X-Finder wielofunkcyjny brelok Xblitz GPS Czarny

od
Oficjalny sklep Xblitz
29,00
1 osoba kupiła 1 sztukę
Liczba sztuk
z 16 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      1 kg

Opis

Lokalizator XBLITZ X-Finder czarny

Cechy :

  • Wbudowany mikrofon
  • Funkcja pilota
  • Funkcja wyszukiwania samochodu
  • Lokalizator bagażu

 

LOCATION LIST

Lista lokalizacji przydaje się na parkingu gdy chcemy znaleźć swoje auto. Przy zaparkowaniu należy przycisnąć brelok, wtedy automatycznie zapiszemy lokalizacje naszego breloku. W późniejszym czasie możesz łatwo znaleźć auto poprzez sprawdzenie aplikacji.

FUNKCJA ANTI LOST

Obojętnie do czego przypniesz lokalizator, specjalna aplikacja od producenta pozwoli Ci znaleźć zagubiony przedmiot. Twój smartfon poinformuje Cię jak daleko znajdujesz się od zagubionych kluczy lub czy oddalasz się od zguby.

FUNKCJA PILOTA

Brelok pozwala na zdalne wykonywanie zdjęć typu selfie.

DYKTAFON

Urządzenie pozwala na włączenie dyktafonu w telefonie za pomocą jednego kliknięcia.

Dane techniczne

Specyfikacja

  • Bluetooth : 4.0 o niskim poborze prądu
  • Częstotliwość : 2.402 ~ 2.480 GHz
  • Zasięg bluetooth : 25m
  • Zasięg pracy : < 8m
  • Zasilanie bateryjne : CR2032(wymienna bateria)
  • Kompatybilność : Android minimum 4.3 iOS minimum 7.0

Parametry fizyczne

  • Temperatura otoczenia : -10°C +50°C
  • Wilogtność powietrza : 10%~90%
  • Wymiary : 52 x 31 x 11 mm
  • Waga : 8g

[Kod produktu: kF4YwLr/EMAvNESiclDqAHgGFyZeFu6FG6fiM50/LKTI6eFdUZse3Iqe3vWvMPnt]

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Suchy Las, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
8,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier wieczór
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier wieczór pobranie
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
14,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
16,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

KARTA GWARANCYJNA – WARUNKI GWARANCJI


1. KGK TRADE Sp. z o.o. s.k. z siedzibą w Krakowie zwana dalej „Gwarantem” zapewnia sprawne działanie wskazanego w gwarancji urządzenia, zwanego dalej „Produktem”.


2. Gwarancja jest udzielana na 24 miesiące od daty zakupu Produktu i obowiązuje na terenie Unii Europejskiej. Gwarancja obowiązuje jedynie w przypadku powstania wad fizycznych powstałych z przyczyn tkwiących w sprzedawanym Produkcie. Gwarant pokrywa koszt odesłania Produktu po naprawie gwarancyjnej na terenie Polski. Nabywcy spoza terenu Polski zobowiązani są do pokrycia kosztów transportu do Serwisu oraz po naprawie serwisowej (transport powrotny).


3. Na materiały eksploatacyjne takie jak: baterie i akumulatory, sensory elektrochemiczne oraz inne element ruchome ulegające naturalnemu zużyciu okres gwarancyjny producenta wynosi 6 miesięcy.


4. Gwarant potwierdza, iż materiały ekspoatacyjne dołączone do Produktu na dzień pierwotnego zakupu są wolne od wad,, a także pozostają w takim stanie przez co najmniej 6 miesięcy od tego dnia.


5. Przed zgłoszeniem reklamacji Produktu Nabywca powinien:

a) Sporządzić kopię zapasową wszystkich istotnych danych, a następnie usunąć (w razie potrzeby) informacje poufne i prywatne z nośników stałych (np. pamięć wewnętrzna) oraz wyjąć nośniki zawierające takie dane (np. karta pamięci). Serwis nie odpowiada za uszkodzenie lub utratę jakichkolwiek programów lub danych pozostawionych w urządzeniu przesłanym do naprawy.

b) Zapisać nazwę modelu i numer seryjny (jeśli dany produkt taki posiada) oraz sporządzić opis problemu.

c) Zapoznać się z instrukcjami użytkowania wyrobu i rozwiązywania problemów zamieszczonymi w dokumentacji użytkownika lub na stronie www.xblitz.pl

d) Przed przekazaniem Produktu Serwisowi zaleca się zresetować system, by przywrócić jego domyślną konfigurację. Należy również usunąć opcjonalne akcesoria, zewnętrzne połączenia i samodzielnie zainstalowane uchwyty i przewody.


6. Ujawnione w trakcie trwania gwarancji wady Produktu zostaną usuniętę przez Autoryzowany Serwis Gwaranta.


7. Warunki gwarancji oraz prawa i obowiązki Gwaranta i Nabywcy określa treść zawarta w niniejszej gwarancji, z którymi Nabywca Produktu powinien zapoznać się przed zakupem. W momencie zakupu Produktu Nabywca potwierdza, że akceptuje warunki gwarancji.


8. Dokumentem, który potwierdza zawarcie powyższej umowy jest Karta Gwarancyjna oraz dokument, który potwierdza sprzedaż (faktura VAT lub paragon fiskalny). Dokonane zmiany w karcie gwarancyjnej (zamazania, zatarcia, zmiany treści) powodują jej unieważnienie.


9. Produkt należy wykorzystywać zgodnie z jego przeznaczeniem wynikającym z zawartej umowy sprzedaży oraz warunkami eksploatacji opisanymi w instrukcji obsługi. Używanie Produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub warunkami eksploatacji spowoduje utratę gwarancji.


10. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności, które zostały przewidziane w instrukcji obsługi, które zobowiązują Nabywcę do ich samodzielnego wykonania (konfiguracja urządzenia, instalacja sprzętu, zabezpieczenie przed działaniem warunków zewnętrznych, wymiany materiałów eksploatacyjnych).


11. Prawo do naprawy gwarancyjnej przysługuje Nabywcy wyłącznie w przypadku zgłoszenia reklamacji w okresie gwarancyjnym.


12. Używanie wadliwego Produktu może doprowadzić do dalszych uszkodzeń. Za szkody wynikłe w trakcie używania przez Nabywcę wadliwego Produktu Gwarant nie odpowiada.


13. Gwarancją nie sa objętę:

a) uszkodzenia mechaniczne, elektryczne, chemiczne i termiczne lub celowe uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady (uderzenie, upadek, zalanie lub zanurzenie)

b) uszkodzenia i wady, które wynikają na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, niewłaściwym przechowywaniem lub konserwacja sprzętu, niedbałością użytkownika,

c) uszkodzenie spowodowane przez urządzenia peryferyjne innych producentów (w tym m.in. widoczne uszkodzenie płyty głównej lub innego komponentu elektronicznego, takie jak nadpalenie od iskry elektrycznej, stopienie, rozdzielenie itp.),

d) Produkty uszkodzone w wyniku pożaru, powodzi, uderzenia pioruna (także pośredniego) lub tez innych klęsk żywiołowych, zalania cieczą, przepięć w sieci elektrycznej, podłączenia do sieci elektrycznej w sposób niezgodny z instrukcja obsługi

e) uszkodzenia sprzętu, który nie został dostarczony do Serwisu w dodatkowym bezpiecznym opakowaniu (np. brak opakownia jednostkowego wraz z dodatkowym zewnętrznym kartonem a także folią/gąbką)


14. Gwarancją są objęte wyłącznie usterki sprzetu, które zostały spowodowane wadliwymi częściami i/lub defektami produkcyjnymi i nie obejmuje przypadków wymienionych w pkt. 13 niniejszej gwarancji.


15. Uszkodzony sprzęt nabywca dostarcza na własny koszt do Autoryzowanego Serwisu, którego adres znajduje się na stronie www.xblitz.pl.


16. Wady lub uszkodzenia Prodktu zgłoszone w okresie gwarancji, zostaną bezpłatnie usunięte w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia prodktu do Serwisu. Serwis ma prawo przedłużyć okres naprawy czy też wymiany do 30 dni kalendarzowych i dłużej jeżeli wymagane naprawy nie mogą być zrealizowane z powodu restrykcji importowych/eksportowych na urządzenia i części zamienne lub innych przepisów prawnych czy nieprzewidzianych okoliczności uniemożliwiających wykonanie naprawy.


17. Przesyłka z reklamowany towarem musi być oznaczona numerem RMA wygenerowanym w systemie reklamacyjnym: www. reklamacje.kgktrade.pl. Reklamacje nie zgłoszone w systemie reklamacyjnym reklamacje.kgktrade.pl nie będą przyjmowane.


18. Wadliwy Produkt lub jego cześci, które zostały wymienione w przypadku naprawy gwarancyjnych stają się właśnością Serwisu.


19. Gwarant zobowiązuje się do wymiany Produktu na posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne i eksploatacyjne, jeżeli:

a) w okresie trwania gwarancji zastaną wykonane 3 naprawy gwarancyjne, a z Produktu nadal nie będzie można korzystać zgodnie z jego przeznaczeniem,

b) usunięcie wady nie będzie możliwe lub będzie wymagało poniesienia przez Serwis nadmiernych kosztów.


20. W przypadku, gdy nie ma możliwości wymiany sprzętu na inny, Gwarant zastrzega sobie prawo do decyzji o zwrocie należności zgodnie i na podstawie ceny z faktury zakupowej.


21. Przed przystąpieniem do naprawy, Serwis każdorazowo dokonuje weryfikacji uszkodzeń reklamowanego Produktu. W momencie stwierdzenia, że Produkt:

a) okaże się sprawny, uszkodzony z winy Nabywcy lub nie spełnia podanych wcześniej warunków, Serwis obciąży Nabywcę (Reklamującego) kosztami transportu z Serwisu

b) w przypadku niesprawności Produktu wynikającej z oczywistego uszkodzenia, za które Gwarant odpowiedzialności nie ponosi, o której Nabywca (Reklamujący) także bez posiadania szczególnej wiedzy specjalistycznej wiedział lub z łatwością mógł się dowiedzieć, Serwis może również obciążyć kosztami związanymi z testowaniem Produktu.


22. Nabywca nie ma prawa do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z awarią Produktu.


23. W przypadku podejrzenia naruszenia przesyłki lub uszkodzenia przesyłanego Produktu w czasie transportu, prosimy o stosowanie następującej procedury:

a) po otrzymaniu przesyłki należy każdorazowo sprawdzić stan opakowania w obecności kuriera (przesyłka powinna być zabezpieczona taśmą jeżeli tak nie jest lub jest w jakikolwiek sposób naruszona, oznacza to, ze przesyłka była otwierana przez osoby nieuprawnione),

b) każdorazowo należy rozpakować i sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości wspólnie sporządzić stosowny protokół szkody, następnie należy skontaktować się z Autoryzowanym Serwisem Gwaranta i poinformować zaistniałej sytuacji.


24. Gwarant informuje, iż niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień Nabywcy wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Matrix Media Sp. z o.o. - Reklamacje
Wierzbowa 5
62-002 Suchy Las
Dodatkowe informacje

 Dodatkowe informacje


1. Dokładamy wszelkich starań, aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz art. 556(1)–556(3) KC.). 


2. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: 

  • pisząc na adres email: reklamacje@matrixmedia.pl 
  • korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty 
  • w formie pisemnej kierując reklamację na adres: Matrix Media sp. z o.o. - Reklamacje, ul. Wierzbowa 5, 62-002 Suchy Las

3. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: 

  • informację, czy zgłoszenie dotyczy roszczenia z tytułu gwarancji (producent) czy z tytułu rękojmi (sprzedawca),
  • imię i nazwisko bądź nazwę Klienta Allegro,
  • nazwę Produktu,
  • datę nabycia Produktu,
  • numer Zamówienia,
  • szczegółowy opis wady Produktu,
  • chwilę powstania wady Produktu.


4. Wymogi podane powyżej mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.


5. Zgłoszenia wady można dokonać przy wykorzystaniu wzoru formularza reklamacyjnego, którego przykładową wersję możesz znaleźć tutaj - https://matrixmedia.pl/media/wysiwyg/dokumenty-do-pobrania/wzor-formularza-reklamacyjnego.pdf


6. Zaleca się dołączenie do zgłoszenia wady dokumentu (lub jego kopii) potwierdzającego dokonanie zakupu Produktu w Sklepie Internetowym.


7. Gdy jest to niezbędne dla oceny istnienia wady Produktu równocześnie ze złożeniem zgłoszenia wady należy dostarczyć reklamowany Produkt na nasz adres: Reklamacje - Matrix Media z o.o., ul. Wierzbowa 5, 62-002 Suchy Las.


8. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail, na adres poczty tradycyjnej bądź telefonicznie. Brak odpowiedzi traktowany jest jako uznanie reklamacji. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. 


UWAGA

Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. 


GWARANCJA 

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji).

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Matrix Media Sp. z o.o. - Zwrot
Wierzbowa 5
62-002 Suchy Las
Dodatkowe informacje

 Dodatkowe informacje


1. Odstąpienie od umowy 

  • czas na zwrot: 14 dni 
  • koszty zwrotu pokrywa: kupujący
  • formularz zwrotu: https://matrixmedia.pl/media/wysiwyg/dokumenty-do-pobrania/wzor-formularza-odstapienia-od-umowy.pdf
  • adres do zwrotu: Zwrot - Matrix Media Sp. z o.o., Wierzbowa 5, 62-002 Suchy Las, Polska 

2. Dążąc do zapewnienia Ci jak największej satysfakcji z dokonywanych u nas zakupów, jeśli jesteś kupującym - konsumentem, dajemy Ci możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny i bezpłatnego zwrotu zakupionego u nas produktu w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.


3. Chcąc zwrócić zakupiony produkt, najprościej będzie, jeśli złożysz oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pisząc do nas na adres e-mail: reklamacje@matrixmedia.pl. Jednocześnie możesz przy tej czynności, skorzystać z poniższego formularza: 


FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY 


Matrix Media Sp. z o.o.

ul. Wierzbowa 5 

62-002 Suchy Las

reklamacje@matrixmedia.pl


Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży:

nazwa produktu: ............................................................................. 

data zakupu: ................................ i nr Oferty: ............................... 

imię i nazwisko: ...............................................................................

adres: ................................................................................................

data (odstąpienia od umowy): ....................................................... 

..................................................................... 

Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) 


4. Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) wszystkie otrzymane od Ciebie płatności.


5.  Zgodnie z Art. 34 ust.4. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta informujemy, iż  konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


6. Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów: 

  • produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.; 
  • nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia;
  • produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7.  Uprzejmie informujemy, iż według Ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, co za tym idzie, że w przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży jako firma/przesiębiorca, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje.

O sprzedającym

Xblitz

O sprzedającym

Xblitz

94,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,7/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,6/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:40

Dane firmy

Matrix Media Sp. z o.o.
WIERZBOWA, 5
62-002 SUCHY LAS
NIP: 726-252-99-17

Kontakt

  • 61 *** ** ** (pokaż)
  • 502 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Matrix Media Sp. z o.o., 62-002 Suchy Las, ul. Wierzbowa 5 Spółka wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m. Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS nr 0000540415, NIP: 726-252-99-17

Pozostałe informacje

KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I. Kto jest Administratorem Twoich danych osobowych?  Matrix Media Sp. z o.o. z siedzibą w Suchym Lesie, ul. Wierzbowa 5, 62 – 002 Suchy Las (dalej jako „Matrix Media”) II. Skąd mamy Twoje dane osobowe?  W trakcie składania zamówienia produktów Matrix Media wyświetlanych na portalu Allegro.pl (obsługiwanego przez Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 182 (60-166) Poznań), zgodnie z regulaminem serwisu Allegro.pl dostępnym pod adresem: https://allegro.pl/regulamin/pl#artykul-1-definicje („Regulamin Allegro”) przekazywane są Matrix Media określone dane osobowe Kupujących.  III. W jakim  celu przetwarzamy Twoje dane osobowe? Pozyskane od Allegro.pl Twoje dane osobowe służą: a) podjęciu niezbędnych działań do wykonania umowy zawartej za pośrednictwem portalu Allegro.pl lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem takiej umowy (art. 6 ust. 1 lit. b Rodo) b) wykonaniu obowiązku prawnego ciążącego na Matrix Media w związku z zawarciem umowy za pośrednictwem portalu Allegro.pl (art. 6 ust. 1 lit. c Rodo), w tym obowiązków księgowo-podatkowych oraz wykonania ustawowych praw konsumenta c) realizacji uzasadnionych interesów Matrix Media (art. 6 ust. 1 lit. f Rodo), które polegają na obronie lub realizacji ewentualnych roszczeń, które mogą powstać w związku z zawarciem umowy za pośrednictwem portalu Allegro.pl; udziale Matrix Media w Systemie Ocen na zasadach określonych w Regulaminie Allegro; udzielanie odpowiedzi na zapytania; czynności analityczne lub statystyczne; rozpatrywanie reklamacji IV. Komu udostępniamy Twoje dane? Twoje dane osobowe mogą być udostępnione podmiotom, którym muszą one zostać udostępnione na podstawie przepisów prawa, a ponadto, podmiotom, z którymi współpracujemy w celu zapewnienia prawidłowego zawarcia oraz wykonania umowy, do której dochodzi za pośrednictwem portalu Allegro.pl, jak również innych powyżej wymienionych czynności przetwarzania (np. firmy hostingowe, kurierskie, pocztowe, rachunkowo-księgowe, informatyczne, prawnicze) V. Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane? W zależności od celu przetwarzania okres przetwarzania może się różnić, a o jego długości decydować będzie przepis prawa. Przykładowo Twoje dane osobowe dla celów rachunkowych będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym doszło do zawarcia umowy za pośrednictwem portalu Allegro.pl. Dokumenty zaś dokumenty dotyczące rękojmi i reklamacji - 1 rok po terminie upływu rękojmi lub rozliczeniu reklamacji.  VI. Czy powołaliśmy Inspektora Ochrony Danych? Tak. Możesz się z nim kontaktować pod adresem e-mail abi@matrixmedia.pl VII. Jakie prawa przysługują Tobie w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez Matrix Media? a) Prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także do przenoszenia danych. b) Jeśli Twoje dane przetwarzamy dla celów marketingowych, w każdym momencie masz prawo wniesienia sprzeciwu. c) Jeżeli wcześniej wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych, masz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. d) Przysługuje Tobie także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych: https://uodo.gov.pl/ e) W celu skorzystania ze swoich praw prosimy o kontakt na: dane.osobowe@matrixmedia.pl VIII. Czy podanie danych jest obowiązkowe? Twoje dane osobowe pozyskane przez Matrix Media w związku z transakcją na portalu Allegro.pl jest rezultatem Twojej aktywności w związku z odwiedzinami portalu Allegro.pl. Wówczas przy składaniu zamówienia zostajesz informowany przez Allegro.pl o swoich prawach dotyczących ochrony danych osobowych, a decydując się na ich dobrowolnie podanie, zgadzasz się, aby następnie przekazano jej do Matrix Media w celu realizacji umowy zawartej z Matrix Media. IX. Czy Twoje dane będą służyć do zautomatyzowanego podejmowania decyzji? Nie. Matrix Media nie będzie wykorzystywać Twoich danych aby podejmować zautomatyzowane decyzje (np. profilowanie).  X. Czy Twoje dane będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy? Nie. ODWROTNE OBCIĄŻENIE:  W celu zapewnienia wypełnienia obowiązków określonych w ustawie o VAT, w przypadku sprzedaży towarów określonych w poz. 28a–28c załącznika nr 11 do Ustawy o VAT, pracownicy Matrix Media skontaktują się z Klientem w celu ustalenia szczegółów związanych z koniecznością dopełnienia formalności obowiązujących dla odwrotnego obciążenia.  

O marce

O marce

Xblitz jest marką, która stała się wyraźnie rozpoznawalnym znakiem jakości i zaufania dla naszych Klientów.

Xblitz to certyfikowane produkty nowoczesnego sprzętu elektroniki użytkowej, które cechują się wysokim standardem wykonania, niezawodnym działaniem i ponadczasowym designem. 

Naszą specjalizacją są wideo rejestratory samochodowe będące najczęściej wybieranymi produktami na rynku przez firmy i kierowców indywidualnych jak również produkty codziennego użytku takie jak kamery sportowe, nianie elektroniczne i detektory gazów. 

Marka Xblitz należy do grupy zaawansowanych produktów KGK Trade działającej od kwietnia 2013 roku.

Numer oferty:8010031487
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro