Dostawa i płatność
Lokalizacja: Warszawa, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka zagraniczna
Dodatkowe informacje
Wszystkie nadawane przez nas przesyłki (kurier, poczta, paczkomaty) są ubezpieczone. Po nadaniu przez nas paczki otrzymasz potwierdzenie z numerem przesyłki do śledzenia.
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
- Produkty posiadają gwarancję producenta lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski. Gwarancją objęte są usterki produktu spowodowane wadliwymi podzespołami i/lub defektami produkcyjnymi. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu i liczony jest od daty zakupu podanej na oryginale dowodu zakupu. Podstawą gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna oraz dowód zakupu.
- Uszkodzenia lub wadliwe działanie przedmiotów powstałe na skutek: (1) nieprawidłowego użytkowania tj. niezgodnego z instrukcją urządzenia, (2) ingerencji w strukturę mechaniczną, elektroniczną lub programową urządzenia, (3) pożaru, powodzi, uderzenia pioruna lub innych klęsk żywiołowych, wojny czy niepokojów społecznych, nieprzewidzianych wypadków, lub innych zdarzeń losowych, (4) nieprawidłowego napięcia zasilającego, (5) uszkodzeń mechanicznych, (6) normalnego zużycia w eksploatacji - nie podlegają gwarancji.
- Reklamowany towar należy odesłać na adres Sprzedającego. Do przesyłki należy dołączyć szczegółowy opis problemu technicznego, oryginał lub kopie dowodu zakupu, numer telefonu kontaktowego oraz dane do wysyłki zwrotnej.
- Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usuniętę przez Producenta w terminie ustalonym przez strony, nie dłuższym jednak niż 14 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia produktu do naprawy przez Producenta. Reklamowany przedmiot zostanie w tym czasie naprawiony lub wymieniony na nowy.
- Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
1. Produkty posiadają gwarancję, obowiązującą na terenie Polski. Gwarancją objęte są usterki produktu spowodowane wadliwymi podzespołami i/lub defektami produkcyjnymi. Czas gwarancji każdego produktu widnieje w jego opisie na stronach sklepu (jednak nie mniej niż 12 miesięcy) i liczony jest od daty zakupu podanej na oryginale dowodu zakupu. Podstawą gwarancji jest nienaruszona plomba gwarancyjna oraz dowód zakupu. 2. Uszkodzenia lub wadliwe działanie przedmiotów powstałe na skutek: (1) nieprawidłowego użytkowania tj. niezgodnego z instrukcją urządzenia, (2) ingerencji w strukturę mechaniczną, elektroniczną lub programową urządzenia, (3) pożaru, powodzi, uderzenia pioruna lub innych klęsk żywiołowych, wojny czy niepokojów społecznych, nieprzewidzianych wypadków, lub innych zdarzeń losowych, (4) nieprawidłowego napięcia zasilającego, (5) uszkodzeń mechanicznych, (6) normalnego zużycia w eksploatacji - nie podlegają gwarancji. 3. Reklamowany towar należy odesłać na adres Sprzedającego. Do przesyłki należy dołączyć szczegółowy opis problemu technicznego, oryginał lub kopie dowodu zakupu, numer telefonu kontaktowego oraz dane do wysyłki zwrotnej. 4. Usterki ujawnione w okresie gwarancji będą usuniętę przez Producenta w terminie ustalonym przez strony, nie dłuższym jednak niż 14 dni roboczych liczonych od daty przyjęcia produktu do naprawy przez Producenta. Reklamowany przedmiot zostanie w tym czasie naprawiony lub wymieniony na nowy. 5. W przypadku stwierdzenia przez Sprzedającego iż odesłany na gwarancję produkt jest sprawny, producent może obciążyć klienta kosztami manipulacyjnymi.
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie (pisemnie, mailowo lub telefonicznie). Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje przez 14 dni (podstawa prawna: USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA z dnia 30 maja 2014r. oraz DYREKTYWA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY 2011/83/UE z dnia 25 października 2011 r). Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 2. Wskazane w dyrektywie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 3. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. 4. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt na adres siedziby Sprzedawcy. 5. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. 6. W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, sklep dokona sprawdzenia produktu. Jeżeli towar spełnia wymienione w punkcie 3 niniejszego paragrafu wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.
Zwrot z Allegro Smart!
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
- Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
- Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie
możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
Informacje o sprzedającym
Firma REVELTRONICS opracowuje własne konstrukcje urządzeń elektronicznych. Jesteśmy polskim producentem takich urządzeń jak programatory pamięci, komputery pokładowe czy układy pomiarowe dla motoryzacji i motorsportu. Prowadzimy biuro konstrukcyjne oraz współpracujemy z polskimi firmami produkcyjnymi, dzięki czemu jesteśmy w stanie dostarczyć naszym klientom produkt wysokiej jakości w przystępnej cenie. Nasze produkty są na bieżąco rozwijane i dostosowywane do potrzeb klientów. Gwarantujemy pełne wsparcie dla naszych konstrukcji, gwarancje oraz serwis pogwarancyjny.
Pozostałe informacje
email: www@reveltronics.com http://www.reveltronics.com/pl/kontakt
telefon: 22 535 35 86 pn-pt 9:00-15:00. W miarę możliwości prosimy o kontakt przez formularz na stronie. Dziękujemy.