20-23.06 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie u niego kupować, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.

LeeQPL

Zasilacz ładowarka do MACBOOK AIR MAGSAFE 2 45W

od
Super Sprzedawcy
LeeQPL
69,99
Allegro Smart!
18 osób kupiło 19 sztuk

kup do 12:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba sztuk
z 9800 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Do laptopów:
      Apple
    • Moc zasilacza:
      45 W
    • Napięcie wyjściowe:
      14.85 V
    • Rodzaj:
      zamiennik
    • Waga (z opakowaniem):
      0.23 kg

Opis

Markowy zasilacz do laptopów firmy APPLE

Pasuje do wszystkich modeli wymagających zasilacza 45W (14,85V/3,05A) i wtyczki MagSafe 2

Zasilacz jest w pełni kompatybilny z fabrycznymi ładowarkami.

Specyfikacja techniczna.

  • Marka: LeeQ
  • Stan: nowy
  • Napięcie wejściowe: 100-240V AC
  • Napięcie wyjściowe: 14,85V DC
  • Maksymalny ciągły prąd wyjściowy: 3,05A
  • Moc: 45W
  • Wtyk: MagSafe 2
  • Zabezpieczenia: przepięciowe, przeciążeniowe, zwarciowe
  • Certyfikaty: CE
  • Kolor: biały
  • Kod magazynowy: LZ044

Dobór zasilacza.

Nie będąc pewnym, czy zasilacz pasuje do naszego laptopa, należy kierować się poniższymi zasadami:

  • Proszę sprawdzić czy zasilacz znajduje się na liście kompatybilnych modeli. Jeżeli tak, nie powinno być problemu z jego pracą.
  • Jeżeli zasilacz nie znajduje się na liście (trudno jest znać wszystkie kompatybilne modele laptopów), należy najpierw sprawdzić przeznaczenie zasilacza. Zasilacze do urządzeń marki np. DELL czy HP często muszą być do nich dedykowane, nie wystarczy że pasuje wtyczka, a zasilacz ma takie same parametry elektryczne.
  • Ostatnim etapem jest sprawdzenie parametrów zasilacza, który musi mieć wtyczkę fizycznie pasującą do danego modelu laptopa, oraz odpowiednie parametry elektryczne. Zgadzać musi się napięcie (jednak spokojnie dopuszczalne są różnice w zakresie +/-0,5V). Prąd zasilacza nie może być mniejszy, niż wymaga dany laptop. W pełni kompatybilne są zasilacze z większym prądem. Większy prąd nie oznacza, że zasilacz spali laptopa. Większy prąd oznacza, że zasilacz potrafi dać taki prąd ale tylko wtedy, gdy laptop ma takie zapotrzebowanie. Tak więc, zasilacz z większym prądem jest tak na prawdę lepszy, bo ma zapas mocy. To tak jak z samochodem, większa moc nie musi oznaczać większego spalania, to zależy od kierowcy jak korzysta z silnika :)

W komplecie:

  • zasilacz
  • opakowanie
  • dowód sprzedaży: paragon/f-ra w formie elektronicznej (na e-mail)
  • karta gwarancyjna
  • instrukcja obsługi

Zamienne modele zasilaczy:

A1436, MD592, MD592LL, MD592LL/A, MD592Z, MD592Z/A

Kompatybilne modele laptopów:

MacBook Air 11:

Air 11-A1465, Air 11-A1465 Połowa 2012, Air 11-A1465 Połowa 2013, Air 11-A1465 Początek 2014, Air 11 A1465 Początek 2015

MacBook Air 13:

Air 13-A1466, Air 13-A1466 Połowa 2012, Air 13-A1466 Połowa 2013, Air 13-A1466 Początek 2014, Air 13-A1466 Początek 2015

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,66

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,66/5
(29 ocen)
24
3
0
1
1

22 kwietnia 2019 od
Działa bez zastrzeżeń
16 kwietnia 2019 od
Po dwoch miesiacach przestala dzialac
23 marca 2019 od
szybko i dobrze
27 lutego 2019 od
wszystko ok
3 lutego 2019 od
Grzeje się okrutnie, aż się boję.
6 stycznia 2019 od
zasilacz spełnia swoja rolę w 100 % i nie było potrzeby wydawać pieniędzy na oryginalny z logiem jabłuszka
2 stycznia 2019 od
Przysłany zasilacz nie działał po wyjęcia z pudełka. Nie opłacało mi się go odsyłać .

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u LeeQPL za co najmniej 500.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
10,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
13,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
50
czas realizacji
2-3 dni robocze

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
List polecony ekonomiczny
pierwsza sztuka
z pakietem
5,90 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
4-5 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Z uwagi na zdarzające się opóźnienia w realizacji usług przez Pocztę Polską, nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostarczenia przesyłki Listem Poleconym Ekonomicznym w terminie 4-5 dni roboczych. Z doświadczenia wiemy, że termin ten wynosi od 3 do nawet 10 dni.

Punkty odbioru

WARSZAWA
Spedycyjna 22
03-191 Warszawa
woj. mazowieckie
email: allegro@leeq.pl
tel.: 223762989

poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 1. Każdy sprzedawany sprawny towar objęty jest dodatkowo trzydziestodniową gwarancją D2D (Door To Door), wtedy kupujący nie ponosi żadnych kosztów przesyłek. Kurier dostarcza nową paczkę i odbiera starą. Gwarancja dotyczy wad ukrytych, które nie zostały wychwycone podczas sprawdzania sprzętu oraz uszkodzeń wynikających ze zmiennych warunków podczas transportu (wstrząs, zawilgocenie, itp.).

 2. Podstawą do gwarancji jest dowód sprzedaży (paragon lub faktura). W przypadku zgubienia paragonu, w niektórych przypadkach wystarczy fakt zalicytowania towaru na Allegro, oraz karta gwarancyjna dostarczona z zakupionym towarem (jeśli była wystawiona). 


Procedura gwarancji: 


1. W przypadku uszkodzenia towaru najpierw prosimy o kontakt, często zdarza się, że problem da się rozwiązać telefonicznie. 

2.Jeżeli towar jest na gwarancji D2D wymieniany jest przez nas na nasz koszt. 

3.Jeżeli w okresie gwarancyjnym nastąpi uszkodzenie sprzętu niewynikające z winy użytkownika zostanie on przez nas wymieniony na wolny od wad w terminie 14 dni roboczych. W przypadku braku danego towaru zwracamy koszt jego nabycia (bez ew. kosztów transportu). 

4. Uszkodzony sprzęt może być do nas dostarczony osobiście lub wysłany na własny koszt razem z dowodem zakupu, opisem usterki oraz podaniem swoich danych osobowych wraz z nickiem allegrowym. 

5. Aby gwarancja była rozpatrzona plomby gwarancyjne (stickery) nie mogą być zerwane oraz nie może być śladów własnej ingerencji w sprzęt. 

6. Jeżeli naprawiony sprzęt nie będzie odebrany osobiście, koszt jego wysyłki ponosi kupujący. 

7. Nie zwracamy kosztów napraw, diagnoz lub innych podobnych rzeczy robionych indywidualnie przez klienta. To kupujący wybiera, czy oddaje towar na gwarancji do nas, czy oddaje odpłatnie do jakiegoś lokalnego serwisu. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Tech-Soft
Spedycyjna 22
03-191 Warszawa
Dodatkowe informacje

W przypadku fizycznego uszkodzenia towaru przez kuriera należy spisać protokół uszkodzenia i przesłać go do nas. 

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
List polecony ekonomiczny
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Tech-Soft
Spedycyjna 22
03-191 Warszawa
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.  „Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35. 

My przedłużamy ten termin do 30 DNI!  


Zasady zwrotu produktu 

1. Aby zwrócić towar należy przed upływem 30 dni nas o tym poinformować. Dla ułatwienia procedury można to zrobić drogą listowną na adres korespondencyjny lub mailem z załączonym skanem wypełnionego formularza 

(odpowiedni formularz znajduje się pod adresem:http://ftp.comtech.sc.pl/public/Rezygnacja/Rezygnacja.doc).

Formularz ten można dołączyć również do zwracanego towaru. 

2. Towar wysłać należy na adres korespondencyjny lub dostarczyć do nas osobiście. Czas na odesłanie wynosi 14 dni od daty poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Koszt wysyłki ponosi kupujący. 

3. Przysłany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura, potwierdzenie zakupu w serwisie Allegro). W paczce należy zamieścić też informację o swoich danych, w szczególności nicku allegrowym oraz numerze konta bankowego.  

4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy zgodnie z art. 34. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.

 5. Zwrot za towar oraz przesyłkę (pierwotną) zostanie zrealizowany na wskazany rachunek bankowy w terminie 14 dni roboczych od daty odstąpienia od umowy, jednak nie wcześniej, niż otrzymamy zwracany towar lub potwierdzenie jego nadania. 

O sprzedającym

LeeQPL

O sprzedającym

LeeQPL

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 00:17

Dane firmy

Tech-Soft Sp. z o.o.
SPEDYCYJNA 22
03-191 WARSZAWA
REGON: 147265687
NIP: 5242769327

Kontakt

  • +48 *********** (pokaż)
  • (22* ******* (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma: Tech-soft

Siedziba: 

ul. Spedycyjna 22,

03-191 Warszawa


Płatność na miejscu Kartą lub Gotówką.

Towar dostępny "od ręki"



Pozostałe informacje

- Aukcja dotyczy przedmiotu wystawionego na powyższej aukcji, 

- Dowód zakupu (paragon lub faktura) jest przesyłany elektronicznie na adres e-mail powiązany z kontem Allegro

- jeśli konsument ma jakieś wątpliwości podczas zakupu wystawionego przedmiotu powinien się z nami skontaktować drogą telefoniczną (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora ) bądź emaliową;  

- konsument ma obowiązek zapłacenia za zakupiony towar w terminie 7 dni od daty zakupu (po tym terminie zakup zostanie zakwalifikowany jako nieważny- nastąpi zgłoszenie do serwisu Allegro o zwrot prowizji za zakupiony towar gdyż transakcja nie doszła do skutku) za wyjątkiem zamówienia towaru za pobraniem. W tym przypadku płatność powinna być dokonana przez konsumenta bezpośrednio przed odbiorem zamówionego towaru.  

- jeśli wpłata za zakupiony towar zostanie zaksięgowana do godziny 11-12 w dni robocze lub zostanie przesłana informacja o przesyłce za pobraniem towar jest wysyłany zazwyczaj tego samego dnia roboczego. 

- na każdy zakupiony u nas towar udzielamy gwarancji (więcej na ten temat w zakładce Gwarancja); 

- konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od zakupu towaru zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (zwroty szerzej opisane w zakładce zwroty);  

- przedsiębiorca ma obowiązek wysłania zakupionego towaru bez żadnych znanych mu wad. 

- przedsiębiorca ma obowiązek poinformowania konsumenta o możliwości rozwiązywania konfliktów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR zgodnie z przepisami UE (rozporządzenie nr 524/2013);

  https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL 

- szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.  

- klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:  

•klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).  

•klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.  

•klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 


Wysyłka towaru:  

1. Paczki wysyłane są Pocztą Polską oraz kurierem - dla niektórych aukcji jest możliwość wybrania paczkomatów.  

2. Przy wysyłce kurierskiej kupujący dostaje od firmy spedycyjnej maila z numerem listu przewozowego, status przesyłki można sprawdzić na stronie firmy kurierskiej. 

3. Kurier powinien dostarczyć przesyłkę następnego dnia roboczego. W przypadku opóźnienia dostarczenia przesyłki, kupujący (odbiorca) może złożyć reklamację.  

Numer oferty:7684637941
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro