Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,
Outkom

ZOTAC GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB DDR5 128BT

od
Outkom
99,5% poleca sprzedawcę
732,00
Allegro Smart!
3 monety
Dostawaod 8,00 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
    • Stan:
      Nowy
    • Model:
      GeForce GTX 1050
  • Dane szczegółowe
    • Interfejs złącza karty:
      PCI
    • Producent chipsetu:
      NVIDIA
    • Pamięć:
    • Rodzaj pamięci:
      DDR5
    • Szyna pamięci:
      128-bit
    • Chłodzenie:
      powietrzem
    • Obsługiwane standardy:
      DirectX 12
    • Zastosowane technologie:
      HDCP
    • Złącza karty:
      HDMI, DisplayPort, DVI-D
  • Parametry fizyczne
    • Waga (z opakowaniem):
      0.36 kg

Opis

ZOTAC ZOTAC Karta graficzna GeForce GTX 1050 Ti OC 4GB DDR5 128BT DP/HDMI/DVI-D/HDCP

Specyfikacja

  • Porty wideo: 1 x DVI-D • 1 x DisplayPort • 1 x HDMI
  • Złącze karty graf.: PCI-E 16x ver. 3.0
  • Producent chipsetu: nVidia
  • Szyna pamięci: 128-bitowa
  • Wielkość pamięci VRAM: 4 GB
  • Taktowanie rdzenia: 1392 MHz
  • Chłodzenie: Aktywne
  • Obsługiwane standardy: DirectX 12 • OpenGL 4.5
  • Taktowanie pamięci: 7000 MHz
  • Model: GeForce GTX 1050
  • Typ gwarancji: gwarancja normalna
  • Okres gwarancji (miesiące): 24
  • Taktowanie rdzenia (Boost): 1506 MHz
  • Wymiary: 174mm x 111.15mm
  • Rdzenie CUDA: 768

Sprzęt fabrycznie nowy.

GALERIA

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Świeszyno, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Outkom za co najmniej 2000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
śr. 27 lis. - czw. 28 lis. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 27 lis. - czw. 28 lis. w punkcie
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
śr. 27 lis. - czw. 28 lis. w punkcie
śr. 27 lis. - czw. 28 lis. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
śr. 27 lis. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
śr. 27 lis. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
śr. 27 lis. w punkcie
śr. 27 lis. w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
śr. 27 lis. - czw. 28 lis. w punkcie
śr. 27 lis. - czw. 28 lis. w punkcie
Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
śr. 27 lis. - czw. 28 lis. w punkcie
śr. 27 lis. - czw. 28 lis. w punkcie
Paczkomaty 24/7
8,99 zł
śr. 27 lis. w punkcie
śr. 27 lis. w punkcie
Paczkomaty 24/7 pobranie
12,49 zł
śr. 27 lis. w punkcie
śr. 27 lis. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
śr. 27 lis. - czw. 28 lis. u Ciebie
śr. 27 lis. - czw. 28 lis. u Ciebie
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
śr. 27 lis. - czw. 28 lis. u Ciebie
śr. 27 lis. - czw. 28 lis. u Ciebie
Przesyłka kurierska
14,00 zł
śr. 27 lis. - pt. 29 lis. u Ciebie
śr. 27 lis. - pt. 29 lis. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
20,00 zł
śr. 27 lis. - pt. 29 lis. u Ciebie
śr. 27 lis. - pt. 29 lis. u Ciebie

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Szanowni Państwo, dziękujemy za skorzystanie z naszej oferty. Mamy nadzieje, że będą Państwo zadowolenie z zakupów. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Wszelkie informacje na temat zamówienia znajdą Państwo w osobnej wiadomości.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Adres do reklamacji: Taki sam jak adres przedsiębiorstwa. 

Opis procedury gwarancyjnej: 

1. Wady uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem, ujawnione w okresie objętym gwarancją będą usuwane nieodpłatnie. 

2. Zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonać nie później niż w ciągu 2 tygodni od ujawnienia się wady towaru. 

3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy/wymiany liczony od dnia otrzymania towaru do naprawy. 

4. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć reklamowany towar do gwaranta na własny koszt. Towar podczas transportu powinien być zabezpieczony od uszkodzeń zewnętrznych. 

5. Gwarancja nie obejmuje: - materiałów eksploatacyjnych - wad powstałych w wyniku nieprawidłowej eksploatacji - uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych (zalania, zwarcia itp.) - uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem 

6. Gwarancja traci ważność w razie: - naprawy sprzętu bądź jego otwierania przez osoby nieuprawnione - powstałych w wyniku niewłaściwej instalacji towaru lub jego eksploatacji w warunkach i na zasadach - niezgodnych z określonymi przez Producenta, będących następstwem posługiwania się Sprzętem - niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami obsługi i korzystania ze sprzętu komputerowego i elektronicznego. - spowodowanych niezgodnym z instrukcją obsługi korzystaniem, użytkowaniem, transportem, składowaniem, lub przechowywaniem bądź czyszczeniem albo konserwacją Sprzętu, będących następstwem oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych lub termicznych, - nieprawidłowego działania podzespołów nie zainstalowanych fabrycznie w zakupionym sprzęcie, - powstałych w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych niezgodnych z zaleceniami przez Producenta, - uszkodzeń mechanicznych, 

7. Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na wolny od wad lub zwrotu kosztów zakupu w wypadku, gdy: stwierdzono wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia. 

8. Gwarantem jest Outkom sp. z o.o. sp. k. z siedzibą pod adresem Konikowo 63, 76-024 Świeszyno 

9. Czas naprawy bądź wymiany towaru wynosi maksymalnie 28 dni od daty dostarczenia wadliwego produktu do siedziby Gwaranta. 

10. Podstawą zgłoszenia reklamacyjnego jest ważny dowód zakupu - paragon/faktura lub potwierdzenie płatności za przedmiot. 

11. Dokumentem stwierdzającym okres i warunki gwarancji jest karta gwarancyjna opatrzona pieczęcią sprzedawcy i/lub ważny dowód zakupu - paragon lub faktura. 

12. Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). 

13. Odsyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować na czas dostawy. Za uszkodzenia powstałe podczas transportu do nas nie ponosimy odpowiedzialności. 

14. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (podana usterka nie występuje) może zostać pobrana opłata za diagnostykę i ekspertyzę. Koszty napraw nie objętych gwarancją, a także koszty postępowania reklamacyjnego, w wyniku którego stwierdzono brak zgłaszanych uszkodzeń, koszty przesyłki, obciążają Kupującego. 

UWAGA : Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Outkom sp. z o.o. sp. k.
Konikowo 63
76-024 Świeszyno
Dodatkowe informacje

 

Adres do reklamacji: Taki sam jak adres przedsiębiorstwa. 

Opis procedury gwarancyjnej: 

1. Wady uniemożliwiające eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem, ujawnione w okresie objętym gwarancją będą usuwane nieodpłatnie. 

2. Zgłoszenia reklamacyjnego należy dokonać nie później niż w ciągu 2 tygodni od ujawnienia się wady towaru. 

3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy/wymiany liczony od dnia otrzymania towaru do naprawy. 

4. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć reklamowany towar do gwaranta na własny koszt. Towar podczas transportu powinien być zabezpieczony od uszkodzeń zewnętrznych. 

5. Gwarancja nie obejmuje: - materiałów eksploatacyjnych - wad powstałych w wyniku nieprawidłowej eksploatacji - uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych (zalania, zwarcia itp.) - uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem 

6. Gwarancja traci ważność w razie: - naprawy sprzętu bądź jego otwierania przez osoby nieuprawnione - powstałych w wyniku niewłaściwej instalacji towaru lub jego eksploatacji w warunkach i na zasadach - niezgodnych z określonymi przez Producenta, będących następstwem posługiwania się Sprzętem - niezgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami obsługi i korzystania ze sprzętu komputerowego i elektronicznego. - spowodowanych niezgodnym z instrukcją obsługi korzystaniem, użytkowaniem, transportem, składowaniem, lub przechowywaniem bądź czyszczeniem albo konserwacją Sprzętu, będących następstwem oddziaływania zewnętrznych czynników chemicznych lub termicznych, - nieprawidłowego działania podzespołów nie zainstalowanych fabrycznie w zakupionym sprzęcie, - powstałych w wyniku stosowania materiałów eksploatacyjnych niezgodnych z zaleceniami przez Producenta, - uszkodzeń mechanicznych, 

7. Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na wolny od wad lub zwrotu kosztów zakupu w wypadku, gdy: stwierdzono wadę fabryczną niemożliwą do usunięcia. 

8. Gwarantem jest Outkom sp. z o.o. sp. k. z siedzibą pod adresem Konikowo 63, 76-024 Świeszyno 

9. Czas naprawy bądź wymiany towaru wynosi maksymalnie 28 dni od daty dostarczenia wadliwego produktu do siedziby Gwaranta. 

10. Podstawą zgłoszenia reklamacyjnego jest ważny dowód zakupu - paragon/faktura lub potwierdzenie płatności za przedmiot. 

11. Dokumentem stwierdzającym okres i warunki gwarancji jest karta gwarancyjna opatrzona pieczęcią sprzedawcy i/lub ważny dowód zakupu - paragon lub faktura. 

12. Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu). 

13. Odsyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować na czas dostawy. Za uszkodzenia powstałe podczas transportu do nas nie ponosimy odpowiedzialności. 

14. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (podana usterka nie występuje) może zostać pobrana opłata za diagnostykę i ekspertyzę. Koszty napraw nie objętych gwarancją, a także koszty postępowania reklamacyjnego, w wyniku którego stwierdzono brak zgłaszanych uszkodzeń, koszty przesyłki, obciążają Kupującego. 

UWAGA : Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Outkom Sp. z o.o. Sp. K.
Konikowo 63
76-024 Świeszyno
Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo odstąpienie nie dotyczy zakupów związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą. UWAGA: Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem

O sprzedającym

Outkom

O sprzedającym

Outkom

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:56

Dane firmy

Outkom Sp. z o.o. Sp. K.
Konikowo 63
76-024 Świeszyno
REGON: 364752146
NIP: 4990657823

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Wszelkie informacje o sprzęcie znajdują się w opisie i specyfikacji a jeśli jest to konieczne dołączane są zdjęcia sprzedawanego przedmiotu. 

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty


Numer Konta 

PKO BP - 30 1020 2791 0000 7702 0249 1934

Pozostałe informacje

Po zakupie bardzo prosimy o uregulowanie należności - czekamy 5 dni na wpłatę, po tym czasie nie gwarantujemy dostępności towaru.

Okres trwania gwarancji znajduje się w opisie sprzętu.

W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z  postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).

Numer oferty: 8455147191

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro