Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
skandynawskidom
udostępnij

ZESTAW FILIŻANEK DO KAWY ESPRESSO PORCELANOWY

od
skandynawskidom - 99,5%
-79%79,00 zł
Allegro Smart!z kurierem
184 osoby kupiły 374 sztuki

Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 977 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor:
    • Marka:
      INNA
    • Liczba filiżanek:
      2
    • Wzór dominujący:
    • Materiał wykonania:
    • Kod produktu:
      11843
    • Zawartość zestawu:
      Filiżanka, Spodek

Opis

NIEMIECKI ZESTAW FILIŻANEK DO KAWY, ESPRESSO -

- Marki KAHLA

  • 2szt FILIŻANEK + 2szt  SPODKÓW -  4 elementy w opakowaniu

Czas na chwilę z ulubionym espresso! Dwie stylowe filiżanki na małą, ale niezwykle mocna kawę. Wspaniałe uszko każdej z filiżanek i lekko rozszerzany brzeg spodka sprawiają, że chwyta się je wyjątkowo przyjemnie: i przenosząc całość na stół, i podnosząc filiżankę do ust. Doskonały profil sprawia, że zarówno ścianki naczynia jak i krawędzie stykające się z palcami zostały wykonane perfekcyjnie: są przyjemne w dotyku, gładkie, i korzysta się z nich wyjątkowo wygodnie.

Filiżanki w zestawie ze spodkami

Można bezpiecznie używać w zmywarce i mikrofalówce

Naczynia kolekcji Kahla Coffe Lovers zostały zaprojektowane przy współpracy pierwszego kawowego sommeliera Niemiec – Michaela Gliss’a oraz projektantki Barbary Schmidt. Wytwarzane są z troską o środowisko (technologie oszczędzania zasobów wody i energii), bezpieczeństwo pracy i najwyższe wymogi jakościowe.

  • Materiał: Porcelana
  • Kolor: Biały
  • Pojemność: 0,05l

Przyjemność z każdego łyku i kęsa ciasta podkreślona przez nowoczesny design zestawu i wysoką jakość wykonania bazującą na białej porcelanie.

SPECYFIKACJA:

  • Kolor: biały
  • Liczba elementów: 2
  • Pojemność filiżanki: 0,05l
  • Elementy zestawu: Komplet kawowy z 4 elementów: 2 filiżanek, 2 spodków
  • Materiał: porcelana
  • Atrybuty: można używać w mikrofalówce, można myć w zmywarce, bezpieczne w piekarniku
  • Pozostałe informacje: - komplet kawowy 4 elementów z przeznaczeniem do użytku dla 2 osób,
  • Rodzaj opakowania: karton
  • Wyprodukowano w Niemczech

Marka Kahla jest jednym z głównych producentów porcelany w Niemczech. Może poszczycić się ponad 170-letnią tradycją, rzeszą zadowolonych klientów z 60 krajów świata oraz ponad 90 nagrodami za innowacyjny design.

Naczynia sygnowane logiem tej niemieckiej firmy sprawiają, że podawany w nich posiłek jest nie tylko ucztą dla podniebienia, ale działa na wszystkie zmysły. Efektowne, nierzadko bardzo pomysłowe i oryginalne wzornictwo i piękne kształty cieszą oczy, połączenie szlachetnej porcelany i mięciutkiego aksamitu sprawia, że naczynia są wyjątkowo miłe w dotyku, specjalnie wyprofilowane filiżanki z kolekcji pozwalają wydobyć całe bogactwo aromatu z ulubionej kawy.

Zestaw charakteryzuje się smukłymi, wysokogatunkowymi filiżankami. Duży przekrój pojemnościowy sprawia, że jest to fason idealny również dla kawiarni i barów ale także dla wymagających koneserów różnego rodzaju kaw i herbat.

Nowoczesny kształt niewątpliwie sprosta wymaganiom nawet najbardziej wymagających klientów.

  • Zachowasz smak i aromat ulubionej kawy
  • Bez problemu umyjesz filiżanki i talerzyki deserowe należące do tego zestawu
  • Możliwość stworzenia jednolitej i eleganckiej zastawy deserowej dla dwojga

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,88

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,88/5
(266 ocen)
242
17
6
0
1

31 lipca 2020 od
Genialny i w dobrej cenie
20 lipca 2020 od
idealne!
3 lipca 2020 od
Polecam!
2 lipca 2020 od
Bardzo dobry produkt. Polecam:)
24 czerwca 2020 od
Oczywiście, produkt bardzo dobry, natomiast sama koncepcja konstrukcyjna (wyznaczone miejsce na stawianie filiżanki), może nie każdemu przypaść do gustu - pomysł więc ciekawy i oryginalny, ale w praktyce ma też swoje minusy. W sumie: polecam.
24 czerwca 2020 od
Fajny produkt. Zgrabne, ładne filiżanki.
23 czerwca 2020 od
Polecam 100 %
11 czerwca 2020 od
Super sprawa.
11 czerwca 2020 od
Przepiękne filiżanki
8 czerwca 2020 od
Przepiękne!!!!
4 czerwca 2020 od
Nie mogę się odnieść bo przyszła potłuczona
28 maja 2020 od
Za tę cenę? Rewelacja!
15 maja 2020 od
delikatne, trzeba uważać w kuchni
14 maja 2020 od
Piękne.
9 maja 2020 od
Idealne do espresso, polecam.
Wysokiej jakości wykonanie.


Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Dzierżoniów, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
pon. 10 sie. - wt. 11 sie. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pon. 10 sie. - wt. 11 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, Pocztex
11,99 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. u Ciebie
Kurier
16,00 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, Pocztex
15,99 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. u Ciebie
Kurier pobranie
23,00 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 3 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  



Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Firma Denix Sp. z o.o. Sp. k.
Ks. Romana Biskupa 5
58-260 Bielawa
Dodatkowe informacje

  

1. Sprzedawca w zakresie zawieranych umów sprzedaży przewiduje następującą procedurę reklamacyjną:

a) przesłaną warunkująca wszczęcie przedmiotowej procedury jest:

- wada fabryczna sprzedawanej rzeczy, w tym w szczególności została wydana kupującemu w stanie niezupełnym,

- sprzedawana rzecz uległa uszkodzeniu podczas transportu,

- sprzedawany towar jest niezgodny ze złożonym zamówieniem.

b) w przypadku stwierdzenia jednej z przesłanek warunkujących wszczęcie procedury reklamacyjnej przez kupującego, powinien on zawiadomić o tym sprzedawcę korzystając z dopuszczalnych form kontaktu  - (nr tel. 783 951 959) bądź drogą mailową – bok@firmadenix.com, ewentualnie kierując korespondencję na adres: Firma Denix sp. z o.o. sp. k., ul. Strumykowa 2, 58-200 Dzierżoniów, podając jednocześnie preferowaną formę kontaktu z kupującym. W przypadku, gdy kupujący nie wskaże preferowanej formy kontaktu, sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację zostanie udzielona w taki sam sposób w jaki zostało dokonane zgłoszenie. Sprzedawca uprzejmie prosi kupującego, o ile nie stanowi to dla niego zbyt daleko idącej uciążliwości, o dołączenie dowodu zakupu reklamowanej rzeczy (np. fakturę VAT) oraz spisanego w obecności pracownika firmy kurierskiej protokołu szkody, aczkolwiek sprzedawca zaznacza, iż nie jest to warunkiem koniecznym rozpatrzenia reklamacji. Sprzedawca zastrzega, że jeżeli kupującym jest przedsiębiorca to traci on uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później - jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. 

c) sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do twierdzeń i dowodów przedstawionych przez kupującego. W przypadku braku odpowiedzi ze strony sprzedawcy uznaje się, że reklamacja została uwzględniona w całości. Wskazany powyżej termin uważa się za zachowany w przypadku wysłania w tym terminie do kupującego wiadomości e-mail bądź nadania przesyłki listowej w siedzibie operatora pocztowego.

2. Po wyczerpaniu trybu reklamacyjnego oraz zwrotu kupujący może również zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do stałego konsumenckiego sądu polubownego lub do mediatora, może także uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Przykładowy wykaz podmiotów alternatywnie rozwiązujących spory można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595 . Kupujący może również zwrócić się do właściwego sądu.

3. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania rzeczy kupującemu.

4. Sprzedawca informuje kupującego będącego konsumentem, że istnieje domniemanie zgodnie z którym jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy sprzedanej, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego.

5. Stosownie do treści art. 560 k.c. kupujący ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub o odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie rzecz wymieni lub naprawi.

6. Uprawnienie o którym mowa w pkt. 5 nie przysługuje sprzedawcy, jeżeli ten uprzednio jednokrotnie dokonał naprawy bądź wymiany wadliwego towaru.

7. Kupujący będący konsumentem w rozumieniu art. 221 kc może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na rzecz wolną od wad, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę.

8. Przy ocenie nadmierności kosztów o których mowa w pkt. 7 uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także należy uwzględnić niedogodności na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Firma Denix Sp. z o.o. Sp. k.
Ks. Romana Biskupa 5
58-260 Bielawa
Dodatkowe informacje

  

1.Sprzedawca informuje kupującego będącego konsumentem, iż ma on prawo odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 9.

2. Celem skorzystania przez kupującego będącego konsumentem z prawa odstąpienia od umowy, zobowiązany jest on do poinformowania sprzedawcy o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. kierując do sprzedawcy przedmiotowe oświadczenie telefonicznie (nr tel. 783 951 959) bądź drogą mailową – bok@firmadenix.com, lub też kierując korespondencję na adres: Firma Denix Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Strumykowa 2, 58-200 Dzierżoniów)

3. Kupujący będący konsumentem może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy korzystając przy tym z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednakże nie jest to obowiązkowe. Formularz odstąpienia od umowy stanowi załącznik 1 do niniejszego regulaminu.

4. Termin o którym mowa w pkt. 1 uważa się za zachowany w przypadku wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem tego terminu.

5. W przypadku skutecznego odstąpienia przez kupującego będącego konsumentem od umowy, przedmiotowa umowa uważana jest za niezawartą, a sprzedawca zwróci mu wszystkie otrzymane od sprzedającego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym sprzedawca został poinformowany o decyzji kupującego będącego konsumentem o wykonaniu prawa odstąpienia od zawartej umowy. Sprzedawca dokona zwrotu otrzymanych płatności przelewem kierując wpłatę na rachunek bankowy wskazany przez kupującego będącego konsumentem na piśmie bądź mailem ewentualnie przekazując kupującemu pieniądze w inny wskazany przez kupującego sposób. Wszelkie koszty wynikające ze zwrotem wpłaconych przez kupującego kosztów ponosi sprzedawca.

6. W przypadku wykonania prawa odstąpienia od umowy kupujący obowiązany jest odesłać rzecz sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym kupujący poinformował sprzedającego o odstąpieniu od zawartej umowy. Termin ten uważa się za zachowany jeżeli kupujący odeśle sprzedającemu rzecz przed upływem 14-sto dniowego terminu.

7. Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z rzeczy w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

8. Kupujący będący konsumentem ponosi tylko rzeczywiście poniesione koszty zwrotu rzeczy.

9. Kupujący niebędący konsumentem w rozumieniu art. 221 kc nie ma prawa do skorzystania ze wskazanego powyżej prawa do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.

Kupującemu będącemu konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta tj. w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.



ZAŁĄCZNIK NR 1. (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) – Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail] – Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*) – Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*) – Imię i nazwisko konsumenta(-ów) – Adres konsumenta(-ów) – Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) – Data (*) - Niepotrzebne skreślić.


O sprzedającym

skandynawskidom

O sprzedającym


99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

4,8/5star

Obsługa kupującego

4,9/5star

Koszt wysyłki

4,9/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 6 lat

Ostatnie logowanie

wczoraj o 23:25

Dane firmy

Firma Denix Sp. z o.o. Sp. k.
Strumykowa 2
58-200 Dzierżoniów
REGON: 364198313
NIP: 882-212-38-79

Kontakt

  • 783 *** *** ()
  • 531 *** *** ()
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

BDO: 000404871


Nie wysyłamy towaru za granicę.


W spółce wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych Annę Gruszkę z którą możecie się Państwo skontaktować:

telefonicznie: +48 530 536 208

mailowo: a.gruszka@firmadenix.com

osobiście lub pisemnie w naszej siedzibie: 58-200 Dzierżoniów, ul. Strumykowa 2.


Numer oferty: 8588835714

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka