, , ,

WÓZEK SPACEROWY SMART PRO BEŻOWO-ZIELONY

od
SezonoweOkazje
252,99
Liczba sztuk
z 17 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
  • Parametry fizyczne
    • Kolor:
      Odcienie brązu i beżu
    • Waga wózka:
      6.9 kg
    • Wysokość produktu:
      103 cm
    • Szerokość produktu:
      42 cm
    • Głębokość produktu:
      78 cm
    • Wysokość produktu po złożeniu:
      102 cm
    • Szerokość produktu po złożeniu:
      25 cm
    • Głębokość produktu po złożeniu:
      26 cm
    • Waga (z opakowaniem):
      7.9 kg
  • Dane szczegółowe
    • Typ siedziska:
      Rozkładane
    • Elementy zestawu:
      Spacerówka
    • Informacje dodatkowe:
      Amortyzatory, Blokada kół obrotowych, Hamulec, Odchylane oparcie, Pałąk bezpieczeństwa, Pozycja leżąca, Regulowany podnóżek, Skrętne koła, Zdejmowana tapicerka
  • Koła
    • Rodzaj kół:
      Piankowe
    • Liczba kół:
      4

Opis

WÓZEK SPACEROWY SMART PRO BEŻOWO-ZIELONY

Producent: eurobaby

EB 209GG To lekki wózek o wadze 6,9 kg typu Parasolka. Posiada mocną aluminiową konstrukcję. Oparcie wózka regulowane jest w trzech pozycjach od siedzącej aż do leżącej. Duża składana budka chroni przed słońcem, wiatrem i deszczem. Wszystkie koła wykonane są z pianki, a zawieszenie jest amortyzowane co zwiększa komfort jazdy podczas podróży. Skrętne przednie koła posiadają blokadę skrętu, tylne koła posiadają hamulec nożny. Specjalnie profilowane rączki ułatwiają prowadzenie wózka. Wózek posiada duży koszyk na zakupy lub inne akcesoria oraz dużą kieszeń pozwalająca na łatwiejsze przechowywanie rzeczy. Tył jest dwuwarstwowy (pełny i siatka) ułatwia to przepływ powietrza. Wózek po złożeniu można zablokować, a dołączona rączka ułatwia przenoszenie. UWAGA: Przed złożeniem wózka należy zdemontować pałąk, a oparcie należy rozłożyć do pozycji leżącej. Informacja: Wózek przeznaczony jest dla jednego dziecka od 6 miesiąca życia. Maksymalne obciążenie wózka to 15 kg. Maksymalne obciążenie kosza 5 kg. Wyposażenie: - Podnóżek - Składana budka - Pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa z osłoną krocza - Odpinany pałąk - Duży kosz na zakupy - Kieszeń na akcesoria Waga: 6.9kg Materiał: 100% Poliester Wymiary: Rozłożony: 103x42x78 cm Złożony: 102x25x26 cm Średnica kół: 17 cm Wymiary siedziska: 20x31 cm wymiary oparcia: 44x28 cm Wymiary w pozycji leżącej: 76x31 cm Karton: Wymiary: 28x18x106 cm Waga: 7.9 kg

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 9,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier DPD
17,99 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier DPD pobranie
19,90 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Ultra Family Grzegorz Ołdak
ul. Ceramiczna 33/21
03-126 Warszawa
Dodatkowe informacje

Zgodnie z regulaminem: 

3.1. Reklamacje można składać listem lub wiadomością e-mail. 

3.2. W reklamacji zaleca się podanie danych kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację. 

3.3. Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady towarów. 

3.4. Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany towar na adres Sprzedawcy, na jego koszt. 

3.5. Jeżeli towar ma wadę, Klient może żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 

3.6. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 

3.7. Jeżeli towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 

3.8. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 

3.9. Obniżona cena (pkt 3.7), powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. 

3.10. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. 

3.11. Sprzedawca informuje Klienta o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem środka komunikacji wykorzystanego przez Klienta lub w innej formie, zgodnie z wolą Klienta. 

3.12. Rękojmia zostaje wyłączona w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami. 

3.13. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.

Zwroty

na odstąpienie od umowy

Zwroty

na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
-
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Ultra Family Grzegorz Ołdak
ul. Ceramiczna 33/21
03-126 Warszawa
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

   

Zgodnie z Regulaminem: 

4.1 Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni od umowy, w tym od umowy Sprzedaży. 

4.2 Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umowy Sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia są towary: 

4.2.1 nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji Konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, 

4.2.2 ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia, 

4.2.3 dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,

których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 

4.2.4 które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 

4.2.5 będące nagraniami dźwiękowymi lub wizualnymi albo programami komputerowymi dostarczanymi w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 

4.2.6 będące dziennikami, periodykami lub czasopismami, z

wyłączeniem prenumerat. 

4.3 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru.

4.4 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

4.5 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego

oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). 

4.6 Odstępując od umowy, Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się tu: http://docdro.id/IeiIiEd. 

4.7 Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od umowy, ma on obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

Niniejszy przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze

towar. 

4.8 Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został

poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie

żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

4.9 Informujemy, że Konsumenci będą musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. 

4.10 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

4.11 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 

4.12 W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

O sprzedającym

SezonoweOkazje

O sprzedającym

SezonoweOkazje

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:27

Dane firmy

Grzegorz Ołdak
Ultra Family Grzegorz Ołdak
CERAMICZNA, 33/21
03-126 Warszawa
NIP: 524-239-42-29

Kontakt

  • +48 *** *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Z NAMI ZAWSZE BEZPIECZNE ZAKUPY!

MAJĄ PAŃSTWO MOŻLIWOŚĆ ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ 30 DNI BEZ PODAWANIA PRZYCZYNY!

Serdecznie witamy.

Jesteśmy rodzinną firmą i głównie zależy nam na tym aby dostarczyć Państwu wysokiej jakości produkty w przystępnych cenach. Jesteśmy rodzicami trójki dzieci i tworzymy ofertę marek, których sami używamy.

DANE FIRMY:

Ultra Family Grzegorz Ołdak, ul. Ceramiczna 33/21, 03-126 Warszawa 

Sprzedawca jest przedsiębiorcą zarejestrowanym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod numerem NIP 5242394229 oraz REGON 140763991.

WYSYŁKA I DOSTAWA  

Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności produktów, które chcą Pańswo zakupić. Na stronie produktu, pod ceną podajemy informację o terminie realizacji zamówienia. 

Po spakowaniu i odebrana przesyłki przez Kuriera, mogą Państwo sprawdzić w jakim miejscu się znajduje. W tym celu proszę wkleić numer listu przewozowego, jaki otrzymają Państwo w mailu informującym o wysłaniu zamówienia, na stronie Firmy Kurierskiej, która dostarcza Twoje zamówienie.    

Kurier: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek  

Paczkomaty: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke    

Jeżeli z jakiegoś powodu przesyłka nie dotarła do Państwa na czas,  proszę o kontakt z nami. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską, która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.    

Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności, odbioru osobistego zamówienia nie jest możliwy.  Towary wysyłan są z zewnętrznego magazynu centralnego.  

PŁATNOŚĆ    

Za towar można zapłacić: 

- przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy: mBank 24 1140 2004 0000 3402 7851 4768  

- wygodnym i szybkim przelew - PayU 

- PRZELEWY 24

- kartą płatniczą 

- gotówką za pobraniem

- Blik

Po zalicytowaniu prosimy o określenie formy płatności. W tytule przelewu należy podać login allegro i numer aukcji.  

DOKUMENT SPRZEDAŻY    

Faktury VAT wysyłamy drogą elektroniczną. Do wszystkich naszych transakcji dołączany jest dowód zakupu w formie elektronicznej (e-Faktura). Po wysłaniu paczki otrzymacie Państwo drogą mailową powiadomienie z dokumentem.

Pozostałe informacje

REGULAMIN

Sprzedawca świadczy usługi zgodnie z regulaminem platformy Allegro, przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz niniejszym Regulaminem: 

1. SPRZEDAŻ 

1.1 Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu, przy użyciu funkcjonalności platformy Allegro. 

1.2 Zawierając umowę Sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi towarów bez wad. 

1.3 Wydanie towarów następuje w terminie podanym w karcie towaru. 

1.4 Wydanie odbywa się za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy i przewoźnika, pod adres podany przez Klienta. 

1.5 Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towarów przechodzi na Konsumenta z chwilą ich wydania Konsumentowi. 

2. PŁATNOŚCI 

2.1 Wartość płatności z tytułu Sprzedaży jest ustalana na podstawie cen opublikowanych w kartach towarów w chwili ich zamówienia lub na podstawie cen zaproponowanych przez Klienta w ramach licytacji. 

2.2 Ceny są wyrażone w polskich złotych, w kwotach brutto, nie zawierają kosztów dostarczenia. 

2.3 Koszty dostarczenia ponosi Klient. 

2.4 Łączna cena zamówienia jest wiążąca dla stron i zawiera cenę towarów, podatek i koszty pochodne, w szczególności dostarczenia. 

2.5 Dostępne metody płatności: 

2.5.1 przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy, 24 1140 2004 0000 3402 7851 4768

2.5.2 szybki przelew, 

2.5.3 karta płatnicza, 

2.5.4 gotówka przy odbiorze za pobraniem, 

2.5.5 Blik. 

3. REKLAMACJE I GWARANCJA

3.1 Reklamacje można składać listem lub wiadomością e-mail. 

3.2 W reklamacji zaleca się podanie danych kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację. 

3.3 Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady towarów. 

3.4 Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany towar na adres Sprzedawcy, na jego koszt. 

3.5 Jeżeli towar ma wadę, Klient może żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 

3.6 Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 

3.7 Jeżeli towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 

3.8 Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 

3.9 Obniżona cena (pkt 3.7), powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. 

3.10 Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. 

3.11 Sprzedawca informuje Klienta o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem środka komunikacji wykorzystanego przez Klienta lub w innej formie, zgodnie z wolą Klienta. 

3.12 Rękojmia zostaje wyłączona w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami. 

3.13 Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 

4. ODSTĄPIENIE 

4.1 Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni od umowy, w tym od umowy Sprzedaży. 

4.2 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru. 

4.3 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

4.4 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). 

4.5 Odstępując od umowy, Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się tu: http://docdro.id/IeiIiEd. 

4.6 Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od umowy, ma on obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Niniejszy przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. 

4.7 Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 

4.8 Informujemy, że Konsumenci będą musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. 

4.9 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

4.10 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 

4.11 W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5. POSTĘPOWANIE POZASĄDOWE 

5.1 Konsument może skorzystać m. in. z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 

5.1.1 wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego przy Inspekcji Handlowej, 

5.1.2 wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, 

5.1.3 pomoc powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, 

5.1.4 skarga za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR: ec.europa.eu/consumers/odr/. 

5.2 Informacje o procedurze i zasadach dostępu do pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych wymienionych podmiotów (pkt 5.1). 

6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

6.1 Regulamin nie ma na celu wyłączać ani ograniczać praw Konsumentów, wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego. W przypadku niezgodności Regulaminu z tymi przepisami znajdują one zastosowanie. 

6.2 W przypadku, gdy postanowienia Regulaminu okażą się nieważne albo bezskuteczne, zamiast tych postanowień obowiązywać będzie norma odpowiadająca temu, co strony ustaliły albo temu, co by ustaliły, gdyby zawarły takie postanowienie w Regulaminie. 

7. DEFINICJE 

7.1 Klient- osoba fizyczna, pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych w przypadkach uregulowanych przepisami prawa powszechnie obowiązującego lub pod warunkiem posiadania zgody przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, na której rzecz przepisy prawa powszechnie obowiązującego przyznają zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę o świadczenie usługi. 

7.2 Konsument- Klient, który jest osobą fizyczną i zawiera umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową. 

7.3 Sklep- sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem platformy Allegro.pl. 

7.4 Regulamin- niniejsze warunki umowne.

Numer oferty: 8486417457

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro