Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

Wyświetlacz LCD Samsung Galaxy S3 I9300 brown ORYG

od
CCS_SERWIS - 99,4%
Allegro Smart!z kurierem
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

kup do 15:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba sztuk
z 16 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Waga (z opakowaniem):
      0.13 kg
    • Pasuje do marki:
      Samsung

Opis

Kompletny wyświetlacz Samsung Galaxy S3 GT-I9300 z panelem dotykowym i ramką. 

Jest to oryginalna część serwisowa używana przez naszą firmę do napraw gwarancyjnych. 

Stan: NOWY 

Jakość: ORYGINALNY

Kod producenta: GH97-13630D 

Kompatybilność: GT-I9300

Opakowanie: oryginalny Service Box Samsung

Nasze centrum serwisowe zlokalizowane w Piasecznie posiada autoryzację wiodących Producentów do wykonywania gwarancyjnych i pogwarancyjnych napraw telefonów komórkowych, modemów i telefonów stacjonarnych: 

  • ALCATEL - telefony komórkowe, tablety, modemy. routery oraz smartwatch 
  • CAT - telefony komórkowe 
  • COOLPAD - telefony komórkowe 
  • HONOR- telefony komórkowe 
  • HUAWEI - telefony komórkowe, tablety, modemy. routery oraz smartwatch 
  • SAMSUNG - telefony komórkowe, modemy oraz Galaxy Camera 
  • XIAOMI - telefony komórkowe 

Zdjęcia przedstawiają faktycznie sprzedawany produkt.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Piaseczno, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
pon. 6 kwi. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pon. 6 kwi. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Allegro Kurier DPD
11,00 zł
pon. 6 kwi. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
pon. 6 kwi. u Ciebie
Allegro Kurier DPD pobranie
13,00 zł
pon. 6 kwi. u Ciebie
pon. 6 kwi. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Gwarancja

6 miesięcy

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

6 miesięcy
Dodatkowe informacje

  

WARUNKI GWARANCJI SPRZEDAJĄCEGO:

1. Sprzedający tj. Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie (kod pocztowy: 05-500) przy ul. Puławskiej 40A, udziela gwarancji na sprzedany przez siebie produkt na poniższych zasadach. 

2. Do udzielonej gwarancji znajdują zastosowanie zasady wynikające z art. 577-581 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem postanowień poniższych.

3. Gwarancja udzielana jest na produkt fabrycznie nowy.

4. Gwarancja obejmuje tylko wady fizyczne produktu powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym produkcie, o ile wady te ujawnią się w okresie gwarancji.

5. Okres gwarancji wynosi 6 (sześć) miesięcy, licząc od dnia, w którym produkt został wydany Kupującemu przez Sprzedającego.

6. Gwarancja nie ma zastosowania w przypadkach innych niż wady fizyczne produktu.

7. Gwarancją nie są objęte wady fizyczne produktu powstałe z innych przyczyn niż tkwiące w sprzedanym produkcie, w tym:

a. uszkodzenia powstałe na skutek urazów mechanicznych i wywołanie nimi wady,

b. uszkodzenia spowodowane przez czynniki zewnętrzne, w szczególności na skutek zalania cieczą, zawilgocenia, kondensacji pary wodnej, działania zbyt wysokich lub zbyt niskich temperatur, wyładowań elektrostatycznych bądź atmosferycznych, działania substancji chemicznych, upadki, uderzenia i naprężenia i wywołane nimi wady,

c. uszkodzenia wynikające z adaptacji bądź modyfikacji produktu lub jego części i wywołane nimi wady,

d. uszkodzenia powstałe na skutek używania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem bądź właściwościami, i wywołanie nimi wady

e. uszkodzenia wynikające z zaniedbań użytkownika i wywołane nimi wady.

8. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia produktów spowodowanego normalną eksploatacją, a także usterek powstałych w wyniku niewłaściwego/niefachowego montażu, obsługi, naprawy lub konserwacji czy użycia, usterek produktu spowodowanych przez inne części współpracujące z reklamowanym produktem, które były uszkodzone.

9. Gwarancja nie ma zastosowania w przypadkach, gdy oznaczenia produktu takie jak numery seryjny, numer IMEI (o ile występują dla danego produktu) są nieczytelne lub noszą znamiona ingerencji osób trzecich.

10. W celu realizacji roszczenia wynikającego z gwarancji, uprawniony z gwarancji winien dostarczyć wadliwy produkt do siedziby Sprzedającego wskazanej w punkcie 1. powyżej, wraz z dowodem zakupu. Produkt winien być zapakowany w sposób zapewniający bezpieczeństwo produktu w czasie transportu.

11. W razie ujawnienia się - w okresie trwania gwarancji - wady, która powinna być usunięta w ramach gwarancji, Sprzedający usunie ją poprzez naprawę bądź wymianę produktu na produkt wolny od wad w terminie 14 dni od dostarczenia produktu do Sprzedającego.

12. Powyższe warunki gwarancji obowiązują na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 

Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.  


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Puławska 38 pietro 1, pokój 5
05-500 Piaseczno
Dodatkowe informacje

  

REKLAMACJE, W TYM OPIS PROCEDURY REKLAMACYJNEJ: 

1. W zakresie produktów kupionych od Sprzedającego za pośrednictwem platformy Allegro Sprzedający ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkty wolne od wad. 

2. Sprzedający odpowiada, jeżeli produkty mają wadę fizyczną lub wadę prawną (Rękojmia) w zakresie określonym kodeksem cywilnym, przy zachowaniu postanowień poniższych. 

3. Sprzedający jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy sprzedaży na odległość. 

4. Jeżeli Kupującym jest konsument a przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność Sprzedającego zostaje ograniczona do roku od dnia wydania rzeczy Kupującemu.

5. Wszelkie reklamacje można składać do Sprzedającego w drodze korespondencji pisemnej lub elektronicznej na adres: 

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A., 

ul. Puławska 38, 

05-500 Piaseczno, 

e-mail: allegro@aps.ccsonline.pl, 

tel. 22 726 38 877 fax. 22 726 88 01.

6. Reklamacja powinna zawierać co najmniej oznaczenie klienta, oznaczenie zamówienia oraz opis problemu, będącego podstawą złożenia reklamacji.

7. Sprzedający będzie rozpatrywać reklamacje z tytułu rękojmi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego przesyłki z reklamowanym produktem. Gdyby wyjaśnienie okoliczności faktycznych związanych z reklamacją w terminie wskazanym w zdaniu pierwszym było niemożliwe, reklamacja zostanie rozpatrzona nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym przy zachowaniu należytej staranności wyjaśnienie powołanych okoliczności było możliwe. 

8. Do innych reklamacji konsumenta niż reklamacja z tytułu rękojmi lub gwarancji zastosowanie znajduje art. 7a Ustawy o prawach konsumenta. 

9. W momencie odbioru przesyłki klient ma obowiązek zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli klient stwierdził, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 

10. Koszty związane z odesłaniem produktu reklamowanego Sprzedający zwraca niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Koszty te nie mogą jednak przekraczać kosztów zwyczajowo przyjętych w stosunkach tego rodzaju. 


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier DPD
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Kurier DPD pobranie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Puławska 38 pietro 1, pokój 5
05-500 Piaseczno
Dodatkowe informacje

  

ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KUPUJACEGO BĘDĄCEGO KONSUMENTEM:

1. Kupujący będący Konsumentem – zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta – ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedającym na odległość przy wykorzystaniu platformy Allegro, w terminie 14 dni bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy o prawach konsumenta.

2. Bieg terminu do odstąpienia przez Kupującego będącego konsumentem od umowy rozpoczyna się: a) dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności: od objęcia produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, partii lub części, b) dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

3. Konsument może odstąpić od umowy składając przedsiębiorcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy konsument musi poinformować Sprzedającego o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak wykorzystanie wzoru nie jest obowiązkowe. 

4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość przy wykorzystaniu platformy, umowę uważa się za niezawartą.

6. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sprzedającego). W przypadku dostarczenia kilku zakupionych produktów w jednej przesyłce i odstąpienia przez Konsumenta od umowy sprzedaży jednego bądź niektórych z zakupionych produktów, Sprzedający może nie pozostawać zobowiązany do zwrotu kosztów dostarczenia produktu/ów objętego/ych odstąpieniem.

7. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W każdym wypadku konsument nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

8. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

9. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

10. Konsument ma obowiązek zwrócić produkt przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem na adres: Cyfrowe Centrum Serwisowe s.a. ul. Puławska 38, Piętro 1, Pokój 5, 05-500 Piaseczno

11. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktu.

12. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

13. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z przedsiębiorcą.

14. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, o których mowa w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta w tym zaś w szczególności w odniesieniu do umów: 

a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, 

b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, 

c) w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 

d) w której przedmiotem świadczenia jest produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia, 

e) w której przedmiotem świadczenia jest produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 

f) w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 

g) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy, 

h) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 

i) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

15. W wypadku odstąpienia przez konsumenta od umowy, o którym mowa w niniejszym paragrafie, Sprzedający zwróci koszty doręczenia mu kupionego produktu – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w ofercie Sprzedającego dla tego produktu.

16. W wypadku odstąpienia od umowy, konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).

17. Zwracane produkty powinny być kompletne. Produkty powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z produktem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.


O sprzedającym

CCS_SERWIS

O sprzedającym


CCS_SERWIS

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:17

Dane firmy

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Puławska 40a
05-500 Piaseczno
NIP: 951-19-78-674

Kontakt

  • 227****** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Informacje o sprzedającym 

Sprzedającym pozostaje spółka Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. z siedzibą w Piasecznie, adres: ul. Puławska 40A (kod pocztowy: 05-500), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000253995, posiadająca: numer NIP: 951-19-78-674, numer Regon 016321051, Numer Rejestrowy BDO: 000042506, o kapitale zakładowym w wysokości 1.589.100 złotych (kapitał został w całości wpłacony).  Do szybkiego i efektywnego kontaktu ze Sprzedającym służą powyższe dane adresowe oraz adres e-mail: allegro@aps.ccsonline.pl, numer telefonu: 22 726 38 03, numer faxu: 22 726 88 01.  


POSTANOWIENIA DODATKOWE:  

1. Postanowienia niniejszego działu/zakładki, jak również postanowienia zawarte w pozostałych działach/zakładkach stanowią integralną część umowy sprzedaży. Na żądanie konsumenta Sprzedający wyjaśni znaczenie poszczególnych postanowień.  

2. Do sprzedaży znajdują również odpowiednie zastosowanie postanowienia zaakceptowanego przez klienta Regulaminu Allegro dostępnego pod adresem: https://allegro.pl/regulamin/pl.  

3. Podane ceny produktów, a także koszty transportu/dostawy produktów wyrażone są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek od towarów i usług (VAT). 

4. Zakupu mogą dokonywać wyłącznie osoby pełnoletnie.  

5. Dostępne opcje płatności to:   

a) płatność za pobraniem, w przypadku dostawy przesyłką kurierską,  

b) płatność elektroniczna, za pośrednictwem udostępnionego przez platformę operatora płatności,   

c) inne metody płatności dostępne w platformie Allegro.   

6. Na klienta będącego konsumentem nie jest nałożony obowiązek zapłaty ceny przed otrzymaniem świadczenia. Wybór możliwości zakupu obejmującej zapłatę ceny przed otrzymaniem świadczenia, w tym w szczególności zapłata w formie przedpłaty, jest uprawnieniem klienta.  

7. Dostawy zakupionych produktów realizowane będą wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.  

8. Sprzedający umożliwia obecnie zrealizowanie dostawy wyłącznie poprzez przesyłkę kurierską.  

9. Po zawarciu umowy Sprzedający dostarcza konsumentowi, drogą wiadomości e-mail, potwierdzenie zawarcia umowy.  

10. Sprzedający w związku ze sprzedażą produktu wystawia stosowny dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży, tj. paragon albo fakturę.   

11. Z zastrzeżeniem zdania drugiego, Sprzedający dołoży wszelkich starań by zamówienie zostało zrealizowane w terminie od 1 do 2 dni roboczych od chwili zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku dokonywania przez klienta płatności w formie przedpłaty (płatności przelewem z góry lub za pośrednictwem udostępnionego przez platformę operatora płatności), termin o którym mowa w zdaniu pierwszym liczony jest od daty wpłacenia do Sprzedającego kwoty pełnej ceny.  

12. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawartej przy wykorzystaniu platformy umowy sprzedaży w przypadku wyboru przez Kupującego za pośrednictwem udostępnionego przez platformę operatora płatności jeżeli płatność nie zostanie dokonana w terminie 3 dni od zawarcia umowy sprzedaży.  

13. Regulacje znajdujące zastosowanie wyłącznie do klientów będących przedsiębiorcami. W zakresie sprzedaży przez Sprzedającego produktów przy wykorzystaniu platformy: wyłączone jest stosowanie art. 681 Kodeksu cywilnego, zatem wskutek przyjęcia oferty z zastrzeżeniem zmiany nie dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży, a samo przyjęcie oferty z zastrzeżeniem zmiany lub uzupełnienia jej treści poczytuje się za nową ofertę;  wyłączone jest stosowanie art. 68(2) Kodeksu cywilnego, zatem wyłączone jest milczące przyjęcie oferty; wyłączone jest stosowanie art. 69 Kodeksu cywilnego, zatem wyłączone jest milczące przyjęcie oferty przez przystąpienie do wykonywania umowy. Zapłata ceny w formie potrącenia wymaga odrębnego porozumienia stron. Zapłata w opcji za pobraniem możliwa jest jedynie przy uwzględnieniu regulacji ustawy Prawo przedsiębiorców dotyczących obowiązku rozliczeń za pośrednictwem rachunku płatniczego. 

13A. Mechanizm podzielonej płatności (split payment).  

1) Dokonywanie lub przyjmowanie płatności związanych z wykonywaną działalnością gospodarczą następuje za pośrednictwem rachunku płatniczego przedsiębiorcy, w każdym przypadku, gdy stroną transakcji, z której wynika płatność, jest inny przedsiębiorca oraz jednorazowa wartość transakcji, bez względu na liczbę wynikających z niej płatności, przekracza 15000 zł lub równowartość tej kwoty.   

2) Przy dokonywaniu płatności za nabyte towary wymienione w załączniku nr 15 do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług /t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 ze zm./ (dalej: „ustawa VAT”), udokumentowane fakturą, w której kwota należności ogółem stanowi kwotę, o której mowa w punkcie 1) powyżej, występuje obowiązek zastosowania mechanizmu podzielonej płatności.    

3) Towary wymienione w załączniku nr 15 do ustawy VAT to między innymi: telefony komórkowe, w tym smartfony, komputery i pozostałe maszyny do automatycznego przetwarzania danych, elektroniczne układy scalone – wyłącznie procesory, jednostki pamięci – wyłącznie dyski twarde (HDD), półprzewodnikowe urządzenia pamięci trwałej – wyłącznie dyski SSD, akumulatory elektryczne i ich części, aparaty fotograficzne cyfrowe i kamery cyfrowe, odbiorniki telewizyjne, nawet zawierające odbiorniki radiowe lub aparaturę do zapisu lub odtwarzania dźwięku lub obrazu, konsole do gier wideo (w rodzaju stosowanych z odbiornikiem telewizyjnym lub samodzielnym ekranem) i pozostałe urządzenia do gier zręcznościowych lub hazardowych z elektronicznym wyświetlaczem - z wyłączeniem części i akcesoriów.   

4) Zastosowanie mechanizmu podzielonej płatności polega na tym, że (i) zapłata kwoty odpowiadającej całości albo części kwoty podatku wynikającej z otrzymanej faktury jest dokonywana na rachunek VAT, (ii) zapłata całości albo części kwoty odpowiadającej wartości sprzedaży netto wynikającej z otrzymanej faktury jest dokonywana na rachunek bankowy, dla którego jest prowadzony rachunek VAT, albo jest rozliczana w inny sposób, przy czym zapłata z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności dokonywana jest w złotych polskich przy użyciu specjalnego komunikatu przelewu dla dokonywania płatności w mechanizmie podzielonej płatności, w którym wskazuje się wymagane art. 108a ustawy VAT elementy.   

5) W przypadku wystawionych przez Sprzedającego faktur obejmujących dostawę - na rzecz Kupującego - towarów, o których mowa w załączniku nr 15 do ustawy VAT, w których kwota należności ogółem stanowi kwotę, o której mowa w punkcie 1) powyżej,  faktury te powinny zawierać wyrazy „mechanizm podzielonej płatności”.   

6) W przypadku obowiązku zastosowania mechanizmu podzielonej płatności, Kupujący winien wybrać taką metodę (sposób) płatności, która zapewnia zastosowanie mechanizmu podzielonej płatności i zrealizowanie płatności w mechanizmie podzielonej płatności.   a. Uwaga: Za pośrednictwem Allegro Finanse Kupujący nie ma możliwości opłacenia transakcji w ramach podzielonej płatności. Nie występuje również możliwości opłacenia transakcji w ramach podzielonej płatności przy użyciu gotówki lub karty płatniczej.  

14. Klient będący konsumentem może skorzystać z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń z tytułu umów sprzedaży zawartych ze Sprzedającym, które stanowi postępowanie w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. W celu skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument ma możliwość zwrócenia się do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej z wnioskiem o  wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedającym,  lub o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej. Konsument ma także możliwość uzyskania bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedającym, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).  Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) - ec.europa.eu/consumers/odr. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych/miejskich rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: (http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php). 

Pozostałe informacje


INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH wymagane przez Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwane: “RODO”  

1. Spółka Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. siedzibą w Piasecznie (kod pocztowy: 05-500), przy ulicy Puławskiej 40 A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000253995, o kapitale zakładowym w wysokości 1.589.100,00 zł (wpłaconym w całości) posiadająca numer REGON: 016321051, NIP: 9511978674, Numer Rejestrowy BDO: 000042506 (zwana dalej: „CCS”), jako administrator danych osobowych, przetwarzać będzie Pani/Pana dane osobowe takie jak: imię (imiona), nazwisko, adresy, e-mail, telefon, nazwa użytkownika, nr rachunku bankowego, firma, NIP, REGON, inne dane stanowiące dane osobowe w rozumieniu RODO.  

2. Państwa dane osobowe pozyskujemy od Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000635012, kapitał zakładowy: 34 000 000 złotych, posiadającej numer identyfikacji podatkowej NIP: 5252674798, REGON: 365331553, prowadzącej platformę handlową dostępną pod adresem: www.allegro.pl, w związku z Państwa działaniami na platformie, w tym udziałem w Transakcjach, Licytacjach, Dyskusjach (jak zdefiniowano w Regulaminie Allegro dostępnym na platformie) w odniesieniu do produktów prezentowanych przez CCS za pośrednictwem platformy, w tym w związku z dokonaniem przez Państwa zakupu za pośrednictwem tej platformy, wykonaniem zawartej umowy, obsługą reklamacji, korespondencją.  

3. Dane osobowe mogą być również przekazane nam bezpośrednio przez Panią/Pana w związku z zawarciem bądź wykonaniem umowy, w tym realizacji praw lub obowiązków z niej wynikających.  

4. Dane osobowe przetwarzane będą w celu:  

4.1. podejmowania przez Panią/Pana działań w odniesieniu do produktów prezentowanych przez CCS za pośrednictwem platformy, zawierania lub wykonywania zawieranej z Panią/Panem umowy, w tym realizacji obsługi posprzedażnej (roszczeń z tytułu rękojmi lub gwarancji) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przez okres tych działań lub wykonywania umowy;  

4.2. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jakie Pani/Pan lub CCS możecie mieć w stosunku do siebie w związku z zawarciem lub wykonywaniem umowy - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – przez okres wykonywania umowy oraz przez okres od zakończenia umowy niezbędny do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;  

4.3. realizacji uzasadnionych interesów CCS w tym np. zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych, zapobieganie czynom niedozwolonym;  

4.4. wykonywania obowiązków prawnych CCS - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przez okres obowiązywania umowy oraz dodatkowo przez okres wymagany przepisami prawa;  

5. Podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi warunek zawarcia a następnie realizacji Umowy. Niepodanie danych skutkować będzie niemożnością jej zawarcia i realizacji.  

6. Każdemu, czyje dane osobowe są przetwarzane przysługuje prawo dostępu do swoich danych, żądania ich sprostowania, uzyskania kopii danych, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu ochrony danych osobowych.  

7. W celu uzyskania dalszych informacji o przysługujących prawach i sposobach ich realizacji, lub w razie jakichkolwiek innych pytań lub żądań, prosimy o kontakt z nami: pisemnie na wskazany w pkt 1 adres siedziby CCS (z dopiskiem „RODO”) lub drogą poczty elektronicznej na adres: rodo@ccsonline.pl.  

8. Przewidywanymi odbiorcami danych są w szczególności bank, podmiot realizujący płatność i firma kurierska współpracująca z Administratorem, a także podmioty, którym Administrator powierzy przetwarzanie danych, w tym pracownicy, współpracownicy i dostawcy usług, w tym dostawcą usług i rozwiązań informatycznych, – w zakresie, w jakim jest to niezbędne do realizacji celów przetwarzania tych danych.  


Numer oferty: 8840898181

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka