Sprawdź
Parametry
- Stan:Nowy
- Faktura:Wystawiam fakturę VAT
- Płeć:Produkt męski
- Typ:naręczny
- Marka:
- Rodzaj:analogowe
- Mechanizm:
- Styl:
- Rodzaj paska:
- Materiał paska:stal
- Kształt koperty:okrągła
- Materiał koperty:stal
- Wodoszczelność:
- Szkiełko:
- Kolor:inny kolor
- Cechy dodatkowe:brak
- Szerokość koperty:44 mm
- Wysokość koperty:11 mm
- Model:RT335GX9
- Funkcje:Chronograf, Datownik, Stoper, Wodoszczelny
Opis
LORUS Męski Chronograf RT335GX9
Lorus RT335GX9 to zegarek dla mężczyzn ceniących aktywny tryb życia. Wyposażono go w dokładny mechanizm kwarcowy, który zawiera stoper oraz datownik wskazujący dzień miesiąca. Koperta tego modelu o średnicy 44 mm wykonana jest ze stali nierdzewnej i osadzono w niej trwałe szkło mineralne. W połączeniu z modną bransoletą tworzy spójną całość. Ciemna tarcza idealnie kontrastuje ze wskazówkami, co sprawia, że jest przejrzysta i czytelna. Wodoszczelność 100M oznacza, że model ten może być naszym nieodłącznym wyposażeniem przy uprawianiu sportów wodnych takich jak np. pływanie i nurkowanie bez akwalungu.
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Punkty odbioru
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
1. Firma ZIBI udziela 2 letniej gwarancji
2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaruz umową.
3. Karta gwarancyjna ważna jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
4. Firma ZIBI nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoliczności za które nie odpowiada sprzedawca.
5. W celu dokonania naprawy reklamujący zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć kompletne urządzenie wraz z poprawnie wypełnioną kartą gwarancyjną i paragonem do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego lub do punktu zakupu. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki, sklep lub punkt serwisowy przesyła dany towar do Centralnego Punktu Serwisowego. W takim przypadku termin naprawy reklamacji wynosi 28 dni, jednak całkowity okres naprawy może ulec wydłużeniu o czas wykonania czynności wysyłkowych, o czas oczekiwania na części zamienne od dostawcy lub o czas potrzebny do wykonania testów. Po wykonaniu naprawy reklamujący odbiera urządzenie w punkcie nadania.
6. Naprawy gwarancyjne niektórych marek wykonywane są wyłącznie w serwisach producenta – termin rozpatrzenia reklamacji ustala wówczas producent.
7. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie transportu do i z punktu serwisowego ponosi reklamujący. Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć wraz z reklamowanym urządzeniem odpowiednie materiały eksploatacyjne używane z tym urządzeniem (np. baterie, zasilacz). W przypadku dostarczenia do serwisu sprzętu sprawnego technicznie lub zgłoszenia usterki która nie jest objęta gwarancją reklamujący zostanie obciążony kosztami za wykonanie ekspertyzy technicznej i kosztami transportu.
8. Gwarancja nie obejmuje:a. czynności, do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. konserwacja zegarka, wymiana baterii, pasków oraz innych materiałów eksploatacyjnych;b. ścierania się zewnętrznej powłoki urządzenia;c. uszkodzenia kopert, bransolet, teleskopów, pasków, szkiełek;d. uszkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, zanieczyszczeń;e. wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.f. uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym bądź nieostrożnym użytkowaniem oraz uchybieniami w konserwacji zegarka.9. Gwarancja traci ważność z powodu:a. wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika;b. gdy uszkodzenie jest wynikiem wszelkich prób niefachowej naprawy (np. wymiany baterii) wykonanej poza autoryzowanym serwisem, wszelkich modyfikacji urządzenia lub zastosowania niewłaściwych części;c. uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
§ 1 OBJAŚNIENIE
- „Sprzedawca” – Grupa Zibi S. A. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 119, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział gospodarczy KRS pod numerem KRS : 0000718602 numer NIP: 522-31-13-927, numer REGON: 369494855, adres e-mail: bok@timetrend.pl
- „Sklep” - sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej www.timetrend.pl oraz jej podstronach,
- „Klient” – każda osoba, która zawarła ze Sprzedawcą umowę o założenie konta w Sklepie lub bez zakładania konta w Sklepie złożyła zamówienie; pojęcie to oznacza również osobę, która nie posiada Konta i jest w trakcie składania zamówienia,
- „Konto” – konto Klienta założone przez niego w Sklepie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie,
- „Konsument” – osoba zdefiniowana w przepisie art. 221 Kodeksu cywilnego, czyli osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
§ 2 REKLAMACJE
- Sprzedawca informuje, że ma obowiązek dostarczyć towar wolny od wad.
- Reklamacje można składać pisemnie na adres Sprzedawcy podany w § 1 lit. a lub mailowo na następujący adres e-mail: bok@timetrend.pl lub telefonicznie pod następującym numerem telefonu 797 023 753, bądź w inny sposób, w szczególności w dowolnym Salonie Time Trend.
- W reklamacji należy podać dane Klienta, numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować) oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji.
- Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane (Klient jest informowany o wyniku reklamacji) w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę.
- Reklamacje z tytułu gwarancji są rozpatrywane zgodnie z warunkami gwarancji udzielonej na dany produkt.
Zwroty
Zwroty
§ 1 OBJAŚNIENIE POJĘĆ
- „Sprzedawca” – Grupa Zibi S. A. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 119, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział gospodarczy KRS pod numerem KRS : 0000718602 numer NIP: 522-31-13-927, numer REGON: 369494855, adres e-mail: bok@timetrend.pl
- „Sklep” - sklep na portalu Allegro w Strefie Marek zarejestrowany po loginem SmA_Casio
- „Klient” – każda osoba, która zawarła ze Sprzedawcą umowę o założenie konta w Sklepie lub bez zakładania konta w Sklepie złożyła zamówienie; pojęcie to oznacza również osobę, która nie posiada Konta i jest w trakcie składania zamówienia,
- „Konto” – konto Klienta założone przez niego w Sklepie zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie,
- „Konsument” – osoba zdefiniowana w przepisie art. 221 Kodeksu cywilnego, czyli osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
§ 2 ZWROTY
- Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Jeżeli przedmiotem umowy jest wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, termin ten wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład złożonego na piśmie przesłanym pocztą lub pocztą elektroniczną na adres bok@timetrend.pl.
- Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, zamieszczonego pod adresem "http://www.timetrend.pl/dokumenty/odstapienie.docx" , jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli przedmiotem umowy jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy lub do chwili dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Klient powinien odesłać lub przekazać rzecz do Sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Rzecz należy odesłać na adres TIME TREND DESIGNER ul. Przywidzka 8 08-174 Gdańsk
- Prosimy o nie odsyłanie rzeczy do paczkomatów bądź na inny adres niż wskazany w pkt. 10 powyżej.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- bok@************ (pokaż)
- + 4* *** *** *** (pokaż)
- + 4* *** *** *** (pokaż)
O marce
O marce
Lorus Marka Lorus została powołana do życia w roku 1982 przez Seiko Watch Corporation.
Ówczesny krajobraz na światowym rynku zegarków prezentował się zupełnie inaczej niż teraz. Technologia kwarcowa była wciąż na początku swojej drogi. Niedrogimi zegarkami pozostawały głównie te cyfrowe lub mechaniczne. LORUS z miejsca stał się hitem, a uznanie dla jego kombinacji wartości, jakości i niezawodności potraktowano jako odświeżającą i bardzo kuszącą ofertę. W pierwszych latach swojego szybkiego rozwoju Lorus odegrał znaczącą rolę w kształtowaniu światowego rynku zegarków. Dzięki tej marce najlepsza technologia kwarcowa stała się dostępna dla wszystkich.
Ich niezawodność doceniają klienci, którzy się na nie zdecydowali. To ich lojalność sprawiła, że marka utożsamiana jest z najwyższą i niezawodną jakością. Stylowy design dopełnia całości i powoduje, że jakość idzie w parze z eleganckim wyglądem. LORUS oferuje szeroki wybór wspaniałych, wyjątkowych i niepowtarzalnych modeli zegarków – analogowych i cyfrowych, dla dorosłych i dla dzieci, sportowych i eleganckich, tradycyjnych i współczesnych.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu