Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Yo! Rajstopy Rajstopki Antypoślizgowe z ABS 92-98

od
Super Sprzedawcy
---martita---
10,90
Allegro Smart!
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Wiek dziecka:
    • Bohater:
    • Materiał dominujący:
      bawełna
    • Certyfikaty, opinie, atesty:
      Bezpieczny dla dziecka
    • Kolor:
      czerwony, wielokolorowy
    • Sezon:
      wiosenny, jesienny, zimowy

Opis

Najwyższa jakość dla Twojego dziecka... 

śliczne ANTYPOŚLIZGOWE bawełniane rajstopki ze wzorkami

marki Yo! (dawniej Yorker)

 Rajstopki wykonane są z bawełny z domieszką elastanu i poliamidu,

dzięki czemu są rozciągliwe, dopasowują się do ciała maluszka

i znakomicie się je zakłada

JAKOŚĆ - PIERWSZA

 Skład: 80% bawełna, 15% poliamid, 5% elastan

 Rajstopki posiadają ANTYPOŚLIZGOWE "Łapki" tzw. ABS-y

dzięki którym dziecko się nie poślizgnie :)

 Rozmiar: 92-98 cm (ok. 18-30 miesięcy)

na pozostałych aukcjach znajdują się inne rozmiary.

Długość całkowita: ok. 52 cm

Długość od kroku do pięty: ok. 28 cm

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Trzebinia, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u ---martita--- za co najmniej 200,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczka w RUCHu
6,70 zł
3-5 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3-5 dni roboczych
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
3 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Allegro Paczka w RUCHu
8,60 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Paczkomaty 24/7
11,00 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
12,00 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
13,00 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Pocztex Kurier48 pobranie
19,00 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska
14,90 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Przesyłka kurierska pobranie
18,00 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony ekonomiczny
5,90 zł
4-6 dni roboczych
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
4-6 dni roboczych
List polecony priorytetowy
20,00 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych

Punkty odbioru

MARTITA MARTA DOWNAROWICZ
Grunwaldzka 97b
32-540 Trzebinia
woj. małopolskie
email: martita.sklep@interia.pl
tel.: 513262666

poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Przy zakupie kilku sztuk na jednej aukcji koszt przesyłki się nie zmienia :) Podobnie przy zakupach na kilku różnych moich aukcjach :) Można więc kupować dowolne ilości i rodzaje ubranek (np.skarpetki+rajstopki+czapeczka+bluzeczka+spodenki+....) a wszystko spakuję w jedną paczkę i będzie TYLKO JEDEN KOSZT PRZESYŁKI :) Zapraszam więc również na inne moje aukcje :)

Płatności

Gwarancja

3 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

3 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Martita Marta Downarowicz
Grunwaldzka 97b
32-540 Trzebinia

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Martita Marta Downarowicz
Grunwaldzka 97b
32-540 Trzebinia

O sprzedającym

---martita---

O sprzedającym

---martita---

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 21:12

Dane firmy

Marta Downarowicz
Martita
ul. Grunwaldzka 97 b
32-541 Trzebinia
REGON: 120474191
NIP: 521-303-33-74

Kontakt

  • 513****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

REGULAMIN UCZESTNICTWA W AUCKJACH INTERNETOWYCH: ---martita---   

1. Warunki ogólne. 

a) Aukcje internetowe ---martita--- prowadzone są przez firmę: 

MARTITA Marta Downarowicz 

Ul. Grunwaldzka 97 b 

32-540 Trzebinia 

Nip: 521-303-33-74 


b) Adres do korespondencji:  

j.w.


2. Finalizacja zakupu. 

Zaraz po zakupie zostaną Państwo przekierowani do Formularza Opcji Dostawy, w którym proszę uwzględnić wszelkie niezbędne informacje do sfinalizowania transakcji, takie jak:

 a)     wybór formy wysyłki 

- list polecony priorytetowy lub ekonomiczny (Pocztą Polską)

- przesyłka kurierska zwykła lub pobraniowa (Kurier InPost)

 -odbiór w punkcie 24/7 (Paczkomaty InPost) 

- odbiór osobisty w Trzebini


b)    Wybór formy płatności 

- Płatne z góry  

- Płatne przy odbiorze (tylko Kurier)


 c)     Wybór koloru/wzoru/modelu – jeżeli na aukcji istnieje możliwość takiego wyboru – informację tą należy podać w Wiadomości do Sprzedającego 


Cenę poszczególnych form wysyłki zawiera cennik podany na każdej aukcji. Koszt przesyłki jest jeden, niezależnie od ilości zakupionych ubranek :) 

W przypadku wybrania formy wysyłki Kurierem istotne jest podanie aktualnego numeru telefonu. 

Po zakupie otrzymają Państwo od allegro maila potwierdzającego zakup wraz z informacjami pomocnymi w sfinalizowaniu transakcji.  


3. Płatność 

Ceny towarów znajdujących się na aukcjach internetowych ---martita--- są podane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). 

Dostępne są następujące formy zapłaty za towar: 

a)    Płatność z góry za pomocą systemu PayU 

b)    Płatność z góry za pomocą tradycyjnego przelewu

c)     Płatność z góry za pośrednictwem Poczty Polskiej 

d)    Płatność w gotówce przy odbiorze PayU 


Preferowaną formą zapłaty za towar jest korzystanie z systemu „PayU” (za pośrednictwem Allegro), który automatycznie przekieruje Państwa do strony transakcyjnej w wybranym Banku i wypełni wszystkie niezbędne pola do sfinalizowania transakcji (kwotę, dane odbiorcy, nr rachunku, nr transakcji). Informacja o poprawnie dokonanej płatności przyjdzie zarówno na Państwa jak i na nasz adres mailowy.

Jeżeli zechcą Państwo dokonać zapłaty za towar poprzez tradycyjny przelew, należności należy przelać na następujący nr rachunku bankowego: 

mBanku (BRE BANK): 16 1140 2004 0000 3302 4702 8276 MARTITA 

Marta Downarowicz 

Ul. Grunwaldzka 97b 

32-541 Trzebinia 

W tytule przelewu należy wpisać Nick z Allegro i nr aukcji. Brak tych danych może spowodować, że będzie utrudnione zidentyfikowanie danej wpłaty i przypisanie jej do Państwa zakupów a w konsekwencji może dojść do opóźnienia wysyłki towaru. W przypadku dokonywania zapłaty poprzez tradycyjny przelew pieniążki należy przelać bezpośrednio na podany wyżej nr rachunku bankowego (a nie na nr rachunku Allegro jak to jest w przypadku płatności PayU)   


4. Dowód zakupu 

 Do każdego zakupu dodawany jest paragon fiskalny. Na życzenie wystawiamy Fakturę Vat. W celu uzyskania faktury po zakupie prosimy o maila z danymi do faktury.       


5. Wysyłka towaru 

 Termin wysyłki Przesyłki pobraniowe (płatne przy odbiorze) wysyłane są niezwłocznie po zakupie, jak tylko uzyskamy informację o wysyłce za pobraniem oraz informacje o wybranych kolorkach/wzorkach/modelach zakupionych ubranek. Pozostałe paczki wysyłane są niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty lub po uzyskaniu informacji z systemu PayU o dokonaniu płatności oraz po otrzymaniu od Państwa informacji z wybranymi kolorkami/modelami/wzorkami zakupionych ubranek. 

Większość paczek wysyłana jest tego samego lub następnego dnia roboczego od zaksięgowania wpłaty. W okresach nasilonej sprzedaży wysyłka może nastąpić do pięciu dni roboczych. Przesyłki wysyłane są od poniedziałku do piątku, co może spowodować że dla wpłat zaksięgowanych w piątek realizacja przesyłki nastąpi w następnym tygodniu. 

W przypadku braku informacji o wybranych kolorkach/modelach/ zakupionych ubranek wysyłamy do Państwa maila z prośbą o taką informację. Nie wysyłamy ubranek losowo. Wysyłkę wstrzymujemy do czasu uzyskania od Państwa informacji z wybranymi kolorami.   

Adres dostawy Przesyłki wysyłane są standardowo na adres podany w ustawieniach Allegro jako adres wysyłkowy. Jeżeli przesyłka ma być wysłana na adres inny niż podany na Allegro, należy niezwłocznie (w ciągu 2 godzin od zakupu) poinformować nas o tym fakcie mailowo lub w Formularzu Opcji Dostawy wpisując inny adres do wysyłki. W przypadku gdy informację o zmianie adresu wysyłki wyślą Państwo z opóźnieniem (później niż 2 godziny od zakupu) należy koniecznie skontaktować się z nami telefonicznie w celu potwierdzenia, że adres wysyłkowy został zmieniony w systemie. 


6. Informacja o aktualnym statusie przesyłki  

Podczas całego procesu transakcyjnego informujemy na bieżąco o kolejnych etapach realizacji zamówienia. Otrzymują Państwo maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia jak i maila informującego o wysyłce towaru. 

Jeżeli dokonali Państwo płatności za towar lub wybrali Państwo opcję przesyłki pobraniowej (płatnej przy odbiorze) i w ciągu 2 dni roboczych nie otrzymali Państwo maila informującego o wysyłce towaru bardzo proszę o kontakt. Oznaczać to może, że wpłata do nas nie dotarła lub dotarła niekompletna, lub że nie doszła do nas informacja, że przesyłka ma być wysłana za pobraniem. 


7. Dostarczenie towaru  

Jeżeli koperta/paczka przekazana przez kuriera lub listonosza nosi ślady ingerencji osób trzecich (jest nadszarpnięta, rozdarta, otwarta) należy w obecności kuriera lub listonosza sporządzić protokół szkody ze szczególnym uwzględnieniem ilości towaru znajdującego się w przesyłce oraz wad towaru powstałych podczas transportu (przybrudzenia, rozdarcia). 

Wystawienie pozytywnego komentarza jest dla nas potwierdzeniem pomyślnego zakończenia transakcji. Codziennie dokładamy wszelkich starań, by jeszcze bardziej poprawić jakość obsługi naszych klientów. Jeżeli macie Państwo jakąś sugestię lub pomysł pomocny w usprawnieniu naszej pracy, prosimy o maila.   


8. Zaginięcie przesyłki  

W przypadku zaginięcia przesyłki pocztowej składamy w imieniu kupującego reklamację. Poczta przyjmuje reklamację dopiero po 14 dniach roboczych od dnia nadania przesyłki i na jej rozpatrzenie ma 30 dni. Po uznaniu przez pocztę reklamacji za zasadną zwracamy wszystkie koszty poniesione przez kupującego lub wysyłamy ponownie towar. Kupujący jest informowany drogą mailową o postępach procesu reklamacyjnego.    


9. Wymiana lub zwrot towaru 

O chęci wymiany towaru prosimy uprzednio poinformować nas mailowo lub telefonicznie a następnie proszę odesłać towar na nasz adres wraz z dołączoną kwotą za ponowną wysyłkę. Proszę też dołączyć kartkę ze szczegółami wymiany.   


10. Zwrot towaru 

Kupującemu przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jego wydania z wyjątkami wskazanymi w ustawie. Do koperty należy włożyć kartkę informującą o zwrocie towaru oraz numer konta, na który ma zostać przelana należność za towar.     


11. Reklamacje 

 Jeżeli otrzymają Państwo produkt inny niż zamawiany lub zdarzy się, że będzie wadliwy prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. sklep.martita@interia.pl Tel: 513-26-26-66 Dokładamy wszelkich starań aby jak najszybciej naprawić błąd przy pakowaniu i wymienić felerny towar. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość w tej kwestii. Towar do wymiany proszę odesłać listem poleconym ekonomicznym (ok 8zł) na adres: 

Martita Marta Downarowicz 

Ul. Grunwaldzka 97 b 

32-541 Trzebinia 

Do koperty należy włożyć kartkę z informacją opisującą powód reklamacji, numer konta w celu zwrotu pieniędzy lub refundacji kosztów przesyłki zwrotnej oraz adres do wysyłki.  


12. Korespondencja 

Prowadząc z nami korespondencję mailową proszę posługiwać się formą: "odpowiedz" na maila, która zawiera całą historię korespondencji i ułatwia nam szybkie udzielenie informacji. Wiadomości proszę podpisywać loginem allegro oraz proszę wysyłać maile ze skrzynki mailowej zarejestrowanej na Allegro. 


13. Wysyłka za granicę 

Wysyłki zagraniczne do krajów europejskich realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej. 

Wysyłki do krajów spoza Unii Europejskiej należy uprzednio uzgodnić mailowo lub telefonicznie.   


14. Prawa autorskie 

Zamieszczone na aukcjach internetowych ---martita--- opisy i zdjęcia są naszego autorstwa i stanowią wyłączną własnością firmy Martita Marta Downarowicz. Wszelkie kopiowanie – w całości lub części – oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej Dz. U.94 Nr 24 poz. 83.; sprost. Dz. U.94 Nr 43 poz. 170z.. U.94 nr 43 poz. 170 WSZELKIE PRÓBY KOPIOWANIA W CAŁOŚCI LUB FRAGMENTÓW BĘDĄ NATYCHMIAST ZGŁASZANE DO SERWISU ALLEGRO ORAZ ODPOWIEDNIM ORGANOM

Pozostałe informacje

RODO 

25 maja zaczęło obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (Unii Europejskiej) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.  W związku z tym przygotowaliśmy dla Państwa szereg niezbędnych informacji, z których dowiedzieć się można, w jaki sposób Państwa dane osobowe są przetwarzane oraz jakie prawa w związku z tym wynikają.  

Kto jest administratorem danych osobowych? 

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak wykorzystywane będą Państwa dane, jest Marta Downarowicz, prowadząca działalność gospodarczą Martita Marta Downarowicz (nazwana dalej Sklep) z siedzibą w Trzebini 32-540 przy ulicy Gruwaldzkiej 97b, NIP: 5213033374, REGON: 120474191, za pośrednictwem portalu Allegro.

Skąd mamy Państwa dane? 

Otrzymaliśmy je od serwisu Allegro w związku z zakupami dokonywanymi przez Państwa na stronie www.allegro.pl na aukcjach użytkownika ---martita--- 

 Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Państwa danych? 

Przetwarzanie danych niezbędne jest dla realizacji zakupów na portalu aukcyjnym Allegro. Zapewnia to bezpieczeństwo obsługi transakcji, jej realizację w ramach umowy sprzedaży. Przetwarzanie danych osobowych wpływa też pozytywnie na ewentualne procesy reklamacyjne, w wypadku, gdy zaistnieją podstawy do ich złożenia, a także wspiera kontakt między Sklepem a Państwem, w celach związanych ze świadczeniem usług.  Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.   

Czy podanie danych jest obowiązkiem? 

Sklep wymaga podania danych, by móc zawrzeć z Państwem umowę sprzedaży, w związku z przeprowadzonymi transakcjami. Niezbędne jest podanie adresu do wysyłki zamówionych towarów, a także innych, wymaganych przez firmę kurierską czy Pocztę Polską dla dostarczenia towarów do Państwa.    

Jakie macie Państwo uprawnienia w zakresie przetwarzania danych? 

Zapewniamy, że respektujemy wszelkie prawa, wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj.: 1) Prawo dostępu; 2) Prawo sprostowania danych – przy zauważeniu, że dane te są nieprawidłowe lub niekompletne;  3) Prawo usunięcia danych – gdy dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, gdy cofniecie Państwo swą zgodę na ich przetwarzanie, zgłosicie sprzeciw wobec przetwarzania danych, gdy dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem. Dane powinny być również usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa, a także gdy zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku. ; 4) Prawo ograniczenia przetwarzania danych – po dostrzeżeniu, że dane są nieprawdziwe istnieje możliwość ograniczenia przetwarzania danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; po wniesieniu sprzeciwu wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu; 5) Prawo do przenoszenia danych – na podstawie Państwa zgody lub zawartej umowy. Przenoszenie to odbywa się w sposób automatyczny; 6) Prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym ich profilowaniu; 7) Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.  Osobą kontaktową w kwestii Państwa danych osobowych jest Marta Downarowicz. Korespondencję w sprawie Państwa danych adresowych prosimy kierować na adres mailowy: martita.sklep@interia.pl, lub pocztą: Martita Marta Downarowicz, ul. Grunwaldzka 97b, 32-540 Trzebinia  

Komu udostępniamy dane osobowe? 

Dane osobowe udostępniamy tylko wtedy, gdy jest to konieczne – podmiotom wspierającym funkcjonowanie sklepu w świadczeniu usług, a także podmiotom, za pośrednictwem których zamówiony towar trafia pod wskazany w zamówieniu adres, tj. firmie kurierskiej oraz Poczcie Polskiej – wyłącznie w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji zamówienia. Sklep może również przekazać dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami oraz podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa.   

Jak długo dane osobowe będą przechowywane przez Sklep? 

Sklep przechowuje Państwa dane przez czas niezbędny do realizacji zamówień, a także przez okres następujący po zamówieniu, służący dochodzeniu ewentualnych roszczeń, przeciwdziałaniu nadużyciom i oszustwom, do celów statystycznych i archiwizacyjnych – przez okres 10 lat od zdarzenia powodującego konieczność przetwarzania danych.   

Marta Downarowicz 

Martita Marta Downarowicz 

ul. Grunwaldzka 97b 

32-540 Trzebinia

 tel: 513 26 26 66

Numer oferty: 8554185286

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro