Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

Top 5 ofert

dla Zrób to krok po kroku Annakarin Nyberg, Clara Lidstrom
21,22
Smart!
Nowy
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawa od 6,70 zł
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
od Super Sprzedawcy _superksiazki_
99,1% poleca tego sprzedawcę
szczegóły

22,25
Smart!z kurierem
Nowy
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 6,70 zł
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
od Super Sprzedawcy _dobraksiazka_
99,8% poleca tego sprzedawcę
szczegóły

22,34
Smart!
Nowy
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
99% poleca tego sprzedawcę
szczegóły

22,45
Nowy
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle do 4 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
80% poleca tego sprzedawcę
szczegóły

22,85
Smart!z kurierem
Nowy
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 6,69 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
99,8% poleca tego sprzedawcę
szczegóły

Wszystkie oferty (143)
, , ,

Zrób to krok po kroku Annakarin Nyberg, Clara Lidstrom


udostępnij

ZRÓB TO KROK PO KROKU

od
KapitanKsiazka - 98,4%
Allegro Smart!

Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 4 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Tytuł:
      Zrób to krok po kroku
    • Autor:
      Clara Lidstrom, Annakarin Nyberg
    • Wydawnictwo:
    • Okładka:
      twarda
    • Rok wydania:
      2017
    • Liczba stron:
      52

Opis

ZRÓB TO KROK PO KROKU

CLARA LIDSTROM, ANNAKARIN NYBERG

  • Wydawca: ZAKAMARKI
  • Rok wydania: 2017
  • Oprawa: OPRAWA TWARDA
  • Ilość stron: 52
  • EAN: 9788377761250

Jeśli lubisz majsterkować i robić coś własnymi rękami, to jest to książka dla ciebie. Znajdziesz w niej pomysły na praktyczne przedmioty, które możesz wykonać samodzielnie - na przykład torbę, skrzynkę na listy, szczudła czy grę memo - wykorzystując to, co znajdziesz w domu: puszki po konserwach, pudełka, klej, farbę i papier. I najważniejsze: ZRÓB TO KROK PO KROKU jest tylko dla dzieci! Dorośli powinni trzymać się z daleka, chyba że poprosisz ich o pomoc. Myślą przewodnią tej książki jest recykling. Przejrzyste ilustracje i instrukcje prowadzą małych majsterkowiczów krok po kroku do celu, zachęcając jednocześnie do eksperymentowania z kolorem i formą. Clara Lidstrm na co dzień fotografuje, pisze i jest autorką jednego z najpopularniejszych szwedzkich blogów Underbara Claras vrld. Annakarin Nyberg również pisze, wykłada i obroniła doktorat na temat Internetu.

[Kod oferty,244696,9788377761250,2020-06-19 18:15:36]

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,94

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,94/5
(16 ocen)
15
1
0
0
0

27 listopada 2019 od
Polecam
8 stycznia 2019 od
Jakość świetna,dobrze wykonane ,polecam.
2 września 2018 od
wszystko ok, polecam

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Siechnice, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
wt. 11 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 11 sie. w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
pon. 10 sie. w punkcie
pon. 10 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, InPost
13,41 zł
wt. 11 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. u Ciebie
Kurier, GLS
20,00 zł
wt. 11 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
Odbiór osobisty
0,00 zł
pon. 10 sie. w punkcie
pon. 10 sie. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, InPost
21,00 zł
wt. 11 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. u Ciebie
Kurier pobranie, GLS
24,00 zł
wt. 11 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. u Ciebie

Punkty odbioru

Kredka - Żernicka
Żernicka 5
55-010 Święta Katarzyna
woj. dolnośląskie

poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Kredka - Kościelna
Kościelna 2
55-011 Siechncie
woj. dolnośląskie

poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota
10:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

RAF-TECH Rafał Jarosz
Żernicka 5
55-010 Święta Katarzyna
Dodatkowe informacje

 

Warunkiem wszelkich reklamacji jest dowód zakupu, paragon lub faktura. 
 1. Wszystkie reklamacje muszą być zgłaszane na drodze pisemnej pocztą tradycyjną lub wiadomością email na adres kapitanksiazka@gmail.com. Reklamacje zgłaszane tylko telefoniczne nie będą uznawane.
2. Rozpoczęcie reklamacji klient rozpoczyna od prawidłowego wypełnienia protokołu reklamacyjnego dołączonego do przesyłki lub dostępnego na dole tej strony.
3. Wypełniony formularz reklamacyjny należy przesłać na adres RAF-TECH Żernicka 5, 55-010 Święta Katarzyna lub na adres email kapitanksiazka@gmail.com
4. Po otrzymaniu formularza reklamacyjnego, nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dalszych kroków. 
5. Klient musi wskazać jednoznacznie, czy składając reklamację korzysta z praw rękojmi czy gwarancji. Sklep zastrzega sobie prawo do skierowania do Klienta takiego zapytania, jeśli Klient nie określił się składając reklamację.
6. Bieg terminu reklamacji rozpoczyna się od momentu otrzymania przez Sklep reklamowanego produktu oraz uzyskania informacji, czy klient korzysta z gwarancji czy rękojmi. Aby reklamacja została skutecznie rozpoczęta (rozpoczął się termin realizacji reklamacji) oba warunki muszą być spełnione.
7. W przypadku Reklamacji uszkodzonej przesyłki lub uszkodzonego towaru w transporcie, fakt ten jest dodatkowo zgłaszany przez naszego pracownika, firmie kurierskiej. Pracownik firmy kurierskiej zgłosi się do Państwa do 7 dni od czasu zgłoszenia reklamacji. W celu przeprowadzenia poprawnego procesu reklamacji prosimy o spisane protokołu szkody z pracownikiem firmy kurierskiej oraz udostępnienie przesyłki w celu weryfikacji. 
8. Następnym krokiem jest spakowanie przez Państwa reklamowanych produktów oraz zabezpieczenie ich przed transportem. Prosimy o odesłanie reklamowanego produktu na adres RAF-TECH Żernicka 5, 55-010 Święta Katarzyna na własny koszt, lub prosimy o kontakt z nami, nasz pracownik zleci odbiór przesyłki od Państwa przez naszego kuriera. Jeżeli produkt jest zestawem, posiada dodatkowe wyposażenie lub akcesoria, prosimy o ich dołączenie do przesyłki. W przypadku wysłania reklamacji na własną rękę, sklep Kredka pokryje koszt transportu zasadnej reklamacji do kwoty najtańszej oferowanej przesyłki czyli 12zł. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacji oraz dowód zakupu lub jego kopię.  Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
9. Po otrzymaniu reklamowanych produktów przez sklep internetowy podlega on sprawdzeniu.
10. Sklep Internetowy musi ustosunkować się do Reklamacji z tytułu rękojmi w ciągu 14 dni od daty otrzymania Produktu i informacji o korzystania z praw z tytułu rękojmi. W przypadku otrzymania produktu i uzyskania informacji, iż reklamacja opiera się o gwarancję, Sklep musi ustosunkować się do reklamacji w terminie podanym w gwarancji, jeśli jednak termin ten nie został w gwarancji określony –nie może on być dłuższy niż 14 dni. Przez ustosunkowanie rozumie się określenie, czy reklamacja została uznana. Informacja taka może zostać wysłana w formie mailowej lub poprzez Pocztę Polską. W przypadku wysyłki Pocztą Polską za datę rozpatrzenia reklamacji uznaje się datę nadania korespondencji w placówce Poczty Polskiej.
11. W przypadku uznania reklamacji, sklep internetowy odeśle na swój koszt, klientowi produkt wolny od wad lub zwróci wartość produktu wraz z wysyłką (jeżeli zakupiony był jeden produkt, który jest reklamowany) jeżeli taką opcję wybrał klient. 
12. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana towar może zostać odesłany na koszt Klienta za pobraniem, lub Klient zobowiązany będzie do pokrycia kosztów wysyłki przed wysyłką Produktu. Jeżeli sklep internetowy odebrał od klienta reklamację na swój koszt, zostanie on doliczony do zapłaty. Klient musi zostać o tym fakcie poinformowany przed wysyłką. Sklep Internetowy może odesłać towar także na własny koszt. W tym przypadku klient nie musi być informowany przed wysyłką przedmiotu.
13. Wszelkie koszty, które powinny zostać zwrócone klientowi, zostaną zwrócone tylko na konto podane w formularzu reklamacyjnym lub innym piśmie dołączonym do reklamowanego towaru lub wysłanym równolegle za pomocą sieci Internet, z wyraźnym wskazaniem, iż owej reklamacji dotyczą. Nie istnieje możliwość dokonania zwrotu tylko na podstawie informacji, iż pieniądze powinny zostać przelane na konto, z którego środki zostały przelane Sprzedającemu.
14. W przypadku nie opłacenia kosztów przesyłki lub nie odebraniem reklamacji przez klienta, towar zostanie zutylizowany po 90 dniach od ostatniego wysłania przypomnienia do klienta. 
15. Kredka odpowiada wobec Klienta, który jest konsumentem, za niezgodność towaru z umową, zgonie z przepisami ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002r. (Dz.U. z 2002 Nr 141, poz. 1176 z późn zm.). W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową należy poinformować o tym Sklep Internetowy niezwłocznie, wskazując na charakter niezgodności.
16. Po odsprzedaży towaru przez Klienta innemu odbiorcy Sklep Internetowy zostaje zwolniony z odpowiedzialności za wady towaru.
17. Reklamacji nie podlegają wady towaru spowodowane przypadkowym lub celowym uszkodzeniem przez Klienta oraz wady towaru spowodowane niewłaściwym lub niedbałym użytkowaniem i konserwacją, a także za wady powstałe w wyniku uruchamiania, wykorzystywania lub użytkowania niezgodnie z instrukcją obsługi. Reklamacji nie podlegają.
18. Jakie są różnice między gwarancją a rękojmią? Gwarancja udzielana jest przez producenta, importera lub sprzedawcę odpowiedzialnego za produkt. W przypadku reklamacji gwarancyjnej w klient powinien postępować według informacji zawartej w warunkach podanych przez podmiot odpowiedzialny. W wielu przypadkach gwarancja producenta jest korzystniejsza od rękojmi, klient w tym przypadku najczęściej składa reklamację bezpośrednio do producenta bądź do wskazanego przez niego serwisu lub podmiotu odpowiedzialnego. Rękojmia sprzedawcy twa dwa lata od dnia otrzymania produktu. Klient reklamujący na zasadach rękojmi składa reklamację bezpośrednio do sprzedawcy. Klient w ramach rękojmi może: żądać wymiany produktu na wolny od wad, naprawy wadliwego produktu, obniżenia ceny lub odstąpić od umowy (ma zastosowanie tylko w przypadku wady istotnej)


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
RAF-TECH Rafał Jarosz
Żernicka 5
55-010 Święta Katarzyna
Dodatkowe informacje

    1. Jako konsument, masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zakupionego towaru, bez podania przyczyny. Z możliwości tej są wyłączone podmioty gospodarcze, które nie są w świetle prawa konsumentami. Dz.U. 2014 poz. 827 Dz.U.2018.0.1025 Art. 222. Aby skorzystać z możliwości zwrotu, należy wypełnić formularz zwrotu. Możesz użyć dostarczonego przez nas wraz z towarem, lub pobrać go z naszej strony (dostępne na dole tej strony). Wypełniony formularz należy przesłać listownie na adres naszej firmy RAF-TECH 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 5 lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres kapitanksiazka@gmail.com. Do zachowania terminu, wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.3. Pamiętaj że dokładne wypełnienie formularza zwrotów, ułatwi i przyśpieszy cały proces. Prosimy w nim również o podanie numeru konta na jakie mamy zwrócić pieniądze. 4. Prosimy o staranne zabezpieczenie produktu i przesyłki oraz dołączenie do zwracanego towaru dowodu zakupu oraz formularza zwrotu. Ułatwi nam to sprawną identyfikację i przyśpieszy cały proces zwrotu towaru.5. Wyślij zabezpieczony towar na adres naszej siedziby: RAF-TECH 55-010 Święta Katarzyna, ul. Żernicka 5. Możesz także poprosić, abyśmy wysłali swojego kuriera który odbierze bezpłatnie towar, bez dodatkowego wypisywania listu przewozowego - tą opcję preferujemy i polecamy.6. W przypadku kiedy zdecydujesz się na wysyłkę własnym środkiem transportu, pamiętaj że możemy zwrócić koszt dostawy do kwoty 8,99zł - czyli najtańszej opcji wysyłki w naszym sklepie. Prosimy także o wybieranie przewoźników którzy mają możliwość śledzenia przesyłki, nie odpowiadamy za nie prawidłowo dostarczony towar oraz za zgubione przesyłki w przypadku wysyłki na własny koszt. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.7. Poinformujemy Cię niezwłocznie, gdy tylko otrzymamy zwracany towar. Jeżeli wszystko zostało prawidłowo wypełnione w formularzu zwrotów, zwrócimy Ci pieniądze jak najszybciej, najczęściej jeszcze tego samego dnia. Pamiętaj mamy na to ustawowo do 14 dni. 8. Pamiętaj że przysługuje Ci prawo zwrotu zapłaty za zamówienie oraz zwrot kosztów transportu do siedziby naszej firmy, maksymalnie do kwoty 8,99zł. Oddajemy 100%Pamiętaj, jako konsument masz prawo do zwrotu towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W tym czasie masz możliwość przetestowania produktu w sposób nie odbiegający jaki ma to miejsce w sklepie stacjonarnym. Produkty które, posiadają ślady użytkowania, nie posiadają oryginalnego opakowania, nie mają plomb gwarancyjnych, są zniszczone, zużyte w jakimkolwiek stopniu, posiadają wgrane programy użytkownika, czyli które nie możemy sprzedać ponownie jako towar w 100% nowy, podlegają zwrotowi tylko w części ich wartości. W takim przypadku zostaniesz poinformowany o kwocie zwrotu jaki możemy przyznać, jest on wyliczany jako wartość produktu do odsprzedaży w stanie faktycznym, czyli zwróconym do naszego sklepu. Zwrot za przesyłkę jest w każdym przypadku taki sam jaki poniósł podczas zamówienia plus koszt zwrotu do kwoty 12zł w przypadku wysyłki na własną rękę. Dz.U. 2014 poz. 827Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


O sprzedającym

KapitanKsiazka

O sprzedającym


98,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa kupującego

4,9/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 9 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 14:05

Dane firmy

Rafał Jarosz
RAF-TECH Rafał Jarosz
Żernicka 5
55-010 Święta Katarzyna
NIP: 896-145-99-04

Kontakt

  • 534****** ()
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Numer oferty: 9406503733

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka