WYSOKIE FIGI modelujące + BRAZYLIJSKIE POŚLADKI L

od
OriRose
34,98
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
1 moneta
3 osoby kupiły 3 sztuki
Kolor/wzór
Rozmiar
Liczba sztuk
z 9918 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Waga (z opakowaniem):
      0.3 kg
    • Płeć:
      Produkt damski
    • Rozmiar:
      L
    • Marka:
      Orirose
    • Fason:
      Figi
    • Zestaw:
      nie
    • Liczba sztuk w zestawie:
      1
    • Wzór dominujący:
      bez wzoru
    • Materiał dominujący:
      poliamid
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Model:
      0208
    • Kolor:
      brązowy, beżowy, inny kolor, ecru, czarny
    • Cechy dodatkowe:
      Jednokolorowe, Korygujące, Laserowo cięte, Bezszwowe

Opis

Wysokie, wykonane w technologii profilowania kształtu bielizny, wykończone laserowo, wyszczuplające dolne i górne partie brzucha, modelujące talię, ujędrniające i powiększające kształt pośladków o 2-3 cm

Figi Brazilian effect

  • producent / marka: Orirose
  • skład: poliamid 82%, elastan 18%
  • kod: 0208
  • EAN: 05907222427538

TABELA ROZMIARÓW

Rozmiar: S (optymalny na):

  • obwód talii [cm] 60-70
  • obwód bioder [cm] 75-85
  • rozmiar 34/36

Rozmiar: M (optymalny na):

  • obwód talii [cm] 70-80
  • obwód bioder [cm] 85-95
  • rozmiar 36/38

Rozmiar: L (optymalny na):

  • obwód talii [cm] 80-90
  • obwód bioder [cm] 95-105
  • rozmiar 38/40

OPIS PRODUKTU:

1) FIGI Brazilian HIGH marki Orirose to wysokie majtki wyszczuplająco - korygujące wykonane z przyjemnej w dotyku, cienkiej, sprężystej i płasko przylegającej do ciała tkaniny na bazie poliamidu i elastanu.

2) Figi to nowatorski projekt połączenia wysokich majtek wyszczuplających wykonanych w technologii laserowej  z figami profilującymi kształt pupy, wykonanych w technologii "profilowania kształtu bielizny" - polegającej na wklejeniu pomiędzy dwie warstwy tkaniny wyprofilowanych do anatomicznego kształtu pupy piankowych wkładek, których zadaniem jest skorygowanie kształtu i wizualnie powiększenie pośladków o 2-3 cm.

ZALETY WYSZCZUPLAJĄCO - MODELUJĄCE:

4) Majtki wyszczuplające szybko i dyskretnie skorygują (UKSZTAŁTUJĄ NA NOWO) figurę na odcinku od linii pod biustem, poprzez górne i dolne partie brzucha, poprzez biodra po pośladki.

5) Część majtkowa wykonana została z ciętej LASEROWO tkaniny, której zadaniem jest płaskie / gładkie przyleganie do ciała - perfekcyjna gładkość. Figi na pograniczu tkanina - skóra, w miejscach takich jak: biodra, pośladki czy pachwiny nie tworzą nieestetycznych "wałeczków", zapewniając dyskrecję i komfort użytkowania.

6) Wysoki 40 cm stan fig wyszczuplająco - korygujących równomiernie opina talię, wyszczupla i modeluje górne i dolne partie brzucha oraz wygładza linię bioder.

7) Płaskie, dyskretne obszycie / łączenie majtek.

8) Figi wyszczuplające sprawdzają się idealnie dla kobiet:

  • a) po porodzie (opinają, wygładzają miękki poporodowy brzuch),
  • b) na diecie (delikatny ucisk żołądka powoduje uczucie sytości - zmniejsza apetyt),
  • c) które w dosłowna minutę chcą ukształtować talię i brzuch na nowo.

ZALETY KORYGUJĄCE POŚLADKI:

9) Część pośladkowa / push-up wykonany został w nowatorskim procesie "profilowania kształtu". Technologia ta polega na wklejeniu pomiędzy dwie warstwy tkaniny wyprofilowanych do anatomicznego kształtu pośladków piankowych wkładek, które korygują, wizualnie ujędrniają, kształtują i powiększają pośladki o 2-3 cm.

10)  Pełne kształty, kształtne latynoskie pupy zawsze były, są i prawdopodobnie przez długie lata będą w modzie. Dlatego figi korygujące w dyskretny sposób formują kształt płaskich, wiszących pośladków poprzez dołożenie profilowanej warstwy, a tym samym zapewnienie 100% efektu.

11) Figi w kilka sekund zmienią kształt pupy, podkreślą, uwydatnią walory figury, dodadzą seksapilu i dyskretnie przyciągną wzrok panów.

12) Figi Brazilian HIGH  to sekret gwiazd mody, filmu i estrady, bez konieczności operacji plastycznych..

13) Figi są niezastąpionym dodatkiem dla kobiet:

  • a) na diecie, której skutkiem pozostały płaskie i wiszące pośladki,
  • b) mających płaską pupę lub chłopięcą figurę,
  • c) pragnących poprawić kształt pośladków i nadać im brazylijskie kształty

GALERIA:

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,00

Opinie o produkcie

2
0
2
0
0

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Gąbin , Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u OriRose za co najmniej 199,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3-4 dni robocze
Punkty Poczta pobranie
13,50 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7
12,50 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
10,50 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
14,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier InPost
13,50 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier InPost pobranie
16,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
13,50 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
16,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List polecony ekonomiczny
10,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
List polecony priorytetowy
12,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Dodatkowe informacje

1)Niezależnie od liczby zakupionych sztuk koszt dostawy jest jeden. 2)Wszystkie prawa konsumenta - 100% uczciwości gwarantowane. 3)Zamówienia przyjmujemy 24 godziny na dobę. 4)Kontakt : tel: +48 502 297 848 , e-mail: pawel@orirose.pl

Punkty odbioru

F.H.U. ORIROSE
Konopnickiej 13
09-530 Gąbin
woj. mazowieckie
email: pawel@orirose.pl
tel.: 502297848

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

F.H.U.ORIROSE
KONOPNICKIEJ 13
09-530 GĄBIN
Dodatkowe informacje

 

Reklamacja produktu


6. REKLAMACJA PRODUKTU 

6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

6.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.

6.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

6.3.1. pisemnie na adres: ul. Konopnickiej 13, 09-530 Gąbin;

6.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@orirose.pl;

6.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

6.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

6.6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Konopnickiej 13, 09-530 Gąbin. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

7.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

7.2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

7.3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

7.4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

FORMULARZ REKLAMACYJNY REKLAMACJA NA PODSTAWIE RĘKOJMI

Wypełnia Klient

DANE SPRZEDAWCY

F.H.U ORIROSE 

ul. Konopnickiej 13

09-530 Gąbin

DANE KLIENTA

Imię i nazwisko:

Adres do korespondencji:

Adres e-mail:

DANE DOTYCZĄCE UMOWY SPRZEDAŻY

Numer zamówienia:

Data zawarcia umowy sprzedaży:

Nr faktury VAT/paragonu i data wystawienia (fakultatywnie) lub informacja o innym dowodzie zakupu:

OZNACZENIE REKLAMOWANEGO TOWARU

Opis towaru (np. rodzaj, model – symbol):

Cena towaru:

OKREŚLENIE WADY

Opis wady

Data stwierdzenia wady:

ŻĄDANIE KLIENTA (proszę wskazać właściwe)

A

Nieodpłatna naprawa towaru (usunięcie wady)

B

Nieodpłatana wymiana towaru na nowy

C

Obniżenie ceny towaru

Kwota obniżenia ceny:

D

Odstąpienie od umowy i żądanie zwrotu pieniędzy (Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna)

ZWROT PIENIĘDZY (dotyczy jedynie żądania obniżenia ceny towaru albo odstąpienia od umowy i żądania zwrotu pieniędzy)

Nazwa banku i numer rachunku bankowego Klienta (ewentualnie inny sposób zwrotu pieniędzy)

INNE UWAGI KLIENTA

DATA, MIEJSCOWOŚĆ I PODPIS KLIENTA

Miejscowość, data:

Podpis Klienta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Niniejszy formularz ma charakter jedynie przykładowy i nie wpływa na skuteczność reklamacji złożonych w inny sposób. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
F.H.U. ORIROSE
KONOPNICKIEJ 13
09-530 GĄBIN
Dodatkowe informacje

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU) 


8.1 Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Konopnickiej 13, 09-530 Gąbin; w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pawel@orirose.pl 


8.2 Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakładce dotyczącej odstąpienia od umowy. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. 


8.3 Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: 

(1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo 

(2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy. 


8.4 W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. 


8.5 Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


8.6 Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres: ul. Konopnickiej 13, 09-530 Gąbin. 


8.7 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. 


8.8 Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 


8.9 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 

(1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

(2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

(3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

(4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

(5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; 

(8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

(10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

(11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

(12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

(13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

Przykładowy wzór oświadczenia: 


Dane konsumenta: ............................................................................ ............................................................................. 

tel(**).:........................................................................ 

e-mail(**)..................................................................... 

login Allegro/nr transakcji (**):...................................... 


Dane sprzedawcy: F.H.U. ORIROSE Paweł Żabka ul. Konopnickiej 13 09-530 Gąbin 


OŚWIADCZENIE O ODSTAPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ 


Ja / My (*) niniejszym odstępuję/odstępujemy (*) od umowy sprzedaży następujących towarów: ..................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


Data zamówienia: 

Data odbioru towaru: Imię i nazwisko konsumenta (-ów): 

Adres konsumenta (ów): 


Proszę dokonać zwrotu zapłaconej ceny towaru wraz z poniesionymi przeze mnie/nas (*) kosztami dostawy towaru do konsumenta (-ów) na niniejszy numer rachunku bankowego/inny sposób (*): 


Podpis konsumenta (-ów)(tylko jeżeli formularz jest przesłany w wersji papierowej): 


Miejscowość, Data: 


(*)-Niepotrzebne skreślić 

(**)-Podanie danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podania danych kontaktowych mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

O sprzedającym

OriRose

O sprzedającym

OriRose

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:26

Dane firmy

Paweł Maciej Żabka
F. H U. "OriRose" Paweł Żabka
Stary Rynek 3
09-530 Gąbin
REGON: 140597653
NIP: 774-265-07-19

Kontakt

  • + 4* *** *** *** (pokaż)
  • + 4* *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
06:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

           Witamy w sklepie Orirose. Poniżej znajduję się informacje niezbędne do prawidłowego sfinalizowania transakcji.

            W sklepach Orirose zamówienia mogą Państwo składać 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. Przesyłki wysyłamy od poniedziałku do piątku w dni robocze.

            Jesteśmy producentem większości sprzedawanych produktów, a co za tym idzie sprzedawane produkty posiadamy fizycznie do dyspozycji od ręki.

            Dziękujemy za skorzystanie z oferty Firmy Orirose. Mamy nadzieje, że oferowany przez nas produkt (y) spełni (ą)  Państwa oczekiwania. Po zakupie na Państwa adres e-mailowy przesłany zostaje automatycznie szczegółowy regulamin, dokładnie opisujący Państwa prawa i obowiązki.

            Jeśli z jakiegoś powodu będa Panstwo niezadowoleni z zakupu lub obsługi zapraszamy do kontaku @. Na pewno znajdziemy rozwiązanie.


F.H.U ORIROSE 

ul. Stary Rynek 3, 

09-530 Gąbin 

PKO BP : 96 1020 3974 0000 5802 0093 2582 

w tytule przelewu podając: 

- numer przedmiotu' ów 

- nazwę użytkownika (w przypadku klientów bez rejestracji konta Allegro - imię i nazwisko osoby zamawiającej)

Numer oferty:6112377065
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro