ZESTAW ŚLINIAKI DZIECIĘCE 2 SZTUKI KOLOROWE PASKI

od
Super Sprzedawcy
Avocado-Sklep
30,00
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 86 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

ZESTAW ŚLINIAKI DZIECIĘCE 2 SZTUKI KOLOROWE PASKI

Zestaw dwóch kolorowych śliniaczków dla dzieci do 1 roku życia z praktycznym zapinaniem na rzep. Każdy ze śliniaków wykonany został z miękkiego i odpornego na przedarcia neoprenu, dzięki czemu można je prać regularnie w pralce wraz z innymi rzeczami. Elastyczny materiał jest też całkowicie bezpieczny dla żywności. Śliniaki Mess Mate to doskonały pomysł na prezent dla świeżo upieczonych rodziców, którzy dla swoich nowonarodzonym pociech pragną tego, co najlepsze.

  • Elektronika: NIE
  • Kolor bazowy: Pomarańczowy
  • Kolor dodatkowy: Różowy
  • Materiał główny: Neopren
  • Rodzaj gwarancji: Rękojmia 24 m-ce
  • Typ: Akcesoria dla dzieci
  • Waga papieru w Gram: 2
  • Waga tworzyw w Gram: 3
  • Wymiary: 200 x 240 mm
  • Wzór: Inny

Producent: Built

0844983028459 BBY-MMBB-BPS

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 12,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Waleńczów, Polska

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Kurier UPS
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

AVOCADO - Karolina Kałuża
ul. Jesionowa 3
42-151 Waleńczów
Dodatkowe informacje

 

1. Klient ma pełne prawo do złożenia reklamacji w momencie, gdy po otrzymaniu zakupionego towaru dostrzeże na nim wady fabryczne.

2. Klient może składać Sprzedającemu reklamacje dotyczące zawartej Umowy Sprzedaży na adres e-mail: sklep.avocado@gmail.com. Poprawnie złożona reklamacja powinno zawierać co najmniej imię, nazwisko, nick z allegro, adres, adres e-mail kupującego oraz datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji. Odpowiedź na reklamację będzie wysłana na podany przez Kupującego adres e-mail.

3. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania, bądź zużycia przedmiotu.

4. Reklamacje zostaną uwzględnione w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. Towary uszkodzone zostają wymienione na nowe, pełnowartościowe. Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa ze względu na wyczerpanie zapasów magazynowych, Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość kwoty za jaką został zakupiony przedmiot lub zaoferuje inny towar dostępny w hurtowni.

5. Klient zwraca towar na adres podany przez Sprzedającego w odpowiedzi na reklamację. Najczęściej będzie to adres dystrybutora, z którym firma współpracuje.

6. Klient odsyła reklamowany przedmiot na własny koszt. Oznacza to, że przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane i zostaną odesłane do nadawcy. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, Klientowi zostanie zwrócony koszt zakupu wraz z kosztem wysyłki.

7. Klient przy odbiorze przesyłki powinien zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana i nie zniszczona. Jeżeli klient znajdzie ślady uszkodzeń paczki lub próby jej otwarcia należy paczkę otworzyć w obecności kuriera. Pozwoli to sporządzić protokół i dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej w przypadku uszkodzeń lub braków w towarze.

8. Do momentu rozstrzygnięcia procesu reklamacyjnego Sprzedający prosi Klienta o powstrzymanie się od wystawiania komentarzy.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
AVOCADO - Karolina Kałuża
ul. Jesionowa 3
42-151 Waleńczów
Dodatkowe informacje

 PRZED ODSTĄPIENIEM OD UMOWY I ODESŁANIEM TOWARU PROSIMY O KONTAKT MAILOWY W CELU UZYSKANIA INFORMACJI O ADRESIE MAGAZYNU NA JAKI NALEŻY ODESŁAĆ PACZKĘ.  


Zgodnie z art.27 ustawy z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, (tekst jedn. Dz.U. 2017.683 z późn. zmianami) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionych przedmiotów bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania towaru. 

W celu dokonania zwrotu Sprzedający prosi o kontakt na adres avocado.kaluza@gmail.com. Zwrot jest możliwy tylko pod warunkiem, że zwracany towar nie będzie nosił śladów użytkowania i będzie posiadał oryginalne nienaruszone oznaczenia producenta. 

W przypadku zwrotu towaru koszty przesyłki pokrywa Klient. Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane. 

Zwrot pieniędzy za zakupiony przedmiot zostanie wykonany na podane przez Klienta konto za pomocą przelewu internetowego. 

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy regulaminu serwisu Allegro.pl oraz przepisy kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta.

O sprzedającym

Avocado-Sklep

O sprzedającym

Avocado-Sklep

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:34

Dane firmy

Karolina Kałuża
AVOCADO - Karolina Kałuża
Jesionowa 3
42-151 Waleńczów
NIP: 5742063599

Kontakt

  • 787****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

"AVOCADO" Karolina Kałuża  

ul. Jesionowa 3  

42-151 Waleńczów  

NIP: 5742063599  

REGON: 368792065 


ZAWARCIE  UMOWY SPRZEDAŻY  

Umowa sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą zostaje zawarta po wcześniejszym złożeniu zamówienia przez Klienta za pomocą portalu Allegro. Klient w momencie składania zamówienia jest informowany o łącznej cenie produktu będącego przedmiotem zamówienia, oraz o kosztach wysyłki. Cena produktu jak i usług kurierskich podana jest w PLN i jest kwotą, jaką zapłaci Klient.  

Po złożeniu zamówienia Sprzedawca potwierdza Klientowi jego otrzymanie i przyjęcie do realizacji, wysyłając wiadomość w formie elektronicznej na adres e-mail Klienta podany przy składaniu zamówienia, lub adres e-mail przypisany do konta Allegro Klienta. W chwili otrzymania przez Klienta wiadomości o przyjęciu zamówienia i przekazaniu do realizacji zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.   

Wszystkie oferowane przedmioty pochodzą bezpośrednio od dystrybutora artykułów licencjonowanych. Działamy na zasadach dropshipping'u. Towary wysyłane są prosto z magazynów dystrybutora. Dokonując zakupu zgadzasz się na przekazanie dystrybutorowi niezbędnych danych do realizacji zamówienia i wysyłki przedmiotu.  


KOSZTY, SPOSÓB I TERMIN DOSTAWY  

Sprzedający deklaruje możliwość wysyłki przedmiotów jedynie na terenie Polski.  Dostawa zakupionych produktów jest odpłatna, a koszty dostawy są udostępnione Klientowi na stronie aukcji w zakładce "Dostawa i płatność", oraz podczas procesu składania zamówienia przez Klienta.   

Nasza firma współpracuje z hurtowniami i dystrybutorami na zasadach dropshipping'u. Zamówione Produkty dostarczane są do Klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej bezpośrednio z magazynów hurtowni lub dystrybutora.   

Termin realizacji zamówienia i dostawy produktu do Klienta wynosi do 7 dni roboczych, chyba że informacje na aukcji przedmiotu stanowią inaczej. Na termin otrzymania przesyłki przez Klienta składa się czas realizacji zamówienia i czas dostawy. Czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu otrzymania zapłaty.   

Staramy się jednak, aby czas oczekiwania na przesyłkę był jak najkrótszy i zazwyczaj przesyłka jest wysyłana w następnym dniu roboczym.   Nasza firma nie jest czynnym podatnikiem VAT (jest podmiotowo zwolniona z VAT).  

Z tytułu zakupu towaru Klientowi zostanie wystawiona i przesłana faktura w formie elektronicznej.   

Faktura w formie elektronicznej (plik PDF) zostanie przesłana na adres e-mail podany przez Klienta w momencie składania zamówienia, lub na adres e-mail powiązany z kontem Allegro Klienta.  

Prowadzimy sprzedaż z kilku magazynów zewnętrznych (na terenie Polski), dlatego koszty wysyłki poszczególnych przedmiotów mogą być różne i przy zakupie sumowane. Jest to spowodowane tym, że takie produkty zostaną nadane osobno z różnych magazynów. Koszty wysyłki można sprawdzić poprzez dodanie produktów do koszyka. Jeżeli koszt przesyłki dla wszystkich wybranych produktów jest taki sam to zostanie on pobrany tylko raz.


REKLAMACJE PRODUKTÓW  

1. Klient ma pełne prawo do złożenia reklamacji w momencie, gdy po otrzymaniu zakupionego towaru dostrzeże na nim wady fabryczne.  

2. Klient może składać Sprzedającemu reklamacje dotyczące zawartej Umowy Sprzedaży na adres e-mail: sklep.avocado@gmail.com. Poprawnie złożona reklamacja powinno zawierać co najmniej imię, nazwisko, nick z allegro, adres, adres e-mail kupującego oraz datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji. Odpowiedź na reklamację będzie wysłana na podany przez Kupującego adres e-mail.  

3. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku nieprawidłowego użytkowania, bądź zużycia przedmiotu.  

4. Reklamacje zostaną uwzględnione w ciągu 14 dni od daty ich wpłynięcia. Towary uszkodzone zostają wymienione na nowe, pełnowartościowe. Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa ze względu na wyczerpanie zapasów magazynowych, Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość kwoty za jaką został zakupiony przedmiot lub zaoferuje inny towar dostępny w hurtowni.  

5. Klient zwraca towar na adres podany przez Sprzedającego w odpowiedzi na reklamację. Najczęściej będzie to adres dystrybutora, z którym firma współpracuje.

 6. Klient odsyła reklamowany przedmiot na własny koszt. Oznacza to, że przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane i zostaną odesłane do nadawcy. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, Klientowi zostanie zwrócony koszt zakupu wraz z kosztem wysyłki.  

7. Klient przy odbiorze przesyłki powinien zwrócić uwagę czy paczka jest oryginalnie zapakowana i nie zniszczona. Jeżeli klient znajdzie ślady uszkodzeń paczki lub próby jej otwarcia należy paczkę otworzyć w obecności kuriera. Pozwoli to sporządzić protokół i dochodzić odszkodowania od firmy kurierskiej w przypadku uszkodzeń lub braków w towarze.  

8. Do momentu rozstrzygnięcia procesu reklamacyjnego Sprzedający prosi Klienta o powstrzymanie się od wystawiania komentarzy.  


ZWROTY  

Zgodnie z art.27 ustawy z 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, (tekst jedn. Dz.U. 2017.683 z późn. zmianami) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu zakupionych przedmiotów bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu otrzymania towaru.   

W celu dokonania zwrotu Sprzedający prosi o kontakt na adres sklep.avocado@gmail.com. Zwrot jest możliwy tylko pod warunkiem, że zwracany towar nie będzie nosił śladów użytkowania i będzie posiadał oryginalne nienaruszone oznaczenia producenta.  W przypadku zwrotu towaru koszty przesyłki pokrywa Klient. Przesyłki pobraniowe nie będą przyjmowane.   

Zwrot pieniędzy za zakupiony przedmiot zostanie wykonany na podane przez Klienta konto za pomocą przelewu internetowego.   

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy regulaminu serwisu Allegro.pl oraz przepisy kodeksu cywilnego i ustawy o prawach konsumenta. 

Numer oferty:7912146563
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro