, , ,
Sferis-PTR

Zegarek sportowy Garmin Fenix 5 (black-sliver)

od
Super Sprzedawcy
Sferis-PTR
1 723,99
Allegro Smart!
172,39 zł x 11 rat ()
Liczba sztuk
z 17 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj:
      cyfrowe
    • Marka:
    • Kolor dominujący:
      czarny
    • Materiał paska:
      tworzywo sztuczne
    • Kształt koperty:
      okrągła
    • Funkcje:
      krokomierz, alarm, lokalizator GPS, inne
    • Cechy dodatkowe:
      Bluetooth, kurzoodporność
    • Przeznaczenie:
      bieganie, rower, inne
    • Kompatybilność systemowa:
      Android, iOS

Opis

Zegarek sportowy Garmin Fenix 5 (black-sliver)

ID 603048

  • Kompatybilna platforma: iOS, Android
  • Czas pracy na baterii: do 2 tyg
  • Wymiar tarczy zegarka: 30,5 mm (średnica)
  • Średnica tarczy zegarka: 1,2"

Stylowy zegarek GPS do wielu dyscyplin dla sportowców i miłośników aktywnej turystyki

- Niewielkich rozmiarów (47 mm) zegarek GPS do wielu dyscyplin sportowych z technologią nadgarstkowego pomiaru tętna Elevate™1 - Stalowa konstrukcja Steel Grip z anteną EXO zintegrowaną z ramką ze stali nierdzewnej oraz spód z kutej stali zapewniają wytrzymałość nawet w trudnych warunkach - Fabrycznie załadowane profile aktywności dla wszystkich dyscyplin sportowych i przygód - Najważniejsze statystyki są na wyciągnięcie ręki na widgecie, na którym wyświetlane są efekty i postępy treningu - Funkcje online2 obejmują powiadomienia z telefonu, automatyczne przesyłanie danych do bezpłatnego sportowego serwisu społecznościowego Garmin Connect™ oraz możliwość personalizacji dzięki darmowym tarczom zegarka i aplikacjom ze sklepu Connect IQ™ - Przydatne w terenie czujniki, w tym ustalanie pozycji przez systemy GPS i GLONASS, wysokościomierz barometryczny i 3-osiowy kompas z żyroskopem - Zestaw Performer z zegarkiem fēnix 5 obejmuje czujnik HRM-TRI zapewniający funkcję zaawansowanej dynamiki biegu i pomiar tętna podczas pływania - Czas działania baterii: do 2 tygodni w trybie zegarka (zależnie od ustawień), do 24 godzin w trybie GPS i do 75 godzin w trybie oszczędzania baterii UltraTrac™.

Doskonały wygląd i znakomite parametry

fēnix 5 to niewielkich rozmiarów zegarek o średnicy 47 mm do wielu dyscyplin sportowych zoptymalizowany pod kątem wydajności. Model fēnix 5 ma solidną, wytrzymałą konstrukcję. Jest wykończony z najwyższą starannością i wyposażony w ramkę ze stali nierdzewnej ze zintegrowaną anteną EXO oraz tylną część wykonaną z kutej stali, aby zapewnić wytrzymałość w najbardziej wymagających środowiskach (wodoodporność do 100 metrów). Zegarek fēnix 5 pozwala zaspokoić zarówno estetyczne, jak i sportowe ambicje.

Fenix 5

Każdego dnia osiągaj coraz lepsze wyniki. fēnix 5 to najwyższej jakości zegarek GPS do wielu dyscyplin sportowych z nadgarstkowym pomiarem tętna1, zaawansowanymi funkcjami treningowymi i wymiennymi paskami, które pozwalają na szybką zmianę stylu zegarka. Zegarek fēnix 5 umożliwia śledzenie wszelkich dyscyplin sportu dzięki wbudowanym profilom aktywności i zaawansowanym statystykom efektywności, które pozwalają lepiej kontrolować skuteczność treningu. Oferuje też funkcję powiadomień z telefonu2.

Doskonała czytelność podczas biegu

Zawsze włączony, kolorowy wyświetlacz o wysokiej rozdzielczości Garmin Chroma Display™ gwarantuje doskonałą czytelność w każdej sytuacji. Zegarek fēnix 5 wykorzystuje 1,2-calowy ekran w technologii transflektywnej, jednocześnie odbijający i transmitujący światło, co sprawia, że tarcza zegara jest o wiele czytelniejsza w ostrym świetle słonecznym. Aby zagwarantować lepszą wytrzymałość i trwałość zegarka, model fēnix 5 Sapphire Edition jest wyposażony w najwyższej jakości, odporne na zarysowania szafirowe szkiełko.

Nadgarstkowy pomiar tętna

Aby zapewnić najwyższą swobodę ambitnym sportowcom, wszystkie modele zegarka fēnix 5 wykorzystują technologię pomiaru tętna na nadgarstku Elevate, która pozwala monitorować tętno bez konieczności zakładania paska z czujnikiem na klatkę piersiową. Dzięki nowemu, w pełni zintegrowanemu nadgarstkowemu czujnikowi Elevate można kontrolować intensywność treningów, a poprzez funkcję całodobowego monitorowania tętna można śledzić codzienne aktywności dzięki i uzyskiwać dokładniejsze informacje dotyczące liczby kalorii spalonych w ciągu dnia.

Wszystko na temat Twojego treningu

Chęć stałego poprawiania wyników wiąże się z niezliczoną liczbą godzin spędzonych na treningu. Teraz fēnix 5 jest wyposażony w nowy widget efektywności treningu, który w jednym miejscu udostępnia wszystkie informacje potrzebne, aby lepiej monitorować kondycję fizyczną i jeszcze wydajniej trenować. -Stan treningu: informuje o efektywności treningu i podpowiada, czy podejmowane treningi są produktywne i czy czynisz postępy. -Szacowanie pułapu tlenowego (VO2max): analizuje dane treningowe dotyczące biegu lub jazdy na rowerze, aby oszacować maksymalną ilość tlenu, jaką organizm może wykorzystać w ciągu minuty, co pozwala określić, jaka jest kondycja użytkownika. -Obciążenie treningowe: informuje, jak ciężko trenujesz w danym okresie, bez względu na rodzaj aktywności. -Asystent odpoczynku: wskaźnik odpoczynku odlicza zalecany czas odpoczynku po ostatnim treningu.

Biegaj efektywniej

Teraz możesz pobiec jeszcze dalej dzięki dostępowi do danych biegowych. Funkcje treningowe firmy Garmin, wykorzystujące rozbudowane statystyki fizjologiczne oraz zaawansowaną dynamikę biegu1, ułatwiają zbudowanie lepszej formy i poprawę wyników. Statystyki te obejmują przygotowanie wydolnościowe, w którym porównywany jest bieżący stan kondycyjny ze średnim poziomem, z uwzględnieniem rytmu biegu i długości kroku. Uczyń z biegania osobiste wyzwanie, ścigaj się z innymi poprzez Strava Live Segments i otrzymuj powiadomienia o rozpoczęciu i ukończeniu segmentu, a na koniec rankingi liderów oraz informację o tym, jak bieżący wysiłek ma się do Twojego rekordu.

SPECYFIKACJA:

Informacje ogólne

  • Typ produktu: Zegarki
  • Rodzaj: Sportowe

Ekran/Obraz

  • Rozdzielczość: 240 x 240
  • Typ matrycy: LCD

Procesor

Pamięć

  • Pamięć wewnętrzna: 64 MB

Funkcje i technologie

  • Funkcje zegarka/opaski: Wbudowany GPS, Aktualne dane pogodowe, Kompas, Identyfikacja stylu pływackiego, Lokalizator GLONASS, Pomiar dystansu, Powiadomienia z aplikacji, Stoper, Akcelerometr, Barometr, Funkcje treningowe, Kurzoodporność, Podświetlany ekran, Powiadomienia o SMS/MMS, Powiadomienia dźwiękowe, Wymienny pasek, Automatyczna synchronizacja, Czujnik tętna, Krokomierz, Licznik kalorii, Pomiar pulsu, Powiadomienia o poczcie e-mail, Wodoodporność, Alarm, Żyroskop, Kalendarz, Lokalizator GPS, Pomiar prędkości, Powiadomienia o połączeniach, Termometr
  • Stopień ochrony: 10 ATM (wodoszczelność)

Zintegrowane moduły

Interfejsy

Łączność

  • Komunikacja: Bluetooth, ANT+, GPS, GLONASS

Oprogramowanie

Kompatybilność

  • Kompatybilna platforma: iOS, Android

Zasilanie

  • Czas pracy na baterii: do 2 tyg
  • Napięcie: Brak danych
  • Rodzaj wtyczki sieciowej: Brak danych

Parametry fizyczne

  • Kolor główny: Czarny
  • Kolor dodatkowy: Srebrny
  • Materiał wykonania: Silikon, Włókno szklane, Stal nierdzewna, Szkło
  • Kształt tarczy: Okrągła
  • Wymiar tarczy zegarka: 30,5 mm (średnica)
  • Średnica tarczy zegarka: 1,2"
  • Waga: 85 g
  • Rozmiar paska: 22 mm

Dodatkowe informacje

  • Dodatkowe informacje: Możliwość ustawienia dziennych i tygodniowych celów treningowych i śledzenie postępów
  • Dodatkowe funkcje: Sygnalizacja za pomocą wibracji
  • Dodatkowe wyposażenie: Kabel do ładowania
  • Kod producenta: 010-01688-03

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Zamienie, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/7
8,00 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Allegro UPS Odbiór w Punkcie
9,72 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
20,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
25,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

E36 Warszawa Wyspa ActiveJet C.H. Tesco
Komisji Edukacji Narodowej 14
05-500 Warszawa
woj. mazowieckie
email: warszawa-e36@sferis.pl
tel.: 519 130 190

poniedziałek - sobota
09:00 - 21:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 3 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

SFERIS SERWIS
DAWIDOWSKA 10
05-500 Piaseczno
Dodatkowe informacje

  1. ACTION przyjmuje i rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi, dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym przez Konsumentów. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą pisemną na adres korespondencyjny ACTION, za pomocą internetowego formularza zgłoszenia reklamacyjnego. 

Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis. 


Reklamowany towar należy dostarczyć do serwisu ACTION pod adresem ACTION z dopiskiem „SERWIS - SFERIS”, Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. 


Zgłoszeń reklamacyjnych za pomocą internetowego formularza należy dokonywać pod adresem domenowym: www.sferis.pl/formularz-reklamacje.html


Wskazane jest przesłanie przez Klienta opisu występującej wady, fotografii reklamowanego towaru, jeśli były wykonane (pozwoli to nam na sprawniejsze rozpatrzenie zgłoszonych reklamacji), oraz określenie podstawy zgłoszenia reklamacyjnego w polu „Typ zgłoszenia”. W celu określenia podstawy zgłoszenia reklamacyjnego należy w polu „Typ zgłoszenia” rozwinąć pasek menu i wybrać odpowiednią pozycję. W przypadku zgłaszania reklamacji tytułu rękojmi należy wybrać pozycję „Inne”.


2. Strony wyłączają odpowiedzialność ACTION z tytułu rękojmi za wady fizyczne towarów (art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego), przy sprzedaży do Klientów będących przedsiębiorcami, z wyjątkiem przypadków, gdy ACTION udziela wyraźnie rękojmi na określone produkty.


3. Serwis Sferis przyjmuje reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym posiadające wady, które Klienci chcą zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta . Przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru) ACTION prosi o dokładne zapoznanie się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i stosowanie się do jej postanowień. Karta gwarancyjna nie jest opatrzona pieczęcią sprzedawcy, co nie będzie miało wpływu na uprawnienia wynikające z gwarancji. Pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można uzyskać poprzez przesłanie jej na adres: ACTION SERWIS Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Podstawą do umieszczenia na karcie gwarancyjnej pieczątki ACTION jest kopia dokumentu zakupu towaru, otrzymanego przy zakupie, chyba że zakup zostanie potwierdzony przez ACTION na podstawie przekazanych danych.


4. W przypadku reklamacji towarów nabytych przez Konsumenta w wyniku zawarcia z ACTION umowy sprzedaży z płatnością ratalną z tytułu niezgodności towaru z umową, jeśli ACTION stwierdzi, że reklamacja Konsumenta jest skuteczna, wówczas ACTION zobowiązany jest przesłać taką informację do Banku. Jeżeli zwrot towaru w ramach reklamacji jest zgodny z niniejszym Regulaminem, Bank wypowiada umowę o kredyt i zwraca Konsumentowi łączną kwotę tytułem spłaty rat kredytowych uiszczoną przez Konsumenta przed dniem uznania reklamacji przez ACTION. Nie jest wymagane składanie przez Konsumenta odrębnego wniosku o zwrot wpłaconej na rzecz Banku kwoty tytułem raty kredytowej.


5. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany na podstawie udzielonej gwarancji towar należy dostarczyć do Serwisu Sferis wraz z dowodem zakupu i/lub kartą gwarancyjną. W przypadku ich braku złożenie reklamacji jest możliwe, o ile zakup towaru zostanie potwierdzony przez ACTION. Serwis Sferis odbierze towar i wypełni zlecenie serwisowe, które otrzyma dany numer. Wskazane jest załączenie przez Klienta opisu występującej wady. Klient określa ponadto swoje żądanie.


  

6. Zawsze w przypadku reklamacji towaru w ramach gwarancji istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji bezpośrednio w Autoryzowanym Serwisie Fabrycznym (ASF). Klient może nie skorzystać z pośrednictwa Serwisu Sferis i sam dostarczyć towar do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej, co może przyspieszyć załatwienie reklamacji z tytułu gwarancji.


7. Z uwagi na konieczność właściwej weryfikacji zgłaszanych wad, reklamowany towar powinien być kompletny, posiadać wszystkie akcesoria (ładowarki, zasilacze, kable itp.), które mają wpływ na jego funkcjonalność (akcesoria) lub mogą stanowić przyczynę lub jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru.


8. Przed oddaniem sprzętu do serwisu, Klient powinien odpowiednio przygotować sprzęt, m.in. poprzez: 

a) wykonanie kopii zapasowej wszelkich danych m.in. zdjęć, nagrań, dzwonków, książki adresowej, oprogramowania, aplikacji i ich usunięcie z urządzenia; dane pozostawione na urządzeniu mogą zostać utracone w trakcie naprawy; Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za ich utratę;
b) spisanie numeru IMEI telefonu (15 cyfrowy numer identyfikacyjny, umieszczony na naklejce znamionowej w telefonie lub dostępny po wybraniu kodu: *#06#) lub numeru seryjnego SN urządzenia (serial numer - umieszczony zgodnie z instrukcja obsługi w danym miejscu);
c) wykonanie czynności, które mają na celu ochronę Twojej prywatności - dotyczy to przede wszystkim usunięcia prywatnych danych, zdjęć oraz kart i oznaczeń, umożliwiających wykonywanie płatności elektronicznych przez telefon;
d) usunięcie karty SIM;
e) usunięcie wszelkich dodatkowych akcesoriów, takich jak etui, zawieszki, folie ochronne, szkło hartowane, naklejki, stickery; 


f) w przypadku telefonów dezaktywację funkcji, które blokują dostęp do sprzętu, takich jak np. FindMyiPhone, czy usunięcie konta Google na telefonach z systemem Android od wersji 5.1, dezaktywację kodu zabezpieczającego telefon; w przypadku laptopów należy usunąć wszelkie hasła bądź nr pin umożliwiające dostęp do systemu, jak również do systemu BIOS.
Pozostawienie dodatkowych akcesoriów tych blokad i funkcji może spowodować znaczne wydłużenie procesu naprawy, a nawet ją uniemożliwić. 


Brak możliwości odczytania SN (serial numer) może spowodować odrzucenie reklamacji.

9. Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w opakowaniu fabrycznym lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym zabezpieczenie produktu w czasie transportu zarówno przed uszkodzeniami mechanicznymi, jak i elektrostatycznymi. Inne zasady dostarczania, szczególne dla konkretnego rodzaju produktów, opisane są na uzyskanej autoryzacji. Nabywca ma obowiązek zapoznania się z nimi i stosowania się do nich.


10. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja (w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne (rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych ww. instytucji. 


Ważne informacje w tym zakresie można uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:


  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.


11. W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r. poz. 1823) ACTION oświadcza, iż wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem właściwym dla ACTION do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, http://wiih.org.pl/.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Paczkomaty 24/7
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Dział Reklamacji Action - ZWROT TOWARU SFERIS Numer zwrotu – (z allegro
Dawidowska 10 Zamienie
05-500 Piaseczno
Dodatkowe informacje

ADRES ZWROTÓW:

  

ACTION S.A  w restrukturyzacji

Dział Reklamacji Action -  ZWROT TOWARU SFERIS  

Numer zwrotu – (z allegro)     

ul. Dawidowska 10

05-500 Piaseczno, Zamienie


  

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY :

(formularz ten należy wypelnic i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

- Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

-Adres konsumenta(-ów)

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

- Data

 

(*) Niepotrzebne skreślić.



  

Prawo Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość


1. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając na piśmie oświadczenie woli w terminie 14 dni. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczony jest od dnia wydania rzeczy, a w przypadku gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi – od dnia jej zawarcia. Dla zachowania terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, wystarczy wysłać pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem lub załączyć do przesyłki ze zwracanym towarem na adres ACTION – Dział Reklamacji Zamienie, ul Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Z dopiskiem Zwrot Sferis. 


2. Zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. W razie odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa taka uważana jest za niezawartą, a strony zwracają sobie wszystko co świadczyły drugiej stronie. Zwrot świadczeń stron powinien nastąpić niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący. 

3. Konsument, który zawarł na odległość umowę o usługi finansowe, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy lub od dnia potwierdzenia informacji o warunkach umowy, jeżeli jest to termin późniejszy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane na adres Usługodawcy. 

4. W przypadku umów ubezpieczenia termin, w którym konsument może odstąpić od umowy, wynosi 30 dni od dnia poinformowania go o zawarciu umowy lub od dnia potwierdzenia informacji o warunkach umowy, jeżeli jest to termin późniejszy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane na adres Usługodawcy. 

5. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, w terminie 30 dni: 1. od odstąpienia od umowy – w przypadku świadczeń konsumenta albo 2. od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy – w przypadku świadczeń przedsiębiorcy. 

6. W przypadku zawarcia umowy sprzedaży z płatnością ratalną, o której mowa w § 8 pkt. 3.5 niniejszego Regulaminu, odstąpienie od umowy sprzedaży dokonane w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, a w przypadku gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi – od dnia jej zawarcia, skutkuje także odstąpieniem od umowy kredytu. Do poinformowania Banku o odstąpieniu od umowy sprzedaży zobowiązany jest ACTION. Bank zwraca Konsumentowi kwotę tytułem spłaty raty kredytowej uiszczoną przez Konsumenta przed dniem złożenia oświadczenia odstąpienia od umowy sprzedaży. Nie jest wymagane składanie przez Konsumenta odrębnego wniosku o zwrot wpłaconej na rzecz Banku kwoty tytułem raty kredytowej. 

7. W przypadku dokonania przez Konsumenta częściowego odstąpienia od umowy sprzedaży poprzez zwrot pojedynczego lub kilku towarów zakupionych w ramach jednego zamówienia w ustawowym terminie 14 dni, wskazanym w pkt. 1 i 6 powyżej, skutkuje także całościowym odstąpieniem od umowy kredytu. Do poinformowania Banku o odstąpieniu od umowy sprzedaży zobowiązany jest ACTION. Bank zwraca Konsumentowi kwotę tytułem spłaty raty kredytowej uiszczoną przez Konsumenta przed dniem złożenia oświadczenia odstąpienia od umowy sprzedaży. Nie jest wymagane składanie przez Konsumenta odrębnego wniosku o zwrot wpłaconej na rzecz Banku kwoty tytułem raty kredytowej. 

8. W przypadku rozpoczętego za zgodą konsumenta świadczenia Usług przed upływem terminów, o których mowa w ust. 3 i 4, Dostawca usług może żądać zapłaty ceny lub wynagrodzenia za Usługę rzeczywiście wykonaną. 

9. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży nie przysługuje w przypadkach: 0. świadczenia Usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 38 ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827); 1. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; 2. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; 3. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; 4. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; 5. dostarczania prasy; 6. usług w zakresie gier hazardowych 7. dotyczących instrumentów rynku pieniężnego, zbywalnych papierów wartościowych (m.in. kart i bonów podarunkowych, kart przedpłaconych uprawniających do wykupienia określonego rodzaju Usługi, które stanowią znaki legitymacyjne w rozumieniu Art. 921(15) Kodeksu cywilnego), tytułów uczestnictwa w instytucjach zbiorowego inwestowania, sprzedaży papierów wartościowych ze zobowiązaniem do ich odkupu oraz operacji finansowych, w których ustalono cenę, kurs, stopę procentową lub indeks, a w szczególności nabywanie walut, papierów wartościowych, złota lub innych metali szlachetnych, towarów lub praw, w tym umowy obliczone tylko na różnice cen, opcje i prawa pochodne, zawarte na umówioną datę lub umówiony termin, w obrocie rynkowym. 

10. Konsument, niezależnie od uprawnienia wskazanego w pkt. 6 powyżej, ma również prawo do odstąpienia od umowy o kredyt konsumencki bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy kredytowej. Konsument w tym celu powinien złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie Konsument może złożyć do ACTION lub bezpośrednio do Banku, który jest stroną umowy kredytowej. Jeżeli Konsument złoży oświadczenie do ACTION, to następnego dnia roboczego po jego otrzymaniu ACTION ma obowiązek poinformować Bank o odstąpieniu od umowy kredytowej. Bank zweryfikuje skuteczność odstąpienia od umowy. Bank zwraca Konsumentowi kwotę tytułem spłaty raty kredytowej uiszczoną przez Konsumenta przed dniem złożenia oświadczenia odstąpienia od umowy kredytowej. Nie jest wymagane składanie przez Konsumenta odrębnego wniosku o zwrot wpłaconej na rzecz Banku kwoty tytułem raty kredytowej. W przypadku. Gdy Konsument złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy kredytowej bezpośrednio do Banku, wówczas Bank rozpoczyna procedurę weryfikacji skuteczności odstąpienia od umowy, zgodnie z wewnętrznym wytycznymi Banku.

O sprzedającym

Sferis-PTR

O sprzedającym

Sferis-PTR

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:00

Dane firmy

ACTION S.A. w restrukturyzacji
Zamienie, ul. Dawidowska 10
05-500 Piaseczno
REGON: 011909816
NIP: 527-110-72-21

Kontakt

  • 801 *** *** (pokaż)
  • 022 ******* (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Adres do korespondencji:

Zamienie,  ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno, wpisana do rejestru przedsiębiorców

prowadzonego przez SAD REJONOWY DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SADOWEGO pod numerem 0000214038, NIP

5271107221, REGON 011909816, Numer BDO 000035215  kapitał zakładowy w wysokości

1.695.700,00 zł. wpłacony w całości. 



Pozostałe informacje

UWAGA ! Kliencie, Po dokonaniu zakupu otrzymasz fakturę VAT na dane podane w formularzu FOD. Upewnij się że są one prawidłowe. Fakturę wysyłamy drogą elektroniczną. 


======== UWAGA =========


Na uzupełnienie danych formularza opcji dostawy i wpłatę czekamy 7dni od daty złożenia zamówienia. 

Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.


======== UWAGA =========


Postanowienia końcowe

1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja (w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne (rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja).  Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych ww. instytucji. 

Ważne informacje w tym zakresie możnauzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony

Konkurencji i Konsumentów:

  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ;
  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ;
  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ;
  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php


2. Sferis zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na stronie Sklepu internetowego oraz serwisu Allegro i mają zastosowanie wyłącznie do umów sprzedaży zawartych po zamieszczeniu zmian.


3. Aktualny Regulamin jest dostępny w każdej aukcji w zakładce "O sprzedającym". Regulamin w brzmieniu obowiązującym Klienta, może być również przesłany nieodpłatnie Klientowi na każde jego żądanie w formie pisemnej lub elektronicznie.


4. Data opublikowania regulaminu 29.08.2019  r. Regulamin ma zastosowanie do umów zawieranych w Sklepie internetowym oraz serwisie Allegro po dacie opublikowania regulaminu. 


Załącznik do Regulaminu:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

-   Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

-   Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) 

-   Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

-   Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

-   Adres konsumenta(-ów)

-   Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

-   Data


5. Utylizacja starego sprzętu:

Mając na uwadze nałożony ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015.1688) obowiązek odbioru zużytych urządzeń elektronicznych, ACTION S.A. w restrukturyzacji udostępnia Klientom dokonującym zakupu nowego sprzętu elektronicznego możliwość utylizacji i bezpłatnego odbioru starego sprzętu.


Usługa utylizacji i odbioru zużytego sprzętu świadczona jest dla Klientów dokonujących zakupu w salonach Sferis oraz poprzez sklep internetowy. W celu skorzystania z niniejszej usługi w sklepie stacjonarnym, uprzejmie prosimy o poinformowanie o tym pracowników. W przypadku zamówienia składanego za pośrednictwem sklepu internetowego, uprzejmie prosimy o dodanie komentarza o treści „UTYLIZACJA”.

Usługa bezpłatnej utylizacji świadczona jest po zrealizowaniu i dostarczeniu do klienta złożonego zamówienia. Odbiór elektrośmieci odbywa się w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu dostawy nowego sprzętu w dniu ustalonym z Klientem. Firma świadcząca usługę utylizacji elektrośmieci podejmuje maksymalnie 2 próby odbioru.

Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być kompletny co do głównej jego części, akcesoria dołączane przez producenta do sprzętu nie są wymagane. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być zabezpieczony do transportu, oraz zapakowany w sposób umożliwiający naklejenie etykiety spedycyjnej oraz bezpieczny transport.

W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań związanych z usługą zapraszamy do kontaktu pod adresem aukcje@sferis.pl

Informacja o systemie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego dostępna jest pod linkiem: http://www.sferis.pl/img/gios.jpg

Numer BDO 000035215 

Numer oferty: 8159517770

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro