Zestaw Komputer do GIER i5 16GB RX570 8GB LED 23''
Kup w zestawie
- 1x Zestaw Komputer do GIER i5 16GB RX570 8GB LED 23'' 2249,00 zł
- 1x Dopłata HDD 1TB 170,00 zł
Parametry
- Faktura:Wystawiam fakturę VAT
Parametry fizyczne
- Wysokość produktu:44.8 cm
- Szerokość produktu:19 cm
- Głębokość produktu:4.5 cm
Dane szczegółowe
- Monitor:LED
- Moc zasilacza:600 W
- Komunikacja:LAN 10/100/1000 Mbps
- System operacyjny:
Procesor
- Model procesora:i5-2300
- Seria procesora:
- Typ gniazda procesora:Socket 1155
- Taktowanie bazowe procesora:2.8 GHz
- Taktowanie maksymalne procesora:3.1 GHz
- Pamięć podręczna procesora:6 MB
- Liczba rdzeni procesora:
- Liczba wątków procesora:4
Dysk twardy
- Typ dysku twardego:
- Pojemność dysku:240 GB
- Interfejs dysku twardego:SATA III
Karta graficzna
- Rodzaj karty graficznej:
- Chipset karty graficznej:
- Pamięć karty graficznej:8 GB
- Chłodzenie karty graficznej:aktywne
- Złącza karty graficznej:DisplayPort, DVI-D, HDMI
Płyta główna
- Gniazda rozszerzeń:PCI, PCIe 2.0 x1, PCIe 2.0 x4, PCIe 2.0 x16, SATA II (3 GB/s), SATA III (6 GB/s)
- Złącza zewnętrzne płyty głównej:USB 2.0 typ A, USB 3.0 typ A, mini jack 3,5 (audio), RJ45, DisplayPort, DVI-I, DVi-D, eSATA, inne
Opis
Kompletny zestaw komputerowy gracza dla wymagających, gotowy do pracy!
Komputer wraz z monitorem 23'' LED oraz klawiaturą i myszką.
- procesor Intel Core i5 4x2,8GHz
- dysk SSD 240GB
- RAM 16GB
- karta graficzna Radeon RX 570 8GB
Zainstalowany oryginalny system operacyjny Microsoft Windows 10 Proffesional (bez ograniczeń czasowych) oraz pakiet Office (OpenOffice, kompatybilny z oprogramowaniem Microsoft`u) + program antywirusowy Microsoft.
Komputer do grania w aktualne gry na wysokich poziomach ustawień graficznych.
Specyfikacja:
Procesor: Intel Core i5-2300 4x2,8GHz (3,10GHz maks) 6MB cache,
Pamięć RAM: 16GB,
Dysk twardy: 240GB SSD,
Karta graficzna: AMD Radeon RX 570 8GB GDDR5,
Karta muzyczna: zintegrowana, 8-kanałowa,
Karta sieciowa: zintegrowana 100/1000Mbit,
Typ obudowy: Midi tower
USB 3.0: 2 porty z tyłu
USB 2.0: 5 portów z tyłu + 2 z przodu
Chłodzenie: wydajne, a zarazem ciche, w sumie 8 wentylatorów chłodzi najważniejsze elementy komputera
Monitor LCD: 23'', podświetlenie LED, 1920x1080 Full HD, Stan -Odnowiony
Klawiatura podświetlana,
Mysz optyczna
Możliwość zmiany parametrów i zakup na oddzielnej aukcji. Można na przykład dołożyć dysk mechaniczny o dużej pojemności na gry i dane, a SSD używać głównie na system i inne dane wymagające bardzo szybkiego nośnika.
Bardzo wydajna karta graficzna AMD Radeon RX 570 8GB GDDR5
o taktowaniu rdzenia 1244Mhz z własną pamięcią 8GB DDR5 na szynie 256bit. Obsługa DirectX 12.1 oraz OpenGL 4.5. Oparta na sprawdzonej architekturze GPU - AMD Polaris, karta graficzna pozwoli na prowadzenie płynnej rozgrywki w jakości Full HD
- Slot: PCI Express 16x
- Typ chipsetu: Radeon RX 570
- Wersja Pixel Shader: 5.0
- Wersja Vertex Shader: 5.0
- Wielkość pamięci: 8 GB
- Typ pamięci: GDDR5
- Szyna pamięci: 256 bit
- Maksymalna rozdzielczość: 7680 X 4320 @60Hz
- Złącza: 2x HDMI, 2x DisplayPort
Obudowa to prawdziwe arcydzieło, przedni panel podświetlany na niebiesko, wbudowane 4 wentylatory, trzy na przodzie i jeden z tyłu. Jakby tego było mało, wszystkie cztery wentylatory mogą się pochwalić podświetleniem LED, generowanym przez 33 diody w każdym z nich.
Panel sterujący został umieszczony w wygodnym miejscu, zawiera wszystkie najważniejsze złącza: 2 porty USB, 2 złącza audio oraz regulację obrotów.
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
1. Jeżeli na dany przedmiot udzielamy gwarancji, wyraźnie zaznaczamy to w parametrach aukcji. Wszelkie koszty ew. przesyłek reklamacyjnych ponosi kupujący, chyba że na aukcji podane jest inaczej.
2. Podstawą do gwarancji jest dowód sprzedaży (paragon lub faktura). W przypadku zgubienia paragonu, w niektórych przypadkach wystarczy fakt zalicytowania towaru na Allegro, oraz karta gwarancyjna dostarczona z zakupionym towarem (jeśli była wystawiona).
Procedura gwarancji:
1. W przypadku uszkodzenia towaru najpierw prosimy o kontakt, często zdarza się, że problem da się rozwiązać telefonicznie.
2.Jeżeli towar jest na gwarancji D2D (zaznaczone jest to w parametrach aukcji) wymieniany jest przez nas na nasz koszt.
3.Jeżeli w okresie gwarancyjnym nastąpi uszkodzenie sprzętu niewynikające z winy użytkownika zostanie on przez nas wymieniony na wolny od wad w terminie 14 dni roboczych. W przypadku braku danego towaru zwracamy koszt jego nabycia (bez ew. kosztów transportu towaru).
4. Uszkodzony sprzęt może być do nas dostarczony osobiście lub wysłany na własny koszt razem z dowodem zakupu, opisem usterki oraz podaniem swoich danych osobowych wraz z nickiem allegrowym.
5. Aby gwarancja była rozpatrzona plomby gwarancyjne (stickery) nie mogą być zerwane oraz nie może być śladów własnej ingerencji w sprzęt.
6. Komputery stacjonarne sprzedawane przez nas mogą być otwierane przez klienta i modyfikowane (zmiana kart rozszerzeń, pamięci, napędów itp.) - nie plombujemy obudów, sticker zakładany jest zazwyczaj tylko na podzespoły.
7. Jeżeli naprawiony sprzęt nie będzie odebrany osobiście, koszt jego wysyłki ponosi kupujący.
8. Nie zwracamy kosztów napraw, diagnoz lub innych podobnych rzeczy robionych indywidualnie przez klienta. To kupujący wybiera, czy oddaje towar na gwarancji do nas, czy oddaje odpłatnie do jakiegoś lokalnego serwisu.
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
1. Okres odpowiedzialności sprzedawcy z tytułu rękojmi dla towaru używanego wynosi 1 rok.
2. W przypadku fizycznego uszkodzenia towaru przez kuriera należy spisać protokół uszkodzenia i przesłać go do nas.
Zwroty
Zwroty
Zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. „Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35. ]
Zasady zwrotu produktu
1. Aby zwrócić towar należy przed upływem 14 dni nas o tym poinformować. Dla ułatwienia procedury można to zrobić drogą listowną na adres korespondencyjny lub mailem z załączonym skanem wypełnionego formularza (odpowiedni formularz znajduje się pod adresem:
http://ftp.comtech.sc.pl/public/Rezygnacja/Rezygnacja.doc). Formularz ten można dołączyć również do zwracanego towaru.
2. Towar wysłać należy na adres korespondencyjny lub dostarczyć do nas osobiście. Czas na odesłanie wynosi 14 dni od daty poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Koszt wysyłki ponosi kupujący.
3. Przysłany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura, potwierdzenie zakupu w serwisie Allegro). W paczce należy zamieścić też informację o swoich danych, w szczególności nicku allegrowym oraz numerze konta bankowego.
4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z art. 34. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.
5. Zwrot za towar oraz przesyłkę (pierwotną) zostanie zrealizowany na wskazany rachunek bankowy w terminie 14 dni roboczych od daty odstąpienia od umowy, jednak nie wcześniej, niż otrzymamy zwracany towar lub potwierdzenie jego nadania.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@************ (pokaż)
- (22********** (pokaż)
- 509******** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Numer konta bankowego
21 1140 2004 0000 3002 7517 6860 mBank
Sterowniki do pobrania z naszego serwera pod linkiem:
http://ftp.comtech.sc.pl/public/
Pozostałe informacje
- aukcja dotyczy przedmiotu wystawionego na powyższej aukcji,
- jeśli konsument ma jakieś wątpliwości podczas zakupu wystawionego przedmiotu powinien się z nami skontaktować drogą telefoniczną (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora ) bądź emaliową;
- konsument ma obowiązek zapłacenia za zakupiony towar w terminie 7 dni od daty zakupu (po tym terminie zakup zostanie zakwalifikowany jako nieważny- nastąpi zgłoszenie do serwisu Allegro o zwrot prowizji za zakupiony towar gdyż transakcja nie doszła do skutku) za wyjątkiem zamówienia towaru za pobraniem. W tym przypadku płatność powinna być dokonana przez konsumenta bezpośrednio przed odbiorem zamówionego towaru.
- jeśli wpłata za zakupiony towar zostanie zaksięgowana do godziny 11-12 w dni robocze lub zostanie przesłana informacja o przesyłce za pobraniem towar jest wysyłany zazwyczaj tego samego dnia roboczego.
- na każdy zakupiony u nas towar udzielamy gwarancji (więcej na ten temat w zakładce Gwarancja); - konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zakupu towaru zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (zwroty szerzej opisane w zakładce zwroty);
- przedsiębiorca ma obowiązek wysłania zakupionego towaru bez żadnych znanych mu wad. - przedsiębiorca ma obowiązek poinformowania konsumenta o możliwości rozwiązywania konfliktów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR zgodnie z przepisami UE (rozporządzenie nr 524/2013); https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
- szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
- klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
- klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
- klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
Wysyłka towaru:
1. Paczki wysyłane są kurierem, dla niektórych aukcji jest możliwość wybrania paczkomatów.
2. Po wysyłce kupujący dostaje od firmy spedycyjnej maila z numerem listu przewozowego, status przesyłki można sprawdzić na stronie firmy kurierskiej.
3. Kurier powinien dostarczyć przesyłkę następnego dnia roboczego. W przypadku opóźnienia reklamację może złożyć odbiorca przesyłki.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu