Złota 14K Bransoletka z Blaszką na Grawer id B869
Sprawdź
Opis
Wszystkie Nasze Wyroby Są Cechowane Zgodnie z Polskim Prawem Probierczym:
Produkty Złote Powyżej 1g i Produkty Srebrne Powyżej 5g .
Złota 14K Bransoletka z Blaszką na Grawer id B869
Dodatkowe informacje
- Id produktu: B869
- Kruszec: Złoto
- Próba: 585
- Kolor: żółty
- Waga: 2,44 g
- Długość: 18,0 cm/16,0 cm
- Wymiary blaszki: 20,3/4,25mm
- Kamień: brak
- Dostępność: na stanie
KUPUJĄC TEN PRODUKT OTRZYMUJESZ:
- PRODUKTY NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI
- BIŻUTERIĘ Z CECHĄ PAŃSTWOWEGO URZĘDU PROBIERCZEGO
- BŁYSKAWICZNĄ DOSTAWĘ
- EFEKTOWNE PUDEŁKO JUBILERSKIE- GRATIS
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
§7 Rękojmia za wady Towaru
Zgodnie z art. 556 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. Dostarczenie Towaru w ramach realizacji uprawnień wynikających z rękojmi za wady odbywa się na koszt Sprzedawcy. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi. W przypadku Towaru używanego Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady stwierdzone przed upływem roku od dnia wydania Towaru Klientowi będącemu konsumentem. Zgłoszenie o wadach Towaru należy przesłać drogą elektroniczną na adres info@abjubiler.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. Zgłoszenie można przesłać na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu do umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna Jeżeli jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych, Towar należy dostarczyć na adres: AB Jubiler, 10-524 Olsztyn, ul. Partyzantów 16/3. Sprzedawca odpowiada na zgłoszenie Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego uwzględnieniem. Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy, usunięcia wad lub wymiany Towaru na nowy.
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Reklamacja, Rękojmia za wady Towaru
Zgodnie z art. 556 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną. Sprzedawca jest zwolniony z odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. Dostarczenie Towaru w ramach realizacji uprawnień wynikających z rękojmi za wady odbywa się na koszt Sprzedawcy. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru Klientowi. W przypadku Towaru używanego Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi za wady stwierdzone przed upływem roku od dnia wydania Towaru Klientowi będącemu konsumentem. Zgłoszenie o wadach Towaru należy przesłać drogą elektroniczną na adres info@abjubiler.pl lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. Zgłoszenie można przesłać na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu do umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna Jeżeli jest to niezbędne dla oceny wad fizycznych, Towar należy dostarczyć na adres: AB Jubiler, 10-524 Olsztyn, ul. Partyzantów 16/3. Sprzedawca odpowiada na zgłoszenie Klienta w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Nierozpatrzenie zgłoszenia w zakreślonym terminie jest równoznaczne z jego uwzględnieniem. Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy, usunięcia wad lub wymiany Towaru na nowy.
Zwroty
Zwroty
Odstąpienie od umowy sprzedaży
1.
Kupującemu będącemu konsumentem w związku z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r.
o prawach konsumenta, przysługuje prawo do dostąpienia od umowy zwartej na odległość bez
podawania przyczyny.
2.
Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje w terminie 14 dni od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Kupującego lub osobę trzecią przez niego wskazaną inną niż przewoźnik.
3.
Kupujący może odstąpić od umowy przesyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy drogą
elektroniczną lub na adres siedziby Sprzedawcy.
4.
Do zachowania terminu określonego w ust. 2 wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu
od umowy przed jego upływem.
5.
Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Kupującemu otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od
umowy.
6.
Sprzedawca niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwróci Kupującemu wszelkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
7.
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Kupującego, może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanych płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu jego odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8.
Jeżeli Kupujący wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowią
zany do zwrotu Kupującemu
poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9.
Kupujący ma obowiązek zwrócić rzez Sprzedawcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni, od dnia w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
10.
Kupujący ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
11.
W razie odstąpienia od umowy konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
12.
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w stosunku do umów, o których mowa w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- inf*@************ (pokaż)
- 89 *** ** ** (pokaż)
- 505****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Sprzedawcą jest Adam Bęś wykonujący działalność gospodarczą od 2001r
pod firmą:
AB JUBILER
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Coin Adam Bęś w Olsztynie (10 - 524)
przy ulicy Partyzantów 16/3 ,
NIP 7431079292,
REGON: 510444660 ,
telefon: +48 89 534 03 62,
+48 693 719 331,
+48 505 023 034.
poczta elektroniczna: info@abjubiler.pl
www.abjubiler.pl
Prowadzimy SKLEP STACJONARNY w Olsztynie.
GWARANTUJEMY WYSOKĄ JAKOŚĆ USŁUGI
ORAZ BEZPIECZNE ZAKUPY.
DO ZAKUPU ZAWSZE DOŁĄCZAMY DOKUMENT SPRZEDAŻY ( PARAGON/FAKTURA VAT)
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ODBIORU ZAKUPIONEJ BIŻUTERII W SKLEPIE STACJONARNYM.
- W celu wyjaśnień ewentualnych wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail (patrz - zakładka "O sprzedającym" ). -
Pozostałe informacje
Postanowienia ogólne
1. Towary przez nas oferowane są nowe, wolne od wad fizycznych oraz prawnych.
2. Oferowane Towary mogą zostać objęte gwarancją zgodnie z treścią aukcji. Gwarancja nie wyłącza oraz nieogranicza możliwości skorzystania przez Kupującego z uprawnień wynikających z tytułu rękojmi za wady towaru.
3. Towary zostały w sposób legalny wprowadzone na rynek polski. Informacje dotyczą ce Towaru znajdujące się w opisie aukcji stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
4. Wszelkie ceny oferowanych towarów podawane są w polskich złotych (PLN), są cenami brutto zawierającymi podatek VAT, cła oraz inne składniki.
Czas realizacji zamówienia ora z dostawa
1. Zamówienia realizujemy według kolejności ich wpłynięcia.
2. Czas realizacji zamówienia podawany jest każdorazowo w opisie aukcji.
3. Dostawa Towaru odbywa się zgodnie z opisem aukcji .
4. Umożliwiamy odbiór osobisty zamówienia w naszym sklepie mieszczącym się w Olsztynie przy ulicy Partyzantów 16/3 w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku pomiędzy 9.00 a 17.00 oraz w soboty pomi ę dzy 9.00 a 14.00. Odbiór osobisty następuje wyłącznie po otrzymaniu przez Kupującego informacji o możliwości odbioru zamówienia.
5. Po odbiorze Towaru Kupujący powinien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń bądź innych nieprawidłowości powinien w obecności kuriera lub osoby wydającej Towar sporządzić protokół ze szkody oraz zawiadomić nas o zaistniałej sytuacji.
Metody płatności
1. Kupujący może dokonać zapłaty za pośrednictwem systemu PayU lub też dokonać wpłaty na poniższy rachunkek bankowych wpisując w tytule przelewu nazwę użytkownika Allegro oraz numer aukcji:
a) mBank S.A. : 34 1140 2004 0000 3102 3387 3007,
2. Kupujący zobowiązany jest do dokonania zapłaty w terminie 7 dni od dnia zakupu . W przypadku braku płatności w określonym terminie wysyłamy wiadomość z przypomnieniem o konieczności dokonania zapłaty. W razie dalszego braku wpłaty unieważniamy ofertę oraz występujemy o zwrot prowizji do Allegro.
3. Sprzedaż Towaru dokumentujemy paragonem lub fakturą VAT. Dowód zakupu jest wydawany Kupującemu wraz z Towarem.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu