, , ,
X-KOM_PL

Zegarek sportowy Garmin Fenix 5 GPS HR Srebrny

od
Super Sprzedawcy
X-KOM_PL
1 699,00
Allegro Smart!
84,95 zł x 20 rat raty zero
12 monet
4 osoby kupiły 4 sztuki
Liczba sztuk
z 30 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj:
      cyfrowe
    • Marka:
    • Kolor dominujący:
      srebrny
    • Materiał paska:
      guma
    • Kształt koperty:
      okrągła
    • Szerokość koperty:
      47 mm
    • Wysokość koperty:
      47 mm
    • Grubość koperty:
      15.5 mm
    • Waga:
      85 g
    • Rodzaj baterii:
      akumulator litowo-jonowy
    • Model:
      Fenix 5
    • Kod producenta:
      010-01688-03
    • Funkcje:
      alarm, datownik, krokomierz, lokalizator GPS, monitor snu, pomiar temperatury, pomiar tętna, powiadomienia o połączeniach/SMS, przebyty dystans, spalone kalorie, stoper, zegar
    • Cechy dodatkowe:
      Bluetooth, wstrząsoodporność
    • Przeznaczenie:
      bieganie, pływanie, rower, siłownia i fitness, triathlon, turystyka, żeglarstwo
    • Kompatybilność systemowa:
      Android, iOS

Opis

Garmin Fenix 5

  • Zegarek sportowy wyposażony w pulsometr, akcelerometr, barometr, żyroskop, magnetometr i termometr
  • Pomiar dystansu, czasu aktywności, spalonych kalorii, krokomierz
  • Czas i jakość snu, pomiar wydajności i obciążenia organizmu
  • Wbudowany moduł Bluetooth, USB
  • System nawigacji satelitarnej GPS + GLONASS
  • Wodoszczelność i odporność na wstrząsy
  • Kolor srebrny z grafitowym paskiem

Cechy i funkcje

Zegarek sportowy Garmin Fenix 5

Każdego dnia osiągaj coraz lepsze wyniki. Fenix 5 to najwyższej jakości zegarek GPS do wielu dyscyplin sportowych z nadgarstkowym pomiarem tętna, zaawansowanymi funkcjami treningowymi i wymiennymi paskami, które pozwalają na szybką zmianę stylu zegarka.

Zegarek Fenix 5 umożliwia śledzenie wszelkich dyscyplin sportu dzięki wbudowanym profilom aktywności i zaawansowanym statystykom efektywności, które pozwalają lepiej kontrolować skuteczność treningu. Oferuje też funkcję powiadomień z telefonu*.

Fenix 5 to niewielkich rozmiarów zegarek do wielu dyscyplin sportowych zoptymalizowany pod kątem wydajności.

* W przypadku użycia w połączeniu ze zgodnym smartfonem.

Wyświetlacz Garmin Chroma Display

Zawsze włączony, kolorowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości Garmin Chroma Display™ gwarantuje doskonałą czytelność w każdej sytuacji.

Zegarek Fenix 5 wykorzystuje 1,2-calowy ekran w technologii transflektywnej, jednocześnie odbijający i transmitujący światło, co sprawia, że tarcza zegara jest o wiele czytelniejsza w ostrym świetle słonecznym.

Nadgarstkowy pomiar tętna

Aby zapewnić najwyższą swobodę ambitnym sportowcom, wszystkie modele zegarka Fenix 5 wykorzystują technologię pomiaru tętna na nadgarstku Elevate, która pozwala monitorować tętno bez konieczności zakładania paska z czujnikiem na klatkę piersiową.

Dzięki nowemu, w pełni zintegrowanemu nadgarstkowemu czujnikowi Elevate można kontrolować intensywność treningów, a poprzez funkcję całodobowego monitorowania tętna można śledzić codzienne aktywności dzięki i uzyskiwać dokładniejsze informacje dotyczące liczby kalorii spalonych w ciągu dnia.

Wszystko na temat Twojego treningu

Chęć stałego poprawiania wyników wiąże się z niezliczoną liczbą godzin spędzonych na treningu. Teraz Fenix 5 jest wyposażony w nowy widget efektywności treningu, który w jednym miejscu udostępnia wszystkie informacje potrzebne, aby lepiej monitorować kondycję fizyczną i jeszcze wydajniej trenować.

  • Stan treningu: informuje o efektywności treningu i podpowiada, czy podejmowane treningi są produktywne i czy czynisz postępy.
  • Szacowanie pułapu tlenowego (VO2max): analizuje dane treningowe dotyczące biegu lub jazdy na rowerze, aby oszacować maksymalną ilość tlenu, jaką organizm może wykorzystać w ciągu minuty, co pozwala określić, jaka jest kondycja użytkownika.
  • Obciążenie treningowe: informuje, jak ciężko trenujesz w danym okresie, bez względu na rodzaj aktywności.
  • Asystent odpoczynku: wskaźnik odpoczynku odlicza zalecany czas odpoczynku po ostatnim treningu.

Biegaj efektywniej

Teraz możesz pobiec jeszcze dalej dzięki dostępowi do danych biegowych. Funkcje treningowe firmy Garmin, wykorzystujące rozbudowane statystyki fizjologiczne oraz zaawansowaną dynamikę biegu, ułatwiają zbudowanie lepszej formy i poprawę wyników. Statystyki te obejmują przygotowanie wydolnościowe, w którym porównywany jest bieżący stan kondycyjny ze średnim poziomem, z uwzględnieniem rytmu biegu i długości kroku.

Uczyń z biegania osobiste wyzwanie, ścigaj się z innymi poprzez Strava Live Segments i otrzymuj powiadomienia o rozpoczęciu i ukończeniu segmentu, a na koniec rankingi liderów oraz informację o tym, jak bieżący wysiłek ma się do Twojego rekordu.

Tryb Multisport

Model Fenix 5 jest idealnym partnerem dla sportowców uprawiających wiele dyscyplin. Korzystaj z specjalnych trybów do triatlonu, Swim-Run oraz możliwość tworzenia profili multisportowych pasujących do Twoich treningów i biegów. Możesz z łatwością zmieniać aktywności za naciśnięciem przycisku, aby mieć pewność, że wszystkie etapy treningu zostały wzięte pod uwagę.

Powiadomienia z telefonu

Wszystkie modele zegarków z serii Fenix 5 po sparowaniu ze zgodnym urządzeniem obsługują powiadomienia z telefonu. Wiadomości e-mail, SMS-y i alerty można odbierać bezpośrednio w zegarku. Kolejna nowa funkcja zegarka Fenix 5 — GroupTrack* — umożliwia sparowanie urządzenia poprzez Garmin Connect™, aby mieć oko na kompanów z którymi wyruszyłeś na trening lub wyprawę oraz by być dla nich widocznym po oddzieleniu się podczas aktywności.

Dostępne są również inne funkcje online, takie jak automatyczne przesyłanie do bezpłatnego serwisu społecznościowego Garmin Connect, śledzenie na żywo, udostępnianie w serwisach społecznościowych przez bezpłatny serwis Garmin Connect oraz aplikację Garmin Connect™ Mobile.

* Po sparowaniu ze zgodnym smartfonem funkcja Group Track może śledzić maksymalnie 50 osób.

Spersonalizowane aplikacje i tarcze zegarka

Spersonalizuj swój zegarek Fenix 5 za pomocą sklepu Connect IQ. Możesz zmienić tarczę zegarka, dodać pola danych oraz pobrać aplikacje i widgety, które pozwolą na szybki odczyt informacji. Garmin nieustannie współpracuje z innymi czołowymi firmami i twórcami oprogramowania, aby jeszcze bardziej udoskonalić Twój multisportowy zegarek Fenix.

Marki takie jak Uber, Strava, AccuWeather i wiele innych oferują aplikacje i usprawnienia umożliwiające dopasowanie zegarka Fenix 5 do potrzeb użytkownika na jeszcze więcej sposobów, niż to było możliwe do tej pory.

Ekosystem Garmin Connect

Urządzenia Garmin współpracują ze sobą w ramach ekosystemu Garmin Connect. Dzięki niemu Twój smartwatch, nawigacja rowerowa oraz kamera sportowa będą swobodnie kooperować i wymieniać się informacjami. Otrzymane w ten sposób dane możesz później dowolnie zestawiać, porównywać, a także analizować. Więcej o produktach ekosystemu Garmin Connect przeczytasz w tym artykule.

Jak działa ekosystem Garmin?

  1. Komunikacja
  2. Kooperacja
  3. Wymiana danych

Galeria

Specyfikacja techniczna:

  • Przekątna wyświetlacza: 1,2"
  • Rozdzielczość wyświetlacza: 240 x 240 pix
  • Funkcje: Krokomierz; Pomiar dystansu; Pomiar spalonych kalorii; Tryb wielodyscyplinowy; Identyfikacja stylu pływackiego; Wyświetlanie tempa; Pomiar czasu aktywności; Automatyczne wykrywanie czasu odpoczynku; Powiadomienie o braku aktywności; Pomiar wydajności i obciążenia organizmu; Ustawianie limitów tętna; Średnie i maksymalne tętno z treningu; Czas i jakość snu; Stoper; Timer; Budzik; Datownik
  • Czujniki: Akcelerometr; Żyroskop; Pulsometr; Barometr; Magnetometr; Termometr
  • System nawigacji satelitarnej: GPS + GLONASS
  • Odporność: Wodoszczelność; Odporność na wstrząsy
  • Alarmy: Dźwiękowe; Wibracyjne
  • Bateria: Litowo-jonowa
  • Czas pracy na baterii: do 14 dni normalnego użytkowania; do 24 godzin w trybie GPS
  • Kolor: Grafitowo-Srebrny
  • Szerokość: 47 mm
  • Wysokość: 47 mm
  • Grubość: 15,5 mm
  • Waga: 85 g
  • Dodatkowe informacje: Moduł Bluetooth
  • Dołączone akcesoria: Ładowarka USB
  • Kod produktu: Garmin Fenix 5 srebrny z grafitowym paskiem 010-01688-03 [*(473272)*]
raty zero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 1.07.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: w okresie 1.07.2019 r. - 31.08.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: 20 MIAST: Warszawa,Wrocław,Kraków…, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/7
8,00 zł
1 dzień roboczy
z pakietem
0,00 zł
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
20,00 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
25,00 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze

Punkty odbioru

Wrocław Pasaż
pl. Grunwaldzki 22 lokal BL-1082
50-363 Wrocław
woj. dolnośląskie
email: wroclaw@x-kom.pl
tel.: 34 377 00 04

poniedziałek - sobota
09:00 - 21:00
niedziela
10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Wrocław Bielany
ul. Czekoladowa 5-22, lokal i324
55-040 Kobierzyce
woj. dolnośląskie
email: wroclaw.bielany@x-kom.pl
tel.: 34 377 00 22

poniedziałek - sobota
10:00 - 21:00
niedziela
10:00 - 20:00

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Odbiór osobisty w Białej Podlaskiej, Białymstoku, Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Gliwicach, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Tarnowskich Górach, Warszawie i Wrocławiu. Część produktów znajduje się na naszym magazynie centralnym. Na dostarczenie ich do salonu potrzebujemy 1 dzień roboczy. Zależy nam, aby zamówienie trafiło do Ciebie jak najszybciej. O możliwości odbioru powiadomimy Cię SMS-em oraz e-mailem.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Serwis x-kom sp. z o.o.
ul.T. Rejtana 29B
42-202 Częstochowa
Dodatkowe informacje

Procedura rozpatrywania reklamacji 

  • Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego - Serwis x-kom sp. z o.o. , ul. T. Rejtana 29B, 42-202  Częstochowa. 
  • Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej.
  • Reklamowany sprzęt należy odebrać w sposób ustalony ze sprzedawcą, w uzgodnionym z nim terminie.
  • Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  
  • Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w myśl ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Klient będący konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. poprzez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem strony internetowej https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Klient, będący konsumentem, może złożyć wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich również za pośrednictwem Inspekcji Handlowej (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).

Ważne  

  • Numer RMA (numer reklamacji) nadawany jest przez serwisanta drogą  elektroniczną, w czasie nie dłuższym niż 2 dni robocze od momentu  zgłoszenia. Zaleca się, aby numer RMA nadany przez nasz serwis umieścić w  widocznym dla przyjmującego przesyłkę miejscu (na zewnątrz paczki,  najlepiej w pobliżu listu przewozowego) i być zabezpieczony przed  ewentualnym zniszczeniem w trakcie transportu.  
  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  
  • Przesyłany sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn  nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  
  • Klient w przypadku zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej (jeżeli produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz informacji o okolicznościach jej występowania. 

Zwroty

15 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

15 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
15 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Paczkomaty 24/7
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Serwis x-kom sp. z o.o.
ul.T. Rejtana 29B
42-202 Częstochowa
Dodatkowe informacje

Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży 

Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można wysłać np. drogą pocztową na adres siedziby x-kom, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: serwis@x-kom.pl lub w innej dogodnej formie. 

Termin 15-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 14 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw. 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 15 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  2. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  3. zawartej w drodze aukcji publicznej; 
  4. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

Formularz odstąpienia od umowy 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

Adresat: 

Serwis x-kom sp. z o.o.

ul. T. Rejtana 29B

42-202 Częstochowa 

Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży 

następujących rzeczy ...................................................

Data zawarcia umowy .................................................. 

Imię i nazwisko .............................................................

Adres .............................................................................

Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

Data ..................................

O sprzedającym

X-KOM_PL

O sprzedającym

X-KOM_PL

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 12 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 00:16

Dane firmy

X-KOM Sp. z o.o.
ul. Bojemskiego 25
42-202 Częstochowa
REGON: 241123546
NIP: 949-210-70-26

Kontakt

  • 34 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 21:00
sobota - niedziela
08:00 - 19:00

Informacje o sprzedającym

x-kom spółka z o.o. z siedzibą w Częstochowie, ul. Bojemskiego 25 wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie, XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000429838, posługującą się numerem NIP 9492107026 i REGON 241123546, z kapitałem zakładowym 10.000.000 zł, w całości wpłaconym i zarazem określa warunki oraz zasady prowadzonej przez Spółkę sprzedaży.

x-kom to jedna z najszybciej rozwijających się polskich firm w branży komputerowej. Działamy od 2002 roku i choć już teraz dysponujemy bardzo mocną, ugruntowaną pozycją na rynku, nie przestajemy rozbudowywać swojej działalności. Specjalizujemy się w sprzedaży laptopów, komputerów stacjonarnych, oprogramowania oraz innych produktów najbardziej renomowanych producentów.

Od początku swojej działalności staramy się uważnie słuchać uwag naszych klientów. Zależy nam na tym, abyś ze współpracy z nami zawsze był w pełni zadowolony.

Pozostałe informacje

Wysyłki i odbiory

Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub dostarczamy do Paczkomatów InPost. Zamówiony u nas towar możesz także odebrać osobiście w jednym z naszych salonów stacjonarnych, nie ponosząc dodatkowych kosztów transportu. Szczegółowe, obowiązujące informacje dotyczące wysyłek i odbiorów znajdują się na poszczególnych aukcjach.

Niezależnie od ilości przedmiotów zakupionych u nas w ciągu jednego dnia (również w ramach innych naszych aukcji) płacisz tylko za jedną usługę transportową. Porównaj koszty transportu z ofertami innych firm, a przekonasz się, że warto kupić właśnie w x-kom. U nas zakupione przez Ciebie wartościowe towary otrzymasz szybko i bezpiecznie.

Odbiór osobisty

Jeśli chcesz odebrać towar osobiście w jednym z naszych salonów, po wylicytowaniu produktu skontaktuj się z nami pod numerem 34 377 00 00 bądź mailowo na adres x-kom@x-kom.pl. Zazwyczaj potrzebujemy zaledwie jednego dnia roboczego (od momentu otrzymania informacji) na przetransportowanie towaru do wskazanego przez Ciebie salonu x-kom. Listę wszystkich salonów w których możesz odebrać swój zakup znajdziesz poniżej.  


Biała podlaska

ul. Brzeska 130

21-500 Biała Podlaska

bialapodlaska@x-kom.pl

tel: 34 377 00 14

Białystok

Centrum Handlowe "Auchan"

ul. Produkcyjna 84 lok. 3

Białystok 15-680

bialystok@x-kom.pl

tel. 34 377 00 12

Bielsko-Biała

Gemini Park

ul. Leszczyńska 20, lok. nr 1.35

Bielsko-Biała 43-300

bielskobiala@x-kom.pl

tel. 34 377 00 24

Bydgoszcz

Galeria Pomorska

ul. Fordońska 141, lokal 190

85-739 Bydgoszcz

bydgoszcz@x-kom.pl

tel: 34 377 00 13

Częstochowa Wolności

Al. Wolności 31

42-202 Częstochowa

czestochowa@x-kom.pl

tel. 34 377 00 01

Częstochowa Jurajska

Galeria Jurajska

Aleja Wojska Polskiego, 207 lok. 80

42-202 Częstochowa

czestochowa.jurajska@x-kom.pl

tel. 34 377 00 21

Gdańsk

Centrum Handlowe Manhattan

al. Grunwaldzka 82 lokal 10 poz. I

80-240 Gdańsk

gdansk@x-kom.pl

tel. 34 377 00 07

Gdynia

al. Zwycięstwa 256 , lok. A1-04

81-525 Gdynia

gdynia@x-kom.pl

tel: 34 377 00 27

Gliwice

ul. Łużycka 2 F

44-100 Gliwice

gliwice@x-kom.pl

tel. 34 377 00 20

Katowice

DH Supersam 

ul. Księdza Piotra Skargi 6A lok. Nr 10-12 

40-091 Katowice

katowice@x-kom.pl

tel. 34 377 00 11

Kielce

Centrum Handlowe Echo

ul. Świętokrzyska 20

25-406 Kielce

kielce@x-kom.pl

tel. 34 377 00 16

Kraków Bronowice 

ul. Stawowa 61, lok. 165 

31-346 Kraków

krakow.bronowice@x-kom.pl

tel. 34 377 00 03

Kraków Bonarka

Bonarka City Center

ul. Kamieńskiego 11, lokal PP123

30-644 Kraków

krakow.bonarka@x-kom.pl

tel. 34 377 00 18

Lublin

Centrum Handlowe Felicity  

Al. Wincentego Witosa 32 lokal 030

20-315 Lublin

lublin@x-kom.pl

tel. 34 377 00 10

Łódź

Sukcesja

al. Politechniki 1 lokal 1.13

93-590 Łódź

lodz@x-kom.pl

tel. 34 377 00 06

Olsztyn

Galeria Warmińska  

ul. Tuwima 26 lokal N.1.73A 

10-748 Olsztyn

olsztyn@x-kom.pl

tel. 34 377 00 23

Opole

Solaris Center 

pl. Kopernika 16, lok. N.P2.11  

45-040 Opole

opole@x-kom.pl

tel. 34 377 00 15

Poznań

Centrum Handlowe Avenida 

ul. Matyi 2, lok. WG.18 

61-586 Poznań

poznan@x-kom.pl

tel. 34 377 00 08

Rzeszów

Galeria Rzeszów

Al. Piłsudskiego 44, lok. 053B

35-001 Rzeszów

rzeszow@x-kom.pl

tel. 34 377 00 09

Szczecin

Galeria Handlowa "Turzyn"

Al. Bohaterów Warszawy 42

70-342 Szczecin

szczecin@x-kom.pl

tel. 34 377 00 17

Tarnowskie Góry

ul. Piastowska 10

42-600 Tarnowskie Góry

tarnowskiegory@x-kom.pl

tel. 34 377 00 02

Warszawa Północna

Galeria Północna  

ul. Światowida 17, lok. L1042 

03-144 Warszawa

warszawa.polnocna@x-kom.pl

tel. 34 377 00 25

Warszawa Reduta

Centrum Handlowe Reduta

Al. Jerozolimskie 148, lok. 257

02-326 Warszawa

warszawa.reduta@x-kom.pl

tel. 34 377 00 05

Warszawa Promenada

Centrum Handlowe "Promenada"

ul. Ostrobramska 75c,  lok. J.01

04-175 Warszawa

warszawa.promenada@x-kom.pl

tel. 34 377 00 19

Wrocław

Pasaż Grunwaldzki

Plac Grunwaldzki 22

50-363 Wrocław

wroclaw@x-kom.pl

tel. 34 377 00 04

Wrocław Bielany

Centrum Handlowe Aleja Bielany  

ul. Czekoladowa 5-22, lok. i324

Kobierzyce 55-040

wroclaw.bielany@x-kom.pl

34 377 00 22

Regulamin

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta  (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyny, w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
  2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i odbieranego w salonach stacjonarnych x-kom, należy zgłaszać bezpośrednio w tych salonach – zalecamy wcześniejszy kontakt z Działem Wsparcia Technicznego x-kom. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wskazany przez Dział Wsparcia Technicznego x-kom.  
  3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez  Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 710 z późn. zm.).
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.  
  5. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.
  6. Dostawy produktów zakupionych w ramach portalu internetowego Allegro.pl realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  7. Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w myśl ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Klient będący konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. poprzez unijną platformę internetową ODR dostępną pod adresem strony internetowej https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Klient, będący konsumentem, może złożyć wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich również za pośrednictwem Inspekcji Handlowej (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z  postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).

Numer oferty: 8004485827

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro