Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
udostępnij

ZESTAW NARZĘDZI PRECYZYJNYCH WKRĘTAKI OTWIERAKI

od
Super Sprzedawcy
PCService24 - 99,9%
Allegro Smart!z kurierem
73 osoby kupiły 75 sztuk

Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 6,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
365 dni na odstąpienie od umowy

kup do 12:30 - wyślemy dziś


Liczba sztuk
z 1832 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Liczba elementów:
      zestawy
    • Marka:
    • Waga (z opakowaniem):
      0.01 kg
    • Numer katalogowy producenta:
      TK-SD-11

Opis

Zestaw narzędzi precyzyjnych i wkrętaków

CABLE EXPERT TK-SD-07 (108 ELEMENTÓW)

WYSOKA JAKOŚĆ (stal CRV niklowana)

---===SPECYFIKACJA:

  • Stan: NOWY
  • Producent: GEMBIRD / CABLE EXPERT
  • Model: TK-SD-07
  • Ilość elementów: 108
  • Materiał bitów: stal CRV niklowana
  • Materiał nasadek/gniazd - Stal 50BV30, CHROMOWANA, OBRABIANA CIEPLNIE.

---===SKŁAD ZESTAWU:

Strona pierwsza opakowania:

Nasadki (bity) do wkrętaka 100 sztuk:

  • 8 sztuk bitów MM2.5, M3, M4, M4.5, M5, M5.5
  • 10 sztuk bitów PhillipsPH000, PH00, PH0, PH1, PH2 (po 2 szt)
  • 8 sztuk bitów Pozi: PZ00, PZ0, PZ1, PZ2 (po 2 szt.)
  • 7 sztuk bitów: 1,0, 1,5, 2,0, 2,5, 3,0, 3,5, 4,0
  • 7 sztuk bitów: 1/16, 5/64, 3/32, 7/64, 1/8, 9/64, 5/32
  • 8 sztuk bitów: 0,8, 1,2, 1,5, 2,0 (po 2 szt)
  • 20 sztuk bitów Torx: T3, T4, T5, T6, T7, T8, T9, T10, T15, T20 (po 2 szt.)
  • 16 sztuk bitów Hex: 0,7 (1x), 0,9 (1x), 1,3, 1,5, 2,0, 2,5, 3,0, 3,5 (1x), 4,0 (po 2 szt *)
  • 7 sztuk bitów Hex: 1/16, 5/64, 3/32, 7/64, 1/8, 9/64, 5/32
  • 4 sztuki bitów Trójkąt: 2,0, 2,3, 2,7, 3,0
  • 2 sztuki bitu Typ H: 2,6
  • 2 sztuki bity Typ Y (Try-Wing): 2,0, 3,0
  • 1x magnetyzer/demagnetyzer - do magnetyzowania bitów
  • 1x trójkątny otwieracz do obudów  - dzięki niemu otworzysz obudowę nie uszkadzając jej.

---===SKŁAD ZESTAWU:

Strona druga opakowania:

  • Wkrętak BAZA (rączka powlekana gumą - antypoślizgowa) - do niego podłączasz bity.
  • Przedłużka gumowa, giętka, obrotowa - pozwoli Ci uzyskać dostęp do wkrętów w trudno dostępnych miejscach
  • Pęseta precyzyjna zagięta
  • Przyssawka do demontażu LCD
  • 2 sztuki otwieraczy plastikowych - dzięki nim otworzysz obudowę nie uszkadzając jej.
  • Szpilka / kluczyk do wysuwania SIM / microSIM / nano SIM

Zestaw został zaprojektowany do otwierania telefonów, tabletów, nawigacji, kamer, laptopów i wszystkich innych urządzeń RTV AGD w których są niestandardowe wkręty.

Końcówki (bity) są najwyższej jakości wykonane ze stali CRV (niklowanej). Dzięki temu masz pewność że są trwałe.

Zestaw zawiera magnetyzer - ułatwi to pobieranie wkrętów oraz prowadzenie w ciężko dostępnych miejscach.

Obudowa plastikowa, otwierana z obu stron (z jednej bity, a z drugiej narzędzia ułatwia przenoszenie zestawu.

Zestaw znajdzie też zastosowanie w:

  • - naprawach sprzętu optycznego i elektronicznego;
  • - naprawach zegarmistrzowskich
  • - naprawach jubilerskich
  • - domowym warsztacie.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,89

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,89/5
(409 ocen)
372
29
7
1
0

5 listopada 2018 od
najbardziej pomocna
Opakowanie jest dość małe i nie zajmie dużo miejsca dzięki czemu mam je zawsze pod ręką. Produkt bardzo mi się przydał podczas rozkręcania i czyszczenia laptopa. Jedyna rzecz, która może przeszkadzać to wąski uchwyt, który może wydać się mało poręczny przy ciężej dokręconych śrubach. W razie problemu zawsze można użyć końcówek grubszym uchwytem z innego zestawu.
18 października 2018 od
Bardzo bogaty zestaw. Jakość narzędzi można ocenić jako dobrą. Jakość w stosunku do ceny dobry z plusem.
3 stycznia 2019 od
jak zawsze OK
12 października 2018 od
Polecam
13 marca 2019 od
Wszystko co powinno się znajdować, znajduje się w tym komplecie, jakość dobra, cena atrakcyjna, polecam :)
29 stycznia 2019 od
GORĄCO POLECAM
18 listopada 2018 od
polecam
22 października 2019 od
Naprawdę sporo różnych bitów, część nawet w dwóch egzemplarzach. nie mam większych uwag, no może narzędzia do podwarzania mogły by być nieco wytrzymalsze. Zestaw przydatny, korzystam bardzo często :)
10 lipca 2019 od
Bardzo przydatne
8 listopada 2019 od
Wszystko czego trzeba do grzebania w telefonach i innej elektronice
cena, ilość elementów, wszechstronność zestawu
5 listopada 2019 od
za tącene jest to bardzo dobry wybór przede wszystkim bitów jest naprawdę dużo i zawsze znajdziesz co szukasz
6 października 2019 od
bardzo polecam
3 października 2019 od
Zestaw wykonany solidnie.
Niska cena duży wybór bitów
Brak
16 sierpnia 2019 od
wszystko jak w opisie polecam
2 sierpnia 2019 od
Świetna rzecz


Dostawa i płatność

od 6,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Łomża, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u PCService24 za co najmniej 499,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
pon. 10 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pon. 10 sie. w punkcie
Automat Paczkowy
9,99 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
Orlen
9,99 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
Poczta Polska
9,99 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
RUCH
9,99 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
Żabka
9,99 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, DPD
12,99 zł
pon. 10 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. u Ciebie
Kurier, InPost
14,99 zł
pon. 10 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. u Ciebie
Kurier, Pocztex
11,99 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
Kurier
12,99 zł
pon. 10 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
List polecony ekonomiczny
8,99 zł
wt. 11 sie. - czw. 13 sie. u Ciebie
wt. 11 sie. - czw. 13 sie. u Ciebie
Allegro Przesyłka polecona
6,99 zł
wt. 11 sie. - czw. 13 sie. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
wt. 11 sie. - czw. 13 sie. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
pon. 10 sie. w punkcie
pon. 10 sie. w punkcie
Poczta Polska
13,99 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, InPost
17,99 zł
pon. 10 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. u Ciebie
Kurier pobranie, DPD
17,99 zł
pon. 10 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. u Ciebie
Kurier pobranie, Pocztex
15,99 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
Kurier pobranie
17,99 zł
pon. 10 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Czas dostawy to czas przybliżony - szacowany przez Allegro automatycznie. Zakupy dokonane do podanej godziny w ofercie wysyłamy tego samego dnia. Chyba że produkt w czasie wysyłki ma ustawiony określony dzień wysyłek. Przesyłki kurierskie realizujemy za pomocą firm DPD lub Inpost. Wszystkie wysyłane przez nas przesyłki posiadają numery nadania. Wysyłamy je w mailu po realizacji zamówienia. W razie pytań służymy pomocą. W razie problemów z dostawą prosimy o kontakt.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 

 

Gwarancja jest realizowana przez producenta / dystrybutora sprzętu. 

W przypadku taśm LCD, wentylatorów oraz gniazd zasilania - bezpośrednio u nas.

Jest ważna przez określony w warunkach gwarancji czas. W tym przypadku 24 miesiące. 

PAMIĘTAJ! W większości przypadków zakup na firmę (na FV) skraca okres gwarancji do 12 miesięcy.

Więcej informacji na temat gwarancji oraz jej warunków klient może uzyskać u producenta / dystrybutora danego sprzętu. 


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

ADsempre PCService24
Ul. Mazowiecka 1/E
18-400 Łomża
Dodatkowe informacje

1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@pcservice24.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: 

  • imię, 
  • nazwisko, 
  • adres, 
  • adres e-mail Kupującego, 
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 

3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

4. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. 

5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

6. Jeśli reklamacja jest zasadna i rozpatrzona na korzyść klienta proponujemy: 

  • Wymianę na nową sztukę z wysyłką na nasz koszt; 
  • Zwrot pełnej sumy za zakup oraz wysyłki w obie strony; 
  • Zwrot bez odsyłania towaru (po kontakcie na sklep@pcservice.pl - w szczególnych przypadkach); 
  • Rabat na przyszłe zakupy.

Rozwinięcie i wyjaśnienie:

1. Reklamacje można składać listem lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub elektroniczny, wskazany w Danych Kontaktowych Sprzedawcy lub w powyższych podpunktach. 

2. Reklamacje można składać przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, zamieszczony pod tym adresem w formie pliku Word: https://pcservice24.pl/formularz.doc

3. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis problemu oraz dane identyfikacyjne Klienta.

4. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. W treści składanej reklamacji zaleca się podanie Danych Kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej.

5. W przypadku gdy reklamacja dotyczy Produktu, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany Produkt na adres Sprzedawcy.

6. Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady Produktów objętych Umową Sprzedaży oraz innych Usług. 

7. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.

8. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Produktu wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwy albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałby nadmiernych kosztów.

9. Jeżeli Klient nie jest Konsumentem, Sprzedawca może odmówić wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę Produktu sprzedanego.

10. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od Umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

11. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.

12. Obniżona cena o której stanowi pkt 10 i 11 powyżej, powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady.

13. Konsument posiada możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,
  • złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem, a Sprzedawcą do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej,
  • skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
  • złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

14. Produkty mogą być objęte gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania Produktu przy zastosowaniu uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez dokonanie reklamacji do gwaranta. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Sprzedawca nie udziela gwarancji na Produkty.

15. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

 

INFORMACJE DOT. GWARANCJI

W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie oferty umieszczamy informacje długości i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt.

Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji).


Zwroty

365 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
365 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
AdSempre PCService24
Ul. Mazowiecka 1/E
18-400 Łomża
Dodatkowe informacje

Masz pełen rok na odstąpienie od umowy w naszym sklepie. Bez względu czy kupiłeś na paragon czy na FV. Jedyne czego wymagamy to to aby towar był oryginalnie zapakowany i nie uszkodzony.


1. Dążąc do zapewnienia Ci jako kupującemu-konsumentowi jak największej satysfakcji z dokonanych u nas zakupów dajemy Ci możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny  i zwrotu zakupionego u nas produktu w ciągu 60 dni od otrzymania przesyłki


2. Aby dokonać zwrotu możesz:

2a. Wysłać zwracany przedmiot wraz z formularzem odstąpienia od umowy na nasz adres. 

2b. Przesłać do nas mailem na adres: sklep@pcservice24.pl oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Następnie odesłać zwracany przedmiot.   

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Sklep PCService24

Ul. Mazowiecka 1/E

18-400 Łomża

  

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży:

nazwa produktu: .......................................................................

data zakupu i nr Oferty: ...........................................................

imię i nazwisko: .........................................................................

adres: .........................................................................................

data (odstąpienia od umowy): ................................................

Nr. Rachunku do zwrotu środków:..........................................

Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) 


3. Odeślij produkt w ciągu 14 dni od daty przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu umowy. 

Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, niezwłocznie zwrócimy (najpóźniej w ciągu 4 dni) wpłacone przez Ciebie pieniądze za zwracany towar oraz najtańszy koszt dostawy z danej oferty.

Po więcej informacji zapraszamy na https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/koszty/


4. Pamiętaj że zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt.


5. Pamiętaj też że zawsze jesteśmy po to aby Ci pomóc. Nie tylko przed zakupem ale i po. Skontaktuj się z nami w razie problemów a wspólnie znajdziemy odpowiednie rozwiązanie.


Odstąpienie od Umowy - szczegóły

1. Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 60 dni od Umowy, w tym od Umowy sprzedaży.

2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy w jeden z poniższych sposobów:

  • Mailowo - przed odesłaniem towaru wysyłając maila na adres: sklep@pcservice24.pl.
  • Pisemnie - umieszczając Formularz Zwrotu Towaru wraz z odsyłanym towarem. 

3. W przypadku otrzymania drogą elektroniczną oświadczenia o odstąpieniu przez Konsumenta od Umowy, Sprzedawca niezwłocznie prześle Klientowi potwierdzenie jego otrzymania.

4. Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od Umowy, ma on obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Niniejszy przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt.

5. Sprzedawca zobowiązuje się do odebrania Produktu na swój koszt, gdy ze względu na jego charakter nie można odesłać Produktu w zwykły sposób pocztą, a jednocześnie Produkt został Dostarczony Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

7. W przypadku odstąpienia od Umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

8. W przypadku uznania odstąpienia od Umowy Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny za towar powiększonej o wartość najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie na rachunek podany przez Klienta.

---------

Wyciąg z UOKIK:

1. Czy sklep internetowy powinien ponieść koszty przesyłki w razie odstąpienia przez klienta od umowy?

Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument, chyba że przedsiębiorca zgodził się go ponieść lub przed zawarciem umowy nie poinformował konsumenta o tej konieczności.

Należy przy tym pamiętać, że konsumentowi odstępującemu od umowy, należy się nie tylko zwrot ceny towaru, ale także kosztu jego wysyłki poniesionego przy zakupie (wysyłka rzeczy od sprzedawcy do kupującego) – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu. Uwaga – nie należy tu uwzględniać odbioru osobistego (0 zł), gdyż nie jest to sposób dostarczenia towaru.

(podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta)

http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/transport/index.html


O sprzedającym

PCService24

O sprzedającym


99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

4,9/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 6 lat i 4 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 11:12

Dane firmy

AdSempre Sp. z o.o.
ul. Nowogrodzka 50 lok. 515
00-695 Warszawa
REGON: 146939505
NIP: 701-040-03-25

Kontakt

  • 503 *** *** ()
poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Kontakt z nami:

Telefon do nas (czynny w dni robocze w godzinach 9.00 - 16.00): 

503 940 100 

Mail do nas: 

sklep@pcservice24.pl


PCService24 a sytuacja epidemiologiczna w kraju:

  • Działamy normalnie - wysyłki, zwroty i reklamacje są realizowane tak jak do tej pory.
  • Nie prowadzimy sprzedaży na miejscu już od ponad trzech lat dlatego łatwiej nam było wdrożyć kroki ochronne dla pracowników (tj. strefy buforowe dla kurierów oraz pracowników).
  • Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi dostawcami. Towar będący w sprzedaży (ilość) odzwierciedla ilość realną na naszym magazynie. Jeśli czegoś mimo tego nie będzie - informujemy i wykonujemy zwrot od ręki.
  • Jesteśmy w stałym kontakcie z przewoźnikami. Jeśli jakaś usługa będzie przez przewoźnika wyłączona - reagujemy i od ręki wyłączamy ją w cennikach dostawy. 


Dbamy o Was i naszych pracowników.


TY jesteś dla nas najważniejszy!

  • Jesteśmy dla Ciebie przed i po zakupie. 
  • Na każde zadane przez Ciebie pytanie odpowiemy. 
  • Pomożemy wybrać odpowiedni towar
  • Po zakupie służymy pomocą w przypadku problemów z towarem. 
  • Zawsze możesz na nas liczyć. 

ROK na odstąpienie do umowy! Również dla firm. 

  • Możesz odstąpić od umowy zakupu w ciągu 365 dni
  • Nawet gdy kupujesz na firmę (FV).

JAKOŚĆ najważniejsza!

Dla nas oraz dla naszych dostawców najważniejsza jest jakość. Świadczą o tym oceny produktowe wystawione przez zadowolonych klientów.

WIESZ co kupujesz.

Każdy produkt jest odpowiednio opisany. Do aukcji dołaczone są jego realne zdjecia. Dzięki temu wiesz doskonale co kupujesz.

Za przesyłkę zapłacisz tylko raz.

Kupując wiele przedmiotów za przesyłkę zapłacisz tylko raz.

LEGALNOŚĆ to dla nas istotna sprawa.

  • Towar nabywamy na podstawie faktur od dystrybutorów. 
  • Importujemy legalnie odprowadzając cło i podatki. 
  • Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub (na życzenie) fakturę VAT.

Pozostałe informacje

  • Wszystkie ceny w naszych ofertach są cenami brutto.
  • Do każdego zakupu dołączamy paragon lub fakturę VAT 23%
  • Koszty transportu są ujęte w oddzielnej pozycji na paragonie/fakturze.
  • Nasze towary są nowe oraz zostały wprowadzone na polski rynek legalnie (za pomocą odpowiednich odpraw celnych).

----------------------------------------------------------------------------------------------- 

Wystawianie Faktur do paragonu:

Pamiętaj że od 1 stycznia 2020 roku fakturę możemy wystawić do paragonu posiadającego numer NIP. W związku z tym: 

1. Jeśli mamy wystawić Fakturę VAT do zamówienia uzupełnij wszystkie dane wraz z NIP w Formularzu Opcji Dostawy

2. Jeśli chcesz paragon ale być może z czasem potrzebować będziesz Faktury VAT PODAJ NIP DO WYSTAWIENIA PARAGONU. W przeciwnym wypadku nie będziemy mogli w przyszłości wystawić FV do tego paragonu.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Wysyłamy towar za pomocą firm: 

  • DPD 
  • Inpost 
  • Poczta Polska 



Numer oferty: 7030292329

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka