20-23.06 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie u niego kupować, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.

ZESTAW XENON HID ULTRA SLIM H1 H3 H4 H7 H7R ksenon

od
Super Sprzedawcy
lagopl
109,00
Allegro Smart!
5,45 zł x 20 rat raty zero
9 osób kupiło 9 kompletów

kup do 13:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba kompletów
z 959 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Strona zabudowy:
      Uniwersalne
    • Producent części:
      Inny
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe

Opis

Zestaw HID Ultra Slim AC H1, H3, H4, H7

Model: HID Ultra Slim

Dlaczego warto wybrać ten zestaw:

  • Do produkcji użyto materiałów najwyższej jakości, co gwarantuje bardzo niską awaryjność oraz długą żywotność
  • Lepsza jakość wykonania = mniejsza awaryjność
  • Łatwy montaż, ze względu na niewielkie wymiary przetwornic
  • Obudowa przetwornic wykonana z wysokiej jakości komponentów
  • Hermetyczne połączenia - bezpieczeństwo i trwałość instalacji
  • Typowe wtyczki - na pewno będą pasowały do Twoich żarników HID

Kompatybilna z wszystkimi żarnikami ksenon typu HID:

H1, H3, H4, H7, HB3, HB4, HB5, H9, H11

Barwy: 4300K, 6000K, 8000K

Również z palnikami bi-ksenonowymi.

Po zakupie prosimy o podanie, mocowania oraz barwy światła.

W skład zestawu wchodzą:

  • Dwa żarniki ksenonowe
  • Dwie przetwornice AC slim (prąd zmienny)
  • Zestaw okablowania i akcesoria potrzebne do montażu
  • Instrukcja montażu i obsługi w języku polskim
  • Estetyczne opakowanie

Różnica pomiędzy przetwornicami AC ,a DC

  • szybsze rozpalanie żarówki
  • stabilne światło
  • lepsze odwzorowanie barw
  • dłuższa żywotność żarówek
  • dłuższa żywotność przetwornic

W zestawie elementy montażowe - w prosty i szybki sposób będziesz mógł zamontować przetwornicę pod maską swojego samochodu.

Parametry techniczne:

  • Napięcie: 12V DC
  • Moc: 35W
  • Wodoszczelna, metalowa obudowa
  • Hermetyczne złącza

W zestawie:

- 2 szt. żarniki ksenonowe

- 2 szt. przetwornic UltraSlim HID AC

- elementy montażowe

  • Zestawy ksenonowe HID (skrót pochodzi od ang. High Intensity Discharge czyli wysokoprężne lampy wyładowcze) - jest to odmiana lampy metalohalogenkowej, w której gazem zapłonowym jest ksenon, stosowane w samochodach spełniają rolę świateł mijania, drogowych, przeciwmgłowych.
  • Ksenony cechuje większa efektywność świetlna w porównaniu z tradycyjnymi lampami halogenowymi. Lampa ksenonowa wytwarza około 3200 lm (w zależności od temperatury barwy) pobierając 35W podczas gdy halogenowa wytwarza ok. 1500 lm pobierając 55W.
  • Xenony charakteryzuje duża żywotność, jednak z czasem tracą one moc świecenia a wartość temperatury barwy zwiększa się.
  • Występujące na rynku xenony (inaczej mówiąc zestawy HID) służą do zmiany oświetlenia halogenowego na nowoczesne oświetlenie ksenonowe.
  • Należy dodać, że zestawy ksenonowe HID można używać jedynie w samochodach poruszających się poza drogami publicznymi czyli na torach, odcinkach zamkniętych, rajdach, imprezach sportowych, gdzie nie obowiązują przepisy kodeksu drogowego. Stosowanie ich na drogach publicznych jest niedozwolone.

*W niektórych samochodach od 2004-2005 roku występuje tzw. magistrala CAN czyli szeregowa magistrala komunikacyjna, która przesyła wiele danych co w zależności od marki i modelu samochodu, może ale nie musi powodować zakłócenia pracy zestawu, komunikaty o przepalonej żarówce itp. Rozwiązaniem tego typu problemu jest specjalny moduł tzw. Warning Canceller, który możesz dokupić na innej naszej aukcji..

Parametry techniczne:

Zasilanie: 12V

Moc znamionowa: 35W (na stronę/lampę)

Szeroki zakres napięć pracy: 9 - 18.5 V

Wodoszczelna obudowa: TAK

Szeroki zakres temperatur pracy:  -40 do +105'C

Hermetyczne złącza: TAK

raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 6.05.2019 r. - 30.06.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Łomianki / Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u lagopl za co najmniej 500.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
z pakietem
7,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Allegro Punkty Poczta pobranie
pierwsza sztuka
10,46 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Allegro Paczka w RUCHu
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
4-6 dni roboczych
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
pierwsza sztuka
12,49 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
9,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
12,90 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost
pierwsza sztuka
10,95 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
pierwsza sztuka
13,41 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

LAGO MEDIA
Żwirowa 12
05-092 Łomianki
woj. mazowieckie
email: allegro@lago.pl
tel.: 503321567

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 Miejsce i sposoby składania reklamacji: - pisemnie na adres: ul. Żwirowa 12, 05-092 Łomianki - w formie elektronicznej i przesłana na adres allegro@lago.pl W przypadku Towarów objętych również gwarancją Sprzedający informuje, iż gwarancja na sprzedany Towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z ustawy o prawach konsumenta. Rękojmia Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Reklamacje Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres allegro@lago.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

LAGO MEDIA DOMINIKA ŁYCZBA
ŻWIROWA 12
05-092 ŁOMIANKI
Dodatkowe informacje

Miejsce i sposoby składania reklamacji: - pisemnie na adres: ul. Żwirowa 12, 05-092 Łomianki - w formie elektronicznej i przesłana na adres allegro@lago.pl


W przypadku Towarów objętych również gwarancją Sprzedający informuje, iż gwarancja na sprzedany Towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z ustawy o prawach konsumenta.


Rękojmia Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


Jeżeli Towar ma wadę Klient może:


a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.


b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. 


Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.


Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.


Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru.


Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.


W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Reklamacje Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.


Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres allegro@lago.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

  

WARUNKI GWARANCJI DOOR TO DOOR


Z dbałości o potrzeby naszych Klientów i chęci świadczenia usług na najwyższym oferujemy swoim klientom 3 letni okres gwarancji z bezpłatną gwarancją door to door (od drzwi do drzwi). Kurier odbierze od Ciebie wadliwy sprzęt i dostarczy go do nas a nasi specjaliści zajmą się problemem. Po naprawie/wymianie urządzenie zostanie odesłane w to samo miejsce. Nie musisz martwić się ani o transport, ani o koszty. Wszystkim się zajmiemy.


Asortyment objęty tym rodzajem gwarancji musi mieć w treści oferty zawartą informację o gwarancji Door to Door, a także odpowiednią adnotację w karcie gwarancyjnej.


1. Przyjazny dla klienta sposób reklamacji produktów. Klient zgłasza usterkę w naszym serwisie telefonicznie bądź mailowo, pakuje sprzęt, my zamawiamy kuriera.

Wadliwy sprzęt trafia do nas i po naprawie lub wymianie wraca do klienta. Wszelkie koszty związane z powyższą procedurą pokrywamy my.

2. Gwarancję DOOR TO DOOR realizujemy na produkty będące objęte tym rodzajem gwarancji.

3. Warunkiem skorzystania z prawa do gwarancji Door to Door jest przedstawienie karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu (kopia faktury, paragon).

4. Przed dokonaniem zgłoszenia gwarancyjnego niezbędny jest kontakt z pomocą techniczną: infolinia: (22) 751 39 59 lub e-mail serwis@lago.pl

5. Do reklamowanego towaru należy dołączyć opis usterki.

6. Jeżeli przeprowadzone testy nie potwierdzą istnienia opisanej przez Nabywcę wady objętej gwarancją, zastrzegamy sobie prawo obciążenia Nabywcy wynikającymi kosztami przesyłki od klienta do siedziby naszej firmy.

7. Przesyłkę należy starannie spakować (preferowane oryginalne opakowanie). Nie odpowiadamy za uszkodzenia mechaniczne sprzętu powstałe w trakcie transportu paczek.

8. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń powstałych z innych przyczyn niż tkwiących w sprzęcie, tj. uszkodzeń powstałych z winy Klienta (niewłaściwe lub niezgodne z instrukcją użytkowanie, konserwację, samowolne otwieranie urządzenia, dokonywanie napraw, przeróbki, zmiany konstrukcyjne, mechaniczne, zdarzeń losowych spowodowanych, np. pożarem, zalaniem itp.

Zwroty

100 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

100 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
100 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Lago Media Dominika Łyczba
Żwirowa 12
05-092 Łomianki
Dodatkowe informacje

100-dniowa gwarancja satysfakcji z produktu! Jeśli w ciągu 100 dni od daty otrzymania towaru się rozmyślisz, napisz lub zadzwoń do nas. Oddamy Ci wylicytowaną kwotę. Niezależnie od tego czy jesteś konsumentem czy kupiłeś na firmę. 


Dajemy Ci taką gwarancję, ponieważ niewiele osób rezygnuje. 


Zwrot przedmiotu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument (lub firma) ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 


Oświadczenie można wysłać na następujący adres Sprzedającego:


ul. Żwirowa 12, 05-092 Łomianki 


Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.


Klient ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.


W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient (z wyjątkiem PayU), chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.


Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach.


Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

O sprzedającym

lagopl

O sprzedającym

lagopl

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:54

Dane firmy

Dominika Łyczba
Lago Media
Żwirowa 12
05-092 Łomianki
REGON: 140594070
NIP: 522-243-79-70

Kontakt

  • 503 *** *** (pokaż)
  • 22 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

LAGO MEDIA Dominika Łyczba

ul. Żwirowa 12

05-092 Łomianki


tel. 503 321 567

tel. 22 751 39 59


Numer rachunku bankowego:

34 1140 2004 0000 3402 4968 7740

mBank

Pozostałe informacje

Niniejsza strona  jest przyporządkowana do Konta Sprzedającego pod nazwą "lagopl" na platformie handlowej Allegro.

Regulamin Allegro jest dostępny pod adresem: http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php i znajduje on zastosowanie do umów zawieranych między Sprzedającym, a Kupującym za pośrednictwem platformy handlowej Allegro. Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się z dużej litery (np. Sprzedający, Allegro, Kupujący, Towar) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Allegro.

Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące Sprzedającego oraz Transakcji zawieranych ze Sprzedającym za pośrednictwem platformy handlowej Allegro:

Dane sprzedającego: DOMINIKA ŁYCZBA prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą DOMINIKA ŁYCZBA LAGO MEDIA wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Żwirowa 12, 05-092 Łomianki, NIP 5222437970, REGON 140594070, adres poczty elektronicznej: biuro@lago.pl.

Nazwa Konta Sprzedającego: lagopl

Istotne właściwości towaru:

Istotne właściwości Towaru wystawionego na Transakcji określone są w opisie danej Transakcji i udostępnione w Allegro. Dodatkowo informacje dotyczące istotnych właściwości Towaru określone są na Towarze, są trwale z nim połączone lub zawarte są w załączonym do przesyłki Towaru dowodzie zakupu.

Cena towaru:

Cena Towaru będącego przedmiotem danej Transakcji podana jest w opisie danej Transakcji zgodnie z jej rodzajem i wyrażona jest w złotych polskich oraz zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT i cła. Cena Towaru nie zawiera jednak ewentualnych kosztów dostawy, które są wskazywane osobno w opisie danej Transakcji, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej.

Zasady zapłaty ceny:

Sprzedający udostępnia Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.

Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego.

Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU.pl (spółka PayU SA z siedzibą w Poznaniu).

Informacje dot. rachunku bankowego Sprzedającego:

mBank SA

Numer rachunku: 34 1140 2004 0000 3402 4968 7740

Dostępne metody płatności elektronicznych poprzez PayU.pl wskazane są przed dokonywaniem płatności na stronie platformy handlowej Allegro oraz na stronie http://www.payu.pl/

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Użytkownika w platformie handlowej Allegro oraz numeru Transakcji – ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności.

Koszt oraz termin i sposób dostawy: koszt dostawy Towaru jest wskazany w opisie danej Transakcji.

Termin dostawy:

Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi do 30 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób: w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem lub płatności elektroniczne - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedającego.

W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Dostępne sposoby dostawy lub odbioru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

Przesyłka kurierska; przesyłka kurierska za pobraniem.

Odbiór osobisty pod adresem: ul. Żwirowa 12, 05-092 Łomianki – w dni robocze, w godzinach od 09:00 do 17:00 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

Termin, w jakim oferta lub informacja o cenie mają charakter wiążący:

Transakcja, jej opis i cena Towaru są wiążące z uwzględnieniem rodzaju danej Transakcji zgodnie z Regulaminem Allegro.

Informacje dotyczące procedury zawierania umowy sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym za pośrednictwem platformy handlowej Allegro

Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa:

czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy;

skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty;

zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sprzedającego drugiej stronie treści zawieranej umowy;

metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych.

W powyższym zakresie wszelkie informację zawarte są w Regulaminie Allegro, który dostępny jest tutaj: http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php

Sprzedający do każdej przesyłki Towaru dołącza dowód zakupu oraz specyfikację zawartej umowy sprzedaży.

Umowa między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

Usługi świadczone drogą elektroniczną:

Sprzedający wystawia Towary korzystając z platformy handlowej Allegro, której usługodawcą jest Grupa Allegro.

Regulamin Allegro określa również reguły świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy handlowej Allegro. Regulamin Allegro określa w szczególności:

rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,

warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,

warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,

tryb postępowania reklamacyjnego,

dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną.

W powyższym zakresie wszelkie informację zawarte są w Regulaminie Allegro, który dostępny jest tutaj: http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php

Dane osobowe:

Administrator danych osobowych:

DOMINIKA ŁYCZBA prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą DOMINIKA ŁYCZBA LAGO MEDIA wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Żwirowa 12, 05-092 Łomianki, NIP 5222437970, REGON 140594070, adres poczty elektronicznej: biuro@lago.pl.

Dane zbierane przez Administratora zbierane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego.

Dane przekazujemy także wybranemu przez Kupującego przewoźnikowi w zakresie niezbędnym dla dokonania dostawy Towaru. Obecnie korzystamy z:

INPOST EXPRESS SP. Z O.O., ul. Malborska 130, 30-624 Kraków,

Poczta Polska Spółka Akcyjna,

ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa

Dane przekazujemy także właścicielowi oprogramowania do obsługi sprzedaży Allegro w zakresie niezbędnym dla dokonania dostawy Towaru:

Sever - Sewer Skrzypiński

ul. Bonczyka 4/3 51-138

Wrocław

NIP: PL 8951916211

Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.

Każdemu przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora.

W celu realizacji powyższych uprawnień można przesłać stosowną wiadomość pisemnie na adres Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@lago.pl

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje odmową udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są także każdorazowo wskazane na stronie internetowej platformy handlowej Allegro.

Numer oferty:7758673519
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro