Parametry
- Faktura:Wystawiam fakturę VAT
Dane podstawowe
- Stan:
- Kod producenta:23665
- Typ:Smartfon
Parametry fizyczne
- Kolor:niebieski
- Materiał:tworzywo sztuczne
- Szerokość produktu:70.4 mm
- Wysokość produktu:146.3 mm
- Głębokość produktu:9.6 mm
- Waga:165 g
Wyświetlacz
- Przekątna ekranu:5.4"
- Rodzaj wyświetlacza:LCD IPS
- Ekran dotykowy:tak
Aparat
- Rozdzielczość aparatu tylnego:12 Mpx
- Rozdzielczość aparatu przedniego:5 Mpx
- Funkcje aparatu:panorama, autofocus, lampa błyskowa, zoom, nagrywanie wideo
Procesor
- Procesor:Qualcomm Snapdrago 439
- Liczba rdzeni procesora:8
Dane szczegółowe
- Wbudowana pamięć:16 GB
- Pamięć RAM:2 GB
- System operacyjny:Android
- Pojemność akumulatora:4000 mAh
- Slot karty pamięci:tak
- Układ graficzny:Adreno 505
- Transmisja danych:4G (LTE)
- Funkcje:tethering (hot-spot)
- Opcje SIM:Dual SIM
- Blokada simlock:brak blokady
- Komunikacja:Bluetooth, Wi-Fi
- Nawigacja:A-GPS, BeiDou, GLONASS, GPS
- Czujniki:żyroskop, akcelerometr, czujnik zbliżeniowy, czujnik światła
- Złącza:microUSB typ B, mini jack 3,5 (audio)
- Funkcje w telefonach komórkowych:zegar, książka telefoniczna, kalendarz, radio, własne gry, dyktafon, latarka, funkcja głośnomówiąca, kalkulator, alarm wibracyjny, przypomnienia, budzik
Opis
Smartfon
Xiaomi RedmiI 7A 2/16GB (niebieski)
- nr kat. 1196326
- Wyświetlacz: 5,45 ", 1440 x 720 pikseli, 16 mln kolorów IPS
- Procesor: Qualcomm Snapdragon 439 ośmiordzeniowy
- Pamięć RAM: 2 GB
- Pamięć wewnętrzna: 16 GB
- Aparat: Tylny 13 Mpix , Przedni 5 Mpix
- Komunikacja: Wi-Fi, Wi-Fi Direct, Bluetooth 4.2
- Pojemność akumulatora w komplecie: 4000 mAh
Nr kat. 1196326
Surfuj po internecie
Prędkość pobierania danych do 300 Mb/s w standardzie LTE pozwoli na przeglądanie Internetu i streaming multimediów bez opóźnień czy przerw na buforowanie. Standard LTE udostępnia zupełnie nowy komfort łączności mobilnej i korzystania z mobilnego internetu.
Korzystaj z dwóch numerów
Funkcja Dual SIM umożliwia korzystanie z dwóch osobnych kart SIM w jednym telefonie. Teraz, gdy posiadasz dwa numery możesz umieścić oba w jednym smartfonie i używać ich w każdej chwili.
Uodpornij swój ekran
Chemicznie hartowane szkło Gorilla Glass firmy Corning stanowi idealne zabezpieczenie ekranu smartfona przed zarysowaniami i pęknięciami. Gorilla Glass zapewnia idealne przewodzenie ekranów dotykowych, dzięki czemu jest od lat stosowane przez renomowanych producentów.
Zdjęcia
SPECYFIKACJA
Dane podstawowe
- Wyświetlacz: 5,45 " 16 mln kolorów IPS 1440 x 720 pikseli
- Pamięć wewnętrzna: 16 GB
- Czytnik kart pamięci microSD: tak do 256 GB
- Procesor: Qualcomm Snapdragon 439 ośmiordzeniowy
- Pamięć RAM: 2 GB
- Interfejs po polsku: tak
- Złącza: słuchawkowe typ 3,5 mm jack
Transmisja danych
- Sieć Wi-Fi: tak
- NFC: tak
- Bluetooth: tak v4.2
- LTE: tak
- Zakresy częstotliwości pracy LTE: 2600, 2500, 2300, 2100, 1900, 1800, 900, 850
- HSDPA / HSUPA / HSPA+: tak / tak / tak
- Zakres częstotliwości pracy UMTS/WCDMA: 850, 900, 2100
- GPRS / EDGE: tak / tak
- Zakresy częstotliwości pracy GSM: 850, 900, 1800, 1900
Funkcje multimedialne
- Aparat foto: 13 Mpix
- Opcje aparatu: autofocus, ledowa lampa błyskowa, nagrywanie filmów Full HD 1080p
- Aparat przedni: 5 Mpix
- Nawigacja: odbiornik GPS: tak
- GPS: GPS, A-GPS, GLONASS, Beidou
- Odtwarzacz MP3: tak
- Radio FM: tak
- Odtwarzacz audio: AAC, AAC+, AMR, eACC+, FLAC, MIDI, OGG, WAV
- Odtwarzacz wideo: H.263, H.264, MPEG4
Funkcje telefonu
- Standardy wysyłania/odbierania wiadomości: e-mail, MMS, SMS
- Tryb głośnomówiący: tak
- Dzwonki MP3 / polifoniczne: tak / tak
- Kalendarz: tak
- Kalkulator: tak
- Alarm (budzik) / wibracje: tak / tak
- Dual SIM: tak
- Karta SIM: nano SIM
- Czujniki: akcelerometr, czujnik światła otoczenia, czujnik zbliżeniowy
- Ładowanie bezprzewodowe: nie
- Dodatkowe opcje: 4G LTE, Google Play, Gorilla Glass, HD Voice, obsługa USB OTG, odtwarzacz mp3
Parametry fizyczne
- Typ obudowy: klasyczna - ekran dotykowy
- Barwa obudowy: niebieski
- Akumulator: 4000 mAh
- Czas rozmów/czuwania: / -
- Rozmiary (szer. x wys. x głęb.): 146.30 x 70.41 x 9.55 mm
- Waga: 165 g
Wyposażenie
- Wyposażenie: instrukcja obsługi w języku polskim, karta gwarancyjna, ładowarka sieciowa
Producent
- Dystrybucja: Oficjalna Dystrybucja Xiaomi
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
Stosowana przez Sprzedawcę procedura rozpatrywania reklamacji - Sprzedawca dostarcza towary i/lub usługi bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych i opisanych na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. Sprzedawca odpowiada, jeżeli towar i/lub usługa mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym, z zastrzeżeniem postanowień poniżej. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu Rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość. Sprzedawca jest uprawniony do rozszerzenia, ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności z tytułu Rękojmi w zakresie określonym kodeksem cywilnym. Informacja o rozszerzeniu, ograniczeniu lub wyłączeniu odpowiedzialności z tytułu Rękojmi będzie każdorazowo wskazana na stronie zawierającej towar i/lub usługę będącą przedmiotem transakcji. Sprzedawca nie jest gwarantem towarów. W przypadku udzielenia przez gwaranta gwarancji jakości obejmującej towary (Gwarancja) jej warunki są udostępniane na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji lub przy towarze. Uprawnienia z tytułu Gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do towaru. Reklamacje z tytułu Rękojmi lub Gwarancji, jak również nieprawidłowego wykonania usług należy przesłać na adres: Sklep Internetowy OleOle! Euro-net Sp. z o.o., ul. Parzniewska 18; 05-800 Pruszków . Magazyn 1/Rampa 30, a w przypadku roszczeń z tytułu Gwarancji także bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym.
Reklamowany towar powinien być przesyłany na adres: Euro-net Sp. z o.o., Sklep Internetowy OleOle! ul. Parzniewska 18, 05-800 Pruszków, Magazyn 1/ Rampa 30.
Dodatkowe informacje o sposobie odsyłania reklamowanego towaru i składaniu reklamacji można uzyskać pod numerem telefonu 812 812 822.
I
Określenie funkcjonalności treści cyfrowych oraz technicznych środkach ich ochrony i mających znaczenie interoperacyjności treści cyfrowych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem – przedstawiono na stronie zawierającej towar będący przedmiotem transakcji oraz dołączono do towaru;
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur - Konsument posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
i) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży,
ii) konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą,
iii) konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między konsumentem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich),
iv) w sprawach dotyczących produktów finansowych konsument uprawniony jest do zwrócenia się do Rzecznika Finansowego, przy czym dodatkowe informacje dotyczące pozasądowego rozwiązywania sporów konsumentami, udostępnione są w odpowiednich wzorcach umownych w szczególności Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi: http://www.uokik.gov.pl i http://www.rf.gov.pl.
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Sprzedawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożliwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: sklep@oleole.pl
Zwroty
Zwroty
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Konsument, który zawarł umowę sprzedaży na odległość może odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa poniżej.
2. Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość wygasa po upływie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik, a w przypadku gdy umowa sprzedaży na odległość obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.
3. Uprawnienie do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość może zostać zrealizowane przez konsumenta poprzez przesłanie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu na adres: Sklep Internetowy OleOle! Euro-net Sp. z o.o., ul. Parzniewska 18; 05-800 Pruszków . Magazyn 1/Rampa 30 lub na adres e-mail: sklep@oleole.pl. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na prezentowanym wzorze formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia towarów oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
5. Sprzedawca wstrzyma się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Towar należy odesłać lub przekazać na adres: Sklep Internetowy OleOle! Euro-net Sp. z o.o., ul. Parzniewska 18; 05-800 Pruszków . Magazyn 1/Rampa 30, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość towaru , który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w wysokości: dla towarów o wadze do 30 kg do 40 zł, a dla towarów o wadze ponad 30 kg do 200 zł, z zastrzeżeniem, że w przypadku towarów ponadgabarytowych (np. lodówki side-by-side) wysokość ww. kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę 700-1000 zł.
8. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
9. Jeżeli konsument zażądał rozpoczęcia świadczenia usług przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość zobowiązany jest do uiszczenia ich ceny proporcjonalnie do zakresu świadczeń spełnionych do chwili, w której poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży na odległość.
10. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą. Konsument nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych powyżej. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, przedsiębiorca informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy sprzedaży na odległość.
Informacja o braku prawa odstąpienia od umowy na podstawie art. 38 Ustawy o prawach konsumenta lub o okolicznościach, w których Konsument traci prawo odstąpienia od umowy - Jeżeli Sprzedawca nie poinformowałby konsumenta o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, prawo to wygasa po upływie 12 miesięcy od upływu terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość, zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta. Jeżeli konsument został poinformowany przez Sprzedawcę o prawie odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przed upływem terminu, o którym mowa w art. 27 Ustawy o prawach konsumenta, termin do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość upływa po 14 dniach od udzielenia konsumentowi informacji o tym prawie. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: i) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę, za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, ii) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość; iii) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; iv) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia; v) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; vi) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; vii) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; viii) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; ix) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- skl**@********* (pokaż)
- 812 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Właścicielem konta OleOle_pl jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000117710, o numerze NIP 5270005984, o numerze REGON 010137837, o numerze rejestrowym BDO 000011437, o kapitale zakładowym w wysokości 560 190 zł.
Do wszystkich zamówień wystawiane są faktury w formie elektronicznej. Jeśli potrzebują Państwo faktury w formie papierowej prosimy o zaznaczenie tego w wiadomości do sprzedającego.
Pozostałe informacje
WAŻNE INFORMACJE:
W celu usprawnienia obsługi zamówień - w przypadku wyboru dostawy do Punktu Odbioru Ososbistego OleOle prosimy o wiadomość do sprzedającego z nazwą wybranego przez Państwa Punktem Odbioru Osobistego.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO - Administratorem danych osobowych udostępnionych sprzedającemu OLEOLE („Sklep”) przez Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000635012, kapitał zakładowy: 34 000 000 złotych, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 525-26-74-798, REGON 365331553, zgodnie z regulaminem serwisu ALLEGRO.PL dostępnym pod adresem: https://allegro.pl/regulamin/pl#artykul-1-definicje, w celu zawarcia umowy w serwisie ALLEGRO.PL jest Euro-net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: 02-273 Warszawa ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, e-mail: daneosobowe@oleole.pl, telefonu 812 812 812, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000117710, NIP 5270005984, REGON 010137837, BDO 000011437, o kapitale zakładowym w wysokości 560.190 zł, („Administrator").
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla realizacji następujących celów: i) realizacja umów zawieranych w Sklepie oraz wynikających z nich zobowiązań, w tym reklamacyjnych, ii) zapewnienie wygody i bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest: i) konieczność realizacji umów zawieranych w Sklepie oraz świadczeń o podjęcie których osoba, której dane dotyczą wnosi przed zawarciem umowy, ii) prawny obowiązek spoczywający na Administratorze, iii) uzasadnione interesy realizowane przez Administratora (np. bezpieczeństwo w Sklepie, zapobieganie czynom niedozwolonym) lub stronę trzecią (np. operatorzy płatności elektronicznych).
Dane osobowe będą przechowywane w celach rozliczeniowych maksymalnie przez okres wynoszący 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku związany z umową zawartą w Sklepie. W pozostałym zakresie uzasadnionym celami przetwarzania dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak istnieć będzie podstawa prawna ich przetwarzania, chyba, że obowiązujące przepisy prawa wymagałyby dłuższego okresu ich przechowywania, np. dla wykorzystania w postępowaniach dotyczących funkcjonowania Sklepu. Z końcem okresu przechowywania dane osobowe zostaną usunięte lub zanonimizowane.
Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora, dla wypełnienia celów dla jakich dane te są zbierane w Sklepie, np. kurierom, dostawcom towarów i usług, serwisom technicznym, instytucjom płatniczym, w tym operatorom i pośrednikom płatności dostępnych w Sklepie, bankom, ubezpieczycielom, operatorom usług informatycznych świadczącym usługi na rzecz Administratora, oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. biurom informacji gospodarczej, sądom lub organom ścigania. Dane Osobowe mogą być przetwarzane na terenie Polski, Państwa Członkowskiego Unii Europejskiej (UE), na terenie sygnatariusza Porozumienia Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
Dane Osobowe mogą być przetwarzane także poza EOG, poprzez ich przekazanie przez Administratora lub podmiot przetwarzający, ale tylko wtedy, gdy jest to konieczne dla realizacji celów określonych w akapitach powyżej, a przekazanie oraz przetwarzanie Danych Osobowych poza EOG objęte są odpowiednim, adekwatnym do zasad przewidzianych w RODO stopniem ochrony uznanym decyzją Komisji Europejskiej, w szczególności w przypadku USA przekazanie oraz przetwarzanie Danych Osobowych następuje na rzecz i przez Przetwarzających wpisanych na listę Privacy Shield Framework dostępną pod adresem https://www.privacyshield.gov/list. O zamiarze przekazania Danych Osobowych poza EOG Administrator informuje na etapie ich zbierania.
Dane osobowe nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie są profilowane.
Osobom, których dane osobowe dotyczą przysługują prawa do: i) dostępu do danych osobowych, ii) sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, iii) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, iv) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w jednym lub większej liczbie celów, na jaki była udzielona, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, v) przeniesienia danych osobowych, vi) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W celu realizacji praw przysługujących osobie, której dane dotyczą należy skontaktować się z Administratorem.
Mechanizm podzielonej płatności (MPP): W przypadku kiedy odpowiednie przepisy tak stanowią Umowa sprzedaży podlega rozliczeniu zgodnie z MPP.
Po zawarciu Umowy sprzedaży pracownicy Sprzedawcy skontaktują się z Klientem i ustalą realizację rozliczenia Umowy sprzedaży zgodnie z MPP. Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży towarów wymienionych w załączniku nr. 15 do Ustawy VAT, których wartość przekracza kwotę 15 000 zł netto w terminie 30 dni od daty jej zawarcia, w przypadku gdy Umowa sprzedaży nie zostanie rozliczona zgodnie z MPP i wytycznymi Sprzedawcy.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu