Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

ZATYCZKI STOPERY DO USZU TYCHEM 3 PARY + POKROWCE

od
-Timbro-
99% poleca sprzedawcę
40,70
Allegro Smart!
Dostawaod 5,50 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Liczba sztuk
z 9413 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

ZATYCZKI DO USZU IMAKRA |  3 PARY

Stopery do uszu IMAKRA® zostały zaprojektowane specjalnie  z myślą o wymagających użytkownikach. Zatyczki pomogą wyeliminować hałas z otoczenia, ułatwią zasypianie i wiele więcej.  Jednak nadal głośniejsze dźwięki takie jak budzik będą słyszalne. W konstrukcji zastosowano specjalny filtr akustyczny, który odpowiada za redukcje hałasu.

CECHY PRODUKTU:

  • 100% Oryginalny
  • Maksymalna redukcja decybeli - 32 NRR
  • Ułatwią zasypianie
  • Pomagają w skupieniu
  • Tłumią fale dźwiękowe
  • Pomogą wyciszyć otoczenie
  • Wygodne i miękkie

W zestawie możesz dokupić maskę do spania 3D.  Taki zestaw pomoże w jeszcze lepszej regeneracji podczas snu.

Zestaw zawiera:

  • 3 x Pary zatyczek IMAKRA
  • 2 x Pokrowiec podręczny
  • 1x Oryginalne pudełko

Struktura Trójwarstwowa

Stopery zostały ulepszone do struktury trójwarstwowej na podstawie 2 oryginalnych warstw. Zwiększają funkcję tłumienia fal dźwiękowych na bębenku o 15%.  Taka struktura również lepiej wpasowuje się w ucho.

Silikon Hipoalergiczny

W zatyczkach zastosowano silikon hipoalergiczny, który sprawia, że zatyczki są miękkie i wygodne w noszeniu. Ponadto zwiększa redukcję ciśnienia w kanale słuchowym. Nadają się do długotrwałego noszenia.

Trwałe

Stopery są wodoodporne i można je myć pod bieżącą wodą. Sprawia to, że mogą być użytkowane nawet do kilku lat.

Stopery zostały zaprojektowane przez firmę TYCHEM, która specjalizuje się w produkcji aparatów słuchowych i produktów do ochrony słuchu od 1988 roku.

Informacje:

----------------------------------------

Producent: IMAKRA

Model:  E3TM

Materiał: Silikon Hipoalergiczny

Żywotność :  nawet do kilku lat

Maksymalna redukcja decybeli:  32 NRR

Kolor: Czarny

Średnica: 9-12 MM

Waga: Każda para waży jedynie 1,6 g

----------------------------------------

KOD PRODUKTU : 8983228819328

Opinie o produkcie

4,69

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,69/5
(121 ocen)
98
16
1
5
1

21 kwietnia 2019 od
najbardziej pomocna
Zatyczki spełniają swoje zadanie. Bardzo przydatne podczas jazdy motocyklem i spania w sąsiedztwie kogoś chrapiącego.
26 czerwca 2019 od
NAJLEPSZE jakie w życiu mialam :)
14 października 2019 od
Zatyczki do uszu całkowicie wyciszają otoczenie, nie słychać nawet głosu osoby siedzącej obok
Całkowite odcięcie od otoczenia, solidnie wykonane, 3x w tej cenie to świetna okazja
Plus odcięcia od otoczenia może być też wadą, i na początku trochę gniotły w uszy, kwestia przyzwyczajenia
17 czerwca 2019 od
Spełniają swoją funkcję
16 maja 2019 od
Świetne stopery, polecam serdecznie
8 listopada 2019 od
Kupiłem z powodu hałaśliwych sąsiadów którzy strasznie tupią i drą mordy nawet o 6 rano. Dzięki tym zatyczkom mogę się w końcu wyspać jak człowiek, budzik dobrze słychać, ale musiałem dać głośniej niż dotychczas. Polecam
Dobre wytłumienie, Dopasowują się do ucha
21 października 2019 od
Super produkt. Wszystko bezproblemowo.
9 października 2019 od
Produkt spełnia swoje zadanie. Super pokrowiec!
6 października 2019 od
Produkt godny polecenia.
27 sierpnia 2019 od
Tanie i dobre, polecam.
14 maja 2019 od
Spodziewałem się "tandety", ale tak nie jest. Głośna muzyka jest dość dobrze stłumiona, ale dalej słyszalna w sposób zadowalający. Osoby mające małe kanały mogą mieć problem z ich włożeniem tak by nie wypadały.
13 kwietnia 2019 od
Super polecam
26 kwietnia 2019 od
Zatyczki nie warte swojej ceny , zwykłe za 2 zł tak samo wygłuszaja

Dostawa i płatność

od 5,50 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u -Timbro- za co najmniej 150,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczka w RUCHu
6,80 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
12,99 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony ekonomiczny
5,50 zł
3-5 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
3-5 dni roboczych
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
3-5 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
3-5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
6,99 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Płatności

Gwarancja

6 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

6 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Timbro Jan Sipak
Modlińska 329
03-151 Warszawa
Dodatkowe informacje

Postępowanie reklamacyjne W zakresie reklamacji Klient będący Konsumentem może realizować uprawnienia przyznane przez przepisy ustawę kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta(Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.). Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli rzecz sprzedana (towar) ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową. W szczególności rzecz sprzedana (towar) jest niezgodna z umową, jeżeli: nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta w tym przedstawiając próbkę lub wzór; nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą mailową na adres [timbrosklep@gmail.com] lub listem poleconym na adres ul. Modlińska 329 03-151 Warszawa. Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych:  imię i nazwisko Klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. login, numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe. Określając sposób realizacji zobowiązań Sklepu w zakresie zgłoszonej reklamacji w przedmiocie wystąpienia wad fizycznych lub prawnych rzeczy, Klient będący konsumentem, ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba, że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę (Sklep) albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Klient jest Konsumentem , może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia. Brak oświadczenia w tym terminie uważa się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez Klienta. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże inną formę kontaktu. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie dodatkowo przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail. W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Sklep wysyła do Klienta Towar wolny od wad lub z usuniętą w rozsądnym czasie wadą. Jeśli naprawa lub wymiana na nowy danego produktu nie są możliwe z przyczyn wskazanych w ust. 5 i 6, Sklep stosownie do złożonego przez Klienta alternatywnego żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny produktu, powiększoną o koszty przesyłki. Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klientów dokonujących zakupów jako Przedsiębiorcy.

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Timbro Jan Sipak
Modlińska 329
03-151 Warszawa
Dodatkowe informacje

        Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271), Klient  będący Konsumentem ma prawo, z zastrzeżeniem postanowień ust. 7, do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie trzydziestu dni od dnia wydania rzeczy. Do zachowania trzydziestodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy Użytkownik zobowiązany jest do zwrotu towaru na adres: Timbro Jan Sipak Ul. Modlińska 329 03-151 Warszawa W przypadku skorzystania przez Klienta z uprawnienia, o  którym mowa w ust. 1, koszty zwrotu produktu pokrywa Klient. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.  Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie.  Sklep dokona zwrotu wpłaconych kwot, w tym ceny za towar i pobrane koszty wysyłki, nie później niż w terminie 14 dni.  Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku sprzedaży z licytacji, a nadto w wypadkach: 1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1;  2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;  3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;  4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;  5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;  6) dostarczania prasy;  7) usług w zakresie gier hazardowych

O sprzedającym

-Timbro-

O sprzedającym

-Timbro-

99,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:20

Dane firmy

Jan Sipak
Timbro
Modlińska 329
03-151 Warszawa
REGON: 366792894
NIP: 5242824888

Kontakt

poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Faktury VAT : Tak

   REGULAMIN

§ 1

Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, dotyczy aukcji internetowej na portalu Allegro prowadzonej w ramach konta o Nicku -Timbro- Regulamin znajduje zastosowanie w przypadkach nieuregulowanych w Regulaminie Allegro.

Dane Sprzedawcy: Timbro Jan Sipak Ul.Modlińska 329 03-151 Warszawa NIP: 5242824888

REGON: 366792894

Dane kontaktowe: Jan Sipak Ul. Modlińska 329 03-151 Warszawa.

Każda osoba przystępując do aukcji oświadcza, iż zapoznała się z Regulaminem Allegro i niniejszym Regulaminem.

§ 2

Rodzaje i zakres świadczonych usług

Za pośrednictwem aukcji Allegro w ramach konta o Nicku -Timbro-  prowadzona jest sprzedaż detaliczna różnych artykułów. Wszystkie zdjęcia i parametry na aukcjach mają charakter poglądowy i mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości.

§ 3

Zasady dokonywania zamówienia

Wszystkie ceny podawane na aukcji są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

Firma wystawia faktury VAT. Po dokonaniu zakupu i  płatności klient informuje sprzedającego w wiadomości do sprzedającego o wyborze koloru towaru. W przypadku nie wybrania koloru wysyłany jest losowy kolor.

§ 4

Realizacja i dostawa

Po otrzymaniu informacji, o których mowa w § 3, Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia.

Przesyłka z zamówionym Produktem wysyłane są na adres Kupującego podany na  jego koncie Allegro. W przypadku zmiany adresu (na inny niż podany na Allegro) prosimy o niezwłoczne poinformowanie o tym W FORMULARZU DOSTAWY I ZAPŁATY.

Formy płatności oraz koszty dostawy każdorazowo wskazywane są w opisie aukcji.

W celu przyspieszenia realizacji zamówienia, polecamy formę płatności PayU, ponieważ dla tego sposobu zapłaty pieniądze najszybciej księgowane są na rachunku bankowym Sklepu.

Na wpłatę czekamy 7 dni, jeśli po tym terminie nie otrzymamy wpłaty wysyłamy przypomnienie o transakcji, następnego dnia w przypadku braku wpłaty występujemy jednak do Allegro o zwrot prowizji za sprzedaż przedmiotu, co wiąże się z otrzymaniem od Allegro ostrzeżenia.

Wysyłka następuje firmą kurierską,InPostem lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.

§ 5

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271), Klient  będący Konsumentem ma prawo, z zastrzeżeniem postanowień ust. 7, do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie trzydziestu dni od dnia wydania rzeczy. Do zachowania trzydziestodniowego terminu, o którym mowa w ust. 1, wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem. W przypadku odstąpienia od umowy Użytkownik zobowiązany jest do zwrotu towaru na adres: Timbro Jan Sipak Ul. Modlińska 329 03-151 Warszawa W przypadku skorzystania przez Klienta z uprawnienia, o którym mowa w ust. 1, koszty zwrotu produktu pokrywa Klient. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Odsyłany towar należy zapakować w sposób uniemożliwiający jego uszkodzenie w transporcie. Sklep dokona zwrotu wpłaconych kwot, w tym ceny za towar i pobrane koszty wysyłki, nie później niż w terminie 14 dni. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku sprzedaży z licytacji, a nadto w wypadkach: 1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa w art. 7 ust. 1; 2) dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania; 3) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; 4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; 5) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; 6) dostarczania prasy; 7) usług w zakresie gier hazardowych

§ 6

Postępowanie reklamacyjne

W zakresie reklamacji Klient będący Konsumentem może realizować uprawnienia przyznane przez przepisy ustawę kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta(Dz. U. 2014 poz . 827 z dnia 24 czerwca 2014 r.). Sklep jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi, jeżeli rzecz sprzedana (towar) ma wadę fizyczną lub prawną. Wada fizyczna polega na niezgodności rzeczy sprzedanej (towaru) z umową. W szczególności rzecz sprzedana (towar) jest niezgodna z umową, jeżeli: nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; nie ma właściwości, o których istnieniu Sklep zapewnił Klienta w tym przedstawiając próbkę lub wzór; nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sklep przy zawarciu umowy, a Sklep nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia; została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. Reklamacje dotyczące zamówionych towarów mogą być składane drogą mailową na adres [timbrosklep@gmail.com] lub listem poleconym na adres ul. Modlińska 329 03-151 Warszawa. Wnosząc reklamację, prosimy o podanie następujących danych:  imię i nazwisko Klienta, adres, dane pozwalające na identyfikację sprzedaży (np. login, numer zamówienia, datę transakcji), przedmiot i przyczynę reklamacji, dane kontaktowe. Określając sposób realizacji zobowiązań Sklepu w zakresie zgłoszonej reklamacji w przedmiocie wystąpienia wad fizycznych lub prawnych rzeczy, Klient będący konsumentem, ma prawo złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba, że Sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę (Sklep) albo Sklep nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli Klient jest Konsumentem , może zamiast zaproponowanego przez Sklep usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. Reklamacje zgłaszane przez Klienta będą rozpatrywane w terminie do 14 dniu od momentu ich zgłoszenia. Brak oświadczenia w tym terminie uważa się za uznanie roszczeń zgłoszonych przez Klienta. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji tą samą drogą, jaką przesłana została reklamacja, chyba, że Klient zastrzeże inną formę kontaktu. Rozstrzygnięcie reklamacji zostanie dodatkowo przesłane drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail. W przypadku pozytywnego rozstrzygnięcia reklamacji Sklep wysyła do Klienta Towar wolny od wad lub z usuniętą w rozsądnym czasie wadą. Jeśli naprawa lub wymiana na nowy danego produktu nie są możliwe z przyczyn wskazanych w ust. 5 i 6, Sklep stosownie do złożonego przez Klienta alternatywnego żądania – obniży cenę lub zwróci równowartość ceny produktu, powiększoną o koszty przesyłki. Prawo do rękojmi wyłączone jest wobec Klientów dokonujących zakupów jako Przedsiębiorcy.

Numer oferty: 7807945307

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro