Parametry
- Stan:Nowy
- Faktura:Wystawiam fakturę VAT
- Waga (z opakowaniem):0.06 kg
- Płeć:Produkt damski
- Typ:naręczny
- Marka:
- Rodzaj:analogowe
- Mechanizm:kwarcowy
- Styl:klasyczny
- Rodzaj paska:
- Materiał paska:
- Kształt koperty:okrągła
- Materiał koperty:pozłacany
- Funkcje:
- Wodoszczelność:30m = WR30
- Szkiełko:
- Wzór dominujący:
- Szerokość paska:14 mm
- Szerokość koperty:35 mm
- Wysokość koperty:6 mm
- Kolor koperty:złoty
- Kolor tarczy:srebrny
- Szerokość mocowania:5 mm
- Model:Bienne
- Kod producenta:BSBF28GISX03BX
- Kolor:bezbarwny, biały, czarny, szary, srebrny, żółty, złoty
- Cechy dodatkowe:bransoleta mesh, cyrkonie
Opis
Zegarek damski Bisset Bienne BSBF28GISX03BX Swiss
BISSET
- Maggiore to Damski zegarek marki z mechanizmem RONDA SWISS EOL.
- Stalowa złocona metodą PVD koperta
- stalowa złocona metodą pvd bransoleta
- szafirowe szkło
- wodoszczelność do 30m
- Mechanizm: RONDA SWISS EOL
- Koperta: Stalowa złocona metodą PVD
- Szkło: Szafirowe
- Wodoszczelność: 30m
- Bransoleta/Pasek: Stalowa złocona metodą PVD
- Koronka: Stalowa z podwójnym uszczelnieniem gumowym - złocona metodą PVD
- Zamknięcie: Wieczko stalowe złocone metodą PVD - uszczelniacz gumowy
- Sekundnik czasu rzeczywistego: TAK
- Wskaźnik dni tygodnia: NIE
- Wskaźnik minutowy stopera: NIE
- Wskaźnik sekundowy stopera: NIE
- Wskaźnik 1/10 sekundy stopera: NIE
- Funkcja daty: NIE
- Funkcja alarmu: NIE
- Szerokość paska/bransolety przy kopercie: 6mm
Pudełko Bisset dodatkowo z zegarkiem.
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Gwarancja to podstawa złożenia reklamacji. Jest to dobrowolne oświadczenie dotyczące jakości towaru złożone do przedsiębiorcy, czyli gwaranta. Treść gwarancji powinna być sformułowana w sposób jasny i zrozumiały, w języku polskim. Gwarancja wskazuje obowiązki gwaranta i uprawnienia konsumenta w przypadku, gdy sprzedany towar nie ma właściwości określonych w oświadczeniu gwarancyjnym. Powinna zawierać m.in. takie informacje, jak:
- nazwa i adres gwaranta lub jego przedstawiciela w Polsce
- czas trwania i zasięg terytorialny ochrony gwarancyjnej
- uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady
Warto pamiętać, że obietnice złożone w reklamie są traktowane na równi z tymi zawartymi w oświadczeniu gwarancyjnym.
Podstawa prawna: art. 577 § 1 i 5771 Kodeksu cywilnego
---
Kupujący informuje sprzedawcę telefonicznie (505 068 242) bądź e-mailowo (kontakt@cza5.pl) o zauważonej wadzie objętej gwarancją, a do odpowiednio zabezpieczonej paczki dołącza pismo które zawiera:
- Imię, Nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, login Allegro
- Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
- Odpowiednio zabezpieczony przedmiot reklamacji, ze wskazaniem prośby Kupującego,
- Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli w reklamacji dane bądź inne istotne informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem Sprzedający zwraca się z prośbą do konsumenta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci ( W przypadku o którym mowa powyżej, nie wypełnienie poprawnie danych skutkuje przedłużeniem rozpatrzenia takiego wniosku o kolejne 14 dni roboczych)
- Odpowiedzi udzielamy niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, o wyniku zgłoszonej reklamacji informujemy drogą telefoniczną, pocztą tradycyjną lub e-mailem.
---
Firma STREFA5. Tomasz Koguc gwarantuje niezawodne działanie zegarka, który objęty jest gwarancją od daty zakupu. Okres gwarancji zależy od producenta, czas gwarancji opisany jest każdorazowo przy produkcie.
Gwarancja nie obejmuje:
- wymiany baterii,
- uszkodzeń: szkła, paska lub bransolety, koperty, elementów mocujących
- ścierania się zewnętrznej powłoki.
Gwarancja traci ważność w wyniku:
- nieprawidłowego przechowywania i konserwacji zegarka oraz innych uszkodzeń powstałych z winy użytkownika
- naprawy bądź otwierania zegarka przez osoby do tego nie uprawnione
- uszkodzeń: mechanicznych, termicznych, chemicznych oraz zanieczyszczenia
- uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji
- używania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem
- uszkodzeń spowodowanych działaniem pola magnetycznego,
- narażenia zegarka na działanie temperatur powyżej +50 stopni Celsjusza i poniżej -20 stopni Celsjusza
- nagłych ich zmian np. zanurzenie w zimnej wodzie po uprzednim nagrzaniu, sauna, zanurzenie w gorącej wodzie, itp.
Najczęściej stosowane klasy wodoszczelności:
- WATERPROOF – zegarek odporny jedynie na niewielkie, przypadkowe zachlapanie.
- 3 ATM = 30M – zegarek odporny na zachlapania oraz podwyższony poziom wilgoci.
- 5 ATM = 50M – zegarek odporny na częsty kontakt z wodą, częściowe zanurzenie, pozwala na użytkowanie go podczas pływania, jednakże bez skoków do wody i nurkowania.
- 10 ATM = 100M – zegarek odporny na pełne zanurzenie w wodzie, pływanie oraz nurkowanie z rurką – snorkeling, czyli bez akwalungu.
- 20 ATM = 200M i więcej – zegarek odporny na czynności wymienionej powyżej oraz umożliwiający nurkowanie z akwalungiem do głębokości określonej przez producenta.
Przed każdym zanurzeniem zegarka w wodzie należy bezwzględnie sprawdzić, czy wszystkie przyciski i koronka znajdują się w pozycji spoczynkowej. Oznacza to, że koronka musi być wciśnięta, a w modelach przeznaczonych do nurkowania z akwalungiem powinna być dokładnie dokręcona. To samo tyczy się wszystkich przycisków, jakie posiada czasomierz, które umożliwiają obsługę dodatkowych funkcji.
Nieprzestrzeganie powyższych zasad spowoduje utratę gwarancji.
Zaakceptowanie przez klienta warunków gwarancji oraz dowód zakupu (faktura lub paragon) są warunkami właściwej realizacji gwarancji.
Producent informuje, że dla osób, których skład potu lub wartość PH odbiega od przeciętnej zalecane jest używanie kopert i bransolet w całości stalowych, tytanowych lub złotych. Zegarek nie zawiera niklu jednakże w wyjątkowych przypadkach w związku z indywidualnym składem potu ludzkiego może dojść do uczulenia, reakcji alergicznej lub zabrudzenia skóry.
Naprawy gwarancyjne będą wykonywane bezpłatnie. Jeżeli naprawa nie jest możliwa zegarek zostanie wymieniony na nowy. Jeżeli wymiana nie dojdzie do skutku następuje zwrot pieniędzy za zegarek.
Reklamacja powinna być zgłoszona droga mailową pod adresem kontakt@cza5.pl. W przypadku bezpodstawnej reklamacji (dostarczenie do serwisu zegarka sprawnego technicznie) klient zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami serwisowymi zawiązanymi z przeglądem zegarka i przesyłką.
Gwarancja będzie realizowana gdy zostanie dostarczona właściwie wypełniona karta gwarancyjna otrzymana wraz z zegarkiem i dokumentem zakupu. Karta gwarancyjna w większości wypadków dostarczana jest przez internet.
Adres na który należy przesłać wadliwy zegarek:
STREFA5. Tomasz Koguc
ul. Wolności 24/0.22
58-260 Bielawa
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Kupujący informuje sprzedawcę telefonicznie (505 068 242) bądź e-mailowo (kontakt@cza5.pl) o zauważonej wadzie objętej gwarancją, a do odpowiednio zabezpieczonej paczki dołącza pismo które zawiera:
- Imię, Nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, login Allegro
- Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
- Odpowiednio zabezpieczony przedmiot reklamacji, ze wskazaniem prośby Kupującego,
- Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli w reklamacji dane bądź inne istotne informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem Sprzedający zwraca się z prośbą do konsumenta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- W przypadku o którym mowa powyżej, nie wypełnienie poprawnie danych skutkuje przedłużeniem rozpatrzenia takiego wniosku o kolejne 14 dni roboczych)
- Odpowiedzi udzielamy niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, o wyniku zgłoszonej reklamacji informujemy drogą telefoniczną, pocztą tradycyjną lub e-mailem.
Zwroty
Zwroty
- Konsument może odstąpić od umowy przez złożenie stosownego oświadczenia, dlatego przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt telefoniczny 505 068 242 lub mailowy kontakt@cza5.pl.
- Zwrot towaru możliwy tylko w oryginalnym opakowaniu.
- Produkt nie może nosić śladów użytkowania.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- kon****@******* (pokaż)
- 505 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Firma STREFA5. Tomasz Koguc zajmuje się dystrybucją zegarków naręcznych uznanych marek. Sprzedaż detaliczna i hurtowa. Sprawna obsługa, szybka realizacja i dostawa. Zamawiaj przez 24h 7 dni w tygodniu.
Użytkownikom niezarejestrowanym nie wysyłamy paczek pobraniowych.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu