Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Zamrażarka szufladowa BEKO RFSA210K20W A+ 136cm

od
Super Sprzedawcy
BIELSKPODLASKI45
1 179,00
117,89 zł x 11 rat ()
Wniesienie
49,00 zł
dowiedz się więcej
Ubezpieczenia od 171,31 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 20 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
    • Kod producenta:
      RFSA210K20W
  • Parametry fizyczne
    • Kolor dominujący:
      biały
    • Materiał obudowy:
      metal
    • Pojemność całkowita:
      168 l
    • Szerokość produktu:
      54 cm
    • Wysokość produktu:
      136 cm
    • Głębokość produktu:
      59 cm
  • Dane szczegółowe
    • Rodzaj:
      Szufladowa
    • Liczba komór:
      6
    • Zmiana kierunku otwierania drzwi:
      tak
    • Czas utrzymania temperatury:
      15 h
    • Zdolność zamrażania:
      9 kg/24 h
    • No Frost:
      nie
    • Funkcje:
      szybkie mrożenie
    • Sterowanie:
      elektroniczne
  • Efektywność energetyczna
    • Klasa efektywności energetycznej:
      A+
    • Roczne zużycie energii:
      230 kWh
    • Poziom hałasu:
      42 dB

Opis

Zamrażarka BEKO RFSA210K20W

Ilość szuflad: 6

Wysokość [cm]: 136

Szerokość [cm]: 54

Głębokość [cm]: 59

Klasa efektywności energetycznej: A+

Pojemność użytkowa zamrażarki [l]: 168

Poziom emitowanego hałasu [dB]: 42

Szybkie Mrożenie - Zapewnia szybkie zmrażanie nowo włożonego pożywienia, w sposób zdrowszy oraz nie wpływający na temperaturę wcześniej przechowywanego jedzenia.

Przezroczyste Szuflady Zamrażalnika - Przednia część szuflady zamrażalnika zrobiona jest z przeźroczystego materiału tak, że doskonale widać, jakie produkty znajdują się w środku szuflady bez konieczności wysuwania jej.

Komora XL - Komora XL umieszczona na samej górze zamrażalnika zapewnia większą przestrzeń potrzebna do przechowywania dużych produktów. Przegroda ta ma o 30% więcej miejsca niż standardowe komory

Gwarancja działania przy -15

Ta zamrażarka Beko może zostać ustawiona w garażu lub piwnicy bez obaw o uszkodzenie urządzenia przy ekstremalnie niskich temperaturach otoczenia. Zamrażarka działa nawet przy -15 stopniach Celcjusza, co daje Ci możliwość ustawienia jej w gorzej izolowanym pomieszczeniu, niż wnętrze Twojego mieszkania lub domu.

Parametry techniczne

  • Termostat: Regulowany
  • Ilość komór: 1
  • Konstrukcja: Przezroczyste szuflady zamrażalnika, Obustronny montaż drzwi
  • Ilość szuflad: 6
  • Oświetlenie wnętrza: Tak
  • Czynnik chłodzący: R600a
  • Rodzaj zamrażarki: Szufladowa
  • Rozmrażanie zamrażarki: Manualne
  • Komunikacja z użytkownikiem: Wyświetlacz elektroniczny- diody led, Lampka kontrolna szybkiego zamrażania
  • Zamykanie na kluczyk: Nie
  • Zastosowane technologie: Funkcja szybkiego zamrażania, Komora XL w zamrażarce
  • Funkcje dodatkowe: Kontrola temperatury zamrażarki

Efektywność energetyczna

  • Kategoria urządzenia chłodniczego: 8 - Zamrażarka szafowa
  • Klasa klimatyczna: SN, T
  • Poziom emitowanego hałasu [dB]: 42
  • System bezszronowy: Nie
  • Klasa efektywności energetycznej: A+
  • Roczne zużycie energii [kWh]: 230
  • Dobowe zużycie energii [kWh]: 0.629
  • Produkt do zabudowy: Nie
  • Pojemność użytkowa zamrażarki [l]: 168
  • Klasa zamrażania: */***
  • Bezpieczny czas przechowywania [h]: 15
  • Zdolność zamrażania [kg/24h]: 9

Parametry fizyczne

  • Wysokość [cm]: 136
  • Szerokość [cm]: 54
  • Głębokość [cm]: 59
  • Kolor: Biały
  • Waga [kg]: 47

Akcesoria i wyposażenie

  • Załączone wyposażenie: Pojemnik na lód

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Bielsk Podlaski, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
9,99 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
Wariant I - Podstawowy
171,31 zł
36 miesięcy po gwarancji producenta
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant II - Standardowy
POLECAMY
262,33 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant III - Rozszerzony
301,23 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
  • utraty
Ogólne Warunki Ubezpieczenia

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

Konsument po odebraniu Towaru powinien go rozpakować (nie niszcząc  opakowania, ani profili styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt  nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku  jakichkolwiek rozbieżności należy w obecności osoby dostarczającej  przesyłkę sporządzić Protokół Szkody i niezwłocznie skontaktować się ze  Sprzedającym.  


1. Mycenter S.A. ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie  wolnym od wad.

2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską/pocztę( tj. w sposób  wybrany przez kupującego) wraz z dowodem zakupu oraz wszystkimi  dokumentami dołączonymi do towaru, przez producenta/dystrybutora .Karta  gwarancyjna, stanowiąca dobrowolne oświadczenie gwarancyjne  producenta/dystrybutora jest dołączana,  w przypadku gdy taki dokument  został wydany.  

GWARANCJA

1. Standardowa gwarancja wynosi 24 miesiące i jest realizowana przez producenta / dystrybutora. 

2. Szczegółowe informacje nt. okresu gwarancyjnego dostępne są na stronie internetowej producenta / dystrybutora.

3. Reklamacje Kupującego na podstawie gwarancji należy zgłosić bezpośrednio u właściwego gwaranta lub za pośrednictwem Sprzedającego. Reklamacje te rozpatruje właściwy gwarant (wystawca oświadczenia gwarancyjnego). Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna dołączona do Towaru lub informacja znajdująca się na stronie internetowej gwaranta.

4. Towar, będący przedmiotem reklamacji na podstawie gwarancji należy dostarczyć bezpośrednio do punktu wskazanego przez gwaranta lub do Sprzedającego, albo za pośrednictwem podmiotu trzeciego świadczącego usługi kurierskie lub pocztowe na koszt Sprzedającego lub gwaranta, chyba że z okoliczności wynika, iż wada powinna być usunięta w miejscu, w którym rzecz znajdowała się w chwili ujawnienia wady.

5. Dowód zakupu Towaru oraz ważna karta gwarancyjna (jeżeli taki dokument został wydany) są niezbędne do przyjęcia przez gwaranta lub Sprzedającego reklamacji na podstawie gwarancji.

6. Termin i zasady rozpatrywania reklamacji Towaru zgłoszonej na podstawie gwarancji określone są w treści dokumentu gwarancyjnego.

7. Gwarancja nie wyłącza, ani nie ogranicza uprawnień Kupującego ani nie wpływa na odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady Towaru. Jednakże w razie wykonywania przez Kupującego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia Sprzedającego o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Sklep Mycenter
Plac Ratuszowy 3
17-100 Bielsk Podlaski
Dodatkowe informacje

1. Sklep MyCenter w Bielsku Podlaskim ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad. 


2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep MyCenter w Bielsku Podlaskim posiadają kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 


3. W razie niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie powiadomić o tym obsługę sklepu. 


4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego. 


5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g. rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 


6. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep MyCenter w Bielsku Podlaskim niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 


7. Zastosowanie się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 


8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: 452bielskpodlaski@mycenter.pl, pod adresem pocztowym Plac Ratuszowy 3, 17-100 Bielsk Podlaski lub telefonicznie pod nr telefonu 85 730 38 08. 


9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni. 


10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 


11. W wypadku gdy Konsument nie korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. 


12. Zwrot Towaru w sytuacji określonej w ust. 10 odbywa się na koszt sklepu MyCenter w Bielsku Podlaskim. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń, itp.) powstałych po wydaniu Towaru sklep MyCenter w Bielsku Podlaskim nie ponosi odpowiedzialności.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Sklep MyCenter
Plac Ratuszowy 3
17-100 Bielsk Podlaski
Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 

3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza (http://www.mycenter.pl/files/oswiadczenie_odstapienia_od_umowy.pdf) i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a) wiadomością e-mail, na adres 452bielskpodlaski@mycenter.pl, b) w formie pisemnej, na adres sklepu: Plac Ratuszowy 3, 17-100 Bielsk Podlaski

4. Sklep MyCenter w Bielsku Podlaskim niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail. 

5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a) dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b) bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c) kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 

6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sklepowi MyCenter w Bielsku Podlaskim niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sklep MyCenter w Bielsku Podlaskim, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar należy dostarczyć na adres sklepu: Plac Ratuszowy 3, 17-100 Bielsk Podlaski. 

8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sklepu MyCenter w Bielsku Podlaskim w stanie nie zniszczonym. 

9.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

10. Sklep MyCenter w Bielsku Podlaskim, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sklep MyCenter w Bielsku Podlaskim dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

11. Jeżeli Sklep MyCenter w Bielski Podlaskim nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

12. Sklep MyCenter w Bielsku Podlaskim nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

Usługi dodatkowe

Usługi dodatkowe

Wniesienie

49,00 zł
Wniesienie - szczegóły

Wniesienie za pierwszy próg lokalu odbiorcy. W przypadku braku windy, wniesienie do 4 piętra włącznie. Na piętra wyższe dopłata od każdego piętra - 40 zł. brutto. Dotyczy towaru o wadze całkowitej od 35 kg do 50 kg dotyczy piekarniki do zabudowy, zmywarki, kuchnie Usługa wniesienia realizowana jest na terenie całego kraju.


Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji przepis z ustawy

O sprzedającym

BIELSKPODLASKI45

O sprzedającym

BIELSKPODLASKI45

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
18 października 2019 o 20:53

Dane firmy

My Center S.A.
Gustawa Eiffela 13
44-109 Gliwice
REGON: 243705198
NIP: 631-265-49-73

Kontakt

  • 607****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Adres sklepu: 

Salon MyCenter 

Plac Ratuszowy 3 

17-100 Bielsk Podlaski

tel. komórkowy 607 515 357

452bielskpodlaski.allegro@mycenter.pl


Właściciel:

My Center S.A. 

Gustawa Eiffel’a 13

44-109 Gliwice 

NIP: 631-265-49-73 

REGON: 243705198 KRS: 0000522820 

Pozostałe informacje

FAKTURA WYSYŁANA JEST NA E-MAIL (PROSZĘ RÓWNIEŻ SPRAWDZIĆ W FOLDERZE SPAM) W PRZYPADKU BRAKU,PROSIMY O KONTAKT. 

W RAZIE PROBLEMÓW i WĄTPLIWOŚCI ,PROSIMY O KONTAKT Z NAMI !!. 

tel. komórkowy 607 515 357 

452bielskpodlaski.allegro@mycenter.pl

ZANIM WYSTAWISZ KOMENTARZ NEGATYWNY CHCEMY POZNAĆ W CZYM TKWI PROBLEM. POSTARMAY SIĘ POMÓC.

ZACHĘCAMY KUPUJACEGO ABY ZAKUPIONY TOWAR SPRAWDZIĆ  W OBECNOŚCI KURIERA. JEŚLI  JEST USZKODZONY, PROSZĘ SPORZĄDZIĆ Z KURIEREM PROTOKÓŁ SZKODY. 

Towar który sprzedajemy i wysyłamy do klienta jest towarem nowym zapakowanym lub jak zaznaczono w aukcji że z "ekspozycji". Towary które sprzedajemy są produktami nowymi pełnowartościowymi bez ukrytych wad z pełną 2 letnią gwarancją producenta.

„Pamiętaj!    Sprawdź poprawność danych w formularzu. Zwróć szczególną uwagę na adres dostawy, dane do faktury i numer telefonu. Prawidłowe dane przyspieszą wysyłkę.    Wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski.    Kurier wniesie przesyłkę, której waga nie przekracza 30 kg.   Sprawdź czas wysyłki towaru (czas jaki mamy na nadanie towaru u przewoźnika)  Odbierając paczkę sprawdź dokładnie stan paczki i towaru, przy kurierze, masz do tego prawo. „

Numer oferty: 8436111199

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro