Wycieraczki Heyner Citroen C3 I 2002-2009 A8,A31

od
Super Sprzedawcy
sklepWycieraczki
59,00
Allegro Smart!
4 monety
Liczba kompletów
z 90000 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Producent:
      Heyner
    • Strona zabudowy:
      Przód
    • Typ:
      Hybrydowe
    • Pióro kierowcy:
      600 mm
    • Pióro pasażera:
      450 mm
    • Pióro tylne:
      Brak
    • Waga (z opakowaniem):
      0.8 kg

Opis

Citroen C3 I 01.2002-12.2009 [A8,A31] | Wycieraczki samochodowe Heyner Hybrid (hybrydowe)

Kod produktu: 0071 + 0065

Komplet hybrydowych wycieraczek Heyner Hybrid na przednią szybę dedykowanych do samochodu Citroen C3 I 01.2002-12.2009 [A8,A31] w rozmiarach:

 

  • strona kierowcy: 24" 600 mm
  • strona pasażera: 18" 450 mm

 

z mocowaniem do ramienia wycieraczki typu U.

 

 

Technologia hybrydowa jest kombinacją konstrukcji aerodynamicznych płaskich piór wycieraczek i perfekcyjnego kontaktu z szybą tradycyjnych piór wycieraczek. Pióra wycieraczek Heyner Hybrid zostały wykonane ze specjalnego kauczuku, dzięki czemu idealnie przylegają do szyby nie pozostawiając smug i w dokładny sposób ścierają wodę z powierzchni szyby. Są odporne na korozję i nie zamarzają w niskich temperaturach.

 

 

Zalety wycieraczek Heyner Hybrid:

  • cicha praca, doskonały docisk do szyby, mniejsze straty spowodowane pędem powietrza
  • połączenie zalet piór stelażowych i płaskich
  • metalowe elementy zabezpieczone przed korozją, wykonane z galwanizowanej, ocynkowanej stali szlachetnej
  • gumka wykonana z wysokiej jakości mieszanki kauczuku, zabezpieczona nanopowłoką grafitu

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Sprzedaż wysyłkowa, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u sklepWycieraczki za co najmniej 499.00 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
0,00 zł
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7 pobranie
pierwsza sztuka
16,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
2
czas realizacji
2 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier Geis
pierwsza sztuka
11,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier Geis pobranie
pierwsza sztuka
15,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier DPD
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
pierwsza sztuka
16,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze

Wysyłka za granicę

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Czechy
pierwsza sztuka
49,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Holandia
pierwsza sztuka
49,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Niemcy
pierwsza sztuka
49,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Słowacja
pierwsza sztuka
49,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
Wielka Brytania
pierwsza sztuka
59,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5

Punkty odbioru

Grupa DWR s.c.
Owsiana 44
40-780 Katowice
woj. śląskie
tel.: 32 729 81 91

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 32 729 81 91, e-mail:  sklep@piorawycieraczek.pl
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Sklep Internetowy – Sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem serwisu Allegro.pl, w którym Klienci za pośrednictwem Internetu (drogą elektroniczną), w ramach infrastruktury informatycznej mogą dokonywać zakupów Produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy.
  5. Umowa Sprzedaży – umowa zawierana drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, której przedmiotem jest zakup Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego.
  6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, w którym Klient z wykorzystaniem formularza Zamówienia precyzuje jego szczegóły.

Zasady reklamacji i gwarancji

  1. Sprzedawca względem Klienta odpowiada, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
  2. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora.
  3. W wypadku Produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest prezentowana na podstronie Sklepu Internetowego właściwej dla poszczególnego Produktu lub w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.
  4. Każdy Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji korzystając z prawa rękojmi jak i praw wynikających z gwarancji. Sprzedawca zachęca do składania reklamacji za pośrednictwem Formularza Reklamacji i przesłania go na adres mailowy Sprzedawcy lub w formie papierowej na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  5. Przed złożeniem reklamacji i wysyłką Produktu Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub za pomocą wiadomości elektronicznej ze Sprzedawcą celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego.
  6. Korzystając z Formularza Reklamacji należy precyzyjnie opisać występujące wady Produktu lub Usługi.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego żądania wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny.
  8. Każdy Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego w drodze mailowej lub pisemnej.

Jak złożyć reklamację?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji.
  2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru  na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany na reklamację powinien być kompletny.
  3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny) oraz formularz zgłoszenia reklamacji.
  4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.

Dostarczenie towaru

  1. Składając reklamację możesz skorzystać z darmowego odesłania towaru do sklepu.
  2. Przejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/, a następnie wybierz sklep Grupa DWR s.c.
  3. Dane sklepu zostaną uzupełnione automatycznie. Wypełnij formularz nadania paczki podając swoje dane oraz wskaż placówkę pocztową, w której nadasz przesyłkę.
  4. Potwierdź wprowadzone dane. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz etykietę na paczkę, którą należy wydrukować.
  5. Zwracany towar bezpiecznie zapakuj na czas transportu i z wydrukowaną etykietą adresową dostarcz do wybranej przez siebie placówki pocztowej w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu jej wygenerowania.

Przesyłka powinna do nas dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych od jej nadania, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów jej nadania. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
Dodatkowe informacje

 Słownik pojęć

  1. Sprzedawca – Grupa DWR Marcin Holewik, Paweł Juroszek, Mateusz Margalski Spółka cywilna, ul. Owsiana 44, 40-780 Katowice, NIP 6342835343, tel. 32 729 81 91, e-mail:  sklep@piorawycieraczek.pl
  2. Klient - osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca lub zamierzająca złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt - dostępna w ofercie Sklepu Internetowego rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  4. Sklep Internetowy – Sklep prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem serwisu Allegro.pl, w którym Klienci za pośrednictwem Internetu (drogą elektroniczną), w ramach infrastruktury informatycznej mogą dokonywać zakupów Produktów znajdujących się w ofercie Sprzedawcy.
  5. Umowa Sprzedaży – umowa zawierana drogą elektroniczną pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, której przedmiotem jest zakup Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego.
  6. Zamówienie - oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, w którym Klient z wykorzystaniem formularza Zamówienia precyzuje jego szczegóły.

Zasady reklamacji i gwarancji

  1. Sprzedawca względem Klienta odpowiada, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
  2. Produkty sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu bądź dystrybutora.
  3. W wypadku Produktów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest prezentowana na podstronie Sklepu Internetowego właściwej dla poszczególnego Produktu lub w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Produktu.
  4. Każdy Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji korzystając z prawa rękojmi jak i praw wynikających z gwarancji. Sprzedawca zachęca do składania reklamacji za pośrednictwem Formularza Reklamacji i przesłania go na adres mailowy Sprzedawcy lub w formie papierowej na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.
  5. Przed złożeniem reklamacji i wysyłką Produktu Klient jest proszony o kontakt telefoniczny lub za pomocą wiadomości elektronicznej ze Sprzedawcą celem przyśpieszenia postępowania reklamacyjnego.
  6. Korzystając z Formularza Reklamacji należy precyzyjnie opisać występujące wady Produktu lub Usługi.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji z tytułu rękojmi w terminie 14 dni, licząc od dnia otrzymania od kupującego żądania wymiany lub usunięcia wady albo obniżenia ceny.
  8. Każdy Klient zostanie poinformowany o wyniku postępowania reklamacyjnego w drodze mailowej lub pisemnej.

Jak złożyć reklamację?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacji.
  2. Zapakuj reklamowany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru  na czas transportu. Pamiętaj, że towar odsyłany na reklamację powinien być kompletny.
  3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny) oraz formularz zgłoszenia reklamacji.
  4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów.

Dostarczenie towaru

  1. Składając reklamację możesz skorzystać z darmowego odesłania towaru do sklepu.
  2. Przejdź na stronę https://ezwroty.poczta-polska.pl/, a następnie wybierz sklep Grupa DWR s.c.
  3. Dane sklepu zostaną uzupełnione automatycznie. Wypełnij formularz nadania paczki podając swoje dane oraz wskaż placówkę pocztową, w której nadasz przesyłkę.
  4. Potwierdź wprowadzone dane. Na podany w formularzu adres e-mail otrzymasz etykietę na paczkę, którą należy wydrukować.
  5. Zwracany towar bezpiecznie zapakuj na czas transportu i z wydrukowaną etykietą adresową dostarcz do wybranej przez siebie placówki pocztowej w ciągu 7 dni kalendarzowych od momentu jej wygenerowania.

Przesyłka powinna do nas dotrzeć w ciągu 2 dni roboczych od jej nadania, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów jej nadania.  

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

30 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
30 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Grupa DWR s.c.
Kościuszki 61F
43-190 Mikołów
Dodatkowe informacje

 Jako Konsumentowi gwarantujemy Ci możliwość rezygnacji z dokonanego zakupu bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. 

Jak zwrócić towar?

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  2. Zapakuj zwracany produkt zwracając uwagę na staranne zabezpieczenie towaru na czas transportu. Pamiętaj! Zwrotowi podlegają produkty nowe, w pełni kompletne.
  3. Do przesyłki dołącz dowód zakupu (np. paragon fiskalny), kartę gwarancyjną (o ile została wydana) oraz formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
  4. Odeślij paczkę na adres: Grupa DWR s.c., ul. Kościuszki 61F, 43-190 Mikołów

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
  2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne, jeżeli Klient wyśle w terminie 30 dni od daty doręczenia towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu) bądź drogą mailową na adres: sklep@piorawycieraczek.pl       
  3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 30 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na swój koszt.
  4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
  5. Sklep zwraca środki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków jest wykonywany na kartę.
  6. W przypadku, gdy Klient wybrał sposób dostawy przedmiotu inny niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sklep nie zwróci Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sklep zwróci jedynie koszt najtańszej dostawy danego przedmiotu do Klienta.
  7. Klient pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (np. koszty opakowania, zabezpieczenia, nadania).
  8. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny nie przysługuje Przedsiębiorcy.
  9. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w poniższych przypadkach umów:
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. ulotki, wizytówki, fotoplakaty);
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • o świadczeniu usług, jeżeli Sklep wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sklep utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sklep nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której Klient wyraźnie żądał, aby Sklep do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli Sklep świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient  żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej;
  • świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

sklepWycieraczki

O sprzedającym

sklepWycieraczki

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:34

Dane firmy

Grupa DWR s.c.
Owsiana 44
40-780 Katowice
NIP: 6342835343

Kontakt

  • 32 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Obsługa sklepu to zespół młodych ludzi, pełnych pasji i pomysłów, dla których praca jest przyjemnością. Od 2013 roku z powodzeniem prowadzimy sprzedaż w branży motoryzacyjnej, a w 2018 roku uruchomiliśmy sklep z wycieraczkami samochodowymi. W naszej ofercie znajdą Państwo tysiące produktów najwyższej jakości. Profesjonalizm to nasze drugie imię, a satysfakcja Klientów i wiele pozytywnych opinii są siłą napędową i wizytówką firmy. Duże zainteresowanie naszym asortymentem oraz chęć rozwoju zaowocowały powstaniem strony dedykowanej wycieraczkom samochodowym, pozwalającej na szybki i wygodny ich zakup. 

Najwyższej jakości wycieraczki samochodowe  

W ofercie naszego sklepu znajdą Państwo wysokiej klasy towar renomowanych marek motoryzacyjnych takich jak Alca, Bosch, Denso czy Valeo. Klienci zainteresowani naszymi produktami mogą wybierać spośród szerokiej gamy klasycznych wycieraczek szkieletowych, płaskich lub nowoczesnych hybrydowych. Zapewniamy jasne procedury zakupu, gwarancję na każdy produkt, możliwość zwrotu do 30 dni, sprawną obsługę reklamacji oraz opcję darmowej dostawy. Nowoczesne rozwiązania pozwalają nam wysyłać towar do Klientów już w 24h, umożliwiają wygodę płatności oraz bezpieczeństwo wszelkich transakcji. Sklep stacjonarny i przestronne magazyny gwarantują dostępność produktów, a także wygodny i ceniony przez wielu Klientów odbiór osobisty zakupionych towarów.

Numer oferty:7844914563
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro