Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościOpis
ZIAJA SOPOT SUN MLECZKO UTRWALAJĄCE OPALENIZNĘ 200ML
Mleczko utrwalające opaleniznę, polecane do pielęgnacji każdego rodzaju skóry po opalaniu, również w solarium.
DZIAŁANIE:
- Wyraźnie przedłuża trwałość opalenizny pogłębiając jej odcień.
- Zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia oraz aktywnie odżywia skórę.
- Wpływa kojąco na podrażnienia i zapobiega ich ponownemu powstawaniu.
- Skutecznie łagodzi efekty negatywnego wpływu środowiska.
EFEKT:
- Skóra na długo zachowuje piękny, brązowy koloryt.
- Jest doskonale gładka i bardziej elastyczna.
SPOSÓB UŻYCIA:
- Niewielką ilość mleczka rozprowadzić równomiernie na skórze.
- Po każdej aplikacji dokładnie umyć ręce.
- Do chwili wchłonięcia preparatu unikać kontaktu z ubraniem.
- Stosować po opalaniu.
- Do ochrony skóry w trakcie opalania stosować emulsji o odpowiednim faktorze z serii Sopot Sun.
BEZPIECZEŃSTWO
PREPARAT TESTOWANY DERMATOLOGICZNIE I ALERGOLOGICZNIE
Przewidywany przez Allegro czas dostawy na podstawie wcześniejszych dostaw sprzedającego.
Przeglądasz ofertę produktu: Mleczko po opalaniu Ziaja Sopot Sun 200 ml. Widzisz ofertę innego produktu? Zgłoś nam to