ZAMEK SZYFROWY Z CZYTNIKIEM KART BRELOK OR-ZS-806

od
Super Sprzedawcy
inter-pro-sklep
114,54
Allegro Smart!
5,73 zł x 20 rat raty zero
8 monet
1 osoba kupiła 2 sztuki
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 99872 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj kłódki:
      Kłódka szyfrowa
    • Uszkodzony:
      Nie
    • Waga (z opakowaniem):
      0.35 kg

Opis

NOWOŚĆ 

ZAMEK SZYFROWY Z CZYTNIKIEM KART I BRELOKÓW ZBLIŻENIOWYCH

WYSOKA JAKOŚĆ, SUPER CENA, GWARANCJA 24 MIESIĄCE

MODEL: ORNO OR-ZS-806

CENA PRODUCENTA: 170,97 zł

CENA U NAS: 114,55 zł

OSZCZĘDZASZ 33%

WYSYŁKA GRATIS !

CHARAKTERYSTYKA

Zamek szyfrowy OR-ZS-806 jest urządzeniem, które łączy w sobie funkcje cyfrowej klawiatury kontroli dostępu oraz czytnika kart zbliżeniowych. Może pracować samodzielnie, a także jako część bardziej rozbudowanego systemu.

  • 1 wyjście przekaźnikowe,
  • czytnik kart i breloków zbliżeniowych 125kHz
  • obsługa za pomocą kodów PIN i karty zbliżeniowej
  • 2000 PIN-ów użytkownika i kart lub breloków
  • PIN użytkownika może składać się z 4 do 8 cyfr
  • kod PIN zabezpieczony 10 000 możliwych kombinacji
  • nie ulotna pamięć EPROM zachowuje zapisane dane w pamięci przy zaniku napięcia
  • ochrona antysabotażowa
  • montaż natynkowy
  • dwa poziomy zabezpieczenia klawiatury
  • czujnik wykrywania otwarcia drzwi

PARAMETRY TECHNICZNE:

  • zasilanie nominalne: 12V/DC
  • pobór mocy: max. 100 mA (spoczynkowe)
  • przekaźnik drzwi: 3A
  • temperatura: od -40°C do 60°C
  • wymiary: 50 x 120 x 27 mm (szer./wys./gł.)

Zestaw ORNO OR-ZS-802 składa się z:

  • klawiatury - 1 szt.
  • zestawu wkrętów do mocowania - 1 komplet
  • oryginalnie zapakowany towar
  • polska instrukcja obsługi
  •  PARAGON / F-VAT
  • GWARANCJA 24 MIESIĄCE

AKCESORIA DODATKOWE:

  • Brelok zbliżeniowy 125 kHz Model: OR-VID-VP-1009ID
  • Karta zbliżeniowa 125 kHz Model: OR-VID-VP-1009KZ
  • Zasilacz na szynę DIN 12V Model: OR-AE-1388
  • Zasilacz impulsowy 12V/1A Model: OR-AD-5001
raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.07.2019 r. - 31.08.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(6 ocen)
6
0
0
0
0

26 stycznia 2019 od
Serdecznie POLECAM. Szybka i znakomita obsługa!!

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Bielsko Biała, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u inter-pro-sklep za co najmniej 259,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,60 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,10 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
0,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Punkty Poczta pobranie
10,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
11,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
13,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Pocztex Kurier48
12,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
14,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost
12,18 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,68 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony ekonomiczny
9,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
9,50 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Paczka pocztowa ekonomiczna
10,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
11,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Produkty reklamowane nalezy odsyłać na adres z paragonu/faktury lub adres dystrybutora towaru. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

INTER-PRO
Sobieskiego 268
43-300 Bielsko-Biała
Dodatkowe informacje

 OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ   1) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy  pod adresem biuro.interpro@gmail.com , lub w formie pisemnej na adres  Sprzedawcy (podany w nagłówku faktury VAT lub paragonu fiskalnego).  Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:   a) Imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, telefon kontaktowy,  numer bankowy właściciela konta   b) Datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,   c) Numer faktury VAT lub paragonu fiskalnego.   d) Przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,   e) Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,   f) Pomocne będzie dołączenie zdjęć obrazujące przedmiot reklamacji   2) Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego  reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.   3) Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej  otrzymania w prawidłowej postaci.   4) Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego  adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
INTER-PRO
Sobieskiego 268
43-300 Bielsko-Biała
Dodatkowe informacje

PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług - zawarcia umowy, Kupujący (będący w myśl prawa konsumentem!!!) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro.interpro@gmail.com , jak również dołączając je do wysłanej zwrotnej przesyłki. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres podany w nagłówku paragonu fiskalnego, który winien być później dołączony do przesyłki. DARMOWY ZWROT ALLEGRO IN-POST Jeżeli wybrałeś formę wysyłki Allegro Polecony InPost lub Allegro Paczkomaty InPost z darmowym zwrotem, nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu zwrotu przedmiotu i będziesz mógł go dokonać bezpośrednio z poziomu list kupionych przedmiotów w Moim Allegro. W razie problemów z zwrotem należy kontaktować się z Biurem Obsługi klienta pod numerem telefonu: 801 400 100 lub 722 444 000. OŚWIADCZENIE ODSTĘPIENIA OD UMOWY (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) [DANE SPRZEDAJĄCEGO] Ja X/X niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy: , numer oferty: Data zawarcia umowy to XXX , data odbioru XXX Imię i nazwisko: Login Allegro: Adres: Data: Numer konta bankowego: Prosimy o uzupełnienie w powyższej tabelce zakresu przyczyny zwrotu spośród podanych poniżej: Przyczyna zwrotu: 1 Artykuł inny niż przedstawiany na zdjęciu 2 Nie odpowiada mi jakość produktu 3 Nie odpowiada mi kolor produktu 4 Spóźniona dostawa 5 Towar niezamówiony 6 Zwrot do 14 dni od daty otrzymania towaru 7 Brak pełnych danych adresowych 8 Anulacja na życzenie klienta 9 Wymiana towaru 10 Inny: Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)

O sprzedającym

inter-pro-sklep

O sprzedającym

inter-pro-sklep

99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:22

Dane firmy

Mateusz Jędrusiński
Inter-Pro
Dywizji Kościuszkowskiej 11/22
43-300 Bielsko Biała
REGON: 242979551
NIP: 547-205-30-70

Kontakt

poniedziałek - piątek
08:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nieprzysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Koszty zakupu wraz z kosztami transportu, sposoby i terminy zapłaty są podawane w treści konkretnej aukcji - zakładka "Dostawa i płatność".

Okres gwarancji podawany jest w treści danej aukcji.

W przypadku jakichkolwiek pytań/wątpliwości proszę o kontakt: e-mail: biuro.interpro@gmail.com

Zawsze staramy się rozwiązywać ewentualne problemy ku zadowoleniu kupujących. Podstawowym i koniecznym warunkiem tego jest jednak partnerskie podejście do handlu również drugiej strony oraz zrozumienie zasad ponoszonych kosztów.

ODBIÓR PRZESYŁKI

Podpisanie odbioru przesyłki przez adresata skutkuje tym, że przesyłka zostaje uznana za przyjętą i nie może już odmówić jej przyjęcia. Po przyjęciu adresat może przesyłkę otworzyć przy kurierze/przewoźniku i dokonać zbadania zawartości. Większość firm kurierskich nakłada na kurierów obowiązek asystowania przy takim badaniu - nie mogą tej czynności odmówić. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad, uszkodzeń, czy innych rozbieżności przewoźnik ma obowiązek sporządzić stosowny protokół na specjalnym formularzu.

Co do możliwości żądania sporządzenia protokołu w terminie 7 dni od dnia odbioru przesyłki to istnieje taka możliwość, ale wtedy podstawą do żądania sporządzenia protokołu może być wyłącznie taka wada, która nie mogła powstać po odbiorze przesyłki.

Art.545 Kodeksu Cywilnego:

"§ 2. W razie przesłania rzeczy sprzedanej na miejsce przeznaczenia za pośrednictwem przewoźnika, kupujący obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju; jeżeli stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika."

Na podstawie w.w. przepisu kupujący MA OBOWIĄZEK sprawdzenia towaru przy odbiorze. Jeżeli nie sprawdził, tylko podpisał protokół odbioru bez sprawdzania, oznacza to że przesłana rzecz nie ma ani ubytku, ani uszkodzenia. Zatem uszkodzenie musiało nastąpić już po odbiorze. W opisanym wyżej przypadku uszkodzenie najczęściej było spowodowane przez nieostrożne obchodzenie się z przesyłką przez przewoźnika, ale jeżeli odbierający przesyłkę nie spisze odpowiedniego protokołu przy odbiorze, możliwość dochodzenia roszczeń od przewoźnika jest praktycznie zerowa.

Numer oferty:6067548274
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro