Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

Xiaomi Redmi Note 8T 4/64GB niebieski


Xiaomi REDMI NOTE 8T DualSIM 4/64GB Blue (PL FV)

od
Super Sprzedawcy
MediaNoLimit - 99,9%
Allegro Smart!
41,24 zł x 20 rat raty zero
112 osób kupiło 119 sztuk
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 18 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
    • Stan:
    • Kod producenta:
      Redmi Note 8T Starscape Blue 4/64GB
    • Typ:
      Smartfon
  • Parametry fizyczne
    • Kolor:
    • Szerokość produktu:
      75.3 mm
    • Wysokość produktu:
      158.3 mm
    • Głębokość produktu:
      8.4 mm
    • Waga:
      190 g
  • Wyświetlacz
    • Przekątna ekranu:
      6.3"
    • Rodzaj wyświetlacza:
      LCD IPS
    • Ekran dotykowy:
      tak
    • Rozdzielczość ekranu (px):
      1080 x 2340
  • Aparat
    • Rozdzielczość aparatu tylnego:
      48 Mpx
    • Rozdzielczość aparatu przedniego:
      13 Mpx
    • Rozdzielczość nagrywanych filmów:
      4K
    • Funkcje aparatu:
      autofocus, lampa błyskowa, nagrywanie wideo, panorama, zoom
  • Procesor
    • Częstotliwość procesora:
      2 GHz
    • Liczba rdzeni procesora:
      8
  • Dane szczegółowe
    • Wbudowana pamięć:
    • Pamięć RAM:
      4 GB
    • System operacyjny:
      Android
    • Pojemność akumulatora:
      4000 mAh
    • Typ akumulatora:
      litowo-polimerowy
    • Slot karty pamięci:
      tak
    • Maksymalna pojemność karty pamięci:
      256 GB
    • Transmisja danych:
      4G (LTE)
    • Wyjmowana bateria:
      nie
    • Opcje SIM:
      Dual SIM
    • Komunikacja:
      Bluetooth, NFC, Wi-Fi
    • Nawigacja:
      A-GPS, GPS
    • Czujniki:
      akcelerometr, czujnik zbliżeniowy, czujnik światła, czytnik linii papilarnych, żyroskop
    • Złącza:
      USB typ C, mini jack 3,5 (audio)
    • Funkcje:
      odblokowanie za pomocą odcisku palca, szybkie ładowanie, tethering (hot-spot)
    • Funkcje w telefonach komórkowych:
      alarm wibracyjny, budzik, dyktafon, funkcja głośnomówiąca, kalendarz, kalkulator, książka telefoniczna, latarka, przypomnienia, zegar

Opis

Przedmiotem oferty są fabrycznie nowe smartfony XIAOMI REDMI NOTE 8T 4/64GB DualSIM kolor Starscape Blue (niebieski)

Uwaga: na naszej innej aukcji oferujemy ten sam model smartfona w obniżonej cenie promocyjnej

Kupując u nas możesz być pewien, że otrzymasz fabrycznie nowy smartfon (nie używany, nie naprawiany, nie odnawiany, nie przepakowywany) z kompletem akcesoriów w oryginalnym  zaplombowanym pudełku (polska dystrybucja)

Oferowane telefony są przeznaczone na rynek polski (posiadają polskie menu, NFC, współpracują z polskimi częstotliwościami GSM/LTE)

Smartfony bez blokad operatorów (działają z kartami Sim wszystkich polskich i europejskich operatorów)

System operacyjny: Android 9.0 Pie, MIUI 10.3.5

Ekran: 6,3 cala, Dot Notch, Corning® Gorilla® Glass 5, zakrzywione szkło 2,5D, IPS TFT LCD, tryb czytania z filtrem światła niebieskiego (ochrona wzroku), mały notch,

Rozdzielczość ekranu:  FHD+, 2340x1080 pix, 409 ppi, bardzo dobra jasność do 507 cd/m2, proporcje 19,5:9, duża szczegółowość detali z dobrym odwzorowaniem kolorów

Model procesora: Qualcomm Snapdragon 665 (nowy procesor trzeciej generacji SI)

Liczba rdzeni: ośmiordzeniowy, 4 × 2,0 GHz (Kryo 260 Gold) + 4 x 1,8 GHz (Kyro 260 Silver)

Układ graficzny: Adreno 610

Pamięć operacyjna: 4 GB RAM

Pamięć wewnętrzna: 64 GB (dostępne dla użytkownika 48,9 GB)

Obsługa kart microSD: tak, maksymalna wielkość 256 GB

Aparat główny tylny poczwórny: 48 MP ƒ/1,8 (szerokokątny) + 8 MP ƒ/2.2 (ultraszerokokątny) + 2 MP ƒ/2.4 (macro) + 2 MP ƒ/2.4 (głębia ostrości)

Funkcje aparatu tylnego: szybki i celny PDAF, czujnik głębi Bokeh (możliwość dostosowania poziomu rozmycia tła w czasie rzeczywistym), dobry automatyczny HDR, panorama, rozpoznawanie twarzy, sztuczna inteligencja "Si" (automatyczne rozpoznawanie scen z powiadomieniami i sugestiami zmiany ustawień lub aktywowania trybu ultraszerokokątnego), macro (ostrość w zakresie 2-10 cm) , 4w1 Super Pixel, dobry tryb nocnych zdjęć

Wideo: 4K 30fps z EIS (optyczną stabilizacją obrazu), Slow Motion FHD 120fps

Aparat przedni: 13 MP ƒ/2,0, HDR, wspomagany sztuczną inteligencją (SI Beautify), HDR, Bokeh (regulowane rozmycie tła)

Czytnik linii papilarnych:  tak, szybki/ciągle aktywny z tyłu + skaner rysów twarzy

DualSIM: tak, dual standby, 2 x nanoSIM (oba z LTE) + microSD (oddzielne trzecie gniazdo na kartę pamięci)

Czujniki: akcelerometr, czujnik podczerwieni (Irda z funkcją pilota rtv), żyroskop, zbliżeniowy, oświetlenia, czytnik linii papilarnych, kompas cyfrowy, NFC

Wymiary: 161,15 x 75,4 x 8,6 mm  Waga: 199 g (wliczając baterię)

Bateria: 4000 mAh (dobry czas pracy na jednym ładowaniu)

Szybkie ładowanie: tak, Quick Charge 18W, pełne ładowanie 0-100% w ok. 115 minut

Łączność: GSM 850, 900, 1800, 1900     WCDMA 850, 900, 1700, 1900, 2100

LTE: tak, FDD LTE: 2100, 1800, 850, 2600, 900, 1900, 1700, 800, 700; TDD LTE: 2600, 2300

WiFi: tak, 802.11 a/b/g/n/ac, dwuzakresowe (2.4 GHz oraz 5 GHz) Hot-Spot, Wi-Fi Direct, Wi-Fi Display

Bluetooth: tak (4.2) BLE

GPS: GPS, A-GPS, GLONASS, BeiDou, Galileo

USB: USB 2.0 Type-C z OTG

Wejście słuchawkowe: jack 3,5 mm

Uwagi dodatkowe: wysoka jakość wykonania (ekran jak i tył urządzenia pokryty odpornym szkłem Corning Gorilla Glass 5), obudowa z powłoką nano odporną na zachlapania, nowoczesny design opalizującej obudowy, port podczerwieni IrDA z funkcją pilota rtv, bardzo dobre zdjęcia w dobrych i średnich warunkach oświetleniowych, dobry tryb nocnych zdjęć, duży jasny i szczegółowy wyświetlacz, dobry procesor (zapewnia płynność w nowych grach i programach), bardzo dobry czas pracy na baterii (średnio 2-3 dni), głośny i czysty dźwięk z głośnika, szybki aktywny czytnik linii papilarnych, skaner twarzy, radio FM, wzmacniacz cyfrowy Smart PA (dobry dźwięk audio z mocnym basem), wielofunkcyjne NFC, mocna bateria z ultra szybkim ładowaniem 18W

W zestawie: telefon, wbudowana bateria, ultra szybka ładowarka 18W, kabel USB, oryginalne etui ochronne (producenta bezbarwne), igła do wysunięcia slotu kart, instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, oryginalne fabrycznie zaplombowane pudełko

Dostępne kolory: aktualnie na stanie posiadamy jeden kolor Starscape Blue (na tej aukcji kupujesz kolor niebieski)

OFEROWANE TOWARY:

Pochodzą z polskiej dystrybucji sieciowej

1. Kupując u nas masz pewność, że otrzymasz towar oryginalny pochodzący z legalnego kanału dystrybucji. Nie sprzedajemy towarów z nieoficjalnej dystrybucji. Nieoficjalna dystrybucja azjatycka lub europejska zazwyczaj łączy się z brakiem lub znacznie skróconym okresem gwarancyjnym producenta, problemami z zasięgiem (inne częstotliwości pracy urządzeń) lub problemami z aktualizacją systemu operacyjnego Android (brak dostępu do bezpłatnych nowych wersji z polskim menu)

2. Są fabrycznie nowe. Kupując u nas masz pewność, że otrzymasz fabrycznie nowy smartfon z kompletem akcesoriów w oryginalnym zaplombowanym pudełku

3. Nie posiadają blokad (działają z kartami SIM wszystkich polskich i europejskich operatorów)

4. Są naszą własnością, nie są powiązane z usługami abonamentowymi operatorów

5. Na każdy oferowany towar wystawiamy paragon/rachunek imienny/fakturę z VAT 23%. Autoryzowane serwisy producenta realizują nieodpłatne naprawy gwarancyjne tylko na podstawie określonych dowodów zakupu, tj. po okazaniu przez właściciela towaru paragonu/rachunku imiennego lub faktury z VAT 23%. Na terenie Polski nie są realizowane nieodpłatne naprawy gwarancyjne na podstawie innych dokumentów zakupowych - zwykle jako dowody zakupu nie są uznawane w autoryzowanych serwisach producenta rachunki "BEZ VAT 23%" i faktury "VAT MARŻA"

6. Przy zakupie kilku przedmiotów na naszych różnych aukcjach doliczamy tylko jeden koszt dostawy

W przypadku dodatkowych pytań zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem adresu e-mail

Dane kontaktowe poniżej w zakładce „O sprzedającym

raty zero

Kupuj wygodnie na raty zero

Raty zero to wygodny i bezpieczny sposób finansowania Twoich zakupów na Allegro. Możesz rozłożyć swoje zakupy nawet na 20 rat nie ponosząc dodatkowych kosztów. Np. robisz zakupy za 2000 PLN i spłacasz w 20 ratach po 100 PLN.
Sprawdź szczegóły w Regulaminie (allegro.pl/raty/regulamin) i złóż wniosek.

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 30.03.2020 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 30.03.2020 r. - 03.05.2020 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,93

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,93/5
(947 ocen)
902
36
4
1
4

5 lutego 2020 od
najbardziej pomocna
Znakomity smartfon z dobrym procesorem i układem graficznym. Świetnie leży w dłoni, a parametry "zwalają z nóg". I do tego baaardzo niska cena - SUPER!
28 grudnia 2019 od
Mój pierwszy Xiaomi i jestem bardzo mile zaskoczony! Bardzo dobre wykonanie, jakość, parametry. Niczym nie odpuszcza markowym telefonom. Śmiało mogę polecić niezdecydowanym
8 grudnia 2019 od
Telefon bardzo dobry. Stosunek "cena do jakości" robi wrażenie. Dostrzegam jednak pewne opóźnienia w trakcie szybkiej nawigacji pomiędzy aplikacjami. Drobne przycięcia, które zdarzają się bez wyraźnej przyczyny. Ogólnie - polecam.
20 stycznia 2020 od
To najlepszy telefon, którego nigdy nie trzymałem w rękach.
8 lutego 2020 od
Petarda
2 kwietnia 2020 od
rewelacja
1 kwietnia 2020 od
Super tel.polecam
30 marca 2020 od
Znakomita jakość, szybkość. Super!!
29 marca 2020 od
Bardzo fajny smartfon, ładnie śmiga, wszystko co potrzebne ma, ba nawet NFC i naprawdę przyzwoity aparat, polecam
29 marca 2020 od
dobry.
28 marca 2020 od
Rewelka. Super chodzi. W zestawie etui silikonowe
26 marca 2020 od
Produkt zgodny z opisem. Mała rzecz, a cieszy.
26 marca 2020 od
Telefon spełnił moje oczekiwania, właściwa cena za produkt.
25 marca 2020 od
Za te pieniążki można śmiało polecać. Natomiast po kilku tygodniach nabrałem pewności, że lepiej było jednak dołożyć kilka złotych i kupić wersję Pro. Aparaty fotograficzne naprawdę nie zachwycają. Delikatnie mówiąc...
25 marca 2020 od
Lubię Xiaomi!


Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: ŁAŃCUT, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u MediaNoLimit za co najmniej 3000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
wt. 7 kwi. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 7 kwi. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Kurier DHL
16,00 zł
wt. 7 kwi. u Ciebie
wt. 7 kwi. u Ciebie
Kurier DHL pobranie
19,00 zł
wt. 7 kwi. u Ciebie
wt. 7 kwi. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Aktualnie wszystkie zamówienia realizujemy ciągu 1-2 dni roboczych. Czas dostawy Kurier DHL 1-2 dni robocze, paczkomaty Inpost 2-3 dni robocze. Towar na czas wysyłki bardzo starannie zabezpieczamy ( folia bąbelkowa + dodatkowe kartonowe opakowanie zewnętrzne). Wszystkie zakupione przedmioty ubezpieczamy w transporcie na ich pełną wartość.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Oferowany towar pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji i jest objęty pełnym 24 miesięcznym okresem gwarancji producenta/dystrybutora


Naprawy gwarancyjne realizują na terenie całego kraju wszystkie autoryzowane serwisy producenta/dystrybutora. Naprawę gwarancyjną można również zgłosić w systemie door-to-door, np. za pośrednictwem strony internetowej https://www.ctdi.pl/


MEDIA NO LIMIT (dalej jako Sprzedawca) dostarcza towary fabrycznie nowe, bez wad fizycznych i prawnych, pochodzące z oficjalnej dystrybucji.


Na każdy towar wystawiamy dokument potwierdzający sprzedaż z doliczonym podatkiem VAT 23% (paragon/rachunek imienny/faktura).


Inne towary (niepełnowartościowe lub posiadające wady) oferujemy zawsze z dodatkowym wyraźnym opisem (szczegółowa pisemna informacja) na aukcji internetowej lub stronie internetowej. 


I. PROCEDURA REKLAMACJI

Niniejsza informacja o sposobie składania reklamacji skierowana jest do Konsumentów, którzy dokonali zakupu towarów oferowanych przez MEDIA NO LIMIT.


Definicje:

Konsument - Kupujący będący osobą fizyczną, dokonujący czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową

Sprzedający – Firma MEDIA NO LIMIT – Grzegorz Łuksik z siedzibą Sonina 464K, 37-100 Łańcut, numer NIP: 8151268348, nr REGON: 369409157

Przedsiębiorca - w rozumieniu kodeksu cywilnego, osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową


JAK ZAREKLAMOWAĆ WADLIWY TOWAR ?

1. Jeżeli rzecz kupiona ma wady Konsument może skorzystać wedle swojego wyboru z uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora jak również z uprawnień wynikających z rękojmi.  

2. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamację dotyczącą towaru lub usługi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: biuro@medianolimit.pl lub wysyłając zgłoszenie na adres korespondencyjny Sprzedającego: MEDIA NO LIMIT, ul. Bema 2, 37-100 Łańcut.

3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail Kupującego, numer telefonu kontaktowego oraz w przypadku towaru zakupionego za pośrednictwem portalu aukcyjnego „nick” Kupującego,

- datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji ( data wystawienia faktury lub paragonu ) lub datę zakupu na portalu aukcyjnym,

- wskazanie przedmiotu reklamacji z określeniem żądania Kupującego,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,

- skan, zdjęcie lub papierową kopię dowodu zakupu (paragon lub faktura). Jeżeli Kupujący nie posiada kopii dowodu zakupu może potwierdzić zawarcie transakcji, przedstawiając np. wyciąg z historii na rachunku bankowym,

- w uzasadnionych przypadkach dokumentację fotograficzną reklamowanego towaru.

4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail lub w formie pisemnej na wskazany adres zamieszkania Kupującego. Sprzedawca w odpowiedzi na reklamację informuje Kupującego czy zgłoszona reklamacja została:

- uznana (ze wskazaniem dalszego postępowania reklamacyjnego) lub                                                                                                                                                      - nie uznana (z wyjaśnieniem powodów nie uznania).

7. W przypadku uznania reklamacji, reklamowany towar należy dostarczyć do punktu handlowego w którym nastąpił zakup towaru lub wysłać na adres korespondencyjny Sprzedającego: MEDIA NO LIMIT, ul. Bema 2, 37-100 Łańcut. Przed wysyłką  reklamowanego towaru prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Wsparcia Technicznego (numer tel. 573 449 448).

8. Dostarczenie towaru do Sprzedawcy w ramach reklamacji jest bezwarunkowe. Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.

9. Odbiór reklamowanego towaru następuje w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.

10. Reklamowany towar (dostarczony osobiście przez Kupującego) należy odebrać od Sprzedawcy w terminie do 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych. Jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej Sprzedawca uprawniony jest do naliczania opłaty za bezumowne przechowywanie towaru.

11.  Towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu. Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak powinno ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu.

12. Przesyłany towar powinien być kompletny (włączając w to wszystkie akcesoria  mające wpływ na funkcjonalność produktu lub mogące być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową).

13. Klient zobowiązany jest do  dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej (jeżeli towar posiada takową) oraz szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność występują. Dodatkowo należy na piśmie określić żądania reklamacyjne oraz podstawę prawną realizacji uprawnień (Reklamacja z tytułu rękojmi lub Reklamacja z tytułu gwarancji).

14. W przypadku nie dołączenia kserokopii faktury zakupu lub paragonu lub innego dokumentu potwierdzającego datę i dokonanie zakupu Sprzedający rozpatruje reklamację, o ile sprzedaż towaru zostanie potwierdzona w MEDIA NO LIMIT. 

15.  Gdy przedmiotem sprzedaży jest towar używany, Sprzedawca odpowiada za wadę towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 1 roku. 

16. Reklamacji nie podlega naturalne zużycie towaru, uszkodzenia powstałe wskutek użytkowania produktów w sposób niezgodny z przeznaczeniem oraz uszkodzenia mechaniczne.

17.W związku z zapisem powyżej, przy odbiorze towaru bezpośrednio w punkcie sprzedaży lub siedzibie Sprzedawcy, Kupujący powinien towar obejrzeć i sprawdzić. W szczególności Kupujący powinien sprawdzić czy  towar jest kompletny i nie ma uszkodzeń mechanicznych ( m. in. pęknięć, zarysowań, wgnieceń czy otarć). Kupującemu pomoże w tym pracownik Sprzedającego, którego obowiązkiem jest upewnienie się, że wydawany towar jest kompletny i w dobrym stanie.

18. W przypadku wysłania towaru Kupujący w momencie odbioru przesyłki powinien w obecności kuriera/dostawcy sprawdzić stan dostarczonego towaru. W razie stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości (w szczególności uszkodzenia opakowania połączonego z uszkodzeniem mechanicznym, brakiem lub niekompletnością zamówionego towaru) Kupujący powinien przy udziale kuriera/dostawcy sporządzić pisemny protokół szkody (kurier/dostawca ma obowiązek posiadać wzór protokołu szkody). Reklamacje dotyczące uszkodzeń towaru w transporcie będą rozpatrywane przez Sprzedającego zgodnie z zapisami dostarczonego protokołu szkody. Brak protokołu szkody podpisanego przez kuriera/dostawcę może skutkować nieuznaniem reklamacji.

19. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k. c. strony wyłączają odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne  i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.  

20. Sprzedawca nie jest gwarantem towarów. Kupujący może reklamować towar objęty gwarancją jakości producenta/dystrybutora bezpośrednio w autoryzowanych punktach serwisowych wskazanych przez producenta/dystrybutora (zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta/dystrybutora lub szczegółowymi informacjami zamieszczonymi na stronie internetowej producenta/dystrybutora). Kupujący może również realizować uprawnienia wynikające z gwarancji jakości za pośrednictwem Sprzedawcy. W takim przypadku otrzymany od Kupującego  wadliwy towar Sprzedawca wysyła do autoryzowanego serwisu producenta/dystrybutora.

21. Naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. W związku z tym przed dostarczeniem lub wysłaniem wadliwego towaru rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci reklamowanego towaru.

22. W sprawach nieuregulowanych niniejszą procedurą, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.      Pozostałe informacje w załączonym pliku (PDF)


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Media No Limit
Bema 3
37-100 Łańcut
Dodatkowe informacje

RĘKOJMIA - OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA TOWARU BEZ WAD

Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar i/lub usługa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym, z zastrzeżeniem postanowień poniżej. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży. Sprzedawca jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności z tytułu Rękojmi w zakresie określonym kodeksem cywilnym. 


PRZESŁANKI ODPOWIEDZIALNOŚCI SPRZEDAWCY Z TYTUŁU RĘKOJMI

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia).


Wada fizyczna - Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym towarze w tej samej chwili. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego towaru z Umową Sprzedaży.

W szczególności sprzedany towar jest niezgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli:

1. nie ma właściwości, które towar tego rodzaju powinien mieć ze względu na cel oznaczony w Umowie Sprzedaży albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia,  

2. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór,  

3. nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia,  

4. został Klientowi wydany w stanie niezupełnym.  

Sprzedany towar ma wadę fizyczną także w razie nieprawidłowego jego zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią, za którą Sprzedawca ponosi odpowiedzialność, albo przez Klienta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedawcy.

Wada prawna - Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu towarem wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.


Zwolnienie Sprzedawcy od odpowiedzialności

1. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem Klienta będącego Konsumentem za to, że sprzedany towar nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień producenta/dystrybutora, jeżeli zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Klienta o zawarciu Umowy Sprzedaży, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem Umowy Sprzedaży.

2. Sprzedawca jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności z tytułu rękojmi w zakresie określonym kodeksem cywilnym. Informacja o rozszerzeniu, ograniczeniu lub wyłączeniu odpowiedzialności z tytułu rękojmi będzie każdorazowo wskazana na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji.

3. Nie stanowią podstawy reklamacji niewielkie różnice w zewnętrznym wyglądzie towaru wydawanego Klientowi w zestawieniu z wyglądem towaru (tego samego rodzaju, marki i modelu) prezentowanym w formie graficznej na stronie internetowej Sprzedającego, które mogą wynikać z innych ustawień monitora Klienta, warunków oświetlenia i innych czynników związanych jedynie z używaniem Internetu do zakupów. Niniejsze postanowienie nie rodzi skutku w postaci ograniczenia odpowiedzialności Sprzedającego wobec Kupującego, w szczególności nie ogranicza w żaden sposób praw Kupującego będącego Konsumentem do odstąpienia od umowy.


JAK SKORZYSTAĆ Z RĘKOJMI ?  

Niniejsze uprawnienia mają co do zasady charakter równorzędny, co oznacza, że Klient ma możliwość korzystania od razu zarówno z pierwszej, jak i drugiej grupy uprawnień:

Obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy

1. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.

2. Jeżeli Klientem jest Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę zgodnie z postanowieniami powyżej usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

3. Jeżeli spośród sprzedanych towarów tylko niektóre są wadliwe i dają się odłączyć od towarów (egzemplarzy) wolnych od wad, bez szkody dla stron obu, uprawnienie Klienta do odstąpienia od umowy ograniczone jest do towarów (egzemplarzy) wadliwych.

Naprawa lub wymiana                                                                                                           

Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową Sprzedaży towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów.


WAŻNE TERMINY REKLAMACYJNE

1 rok domniemania istnienia wady w chwili wydania Produktu. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w sprzedanym Produkcie w tej samej chwili. Jeżeli Klientem jest Konsument, a wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania sprzedanego towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta.

2 lata odpowiedzialności Sprzedawcy. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi za wady prawne sprzedanego towaru stosuje się przepisy dotyczące wady fizycznej, z tym że bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Klient dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Klient dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.


TERMIN REALIZACJI ŻĄDANIA REKLAMACYJNEGO KONSUMENTA  

W przypadku uznania reklamacji Sprzedający jest obowiązany wymienić wadliwy towar na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.                     W przypadku uznania przez Sprzedającego żądania zwrotu pieniędzy, zwrot środków na rzecz Konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie. W przypadku uznania żądania obniżenia ceny Kupujący powinien wyznaczyć Sprzedającemu termin na ich zwrot.


POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;  http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Media No Limit
Bema 2
37-100 Łańcut
Dodatkowe informacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

PONIŻSZE ZAPISY MAJĄ ZASTOSOWANIE TYLKO W PRZYPADKU ZAKUPU TOWARU LUB USŁUGI NA ODLEGŁOŚĆ LUB POZA LOKALEM SPRZEDAJĄCEGO


Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży przysługuje Konsumentowi, który na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa dokonał zakupu towaru w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową.


  • Wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (w załączeniu wzór – Oświadczenia o odstąpieniu od umowy)
  • Wydrukuj i podpisz Oświadczenie  
  • Starannie zabezpiecz towar przed uszkodzeniem w czasie wysyłki
  • Wyślij Oświadczenie i towar na wskazany poniżej adres  
  • Oczekuj na zwrot środków na wskazany w Oświadczeniu rachunek bankowy

1. Na podstawie art.27 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014r., poz. 827 ze zm.) Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość lub poza lokalem Sprzedawcy może odstąpić od niej bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w wyżej powołanej Ustawie .  

2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy umowa sprzedaży na odległość obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów, w tym umów o świadczenie usług dodatkowych – od dnia ich zawarcia.  

3. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie Sprzedającemu drogą pocztową jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu (na adres korespondencyjny: MEDIA NO LIMIT – Grzegorz Łuksik, ul. Bema 2, 37- 100 Łańcut) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adres e-mail: biuro@medianolimit.pl ). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na przykładowym wzorze formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W przypadku złożenia oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim i przesłania go zgodnie z postanowieniami zdania poprzedniego Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi  otrzymanie oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru (w formie elektronicznej, na adres e-mail podany w formularzu).

4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

5. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Towar należy odesłać lub dostarczyć na adres korespondencyjny: MEDIA NO LIMIT, ul. Bema 2, 37- 100 Łańcut, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.  W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.  

7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

9. Po otrzymaniu towaru Sprzedający wystawi Konsumentowi fakturę korygującą i prześle ją na wskazany w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy adres e-mail lub na adres zamieszkania Konsumenta. Po otrzymaniu faktury korygującej Konsument powinien czytelne podpisać kopię i odesłać niezwłocznie na adres korespondencyjny Sprzedawcy: MEDIA NO LIMIT, ul. Bema 2, 37-100 Łańcut.

10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa nie przysługuje Konsumentowi w sytuacjach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014r., poz. 827). 

11. Sprzedawca nie stosuje polityki towarów zastępczych.

12. Jeżeli Konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość zobowiązany jest do uiszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość.

Jeżeli Konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 ww. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014.827), ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.

13. W chwili odstąpienia przez Konsumenta od umowy sprzedaży na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, Sprzedawca informuje tę osobę o odstąpieniu przez Konsumenta od umowy sprzedaży na odległość.

14. Zakup towaru w punkcie handlowym lub w siedzibie Sprzedawcy po jego uprzedniej rezerwacji za pośrednictwem sklepu internetowego lub strony www.medianolimit.pl nie stanowi umowy zawartej na odległość, od której przysługuje prawo odstąpienia w rozumieniu art. 27 ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827 z poźn. zm.)

15. Jeżeli Sprzedawca nie poinformowałby konsumenta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od upływu terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta. Jeżeli konsument został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przed upływem terminu, o którym mowa w art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie.

DODATKOWE INFORMACJE

1. Konsumenci mają możliwość korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży albo do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu ze sprzedawcą.

2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem www.uokik.gov.pl.


O sprzedającym

MediaNoLimit

O sprzedającym


MediaNoLimit

99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:26

Dane firmy

Grzegorz Łuksik
MEDIA NO LIMIT
SONINA 464 K
37-100 ŁAŃCUT
NIP: 815-126-83-48

Kontakt

  • 573 *** *** (pokaż)
  • 573 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

O NAS 

MEDIA NO LIMIT                                                                                         

NIP 8151268348   REGON 369409157                                                                                     

adres e-mail: biuro@medianolimit.pl 

adres siedziby: Media No Limit, 37-100 Łańcut, Sonina 464K                                                                            

adres strony internetowej: www.medianolimit.pl 

adres korespondencyjny: Biuro Obsługi Klienta, 37-100 Łańcut, ul. Generała Bema 2 

numery tel. kontaktowych: 573 449 449 , 573 449 448 , 573 449 447  

Pozostałe informacje

JAK DO NAS TRAFIĆ 

MEDIA NO LIMIT - Biuro Obsługi Klienta, 37-100 Łańcut, ul. Generała Bema 2 (I piętro w obiekcie „JUST Fit”) 

BOK czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00 ----------------------------------------------------------------------------------------- 

MEDIA NO LIMIT (siedziba firmy), 37-100 Łańcut, Sonina 464K (dojazd od ul. Potockich)

siedziba czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 17.00 – 20.00 oraz w każdą sobotę w godzinach 10.00 – 13.00 

Wizytę w siedzibie prosimy wcześniej uzgodnić - kontakt pod nr tel. 573 449 448 


Numer oferty: 9067459658

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka