, , ,

ZAWIESZKA CHARMS KORALIK KONICZYNKA CUDO do PANDOR

od
ALMI1234
9,90
13 osób kupiło 14 sztuk
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 74 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Kolor dominujący:
      srebrny
    • Cechy:
      występuje w komplecie
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Kolekcja:
      CHARMS
    • Rodzaj:
      Klasyczne, Wyrób jubilerski

Opis

Zapraszam do zakupu zawieszki w kolorze srebrnym, idealnie pasuje do bransoletek biżuterii modułowej typu PANDORA.

Motyw koniczynka.

Zapraszam na pozostałe aukcje

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 3,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Lubartów, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u ALMI1234 za co najmniej 20000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
13,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
18,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List ekonomiczny
3,90 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
List priorytetowy
4,50 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
List polecony ekonomiczny
5,90 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
8,90 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

AzorinHome Sp. z o.o.
Wólka Rokicka kol 41 a
21-100 Lubartów
woj. lubelskie
email: azorinhom@onet.com.pl
tel.: 694413191

poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

  1.Okres gwarancji Gwarancji na prawidłowe funkcjonowanie konstrukcji metalowej produktu udziela się na okres 1 roku od daty zakupu, pod warunkiem użytkownika produktu zgodnie z przeznaczeniem. 

   2. Gwarancja nie obejmuję produktów:    - uszkodzeń powstałych podczas użytkowania,   - uszkodzonych mechanicznie po dokonaniu zakupu,    - zamontowanych w obszarach o dużej wilgotności, dużej zawartości chlorków oraz w pobliżu morza,  - mających styczność z materiałami agresywnymi (np. kwasy, sole, woda, ogień, zaprawy cementowe, wapno, alkohole) lub podlegających anormalnym warunkom pogodowym, klęskom żywiołowym itp.   - montowanych lub naprawianych przez osoby niekompetentne    - uszkodzeń powstałych w wyniku dużych mrozów 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

AZORINHOME A&M Sp. z o.o.
WÓLKA ROKICKA KOLONIA 41A
21-100 Lubartów
Dodatkowe informacje

  Przy odbiorze paczek należy sprawdzić stan przesyłki, mimo iż paczka nie zawiera śladów uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia konieczne jest spisanie protokołu szkody z kurierem w dniu odbioru przesyłki, na podstawie którego są rozpatrywane reklamacje. W przypadku braku protokołu z dnia odbioru reklamacje nie są uwzględniane. Protokoły spisane dzień po odbiorze sa nie uwzględniane przez firmy kurierskie, na odbiorcy spoczywa udowodnienie że szkoda powstawała z winy doręczyciela: punkt z regulaminu firmy kurierskiej: pkt XII ust. 1 Roszczenia z tytułu nienależytego wykonania umowy oświadczenie Usługi wygasają wskutek przyjęcia Paczki bez zastrzeżeń. Nie dotyczy to roszczeń z tytułu niewidocznych w chwili wydania ubytków lub uszkodzeń Paczki, zgłoszonych DPD Poland przez Odbiorcę (lub Nadawcę w przypadku zwrotu Paczki), na piśmie, nie później niż w ciągu 7 (siedmiu) dni od dnia przyjęcia Paczki, pod warunkiem jednak, że Klient udowodni, że do szkody doszło w czasie od przyjęcia Paczki do przemieszczania do chwili jej wydania. ZGODNIE Z TYM POSTANOWIENIEM NASZA FIRMA RÓWNIEŻ NIE UZNAJE REKLAMACJI SPISANYCH PO DNIU ODBIORU CHYBA, ŻE KLIENT UDOWODNI IŻ SZKODA BYŁA WYRZĄDZONA Z NASZEJ WINY. Zgłoszenia wad towaru trzeba zgłosić nie później niż 7 dni od dostarczenia przesyłki ( po upływie tego czasu reklamacje nie będą uwzględniane) W przypadku uznania reklamacji, sprzedający ponosi koszty wysyłki nowego towaru. Reklamacja, uznana za bezzasadną, nie stanowi podstawy do zwrotu kosztów poniesionych przez Klienta. Zdjęcia produktów i kolory, przedstawione na stronie sklepu, mogą się nieznacznie różnić od rzeczywistych. Nie jest to uznawane za wadę fabryczną. Do odsyłanego towaru należy dołączyć opis wady, rachunek bądź dowód zakupu. Odsyłany towar powinien być zapakowany jak w momencie jego odebrania, w przeciwnym wypadku kosztami wynikającymi z jego uszkodzenia w czasie transportu, obciążony zostaje Klient. 

 W myśl przepisów w sytuacji takiej, gdy kupujący konsument nie ma protokołu sklep prawidłowo nie uzależnia rozstrzygnięcia reklamacji od protokołu; bo reklamacja będzie przyjęta i rozstrzygnięta - ale że na niekorzyść Kupującego to kwestia osobna, nieporuszana w tej interpretacji. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
AZORINHOME A&M Sp. z o.o.
WÓLKA ROKICKA KOL 41 A
21-100 LUBARTÓW
Dodatkowe informacje

   Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

Odstąpienie od umowy dotyczy tylko zakupu konsumenckiego.   

Koszt zwrotu towaru przy odstąpieniu od umowy ponosi kupujący. 

W przypadku gdy do klienta dotrze towar uszkodzony podstawą odstąpienia od umowy jest protokół szkody spisany z kurierem przesłany do firmy mailem lub w formie papierowej.   

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.  

 Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego.

Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.   Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.    

O sprzedającym

ALMI1234

O sprzedającym

ALMI1234

96,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:35

Dane firmy

AZORINHOME A&M SP. Z O.O.
Wólka Rokicka kol, 41a
21-100 Lubartów
REGON: 364642044
NIP: 714-204-66-65

Kontakt

  • 784****** (pokaż)
  • 694****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

AZORINHOME A&M Sp. z o.o.Alior Banknr konta 46 2490 0005 0000 4520 8880 8511

Pozostałe informacje

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców: odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem.Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego. Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres azorinhom@onet.com.pl. Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. Powyżej zamieściliśmy podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem Allegro. Informacje dotyczące działania platformy Allegro znajdziesz w samym Regulaminie Allegro oraz na stronach Allegro. Przykładowo Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa między innymi:czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy;skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty;zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania drugiej stronie treści zawieranej umowy;metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych.rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną,warunki świadczenia usług drogą elektroniczną,warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną,tryb postępowania reklamacyjnego,dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie. 

Numer oferty: 8346886043

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro