Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

WYŚWIETLACZ LCD EKRAN DOTYK RAMKA SZYBKA iPhone 7

od
ZenterGroup
53,99
Allegro Smart!
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

NOWY WYŚWIETLACZ LCD Apple iPhone 7

Oferowany towar jest najwyższej jakości, wyświetlacz bez przebarwień, o równym podświetleniu oraz braku martwych pixeli. Prezentowany model to najwyższej jakości zamiennik.

Wyświetlacze posiadają funkcję 3D Touch !

Jest to kompletny zestaw wraz z Ekranem, Dotykiem, Ramką oraz osprzętem:

  • Maskownicą ( siatką) Głośnika
  • Mocowaniami (Ringiem) na Kamerkę
  • Ramką Czujnika Zbliżeniowego

Dzięki czemu wymiana wyświetlacza nie wymaga przekładania drobnych elementów i jest jeszcze prostsza i szybsza !

Oferujemy tylko najwyższej jakości produkty, nasze wyświetlacze charakteryzuje doskonała jasność oraz odwzorowanie kolorów.

WYŚWIETLACZ PASUJE DO MODELU:

  • IPHONE 7

+ GRATIS NARZĘDZIA DO WYMIANY

Dostępne w dwóch kolorach: CZARNYM

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
12,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

ZENTERUS Sp. z o.o.
Żurawia 32/34
00-515 Warszawa
Dodatkowe informacje

Reklamacja 1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi produkt bez wad. 3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta: – pisemnie na adres: ul. Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, – w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro.zenter@gmail.com; FORMULARZ REKLAMACJI Numer zamówienia/numer aukcji Allegro: _______________________________ Data zamówienia/data zawarcia umowy sprzedaży: ___________________________ Nr faktury VAT/paragonu i data wystawienia lub inny dowód zakupu ______________ Opis towaru (np. rodzaj, model – symbol): ___________________________________ Opis niezgodności towaru z umową: ________________________________________ Data stwierdzenia niezgodności: ___________________________________________ ŻĄDANIE KLIENTA (proszę wskazać właściwe) Nieodpłatna naprawa towaru Nieodpłatna wymiana towaru na nowy Obniżenie ceny towaru Kwota obniżenia ceny: ___________________________________________________ Przyczyna żądania obniżenia ceny towaru: __________________________________ Odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy Przyczyna odstąpienia od umowy i żądania zwrotu pieniędzy: ___________________ ZWROT PIENIĘDZY (dotyczy jedynie żądania obniżenia ceny towaru albo odstąpienia od umowy i żądania zwrotu pieniędzy) Nazwa banku i numer rachunku bankowego: ______________________________________________________________________ Inny sposób zwrotu pieniędzy: ____________________________________________ DATA, MIEJSCOWOŚĆ I PODPIS KLIENTA _________________________________________________ Podpis Klienta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 1. Wartość sprzedaży netto___________________ 2. Stawka VAT: 23% 3. Wartość VAT_____________________________ 4. Wartość sprzedaży brutto___________________ 4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: – informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady, – żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży, – danych kontaktowych składającego reklamację. Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 5.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 6. W przypadku uzasadnionej reklamacji towaru sprzedawca pokrywa wszystkie koszty związane z dostarczeniem produktu. 7. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 8. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Przesyłka kurierska
na własny koszt
Adres do zwrotu
ZENTERUS Sp. z o.o.
Żurawia 32/34
00-515 Warszawa
Dodatkowe informacje

1. Odstąpienie od umowy 

1.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 

1.2. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: - pisemnie na adres: Żurawia 32/34, 00-515 Warszawa, - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro.zenter@gmail.com

 OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ 

Niniejszym odstępuję od umowy sprzedaży następujących towarów: Data zamówienia: _______________________________________________________ Data odbioru towaru: ____________________________________________________ Imię i nazwisko konsumenta/nazwa użytkownika Allegro _______________________ Adres konsumenta: _____________________________________________________ Numer aukcji/nazwa zwracanego towaru: ____________________________________ Proszę dokonać zwrotu zapłaconej ceny towaru wraz z poniesionymi przeze mnie kosztami dostawy towaru do konsumenta na niniejszy numer rachunku bankowego/inny sposób: _____________________________________________________________________ Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) ________________________________________________ Miejscowość, data: _______________________________ 1. Wartość sprzedaży netto ________________________ 2. Stawka VAT: 23% 3. Wartość VAT __________________________________ 4. Wartość sprzedaży brutto _______________________ 1.2. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść Konsument: - jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opcjach dostawy, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. - Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. 1.3. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy). 1.4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. 1.5. Z prawa odstąpienia od umowy nie mogą skorzystać klienci, którzy kupują towar w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą i otrzymują fakturę VAT dla firmy. 2. Wymiana 2.1. Zakupiony towar można wymienić na inny model w okresie czternastu dni od dostarczenia przesyłki, po wcześniejszej konsultacji z nami drogą mailową. 2.2. Produkt proszę zapakować w kopertę bąbelkową bądź pudełko i dopiero wtedy skleić taśmą. Do paczki proszę włożyć wydrukowany i wypełniony formularz wymiany. FORMULARZ WYMIANY TOWARU Niniejszym proszę o wymianę towaru: ________________________________________ Data zamówienia: _________________________________________________________ Data odbioru towaru: _______________________________________________________ Imię i nazwisko konsumenta/nazwa użytkownika Allegro __________________________ Adres konsumenta: ________________________________________________________ Numer aukcji/nazwa wymienianego towaru: _____________________________________ Proszę o wymianę na towar (numer aukcji, nazwa produktu, rozmiar) _________________________________________________________________________ Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) ___________________________________ Miejscowość, data: ___________________ Wymiana może zostać dokonana na inny produkt o cechach określonych przez klienta pod warunkiem jego dostępności w sklepie internetowym. W wypadku różnicy w cenie pomiędzy produktem wymienianym, a tym na który ma nastąpić wymiana, odpowiednio klient będzie obowiązany do dopłaty różnicy albo sprzedawca do jej zwrotu. Produkt wymieniany w tym trybie powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Koszt odesłania wymienianego produktu do sprzedawcy oraz koszt wysłania nowego produktu do klienta ponosi klient. Sprzedawca zobowiązuje się wymienić produkt niezwłocznie, nie później niż terminie czternastu dni od dnia otrzymania wymienianego produktu przez sprzedawcę. 2.3. Koszt odesłania wymienianego produktu do Sprzedawcy ponosi Klient. Sprzedawca zobowiązuje się wymienić produkt niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia otrzymania wymienianego produktu przez Sprzedawcę. Pierwsza wymiana towaru-przesyłka do klienta gratis.

O sprzedającym

ZenterGroup

O sprzedającym

ZenterGroup

98,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:52

Dane firmy

ZENTERUS Sp. z o.o.
Żurawia 32/34
00-515 Warszawa
NIP: 701-089-83-19

Kontakt

Numer oferty: 8424911357

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro