Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę

Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostępne oferty

dla Smartfon Xiaomi Redmi Note 9 Pro 6/128GB szary
1199,00
Smart!
119,89 zł × 11 rat
Nowy
Dostawa za darmo
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
14 dni na odstąpienie od umowy
Wygodne płatności
Raty PayU
od Super Sprzedawcy Sklep_GSM24pl
99,6% poleca tego sprzedawcę
szczegóły

1229,00
Smart!
61,45 zł × 20 ratraty zero
Nowy
Dostawa za darmo
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
14 dni na odstąpienie od umowy
Wygodne płatności
raty zero
od Super Sprzedawcy Sklep_GSM24pl
99,6% poleca tego sprzedawcę
szczegóły

Wszystkie oferty (2)
, , ,

Smartfon Xiaomi Redmi Note 9 Pro 6/128GB szary


lux-trade
udostępnij

XIAOMI REDMI NOTE 9 PRO 6/128GB - WYBÓR KOLORÓW

od
lux-trade - 99,9%
Allegro Smart!z kurierem
59,52 złx 20 ratraty zero
64 osoby kupiły 69 sztuk

Dostawa od 0,00 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Wygodne płatności
raty zero

Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
    • Stan:
    • Kod producenta:
      M2003J6A1I
    • Typ:
      Smartfon
  • Parametry fizyczne
    • Kolor:
    • Szerokość produktu:
      76.68 mm
    • Wysokość produktu:
      165.75 mm
    • Głębokość produktu:
      8.8 mm
    • Waga:
      209 g
  • Wyświetlacz
    • Przekątna ekranu:
      6.67"
    • Rodzaj wyświetlacza:
      LCD IPS
    • Gęstość pikseli:
      395 ppi
    • Rozdzielczość ekranu (px):
      1080 x 2400
  • Aparat
    • Rozdzielczość nagrywanych filmów:
      4K
  • Procesor
    • Procesor:
      Qualcomm Snapdragon 720G
    • Częstotliwość procesora:
      2.3 GHz
    • Liczba rdzeni procesora:
      8
  • Dane szczegółowe
    • Wbudowana pamięć:
    • Pamięć RAM:
      6 GB
    • System operacyjny:
      Android
    • Pojemność akumulatora:
      5020 mAh
    • Typ akumulatora:
      litowo-polimerowy
    • Slot karty pamięci:
      tak
    • Transmisja danych:
      4G (LTE)
    • Złącza:
      USB typ C
    • Wyjmowana bateria:
      nie
    • Opcje SIM:
      Dual SIM
    • Komunikacja:
      Bluetooth, NFC, Wi-Fi
    • Nawigacja:
      A-GPS, A-GLONASS, GPS, GLONASS

Opis

ORYGINALNY I ZAFOLIOWANY XIAOMI REDMI NOTE 9 PRO 6/128GB.

W tym momencie, nasz stan magazynowy gwarantuje dostępność poniższych wersji kolorystycznych:

  • Grey (szary)

KONIECZNIE POINFORMUJ NAS JAKI KOLOR WYBIERASZ!

  • Serdecznie prosimy, zaoszczędź nam i sobie czasu - poinformuj nas o swoim wyborze podczas składania zamówienia (w wiadomości dla sprzedającego).
  • W przypadku braku informacji, przesyłka zostanie wstrzymana do momentu poinformowania nas o wyborze koloru.

GRATIS OD NAS OTRZYMUJESZ:

  • perfekcyjnie zabezpieczoną paczkę na czas transportu,
  • darmowe wsparcie techniczne po zakupie,
  • profesjonalną obsługę serwisową (współpracujemy tylko z autoryzowanymi serwisami

Tak wiele za tak niewiele!

Wybierz Xiaomi Redmi Note 9 Pro 6/128 GB szary i ciesz się jego płynnością wykonywanych zadań przez cały dzień. Dba o to procesor Snapdragon 720G i duża pamięć RAM. Natomiast nie obawiaj się o brak energii, ponieważ zadba o to bateria 5020 mAh. Oddaj się rozrywce i oglądaj swoje filmy, graj w gry, po prostu się baw.

Stworzony dla Ciebie aparat do wykonywania świetnych ujęć. Główna matryca to 64 Mpix wspomagana przez kamerę ultraszerokokątną 8 Mpix, makro 5 Mpix oraz obiektyw głębi 2 Mpix. Wykonuj zdjęcia podczas każdej okazji, wyjazd? Wyjście ze znajomymi? Miej fantastyczną pamiątkę na lata, do której powrócisz za każdym razem kiedy tego zapragniesz.

Nie zastawiaj się dłużej, kup teraz Xiaomi Redmi Note 9 Pro.

Najważniejsze informacje o produkcie:

Informacje dotyczące blokad

  • brak blokady SIMLOCK,
  • brak blokady iCloud,
  • brak blokady Find My Phone
  • brak blokad ratalnych,

Informacje na temat oprogramowania

  • Polskie menu,
  • Polski język,
  • system operacyjny Android,
  • oprogramowanie bez nakładki operatora,
  • produkt nie widnieje na czarnej liście (nie jest kradziony)

W zestawie cały oryginalny zestaw:

  • Oryginalny, nowy telefon Xiaomi Redmi Note 9 Pro 6/128GB,
  • Oryginalne opakowanie,
  • Oryginalny kabel usb,
  • Oryginalną ładowarkę,

Atrakcyjne zestawy - sprawdź sam!

  • W każdej naszej aukcji możesz znaleźć wiele akcesoriów, które z każdą ofertą są połączone w zestawach. Dzięki temu, możesz je zakupić w korzystniejszej dla siebie cenie.

GALERIA ZDJĘĆ

Przykład reprezentatywny

Wygodne płatności



Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(25 ocen)
25
0
0
0
0

29 lipca 2020 od
Wysoka jakość produktu, zgodny z opisem + gratis etui na plus.
28 lipca 2020 od
Szybko , sprawnie zgodnie z oczekiwaniem
15 lipca 2020 od
Super działa polecam
6 lipca 2020 od
Wszytko działa sprawnie. Super zdjęcia.

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Pszczyna, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. w punkcie
Automat Paczkowy
9,99 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
Orlen
9,99 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
Poczta Polska
9,99 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
RUCH
9,99 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
Żabka
9,99 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
wt. 18 sie. w punkcie
wt. 18 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, DPD
12,99 zł
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. u Ciebie
Kurier, InPost
10,95 zł
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. u Ciebie
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. u Ciebie
Kurier, Pocztex
11,99 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
wt. 18 sie. - pt. 21 sie. u Ciebie
List ekonomiczny
0,00 zł
czw. 20 sie. - wt. 25 sie. u Ciebie
czw. 20 sie. - wt. 25 sie. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
Odbiór osobisty
0,00 zł
wt. 18 sie. w punkcie
wt. 18 sie. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, InPost
13,41 zł
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. u Ciebie
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. u Ciebie
Kurier pobranie, DPD
16,99 zł
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. u Ciebie
wt. 18 sie. - śr. 19 sie. u Ciebie

Punkty odbioru

LUXTRADE STORE - Kraków
Orlińskiego 1
31-878 Kraków
woj. małopolskie
email: krakow@luxtrade.pl
tel.: 733-666-636

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

LUXTRADE STORE - Tychy
Rynek 14
43-100 Tychy
woj. śląskie
email: tychy@luxtrade.pl
tel.: 733-666-646

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
prosimy umówić się na odbiór

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

LUX-TRADE SP ZOO SP K
Rybnicka 13
43-200 Pszczyna
Dodatkowe informacje

1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.). 1.2. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone w zakładce „Reklamacje”. 1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład: 1.3.1. pisemnie na adres: ul. Rybnicka 13, 43-200 Pszczyna; 1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@luxtrade.pl; 1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 1.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć produkt wadliwy na adres: ul. Rybnicka 13, 43-200 Pszczyna. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. 1.7. W przypadku Produktów używanych, będących przedmiotem Umowy Sprzedaży, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą zostaje ograniczona do roku od momentu zawarcia Umowy Sprzedaży. 

1.8. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona. 


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Kurier DPD
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
LUX TRADE SP ZOO SP K
Rybnicka 13
43-200 Pszczyna
Dodatkowe informacje

REGULAMIN ZWROTÓW OBOWIĄZUJĄCY W FIRMIE LUX TRADE SP ZOO SP K

  • 1. W celu zwrotu towru obowiązkiem jest dostarczenie wraz z zwracaną przesyłką wypisanego fomularza zwrotu (elektroniczne wysłanie bądź samo odstąpienie od umowy nie wystarczy)
  • 1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 
  • 1.1.1. pisemnie na adres: ul. Rybnicka 13 , 43-200 Pszczyna
  • 1.1.1.1. Paczkę należy odesłać na adres naszej firmy, nie odbieramy paczek z punktów odbioru (paczkomaty, punkty poczty itp)
  • 1.1.1.1.1. telefon można zwrócić w terminie do 14dni, nie znaczy to że telefon można używać przez ten okres, pełen jednen cykl naładowania baterii w pełni wystarcza na całkowite zapoznanie się z oferowanym produktem, cykle ładowania są przez nas weryfikowane, w przypadku gdy będzie więcej cyklów ładowania zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia wartości zwrotu produktu.  
  • 1.2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu oraz w linku poniżej.
  • 1.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
  • 1.3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: 
  • (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo 
  • (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
  • 1.3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
  • 1.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
  • 1.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • 1.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 15 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Rybnicka 13, 43-200 Pszczyna.
  • 1.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  • 1.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
  • 1.8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • 1.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  • 1.8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  • 1.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
  • 1.9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

KONSUMENT – Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. (Dz.U.2014.0.121 t.j. - Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. - K.C.) 


O sprzedającym

lux-trade

O sprzedającym


99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 3 lat

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 19:51

Dane firmy

LUX-TRADE S.C
ul. Rybnicka 13
43-200 Pszczyna
REGON: 367781154
NIP: 638-182-51-71

Kontakt

  • 515****** ()
  • 733****** ********* ()
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Chcesz odebrać urządzenie osobiście? 

  • Zapraszamy Cię do naszych salonów sprzedaży stacjonarnej w których to nie tylko możesz odebrać wymarzone urządzenie ale również możesz je przetestować i wybrać najlepszą jakość swojego upragnionego sprzetu.
  •  W dalszej częsci informacji o sprzedającym znajdziesz dokładne informacje dotyczące lokalizacji pod którymi możesz nas odwiedzić.

Salon sprzedaży Tychy -> tel: 733-666-646

Salon sprzedaży Kraków -> tel: 733-666-636

-----------------------------------------------------------------------

FIRMA LUX TRADE 

Powszechnie wiadomo, że każda marka ma swoją historię. Nasza rozpoczęła się w 2017 r. w chwili, kiedy otwarty został pierwszy sklep stacjonarny. Od tego czasu nieustannie rozwijamy się w branży elektronicznej i poszerzamy zakres świadczonych przez Nas usług.

Aktualnie jesteśmy liderem wśród dystrybutorów marki Apple oraz Samsung na Allegro (dane za rok 2018/2019). W ubiegłym roku zaufało nam prawie 50tyś klientów, którzy wybrali właśnie Nasze oferty spośród innych. 

Do powstania Naszej firmy skłoniło nas zamiłowanie do elektroniki. Swoją działalność rozpoczęliśmy na Polskim rynku w 2017 roku. Dzięki towarzyszącej Nam na co dzień pasji ludzi z wieloletnim doświadczeniem oraz szerokim zakresem kontaktów międzynarodowych, zyskaliśmy zaufanie i wysoką pozycję na rynku lokalnym. 

Za główny cel postawiliśmy sobie spełnienie wszelkich oczekiwań klientów. Dbamy o to, aby jakość Naszych usług oraz towaru była zawsze na najwyższym poziomie. 

Dlaczego klienci najczęściej wybierają Nasze oferty?

  • jesteśmy liderem branży,
  • nasze telefony pochodzą wyłącznie z europejskiej dystrybucji,
  • nasze telefony pochodzą wyłącznie od wyspecjalizowanych dystrybutorów,
  • nasze telefony są w pełni legalne, oryginalne i sprawne,
  • nasze opisy są rzetelne i wiarygodne, przedstawiamy faktyczne stany telefonów 
  • nasza jakość obsługi klienta jest na bardzo wysokim poziomie, co widać po komentarzach, które otrzymujemy,

Pozostałe informacje

Siedziba firmy;

LUXTRADE HEAD OFFICE - Pszczyna

43-200 Pszczyna

Ul. Rybnicka 13

tel: 515-469-819

e-mail: biuro@luxtrade.pl

Dział obsługi zamówień internetowych;

Zamówiony przez Ciebie towar jest wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej lub dostarczany do paczkomatów Inpost. Nasza infolinia jest czynna w każdy dzień roboczy od 10:00 do 16:00. Nasi konsultanci dokładają wszelkich starań by rozwiązać każdy problem. W momencie gdy infolinia jest zajęta, prosimy o ponowny kontakt w późniejszym terminie. Obsługujemy setki zamówień dziennie. Nasi konsultanci podchodzą do każdego problemu indywidualnie a więc potrzebują nieco więcej czasu na znalezienie rozwiązania.

LUXTRADE ALLEGRO - Pszczyna

43-200 Pszczyna 

Ul. Rybnicka 13 

tel: 515-469-819 

e-mail: allegro@luxtrade.pl

Odbiory osobiste;

Zamówione u Nas produkty możesz także odebrać osobiście w jednym z naszych salonów stacjonarnych. Nie ponosisz wtedy dodatkowych kosztów transportu. Szczegółowe informacje dotyczące wysyłek i odbiórów znajdują się na poszczególnych aukcjach.

Jeśli chcesz odebrać towar osobiście w jednym z Naszych salonów, skontaktuj się z nami wczęsniej pod numerem lub e-mailem wskazanym dla danego salonu.

LUXTRADE STORE - Tychy

43-100 Tychy

Ul. Rynek 14

tel: 733-666-646

e-mail: tychy@luxtrade.pl

LUXTRADE STORE - Kraków

31-878 Kraków

Ul. Orlińskiego 1/1

tel: 733-666-636

e-mail: krakow@luxtrade.pl

LUXTRADE STORE - Wrocław

...szczegóły wkrótce

Serwis Apple i naprawa iPhone

Naprawiamy i serwisujemy smartfony w ramach czynności gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych. Specjalizujemy się głównie w urządzeniach mobilnych marki Apple. Ponadto, w Naszej ofercie znajdują się także akcesoria do w/w produktów jak i same produkty. Kompleksowość Naszych usług sprawi, że chętnie z nich skorzystasz a także wrócisz ponownie. Oferujemy rzetelne i indywidualne podejście do każdego zlecenia starając się pomóc wszystkim urządzeniom noszącym znak jabłka.

Twoje urządzenie nie jest w pełni sprawne? Skontaktuj się z Nami! Zlecimy odbiór uszkodzonego telefonu i wycenimy naprawę.

LUXTRADE SERVICE - Serwis Apple i naprawa iPhone

43-200 Pszczyna

ul. Rybnicka 13

tel: 662-827-295

e-mail: serwis@luxtrade.pl


Numer oferty: 9401569813

szukana oferta jest nieaktualna - może podobny przedmiot?

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka