Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

zegarek SEIKO Solar Chronograph SSC625P1 GWARANCJA

od
www_abento_pl
1 363,00
136,29 zł x 11 rat ()
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      Produkt męski
    • Typ:
      naręczny
    • Marka:
    • Rodzaj:
      analogowe
    • Rodzaj paska:
    • Materiał paska:
      skóra ekologiczna
    • Kształt koperty:
      okrągła
    • Materiał koperty:
      stal
    • Wodoszczelność:
    • Szkiełko:
    • Cechy dodatkowe:
      brak
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Kolor koperty:
      srebrny
    • Kolor tarczy:
      niebieski
    • Kolekcja/Seria:
      prezent na urodziny
    • Funkcje:
      Wodoszczelny, Chronograf, Stoper, Datownik, Neobrite
    • Kolor:
      szary, srebrny, czarny, niebieski

Opis

SEIKO Solar Chronograph SSC625P1

Właściwości zegarka:

  • Materiał koperty - stal nierdzewna (Stainless Steel)
  • Rodzaj paska - skórzany
  • Kolor koperty - matowy, srebrny
  • Kolor tarczy - niebieski
  • Kolor paska - czarny
  • Szerokość koperty - 43 mm
  • Grubość koperty - 12 mm
  • Szerokość paska - 22 mm
  • Funkcje - chronograf, czas 24h, datownik, fosforyzujące wskaźniki, sekundnik, tachometr
  • Szkiełko - mineralne, utwardzane
  • Mechanizm - analogowy, automatyczny, japoński, kwarcowy, Seiko, zasilany panelem słonecznym
  • Wodoodporność - 100 m (10 atm)
  • Gwarancja - 2 lata, realizowana w Polsce
  • Zegarek jest nowy, oryginalny, umieszczony w markowym pudełku - doskonały na prezent. Załączane są także dokumenty potwierdzające zakup w ABENTO - faktura VAT i karta gwarancyjna ABENTO. Opis procedury gwarancyjnej znajdziesz w stopce niniejszej oferty.

Jeżeli wskazany czas realizacji zamówienia jest inny niż natychmiastowa wysyłka to po zakupie produkt zostanie sprowadzony do ABENTO z magazynu producenta lub dystrybutora. Informujemy, że produkty kupowane przez firmę nie podlegają prawu do zwrotu w ciągu 30 dni od odebrania przesyłki.

Zamówione produkty dostarczamy za pośrednictwem następujących usług:

  • Poczta Polska - wysyłka na teren Polski paczką priorytetową Pocztex Kurier48, z ubezpieczeniem przesyłki na wypadek kradzieży, uszkodzenia lub zaginięcia. Czas transportu 2-3 dni robocze.
  • Paczkomaty InPost - przesyłka kurierska na teren Polski z ubezpieczeniem od kradzieży, uszkodzenia lub zaginięcia. Odbiór o dowolnej porze w ciągu 48 godzin od dostarczenia przesyłki do Paczkomatu. Nieodebrana przesyłka czeka przez następne 14 dni w lokalnym punkcie InPost. Czas transportu 1-2 dni robocze.
  • DPD Polska - dostawa kurierem na teren Polski na następny dzień roboczy, przesyłka ubezpieczona na wypadek kradzieży, uszkodzenia lub zaginięcia. Czas transportu 1 dzień roboczy.
  • PACZKA W RUCHu - wysyłka na teren Polski z ubezpieczeniem przesyłki na wypadek kradzieży, uszkodzenia lub zaginięcia. Czas transportu 2-4 dni robocze.
  • ODBIÓR OSOBISTY w Warszawie - transport sklepu ABENTO - dostawa bezpośrednia pod Adres Odbiorcy lub w umówionym telefonicznie miejscu na terenie dzielnic Warszawy: Mokotów, Ochota, Śródmieście, Wola, Włochy. W dniu dostawy lub jeden dzień przed dostawą pracownik ABENTO kontaktuje się z klientem telefonicznie w celu potwierdzenia/ustalenia miejsca i możliwych godzin dostarczenia zamówionego produktu. Możliwa jest dostawa w tym samym dniu co złożone zamówienie na produkt dostępny w 24h. Godziny dostaw: Poniedziałek-Niedziela w godzinach 9-20. W przypadku wybrania płatności przy odbiorze możliwa jest tylko płatność kartą płatniczą.
  • Poczta Polska, kurier GLS, DPD, UPS - przesyłka poza granicę Polski. Płatność tylko w formie przedpłaty przed wysyłką.

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u www_abento_pl za co najmniej 2000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczka w RUCHu
0,00 zł
13-14 dni roboczych
13-14 dni roboczych
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
0,00 zł
11 dni roboczych
11 dni roboczych
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
11,49 zł
11 dni roboczych
11 dni roboczych
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
10 dni roboczych
10 dni roboczych
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
10 dni roboczych
10 dni roboczych
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
12-13 dni roboczych
12-13 dni roboczych
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
12-13 dni roboczych
12-13 dni roboczych
Przesyłka kurierska
15,00 zł
11-12 dni roboczych
11-12 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
22,00 zł
11-12 dni roboczych
11-12 dni roboczych

Dodatkowe informacje od sprzedającego

wszelkie opcje wysylkowe zawieraja ubezpieczenie od kradziezy lub zaginiecia. Wysylka poza Polske tylko po przedplacie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 Wszystkie oferowane w sklepie zegarki posiadają gwarancję sklepu ABENTO wynoszącą zwykle 2-3 lata licząc od daty zakupu. W przypadku większości zegarków Skagen gwarancja jest dożywotnia. Okres gwarancji jest zawsze wyszczególniony na karcie gwarancyjnej ABENTO. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny obsługiwany jest przez ABENTO wyłącznie w Polsce na podstawie faktury zakupu w sklepie ABENTO – zgłoszenia gwarancyjne przyjmowane są pod adresem serwis@abento.pl Dla Państwa wygody, w przypadku zgłoszenia reklamacji zlecamy firmie kurierskiej odbiór paczki z zegarkiem od Państwa, a po dokonaniu naprawy zegarek odsyłany jest również przesyłką kurierską pod wskazany adres bezpłatnie, bez ponoszenia przez klienta żadnych kosztów wysyłkowych. Zgłoszenie reklamacji w ramach gwarancji należy przesłać do ABENTO za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko Nabywcy lub nr zamówienia oraz opisać problem. Sprawy reklamacyjne rozpatrywania są na podstawie opinii Serwisu ABENTO, weryfikującego usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia, natomiast najpóźniej w ciągu 28 dni, gdy serwis produktu musi odbyć się poza granicami Polski. 

 Warunki gwarancyjne dołączane do dokumentu sprzedaży (ostatnia aktualizacja  21.01.2019 r.)

  1. Firma ABENTO udziela Klientowi gwarancji na sprawne działanie towaru wyszczególnionego na Karcie Gwarancyjnej ABENTO oraz fakturze zakupu. Okres Gwarancji wskazany jest w tabeli w kolumnie Gwar. i jest liczony od daty otrzymania towaru przez Odbiorcę. Przedstawienie oryginału Karty Gwarancyjnej ABENTO oraz dowodu zakupu: faktura (może być kopia), potwierdzenie wykonanego przelewu bankowego lub dokonanej płatności kartą płatniczą, jest niezbędne do uznania prawa Klienta do opieki gwarancyjnej.
  2. Uprawnienia Klienta z tytułu udzielonej Gwarancji wygasają automatycznie: (a) po upływie okresu Gwarancji, (b) w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, modyfikacji, uzupełniania lub wymiany towaru lub którejkolwiek z jego części przez Klienta, przez podmiot inny niż firma ABENTO lub przez podmiot inny niż autoryzowany serwis gwarancyjny Producenta towaru, (c) w przypadku eksploatacji towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem oraz zaleceniami firmy ABENTO i Producenta towaru, (d) w przypadku braku odpowiedniej konserwacji towaru, zgodnie z zaleceniami firmy ABENTO i Producenta towaru, (e) w przypadku gdy uszkodzenia lub wady towaru powstały na skutek: szkodliwego promieniowania, jakiegokolwiek urazu mechanicznego, zwarcia elektrycznego, oddziaływania termicznego lub chemicznego, (f) w przypadku stwierdzenia naruszenia, uszkodzenia lub zerwania plomb lub numerów seryjnych towaru albo zakrycia ich w jakikolwiek sposób uniemożliwiający identyfikację towaru.
  3. Gwarancją objęty jest mechanizm zegarka. Gwarancją nie są objęte elementy eksploatacyjne zegarka, takie jak bateria, pasek lub bransoleta, wszelkie mocowania, przyciski, szkiełko oraz koperty i inne jej elementy.
  4. Udzielona Klientowi Gwarancja zostaje zachowana w mocy w przypadku dokonania standardowej wymiany baterii lub czyszczenia lub smarowania mechanizmu przez wyspecjalizowany punkt zegarmistrzowski i zgodnie ze sztuką zegarmistrzowską. Fakt wykonania usługi serwisowej powinien zostać potwierdzony fakturą, rachunkiem lub paragonem zawierającym opis dokonanej czynności serwisowej.
  5. Zgłoszenie wady towaru przez Klienta i wszczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez firmę ABENTO oświadczenia Klienta informującego o wadzie towaru oraz nadesłania wadliwego towaru. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez Serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy Klienta. Firma ABENTO rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia. W przypadku konieczności wysłania wadliwego towaru lub jego części do specjalistycznych serwisów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 28 dni.
  6. Jeżeli w toku analizy zasadności reklamacji i oględzin wadliwego towaru lub jego części, firma ABENTO stwierdzi, iż naruszono warunki udzielonej Gwarancji, w szczególności towar lub jego części zostały zmodyfikowane w zakresie właściwości fizycznych lub prawnych, firma ABENTO poinformuje o tym Klienta, zwracając Klientowi wadliwy towar na jego koszt i ryzyko, a Klient zobowiązany jest do pokrycia poniesionych przez Firmę ABENTO kosztów wysyłki. W przypadku uznania reklamacji za niezasadnej (m.in. w przypadku, gdy wskazana przez Klienta usterka nie występuje lub nie stwierdzono występowania wady) Klient zobowiązany jest do zapłaty firmie ABENTO kosztów związanych z diagnostyką i ekspertyzą w zakresie wad towaru lub jego części.
  7. Firma ABENTO nie ma obowiązku dostarczenia Klientowi zastępczego towaru na czas trwania procedury reklamacyjnej.
  8. Wadliwy towar Klient powinien dostarczyć firmie ABENTO w oryginalnym, fabrycznym, opakowaniu, w którym towar został odebrany przez Klienta, wraz ze wszystkimi elementami dostarczonymi Klientowi, w szczególności oryginał Karty Gwarancyjnej ABENTO i faktura zakupu (może być kopia faktury, potwierdzenie wykonanego przelewu bankowego lub dokonanej płatności kartą płatniczą) są potrzebne w celu weryfikacji uprawnień klienta do zgłoszenia reklamacji. Wadliwy towar Klient może dostarczyć w opakowaniu zastępczym, które będzie zapewniało odpowiedni poziom ochrony towaru podczas transportu. Całość Klient powinien zapakować w zewnętrzne, odpowiednio większe pudełko kartonowe oraz wypełnić puste przestrzenie materiałami zabezpieczającymi przed przemieszczaniem się i zapewniające odpowiednią amortyzację wstrząsów podczas transportu, a następnie okleić pudełko taśmą samoprzylepną w celu uniemożliwienia dostępu do zawartości osobom trzecim.
  9. Sposób dostarczenia towaru do naprawy gwarancyjnej: Klient sklepu po weryfikacji zgłoszenia otrzymuje w wiadomości email etykietę wysyłkową, którą należy wydrukować i nakleić na paczkę, a następnie uzgodnić z ABENTO termin i adres odbioru przesyłki przez kuriera. Wysyłka jest bezpłatna w przypadku uznania reklamacji za zasadną.
  10. W przypadku nieodebrania towaru przez Klienta w ciągu 6 miesięcy od przekazania przez ABENTO informacji o gotowości do wysyłki Klient zrzeka się praw własności i wyraża zgodę na utylizację lub przekazanie towaru do wykorzystania jako części zamienne w działaniach serwisowych ABENTO.
  11. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego względem sprzedawcy towaru wynikających z niezgodności towaru z umową. W relacjach wynikających z niniejszej Gwarancji stosuje się przepisy prawa polskiego. W pozostałym zakresie warunki niniejszej Gwarancji normuje Kodeks cywilny.
  12. Zgłoszenia reklamacji przyjmowane są pod adresem: serwis@abento.pl

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

ABENTO
Leżajska 3 lok. 51
02-155 Warszawa
Dodatkowe informacje

Wszystkie oferowane w sklepie zegarki posiadają gwarancję sklepu ABENTO wynoszącą zwykle 2-3 lata licząc od daty zakupu. W przypadku większości zegarków Skagen gwarancja jest dożywotnia. Okres gwarancji jest zawsze wyszczególniony na karcie gwarancyjnej ABENTO. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny obsługiwany jest przez ABENTO wyłącznie w Polsce na podstawie faktury zakupu w sklepie ABENTO – zgłoszenia gwarancyjne przyjmowane są pod adresem serwis@abento.pl Dla Państwa wygody, w przypadku zgłoszenia reklamacji zlecamy firmie kurierskiej odbiór paczki z zegarkiem od Państwa, a po dokonaniu naprawy zegarek odsyłany jest również przesyłką kurierską pod wskazany adres bezpłatnie, bez ponoszenia przez klienta żadnych kosztów wysyłkowych. Zgłoszenie reklamacji w ramach gwarancji należy przesłać do ABENTO za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko Nabywcy lub nr zamówienia oraz opisać problem. Sprawy reklamacyjne rozpatrywania są na podstawie opinii Serwisu ABENTO, weryfikującego usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia, natomiast najpóźniej w ciągu 28 dni, gdy serwis produktu musi odbyć się poza granicami Polski.

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
ABENTO
Leżajska 3 lok. 51
02-155 Warszawa
Dodatkowe informacje

Sklep ABENTO w pełni respektuje prawo do zwrotu towaru wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271). Rezygnacja z towarów zakupionych w sklepie ABENTO bez podania przyczyny jest możliwa przy spełnieniu następujących warunków:wypełnienie oświadczenia (Oświadczenie o Zwrocie) http://www.abento.pl/libraries/oswiadczenie_o_zwrocie-rezygnacja_z_zakupu_internetowego.doc i przesłanie go w wiadomości email w postaci skanu dokumentu lub dostarczenie go drogą pocztową wraz ze zwracanym towarem w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki. Brana pod uwagę jest data nadania przesyłki. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek opłaty ponownego magazynowania. Akceptacja zwrotu nastąpi pod warunkiem, że zwracany zegarek nie jest uszkodzony, nie nosi śladów użytkowania i znajduje się w opakowaniu oryginalnym wraz z etykietami i zabezpieczeniami umieszczonymi na zegarku w ich oryginalnych położeniach.Do zwracanego produktu należy dołączyć oryginał faktury zakupu. Jeżeli na fakturze zakupu znajdują się również inne towary nie podlegające zwrotowi wówczas po akceptacji zwrotu odeślemy skorygowany dokument potwierdzający zakup w sklepie ABENTO. W przypadku akceptacji zwrotu gwarantujemy zwrot kwoty zakupu zegarka przelewem bankowym na konto wskazane w Oświadczeniu o Zwrocie w terminie 2 dni roboczych od daty zakończenia weryfikacji zwracanego towaru. Weryfikacja stanu towaru oraz jego poprawnego działania trwa około 2-3 dni robocze. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do ABENTO z płatnością przy odbiorze. Przesyłkę należy wysłać na adres: ABENTO Serwis ul. Leżajska 3 lok. 51 02-155 Warszawa Wszelkie reklamacje związane z poprawnym działaniem zegarka lub jego uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą przyjmowane niezależnie od sporządzenia protokołu uszkodzeń paczki i produktu w obecności przedstawiciela dostawcy, za pośrednictwem którego paczka została wysłana, bądź nie spisania takiego protokołu, jednak do Nabywcy należy udowodnienie, że szkoda powstała w czasie transportu.Produkty dostępne na specjalne zamówienie lub kupowane przez firmę, instytucję lub na działalność gospodarczą, nie podlegają ustawowemu prawu konsumenta do zwrotu w ciągu 14 dni, oraz nie podlegają oferowanemu przez ABENTO prawu zwrotu w ciągu 30 dni od odebrania przesyłki.

O sprzedającym

www_abento_pl

O sprzedającym

www_abento_pl

96,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,6/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:11

Dane firmy

Andrzej Kubów
ABENTO
Leżajska 3/51
02-155 Warszawa
REGON: 015838349
NIP: 5631047410

Kontakt

  • 22 *** ** ** (pokaż)
  • 579 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Naszą dewizą jest oferowanie zegarków zaprojektowanych z myślą o wyjątkowym i eleganckim stylu, a jednocześnie solidnych, o wysokiej jakości i niezawodnych w działaniu. Wszystkie oferowane w sklepie ABENTO zegarki są zupełnie nowe i pochodzą od producenta, a zatem są w 100% oryginalne. Oznacza to, że po zakupie otrzymujesz pełen zakres gwarancji od sklepu ABENTO. ABENTO istnieje na rynku w Polsce od 2007 roku. Systematycznie staramy się rozszerzać ofertę zegarków o kolejne marki. Znaleźć nas można również w serwisach Allegro.pl, Sklepy24.pl oraz w porównywarce cen ShopMania.pl.

ABENTO jest wpisane w Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta m.st. Warszawy ABENTO pod numerem 501565. Jesteśmy płatnikiem VAT oraz VAT UE. Do każdego zakupu wystawiana jest faktura VAT.

Pozostałe informacje

 ZWROTY

Rezygnacja z towarów zakupionych w sklepie ABENTO bez podania przyczyny jest możliwa przy spełnieniu następujących warunków: 

  • wypełnienie oświadczenia (odstąpienie od umowy) i przesłanie go w wiadomości email w postaci skanu dokumentu lub dostarczenie go drogą pocztową wraz ze zwracanym towarem w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia odebrania przesyłki. Brana pod uwagę jest data nadania przesyłki. Odstąpienie od umowy wolne jest od zapłaty jakiejkolwiek opłaty ponownego magazynowania.  
  • Akceptacja zwrotu nastąpi pod warunkiem, że zwracany zegarek nie jest uszkodzony, nie nosi śladów użytkowania i znajduje się w opakowaniu oryginalnym wraz z etykietami i zabezpieczeniami umieszczonymi na zegarku w ich oryginalnych położeniach
  • Do zwracanego produktu należy dołączyć oryginał faktury zakupu. W przypadku, gdy ABENTO otrzyma kserokopię faktury VAT do nabywcy zostanie wysłana korekta faktury VAT, a zwrot środków nastąpi po otrzymaniu przez ABENTO podpisanej przez nabywcę korekty lub potwierdzenia przez nabywcę jej otrzymania (np. w wiadomości email).  Jeżeli na fakturze zakupu znajdują się również inne towary nie podlegające zwrotowi wówczas po akceptacji zwrotu odeślemy skorygowany dokument potwierdzający zakup w sklepie ABENTO. 

Produkty dostępne na specjalne zamówienie lub kupowane przez firmę, instytucję lub na działalność gospodarczą, nie podlegają ustawowemu prawu konsumenta do zwrotu w ciągu 14 dni, oraz nie podlegają oferowanemu przez ABENTO prawu zwrotu w ciągu 30 dni od odebrania przesyłki.   


GWARANCJA I SERWIS

Wszystkie oferowane w sklepie zegarki posiadają gwarancję sklepu ABENTO wynoszącą zwykle 2-3 lata licząc od daty zakupu. W przypadku większości zegarków Skagen gwarancja jest dożywotnia. Okres gwarancji jest zawsze wyszczególniony na karcie gwarancyjnej ABENTO. 

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny obsługiwany jest przez ABENTO wyłącznie w Polsce na podstawie Karty Gwarancyjnej ABENTO i faktury zakupu w sklepie ABENTO – zgłoszenia gwarancyjne przyjmowane są pod adresem e-mail: serwis@abento.pl 

Dla Państwa wygody, w przypadku zgłoszenia reklamacji zlecamy firmie kurierskiej odbiór paczki z zegarkiem od Państwa, a po dokonaniu naprawy zegarek odsyłany jest również przesyłką kurierską pod wskazany adres bezpłatnie, bez ponoszenia przez klienta żadnych kosztów wysyłkowych. Istnieje również możliwość nadania i odbioru przesyłki w Paczkomatach InPost lub odesłania Pocztą Polską. 

Zgłoszenie reklamacji w ramach gwarancji należy przesłać do ABENTO za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko Nabywcy lub nr zamówienia oraz opisać problem. Sprawy reklamacyjne rozpatrywania są na podstawie opinii Serwisu ABENTO, weryfikującego usterkę bądź wadę w działaniu reklamowanego produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia, natomiast najpóźniej w ciągu 28 dni, gdy serwis produktu musi odbyć się poza granicami Polski. 


UMOWA

W przypadku wyboru formy płatności przy odbiorze towaru umowa sprzedaży, która wiąże obie strony zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego, zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przez pracownika ABENTO przyjęcia zamówienia do realizacji.

W przypadku wyboru przedpłaty jako formy płatności za towar umowa sprzedaży, która wiąże obie strony, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego zostaje zawarta w momencie potwierdzenia przez pracownika ABENTO przyjęcia zamówienia do realizacji i dotarcia pełnej kwoty zamówienia.

Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i prezentowane są w sklepie ABENTO wyłącznie w celach informacyjnych. Zdjęcia i wizerunki wyrobów nie są reklamą w rozumieniu prawa, a jedynie informacją handlową o wyrobach w rozumieniu Ustawy z dnia 28 listopada 2003r. (Dz.U. nr229 poz. 2274) i mogą nieznacznie różnić się od wyglądu rzeczywistego. Oferta sklepu ABENTO stanowi usługę pośrednictwa w sprowadzeniu zegarka zza granicy na rzecz klienta lub od dystrybutora w Polsce. Zegarki Skagen oferowane przez ABENTO pochodzą od dystrybutorów detalicznych w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a oficjalnym dystrybutorem w Polsce jest Fossil Group Polska. Zegarki Ingersoll oferowane przez ABENTO pochodzą od dystrybutorów detalicznych w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a oficjalnym dystrybutorem w Polsce jest Classic Watch. Zegarki DKNY oferowane przez ABENTO pochodzą od dystrybutorów detalicznych w Niemczech i Wielkiej Brytanii, a oficjalnym dystrybutorem w Polsce jest Fossil Group Polska. Zegarki Pulsar i Seiko oferowane przez ABENTO pochodzą od dystrybutorów detalicznych w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych, a oficjalnym dystrybutorem w Polsce jest Zibi Sp. z o.o.. Zegarki Citizen oferowane przez ABENTO pochodzą od dystrybutorów detalicznych w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych, a oficjalnym dystrybutorem w Polsce jest ANYRO Sp. z o.o.. Zegarki Hugo Boss i Tommy Hilfiger oferowane przez ABENTO pochodzą od dystrybutorów detalicznych w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych, a oficjalnym dystrybutorem w Polsce jest P.H.U Jubiler Sp. z o.o.. Zegarki Invicta oferowane przez ABENTO pochodzą od oficjalnego dystrybutora firmy Olga Gill Sobota Morwa, dystrybutorów detalicznych w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. 

Numer oferty: 8354997343

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro