Sprawdź
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Twoje zadowolenie z zakupionego produktu jest dla nas najważniejsze. Jeśli w jakikolwiek sposób otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, zgłoś do nas swój problem, a pomożemy w jego rozwiązaniu. Aby zareklamować przedmiot należy wysłać email na adres info.pomika@gmail.com z opisem problemu.
W przypadku dodatkowych pytań proszę kontakt telefoniczny 512 190 783.
Towar w stanie niezmienionym należy odesłać w terminie do 14 dni.
Po otrzymaniu przesyłki i jej weryfikacji, sprzedający zobowiązuje się do dokonania zwrotu środków na konto wskazane przez klienta. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Zwroty
Zwroty
W celu odesłania towaru w ramach reklamacji lub odstąpienia od umowy, prosimy o odesłanie towaru na adres:
POMIKA Karolina Kępińska
ul. Leśna 1
66-016 Płoty
Do przesyłki proszę dołączyć paragon oraz wydrukowany i wypełniony formularz. Nie odbieram przesyłek za pobraniem.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- inf********@********* (pokaż)
- 512****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
W naszej ofercie są przedmioty nowe jak również końcówki serii, przedmioty z ekspozycji, towary z przetargów upadłościowych, zwroty klientów. Każdy przedmiot sprawdzamy przed wystawieniem na sprzedaż i opisujemy jego stan.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu