ZESTAW GARNKÓW KOMPLET 10el. GARNKI STAL KINGHOFF

od
BrandMaster
244,00
Allegro Smart!
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,99 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Kurier
Przesyłka kurierska14,99 zł
Przesyłka kurierska pobranie24,99 zł
sprawdź szczegóły
Kolor/wzór
Liczba kompletów
ze 197 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor:
      srebrny
    • Materiał:
      stal nierdzewna
    • Marka:
      Kinghoff
    • Kod produktu:
      ZESTAW GARNKÓW PATELNIA KOMPLET GARNKI STALOWE
    • Informacje dodatkowe:
      możliwość mycia w zmywarce, możliwość używania na kuchni indukcyjnej

Opis

ZESTAW GARNKÓW KOMPLET 10el. GARNKI STAL KINGHOFF

Zestaw garnków ze stali nierdzewnej renomowanej marki KINGHOFF

Zalety naszego zestawu:

- Wysokiej jakości stal nierdzewna.

3-warstwowe dno termiczne zachowujące ciepło.

- Żywność nagrzewa się szybko a materiał zatrzymuje ciepło.

- Odpowiedni do wszystkich rodzajów kuchenek.

- Zdrowe przyrządzanie jedzenia.

- Gotowanie w niewielkiej ilości wody i smażenie z oszczędnym użyciem tłuszczu minimalizuje utratę witamin, minerałów i smaku.

- Szczególnie odpowiedni w przypadku menu dietetycznego, kiedy jedzenie nie może być solone.

- Praktyczne ukształtowanie brzegu zapobiega skapywaniu.

Uchwyty nie nagrzewają się.

- Żywność i cząstki tłuszczu nie gromadzą się w rogach.

Można myć w zmywarce.

W zestawie:

- garnek z pokrywką    ø16 x 9,5 cm      1,7 l

- garnek z pokrywką    ø18 x 10,5 cm    2,4 l

- garnek z pokrywką    ø20 x 11,5 cm    3,2 l

- garnek z pokrywką    ø24 x 13,5 cm    5,5 l

- rondel z pokrywą       ø16 x 9,5 cm      1,7 l

Waga zestawu ok. 5 kg.

Na naszych pozostałych aukcjach znajdziesz również inne produkty tej marki oraz pozostałe zestawy z naszej oferty.

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Wysyłka z: Poznań, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
0,00 zł

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
24,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Standardowy okres gwarancji wynosi 24 miesiące, chyba że w opisie danej aukcji widnieje informacja o innym okresie gwarancyjnym.

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

anyService Łukasz Kowalczyk
Święty Marcin 9
61-803 Poznań
Dodatkowe informacje

INFORMACJE DOTYCZĄCE OŚWIADCZENIA O SKORZYSTANIU Z REKLAMACJI

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne.

W związku z powyższym, po wykryciu wady w otrzymanym produkcie, macie Państwo prawo do złożenia odświadczenia:

1) o żądaniu obniżenia ceny; 

2) o odstąpieniu od umowy, jednak tylko wtedy, kiedy wada jest istotna; 

3) o żądaniu wymiany rzeczy na wolną od wad; 

4) o żądaniu usunięcia wady.  

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania.

Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na wskazany wyżej adres lub inny adres uzgodniony przez obie strony i na swój koszt, a jeżeli dostarczenie danej rzeczy byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania), jesteście Państwo zobowiązani udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje.  

Ponosimy koszty wymiany lub naprawy wadliwej rzeczy, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu.

 

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momentu, w którym dowiedzieliście się Państwo o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną.  

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym, stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami. 

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
anyService Łukasz Kowalczyk
Niegolewskich 20/38
60-232 Poznań
Dodatkowe informacje

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie do 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas drogą mailową lub drogą poczty tradycyjnej o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.

 

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, łącznie z kosztami wysyłki towaru do klienta do wysokości najtańszego zwykłego sposobu dostawy oferowanego przez BrandMaster. Płatności zostaną Państwu przekazane niezwłocznie (a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od Państwa zwrot danej rzeczy) po otrzymaniu zwracanej rzeczy i upewnieniu się, że zwracana rzecz jest towarem zakupionym w sklepie BrandMaster. W związku z powyższym nie przyjmujemy zwrotów odesłanych z płatnością przy odbiorze (przesyłka pobraniowa), ponieważ w tej sytuacji nie ma możliwości weryfikacji towaru przed dokonaniem zwrotu płatności do Państwa. Dlatego też, jeśli zwrócicie Państwo zakupioną rzecz przesyłką płatną przy odbiorze, z naszej strony nastąpi odmowa przyjęcia tejże przesyłki i przewoźnik przekieruje ją z powrotem na Państwa adres.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem, za wyjątkiem kosztu przesyłki poniesionej na zwrot towaru, chyba że strony umowy uzgodniły inaczej.

Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy nie później niż w ciągu 30 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin uznaje się za zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 30 dni.

Prosimy również o zwrócenie uwagi na to, aby zwracana rzecz nie nosiła śladów korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że nie zostaliście Państwo o niej właściwie poinformowani - w innym przypadku mogą Państwo ponieść odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy (art. 34 ust. 4 Ustawy o prawach konsumenta).

Zwracany towar prosimy przesyłać na wskazany wyżej adres lub inny, jeśli takowy został uzgodniony przez obie strony.

W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do zadawania pytań podna adres e-mail: brandmaster.sklep@gmail.com / lub po numerem tel: 517 732 739

O sprzedającym

BrandMaster
BrandMaster

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:37

Dane firmy

Łukasz Kowalczyk
anyService Łukasz Kowalczyk
Święty Marcin 9
61-803 Poznań
NIP: 7772713198

Kontakt

  • +48 ********* (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
11:00 - 15:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

BrandMaster to mała rodzinna firma i marka, którą stworzyliśmy z myślą o kupujących, gdyż sami nimi jesteśmy. Często zdarza się, że to co zamawiamy przez Internet dalece odbiega od naszych oczekiwań - dlatego postanowiliśmy to zmienić i zaoferowac Wam produkty, których zakupu nie będziecie żałować. Wszystko to, co znajdziecie na naszych aukcjach to rzeczy sprawdzone, świetnej jakości, od polskich hurtowników.

Jesteśmy świeżą marką na rynku e-commerce, dlatego prosimy o zaufanie i będziemy wdzięczni, jeśli je od Państwa otrzymamy. Najważniejsze jest dla nas zadowolenie naszych klientów - brzmi jak wyświechtany slogan, ale jeszcze raz powtarzamy - sami jesteśmy kupującymi i chcemy traktować naszych klientów tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. Czyli - z szacunkiem, bez owijania w bawełnę, bez ściemy, sprzedając Wam coś, co sami używamy i polecamy.

Pozostałe informacje

WYSYŁKA I DOSTAWA  

Jaki jest termin realizacji zamówienia?  

Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od dostępności produktów, które chcesz zakupić. Na stronie produktu, pod ceną zawsze podajemy informację o terminie realizacji zamówienia. W tym czasie powininnaś/powinieneś otrzymać zamówienie. 

Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?  

Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.  

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie? 

Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności, na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia.  Towary NIE SĄ wysyłane z Poznania, ale z zewnętrznego magazynu centralnego. W Poznaniu mamy jedynie biuro, gdzie niestety nie magazynujemy towaru.


PŁATNOŚĆ  

Płatności można dokonać na 3 sposoby:

1) najprościej, najwygodniej - przez PayU

2) klasycznym przelewem bankowym na nr konta 05 2490 1044 0000 4200 3145 8204 (T-mobile Usługi Bankowe) - w tytule przelewu prosimy o podanie nicku/loginu Allegro oraz numeru aukcji

3) za pobraniem - za pośrednictwem kuriera


DOKUMENT SPRZEDAŻY  

Fakturę imienną lub na firmę wysyłamy drogą elektroniczną (e-Faktura) na żądanie klienta, o ile zgłosił on chęć otrzymania faktury w terminie 3 miesięcy, licząc od końca miesiąca, w którym dostarczono towar lub otrzymano zapłatę. Po wysłaniu Twojej paczki otrzymasz od nas powiadomienie i fakturę - na adres mailowy podany przy zamówieniu.


ODBIÓR ZUŻYTEGO SPRZĘTU  

Nabywając u nas sprzęt elektryczny lub elektroniczny masz prawo nieodpłatnie zwrócić stary zużyty sprzęt, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym.  Zwrot zużytego sprzętu może się odbyć wyłącznie w przypadku, gdy będzie obejmował sprzęt zużyty tego samego rodzaju, pełniący te same funkcje co nowy sprzęt u nas nabywany.  Żeby skorzystać z usługi bezpłatnego zwrotu zużytego sprzętu, prosimy Cię o kontakt z nami drogą mailową na adres: brandmaster.sklep@gmail.com.  Niestety nie możemy zagwarantować jednoczesnej dostawy nowego i odbioru zużytego sprzętu. Nieodpłatny odbiór zużytego sprzętu realizowany jest w miejscu dostawy nowego sprzętu. Przed przekazaniem zużytego sprzętu, prosimy przygotuj zużyty sprzęt w następujący sposób: - kuchenki – wymagają odłączenia od instalacji gazowej (przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia) lub elektrycznej, - pralki, zmywarki i suszarki – wymagają odłączenia od instalacji wodnej i elektrycznej, - lodówki i zamrażarki - konieczne jest rozmrożenie i odłączenie od instalacji elektrycznej.  Zwrotu zużytego sprzętu można dokonać także:  - dostarczając go na własny koszt na wskazany przez nas adres;  - w punktach zbierania zużytego sprzętu - w tym celu możesz zwrócić się z pytaniem do Urzędu Gminy lub Miasta, o podanie miejsca, w którym można bezpłatnie zezłomować stary sprzęt.  Listę miejsc, w których można oddać zużyty sprzęt prowadzi również Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, pod następującym adresem: http://rzseie.gios.gov.pl/szukaj_rzseie.php

Numer oferty:7692755164
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro