyłką bezpobraniową, z dołączonym dowodem zakupu oraz informacją z numerem konta, do ewentualnego zwrotu zapłaconej kwoty. Do przesyłki należy dołączyć również protokół reklamacyjny, z precyzyjnym wskazaniem problemu lub wady, a także numery seryjne części która, była wymieniana (jeżeli był wymieniany sterownik, należy wskazać numer sterownika, który był fabrycznie zamontowany w pojeździe). Protokół sporządza zakład specjalizujący się w mechanice lub elektromechanice samochodowej, w którym dokonywano naprawy pojazdu. Ponadto na protokole powinna widnieć pieczątka i podpis właściciela zakładu.

8. Po otrzymaniu reklamowanego towaru i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sprzedający dokona zwrotu pieniędzy na wskazany numer konta, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

9. Sprzedający może w ramach reklamacji zaproponować Kupującemu wymianę towaru na drugi, ale tylko jeżeli Kupujący wyrazi zgodę na taką formę rozwiązania sprawy.


USZKODZENIE TOWARU W TRANSPORCIE.

1. Kupujący w momencie odbioru przesyłki, zobowiązany jest do sprawdzenia jej zawartości w celu ustalenia ewentualnych uszkodzeń lub wad, które mogły powstać w czasie transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, Kupujący zobowiązany jest do rzetelnego sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera, oraz w miarę możliwości sporządzenie dokumentacji fotograficznej, z uwzględnieniem stanu opakowania. Następnie należy zgłosić nam zaistniałą sytuację drogą telefoniczną lub mailową, w celu przeprowadzenia dalszej procedury. 

2. Odpowiedzialność Sprzedającego za stan zawartości przesyłki kończy sie w momencie jej odebrania przez Kupującego. Niedopełnienie obowiązku przez Kupującego w zakresie sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera lub pracownika firmy kurierskiej, jest jednoznaczne z przeniesieniem odpowiedzialności za stan zawartości na Kupującego.


ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ.

1. Kupujący w przypadku chęci odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny, ma obowiązek poinformowania o tym Sprzedającego w ciągu 14 dni, liczonych od chwili otrzymania towaru. Po upływie tego terminu Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia towaru.

2. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, montażu, nie może być wybrakowany oraz posiadać plomby gwarancyjne w nienaruszonym stanie. Towar nie spełniający tych wymogów, uznajemy za użytkowany przez Kupującego co skutkuje brakiem możliwości zwrotu towaru na podstawie odstąpienia od umowy.

3. Towar należy zwrócić niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia poinformowania Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Towar należy zwrócić na adres wskazany w polu "adres do zwrotów".

4. Do przesyłki należy dołączyć "Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość", dowód zakupu (paragon lub fakturę vat) oraz informację z numerem konta, na które ma być dokonany zwrot zapłaconej kwoty. Brak owych dokumentów opóźni proces realizacji zwrotu.

5. Po otrzymaniu zwrotu towaru i pozytywnej weryfikacji w oparciu o pkt 2. Regulaminu dokonamy niezwłocznie zwrotu zapłaconej kwoty za przedmiot + przesyłka do Kupującego. Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi Kupujący.

Wyświetlenia:70
Numer oferty:6999888933
Zgłoś naruszenie zasad

Sponsorowane oferty z tej kategorii


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro