23-25.08 sprzedający ma urlop

Możesz w tym czasie u niego kupować, jednak wysyłka towaru może się opóźnić.

, , ,

ZAFFIRO CITY nosidełko ergonomiczne dla dzieci MI.

od
Liderbaby
149,99
Allegro Smart!
15,00 zł x 10 rat raty zero
1 osoba kupiła 1 sztukę
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor:
      Odcienie niebieskiego
    • Maksymalna waga dziecka:
      18 kg
    • Dodatkowe informacje:
      Regulowany system nośny
    • Rodzaj nosidła:
      Klasyczne, Turystyczne, Miękkie, Inne
    • Opcje noszenia:
      Na plecach, Przodem

Opis

Zaffiro CITY - Nosidełko Ergonomiczne

Wzór: Mint Leaves

Symbol: 3-Z-NE-N27-001

(na innych aukcjach inne wzory)

Polski Producent

Ergonomiczne nosidło Zaffiro CITY - to wysokiej jakości nosidło w przystępnej cenie. Jego główne zalety to niewielki rozmiar oraz waga 0,4kg dzięki czemu możesz je mieć zawsze przy sobie: w domu, na spacerze, w podróży czy na wakacjach

Opis:

Nosidło ergonomiczne to znakomity wybór dla rodziców świadomych znaczenia, jakie dla rozwoju dziecka ma bliskość z nim, dotyk i uważności. Daje możliwość pogłębiania więzi między rodzicem a dzieckiem. Zaprojektowane z dbałością o każdy detal, zapewnia maluchowi bezpieczeństwo i utrzymanie anatomicznie prawidłowej pozycji, a rodzicowi komfort i swobodę ruchów.

  • niewielki rozmiar i waga 0,4kg, dzięki czemu nosidło możesz mieć zawsze przy sobie
  • przydatna kieszonka na pasie biodrowym
  • do każdego nosidełka dołączona jest instrukcja obsługi
  • lekko wyprofilowane, wygodne i miękkie pasy naramienne, które można zakładać na dwa sposoby - prosto i na krzyż
  • dwie pozycje noszenia: z przodu opiekuna i na plecach
  • antyalergiczna, miła w dotyku wysokogatunkowa 100% bawełna. Posiada certyfikat Oeko-Tex® Standard 100
  • gumki na końcach szelek, które umożliwiają zwinięcie nadmiernej ilości taśmy
  • szeroki pas biodrowy z regulacją od 65 do 140 cm
  • bezpieczne atestowane klamry
  • ergonomiczny panel o wymiarach 37x31cm

Komfort i bezpieczeństwo dla dziecka

  • ergonomiczny panel podtrzymuje plecy dziecka umożliwiając ułożenie ich w anatomicznej pozycji, a nóżki utrzymuje w pozycji "M" (żabki), co wpływa na prawidłowe kształtowanie się stawów biodrowych
  • wysokiej jakości atestowana klamra zastosowana w pasie biodrowym
  • rekomendowane jest przez fundację "Dar dla Najmniejszych"
  • miękkie wypełnienie w okolicy nóżek dziecka
  • zaprojektowane we współpracy z lekarzami, fizjoterapeutami i doradcami noszenia

Komfort dla Ciebie

  • szeroki pas biodrowy o długości od 65 cm do 140 cm zapewnia równomierne rozłożenie ciężaru dzięki czemu dziecko wydaje się dwa razy lżejsze
  • lekko wyprofilowane, wygodne i miękkie szelki odciążają kręgosłup rodzica oraz zwiększają komfort noszenia
  • kieszonka na drobiazgi w pasie biodrowym
  • nosidełko jest małe i lekkie 0,4kg dzięki czemu można je mieć zawsze przy sobie
  • dwie opcje zakładania szelek naramiennych: prosto lub na krzyż
  • łatwe i intuicyjne w obsłudze - bez niczyjej pomocy wkładasz i wyjmujesz malucha z nosidła. Nawet gdy dziecko zaśnie w nosidle można bez problemu samemu odłożyć je do łóżeczka lub wózka
  • podwójnie regulowane taśmy wyposażone w wysokiej jakości klamry pozwalające płynnie i szybko dopasować nosidło

Informacje o produkcie

  • rodzaj produktu: nosidła ergonomiczne
  • dla niemowląt i dzieci powyżej 4 miesiąca życia do lat 3 (od 6 kg do 18 kg)

    Przed użyciem produktu (zwłaszcza dla dziecka urodzonego przedwcześnie lub z chorobami) należy skontaktować się z lekarzem.

  • dwie opcje noszenia: na brzuchu, na plecach (nie zaleca się noszenia na plecach dzieci poniżej 12. miesiąca życia lub do momentu, gdy będą miały na tyle mocne mięśnie, aby móc samodzielnie utrzymywać pozycję siedzącą)
  • wymiary panelu: 31x37cm
  • wyprodukowane w Polsce
  • skład:

    tkanina zewnętrzna: antyalergiczna, miła w dotyku wysokogatunkowa 100% bawełna, posiada certyfikat Oeko-Tex® Standard 100 (tkanina wolna od szkodliwych i uczulających substancji);

    wypełnienie: 100% poliuretan, 100% poliester

Tkanina zewnętrzna: antyalergiczna, miła w dotyku wysokogatunkowa 100% bawełna Posiada certyfikat Oeko-Tex® Standard 100 (tkanina wolna od szkodliwych i uczulających substancji); wypełnienie: 100% poliuretan, 100% poliester.

Zaleca się prać ręcznie, nie chlorować, nie wirować, nie czyścić chemicznie, prasowanie maks. 110°C.

*Może się zdarzyć że nie zdążyliśmy zmienić czasu realizacji lub zakończyć aukcji a dany kolor został wyprzedany - w takim wypadku skontaktujemy się z Państwem niezwłocznie w celu ustalenia rzeczywistego czasu wysyłki, zmiany koloru lub anulacji zamówienia.

raty zero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 1.07.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: w okresie 1.07.2019 r. - 31.08.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kraków, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Liderbaby za co najmniej 6000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
13,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
19,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Liderbaby.pl - siedziba firmy
Prądnicka 73
31-202 Kraków
woj. małopolskie
email: allegro@liderbaby.pl
tel.: 502902460

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 PRZED ZGŁOSZENIEM REKLAMACJI POLECAMY SKONTAKTOWAĆ SIĘ TELEFONICZNIE tel. 502902460 lub MAILOWO allegro@liderbaby.pl CELEM USTALENIA INDYWIDUALNEGO SPOSOBU REKLAMACJI (staramy się aby reklamacje były jak najmniej uciążliwe dla klientów).   

  • Niektóre produkty mogą być zgłaszane bezpośrednio do producenta/dystrybutora co może usprawnić i przyspieszyć proces gwarancyjny.
  • W niektórych przypadkach może nie być konieczne wysłanie towaru lub towar może być odebrany bezpośrednio przez dystrybutora/producenta w systemie Door to Door (w celu ustalenia czy zakupiony przez Państwa produkt może być objęty taką procedurą reklamacyjną prosimy o kontakt).


 Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji, sprzedający zwraca się do  składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.  Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej  otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana  jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty  tradycyjnej.  

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Firma Handlowo-Usługowa Mikołaj Zaborski
ul. Prądnicka 73
31-202 Kraków
Dodatkowe informacje

PRZED ZGŁOSZENIEM REKLAMACJI POLECAMY SKONTAKTOWAĆ SIĘ TELEFONICZNIE tel. 502902460 lub MAILOWO allegro@liderbaby.pl CELEM USTALENIA INDYWIDUALNEGO SPOSOBU REKLAMACJI (staramy się aby reklamacje były jak najmniej uciążliwe dla klientów). 

  • Niektóre produkty mogą być zgłaszane bezpośrednio do producenta/dystrybutora co może usprawnić i przyspieszyć proces gwarancyjny.
  • W niektórych przypadkach może nie być konieczne wysłanie towaru lub towar może być odebrany bezpośrednio przez dystrybutora/producenta w systemie Door to Door (w celu ustalenia czy zakupiony przez Państwa produkt może być objęty taką procedurą reklamacyjną prosimy o kontakt).


REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać conajmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Nabywcy, numer telefonu, nick allegro,  datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,  przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,  
  2. Reklamowany produkt powinien być dostarczony wraz z całym kompletem który otrzymali Państwo przy zakupie. Prosimy o przesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu. 
  3. W przypadku wysyłki produktu do reklamacji prosze o dokładne zabezpieczenie przesyłki/towaru - przesyłki uszkodzone w transporcie nie będą przyjmowane.
  4. Prosimy dołączyć kartę gwarancyjną razem z dowodem zakupu (otrzymanym wraz z przesyłką lub drogą mailową) oraz pisemną informację na temat usterki. 
  5. Przed nadaniem przesyłki należy zgłosić mailowo lub telefonicznie chęć złożenia reklamacji 
  6. Po wysłaniu towaru należy niezwłocznie zgłosić fakt wysłania towaru do reklamacji wraz z numerem przesyłki i nazwą firmy przewozowej 
  7. Na przesyłce należy umieścić napis "REKLAMACJA" (napis powinien być umieszczony w widocznym miejscu), 
  8. W przypadku nie spełnienia powyższych warunków przesyłka może nie zostać odebrana (przyjmujemy wyłącznie przesyłki o których zostaliśmy wcześniej poinformowani).
  9. Nie odbieramy przesyłek pobraniowych. 
  10. Koszty przesyłki pokrywa kupujący


Uszkodzenia w transporcie: W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie należy koniecznie spisać z kurierem doręczającym protokół szkody. Protokół powinien być spisany w trakcie odbioru przesyłki przed odjazdem kuriera. Zgłoszenie szkody w innym terminie niż podczas odbioru przesyłki może utrudnić uzyskanie odszkodowania od firmy kurierskiej. Następnie prosimy o kontakt w celu ustalenia dalszej procedury postępowania i złożenia reklamacji. 
Reklamacje prosimy zgłaszać mailowo. Wraz ze zgłoszeniem prosimy załączyć zdjęcia uszkodzenia/wady produktu. Informacje o reklamacji prosimy  przesyłać na adres: allegro@liderbaby.pl 

Każda reklamacja jest  rozpatrywana indywidualnie - klient otrzymuje informację o przebiegu  procesu reklamacji w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania  reklamowanego produktu przez sprzedawcę. Ewentualny zwrot kosztów jest dokonywany poprzez bezpośrednią wpłatę na konto Kupującego. 
Należy pamiętać o poinformowaniu nas o chęci odesłania towaru celem upewnienia się że przesyłka będzie mogła być odebrana. Nie mamy stałych godzin otwarcia. Możemy być na urlopie lub poza siedzibą firmy. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Firma Handlowo-Usługowa Mikołaj Zaborski
Prądnicka 73
31-202 Kraków
Dodatkowe informacje

 

ZWROT PRODUKTÓW

Czas na odstąpienie od umowy: 14dni

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący konsument (osoba prywatna) ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający ma 14dni na zwrot wpłaconych pieniędzy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem pieniędzy do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany produkt powinien być w stanie niezmienionym.

  • Zwracany produkt powinien być dostarczony wraz z całym kompletem który otrzymali Państwo przy zakupie wraz z wszelkimi elementami. Prosimy o przesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu.
  • Prosimy dołączyć kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi i wszystkie dokumenty które otrzymali Państwo z towarem wraz z koniecznym do udokumentowania zwrotu dowodem zakupu (otrzymanym wraz z przesyłką lub mailowo paragonem) oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu.
  • W przypadku nie wybrania przy zakupie faktury Vat należy do paczki zwrotnej dołączyć oryginalny dokument zakupu tj. Paragon Fiskalny który jest podstawą zwrotu. W przypadku gdy za zakup wystawiona została faktura, nie jest konieczne jej wysłanie, wystarczy wysłanie kopii faktury lub tylko jej numeru. 
  • Po wysłaniu towaru należy niezwłocznie zgłosić fakt wysłania towaru do do zwrotu wraz z numerem przesyłki i nazwą firmy przewozowej
  • Na przesyłce prosimy umieścić napis "ZWROT" (napis powinien być umieszczony w widocznym miejscu. Powinien być na tyle duży żeby był widoczny na pierwszy rzut oka).
  • Nie odbieramy przesyłek pobraniowych
  • W przypadku nie spełnienia powyższych warunków przesyłka może nie zostać odebrana lub odebrana przez osoby nieuprawnione

DOTYCZY ZWROTU PRZY WYSTAWIONEJ FAKTURZE VAT: 

  • W przypadku gdy za zakup została wystawiona faktura, jeśli zwrot został przyjęty i otrzymali Państwo Fakturę Korektę, to po jej otrzymaniu należy jednoznacznie potwierdzić jej otrzymanie (prosimy przesłać wydrukowaną i podpisaną fakturę koryginącą poprzez dowolnego przewoźnika np. pocztę , kuriera itp. na adres sprzedającego celem potwierdzenia jej otrzymania).


UWAGA!!! Ponieważ sprzedaż prowadzona jest internetowo i nie posiadamy sklepu stacjonarnego, nie mamy stałych godzin otwarcia. Pod adresem siedziby firmy znajdują się również osoby nieuprawnione (niezwiązane z firmą) do odbioru przewyłek. W przypadku gdy mamy informację o zwrocie przesyłki staramy się być pod adresem aby móc odebrać zwracany produkt. Jeśli nie mamy informacji o przesyłce zwrotnej, może nas nie być pod adresem firmy a przesyłka może zostać odebrana przez osobę nieuprawnioną więć przesyłka może do nas nie dotrzeć lub dotrzeć z opóźnieniem.


DODATKOWE INFORMACJĘ:

  • Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu 
  •  Jeśli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez sprzedawcę, sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  Zwracana wyłącznie jest kwota za najtańszą formę wysyłki oferowaną przez sprzedawcę.
  • Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem, a zakup nastąpił u przedsiębiorcy. 
  • Zwroty w przypadku zakupu na firmę nie są przyjmowane.

Przypadki w których nie przyjmowane są zwroty zakupionego towaru:

W przypadku prawidłowo złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli dotyczy to umowy:

  • świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej (licytacje w Allegro nie są aukcjami publicznymi);
  • świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

Liderbaby

O sprzedającym

Liderbaby

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 19:43

Dane firmy

Mikołaj Zaborski
Firma Handlowo-Usługowa Mikołaj Zaborski
ul. Prądnicka 73
31-202 Kraków
REGON: 361552151
NIP: 9452044880

Kontakt

  • 502****** (pokaż)

Pozostałe informacje

W PRZYPADKU ODBIORU PRODUKTU OSOBIŚCIE - W ZWIĄZKU Z BRAKIEM TYPOWEGO SKLEPU STACJONARNEGO - KONIECZNY JEST WCZEŚNIEJSZY KONTAKT TELEFONICZNY ORAZ UMÓWIENIE SIĘ NA ODBIÓR TOWARU.

Przesyłki wysyłane są zazwyczaj w ciągu 24-48 godzin (w dni robocze od pn-pt).Czas wysyłki produktów może się w nielicznych przypadkach opóźnić z różnych przyczyn np. z powodu chwilowego braku produktu na magazynie.

DANE KONTAKTOWE:

tel: +48 502-90-24-60

email: allegro@liderbaby.pl

--------

PRZED ZGŁOSZENIEM REKLAMACJI LUB ZWROTU POLECAMY SKONTAKTOWAĆ SIĘ TELEFONICZNIE tel.502902460 lub MAILOWO allegro@liderbaby.pl CELEM USTALENIA INDYWIDUALNEGO TOKU POSTĘPOWANIA.

Należy pamiętać o poinformowaniu nas o chęci odesłania towaru celem upewnienia się że przesyłka będzie mogła zostać odebrana. Nie mamy stałych godzin otwarcia. Możemy być na urlopie lub poza siedzibą firmy.

Reklamacje niektórych produktów mogą być zgłaszane bezpośrednio do producenta/dystrybutora co może usprawnić i przyspieszyć proces gwarancyjny.

W niektórych przypadkach może nie być konieczne wysłanie towaru lub towar może być odebrany bezpośrednio przez dystrybutora/producenta w systemie Door to Door (w celu ustalenia czy zakupiony przez Państwa produkt może być objęty taką procedurą reklamacyjną prosimy o kontakt).

-------------------------------

ZWROT PRODUKTÓW

Czas na odstąpienie od umowy: 14dni

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący konsument (osoba prywatna) ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Sprzedający ma 14dni na zwrot wpłaconych pieniędzy. Sprzedający może wstrzymać się z odesłaniem pieniędzy do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwracany produkt powinien być w stanie niezmienionym.

- Zwracany produkt powinien być dostarczony wraz z całym kompletem który otrzymali Państwo przy zakupie wraz z wszelkimi elementami. Prosimy o przesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu.

- Prosimy dołączyć kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi i wszystkie dokumenty które otrzymali Państwo z towarem wraz z koniecznym do rozpatrzenia zwrotu dowodem zakupu (otrzymanym wraz z przesyłką lub mailowo paragonem lub fakturą) oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu.

- Po wysłaniu towaru należy niezwłocznie zgłosić fakt wysłania towaru do do zwrotu wraz z numerem przesyłki i nazwą firmy przewozowej

- Na przesyłce należy umieścić napis "ZWROT" (napis powinien być umieszczony w widocznym miejscu. Powinien być na tyle duży żeby był widoczny na pierwszy rzut oka).

- W przypadku nie spełnienia powyższych warunków przesyłka może nie zostać odebrana (przyjmujemy wyłącznie przesyłki o których zostaliśmy wcześniej poinformowani).

- Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

-------------------------------

REKLAMACJA PRODUKTU

- Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane imienne oraz teleadresowe wraz z numerem telefonu oraz adresem email do kontaktu.

- Reklamowany produkt powinien być dostarczony wraz z całym kompletem który otrzymali Państwo przy zakupie. Prosimy o przesłanie produktu w oryginalnym opakowaniu.

- Prosimy dołączyć kartę gwarancyjną razem z koniecznym do rozpatrzenia reklamacji dowodem zakupu (otrzymanym wraz z przesyłką lub drogą mailową) oraz pisemną informację na temat usterki.

- Przed nadaniem przesyłki należy zgłosić mailowo lub telefonicznie chęć złożenia reklamacji

- Po wysłaniu towaru należy niezwłocznie zgłosić fakt wysłania towaru do reklamacji wraz z numerem przesyłki i nazwą firmy przewozowej

- Na przesyłce należy umieścić napis "REKLAMACJA" (napis powinien być umieszczony w widocznym miejscu).

- W przypadku nie spełnienia powyższych warunków przesyłka może nie zostać odebrana (przyjmujemy wyłącznie przesyłki o których zostaliśmy wcześniej poinformowani).

- Nie odbieramy przesyłek pobraniowych.

USZKODZENIA W TRANSPORCIE:

- W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie należy koniecznie spisać z kurierem doręczającym protokół szkody.

- Protokół powinien być spisany w trakcie odbioru przesyłki przed odjazdem kuriera.

- Zgłoszenie szkody w innym terminie niż podczas odbioru przesyłki może utrudnić uzyskanie odszkodowania od firmy kurierskiej.

- Po spisaniu protokołu prosimy o kontakt w celu ustalenia dalszej procedury postępowania i złożenia reklamacji.

ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNE

Reklamacje prosimy zgłaszać mailowo. Wraz ze zgłoszeniem prosimy załączyć zdjęcia uszkodzenia/wady produktu. Informacje o reklamacji prosimy  przesyłać na adres: allegro@liderbaby.pl Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie - klient otrzymuje informację o przebiegu procesu reklamacji w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty w której sprzedawca otrzymał reklamowany produkt. Ewentualny zwrot kosztów jest dokonywany poprzez bezpośrednią wpłatę na konto Kupującego.

Numer oferty: 8167665427

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro